با 10 هدست واقعیت مجازی ارزان قیمت بازار آشنا شوید

هدست واقعیت مجازی / VR Headset
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp
هدست واقعیت مجازی یکی از بهترین ابزارهای مشاهده فیلم‌ها و بازی‌های مدرن امروزی است. سازندگان مختلفی این محصولات را با قیمت‌های متنوع تولید می‌کنند که ما در ادامه ارزان‌ترین آن‌ها را معرفی خواهیم کرد.

با ظهور فناوری‌های نوین و محبوبیت فیلم‌های 360 درجه و بازی‌های 3D کامپیوتری، هدست‌های واقعیت مجازی نیز به یکی گجت‌های محبوب تبدیل شده‌اند، به‌طوری‌که کاربران در سایه استفاده از این هدست‌ها می‌توانند تجربه متفاوتی را برای خود رقم بزنند. همان‌طور که اشاره شد، امروزه طرفداران فیلم‌ها و بازی‌های کامپیوتری با رویکرد جدیدی به نام بازی‌های سه بعدی و یا فراگیر 360 درجه رو به رو هستند که در این میان، هدست‌های واقعیت مجازی می‌توانند به کمک کاربران بیایند و در زمینه واقعی نشان دادن صحنه‌ها و اکشن‌های مختلف خوش بدرخشند.

هدست واقعیت مجازی / VR Headset

این در حالی است که هدست‌های واقعی مجازی همچنین قادرند با امکاناتی که دارند، کاربران را متحیر کنند. درواقع این گجت‌های هوشمند کاربران را از دنیای واقعی جدا کرده و آن‌ها به دنیایی دیگری می‌برند و باعث واقعی‌تر جلوه دادن صحنه‌های فیلم و بازی‌های به روز خواهند شد. در این میان شرکت‌های زیادی هستند که محصولات متنوعی در این راستا تولید می‌کنند. ما در نوشتار پیشین که در این زمینه داشتیم، بهترین نمونه‌های این نوع از گجت‌ها را به شما معرفی کردیم. حالا در این نوشتار قصد داریم بهترین هدست‌های واقعیت مجازی ارزان قیمت را به شما معرفی کنیم.

معرفی هدست های واقعیت مجازی ارزان قیمت

گفتنی است هدست‌های واقعیت مجازی که در ادامه این نوشتار معرفی شده‌اند، در کنار اینکه قیمت قابل قبولی دارند، در عین حال از کیفیت ساخت و پشتیبانی از صدای قدرتمندی نیز برخوردار هستند. همچنین از همه مهم‌تر اینکه شما می‌توانید آن‌ها را از فروشگاه پلازا خریداری کنید.

 


شرکت شاینکن (Shinecon) یکی از شرکت‌ها پرآوازه در زمینه تولید هدست‌های واقعیت مجازی مخصوص بازی‌های 3D و فیلم‌های 360 درجه است. این شرکت محصولی به نام G02E دارد که می‌تواند به راحتی نیاز کاربران را در این زمینه برطرف کند. گفتنی است که کاربران این محصول با هدست واقعیت مجازی که ظاهر قابل قبولی از جنس پلاستیک مرغوب دارد، مواجه خواهند بود. همچنین کش‌های پهن قابل تنظیم براساس ارگونومی سر کاربران، جنس چرم عالی ضد تعریق و حساسیت و استفاده راحت از دیگر خصوصیات قابل توجه این هدست واقعیت مجازی محسوب می‌شود. علاوه بر این دکمه‌های کنترل صدا، قطع کردن صدا، پاسخ به تماس‌ها و همین‌طور کیفیت عالی و صدای استریو از دیگر ویژگی‌های هدست واقعیت مجازی شاینکن مدل G02E از محسوب می‌شود.

از طرفی سازگاری محصول یاد شده با سیستم‌عاملی همچون اندروید و iOS این امکان را فراهم آورده است تا کاربران بتوانند امکان استفاده از آن را با گوشی هوشمند خود داشته باشند. البته خوب است که کاربران به یاد داشته باشند علاوه بر سیستم‌عامل‌های یاد شده، دستگاه‌های هوشمند برای سازگاری با این هدست باید به نمایشگر 3.5 اینچی تا 6 اینچی مزین باشند.

مدل G01 Plus از هدست‌های شرکت شاینکن از ویژگی‌های بسیار خوبی برخوردار است. این هدست واقعیت مجازی از نظر ظاهری دارای طراحی زیبایی بوده و همچنین ویژگی‌های قابل توجهی نیز دارد که در این میان می‌توان به جنس پلاستیک ABS که متضمن این محصول در برابر فشار و ضربه خواهد بود، اشاره کرد. همچنین به مانند مدل قبلی، این هدست واقعیت مجازی از ارگونومی خوبی برخوردار بوده و بهره‌مندی از چرم ضدتغریق و حساسیت نیز از دیگر نکات قابل توجه در این هدست است.
علاوه بر این گفتنی است این هدست واقعیت مجازی به راحتی با دستگاه‌های برخوردار از سیستم عامل اندروید و iOS سازگار خواهد بود. در بخش فنی نیز کاربران شاهد ویژگی‌هایی مانند HD Optical Resin Lens، زاویه دید 90 تا 110 درجه و همین‌طور قابلیت تنظیم لنزها در جهت‌های مختلف خواهند بود.

هدست واقعیت مجازی ریمکس مدل RT-V03

هدست واقعیت مجازی ریمکس مدل RT-V03Remax RT-V03 Virtual Reality Headset

هدست واقعیت مجازی ریمکس مدل RT-V03 یکی از هدست‌های اقتصادی است که در دسته هدست‌های مستقل از موبایل و همین‌طور یک سیستم خانگی قرار می‌گیرد. این هدست از نظر فنی دارای بلوتوث 4.0 و همین‌طور سیستم عامل 4.4 اندرویدی است که البته اتصال وای فای نیز از دیگر خصوصیات آن محسوب می‌شود. همچنین باید خاطر نشان کنیم که RT-V03 به پردازنده 4 هسته‌ای با سرعت 2.0 گیگاهرتز، پردازنده گرافیکی و همین‌طور 16 گیگابایت حافظه داخلی در کنار برخورداری از رم 2 گیگابایتی می‌تواند انتخاب خوبی را برای طرفداران تکنولوژی رقم بزند.
همچنین از نظر طراحی نیز باید بگوییم که ریمکس توانسته است این هدست را در ابعاد و وزن مناسبی تولید کند. همین‌طور خوب است خاطر نشان کنیم که هرچند این هدست یک هدست واقعیت مجازی مستقل است، اما می‌تواند با استفاده از وای فای به سرویس‌های آنلاین نیز متصل شده و برای کاربران بهره‌مندی از پخش ویدیوهای سه بعدی آنلاین را نیز به ارمغان آورد.

هدست واقعیت مجازی تسکو مدل TVR 568

هدست واقعیت مجازی تسکو مدل TVR 568TSCO TVR 568 Virtual Reality Headset

هدست واقعیت مجازی TVR 568 یکی از محصولات شرکت تسکو است. این هدست واقعیت مجازی دارای ابعاد 100×180×130 میلی‌متر بوده و انتخابی مناسب برای گوشی‌های موبایل 4 تا 6 اینچی خواهد بود. گفتنی است که هدست واقعیت مجازی TVR 568 به یک کنترل از راه دور مجهز بوده و همچنین به بلوتوث نسخه 3 و باتری مزین است. گفتنی است که با استفاده از ریموت کنترل یاد شده کاربران می‌توانند وضعیت هدست را کنترل کنند و تجربه خوبی را از تماشای فیلم و اجرای بازی‌ها برای خود رقم بزنند. نوع لنز این هدست HD Optical بوده که زاویه دید 70 تا 90 درجه را به ارمغان می‌آورد.
این هدست واقعیت مجازی دارای کش پهنی بوده که پس از قرار دادن موبایل در آن باید کش‌ها را برای استفاده بر روی سر محکم کنید. همچنین هدست واقعیت مجازی TVR 568 قابلیت سازگاری با سیستم‌عامل‌هایی همچون اندروید و iOS را دارد.
هدست واقعیت مجازی شاینکن مدل G02 یکی دیگر از هدست‌های مطرح شرکت شاینکن است که قابلیت سازگاری با گوشی‌های مبتنی بر اندروید و iOS را نیز دارد. همچنین کاربران باید به یاد داشته باشند این هدست واقعیت مجازی برای گوشی‌هایی با اندازه 3.5 تا 6 اینچی مناسب بوده و گفتنی است که این با بهره‌مندی از لنز HD Optical و با قطر 42 میلی‌متری می‌تواند تصاویر باکیفیتی را به ارمغان آورد.
لنز یاد شده قابلیت تنظیم در جهات مختلف را ردارد و می‌تواند زاویه دید 90 تا 110 درجه را نیز رقم بزند. از طرفی این هدست واقعیت مجازی دارای روزنه‌هایی برای تهیوه هوا است که درنتیجه بهره‌مندی از این ویژگی کاربران می‌توانند بدون مشکل از این هدست واقعیت مجازی استفاده کنند.

شرکت هویت از شرکت‌های فعال در زمینه تولید تجهیزات فناورانه است که چندی پیش درباره این شرکت مطلبی را منتشر کرده بودیم. این شرکت در زمینه هدست واقعیت مجازی نیز محصولی به نام HV-V01 دارد که ویژگی‌های خوبی را نیز برای کاربران به ارمغان می‌آورد و با بهره‌مندی از ویژگی‌های خوب حس رضایت را در آن‌ها بر می‌انگیزد. گفتنی است که این هدست واقعیت مجازی قابلیت پشتیبانی از گوشی‌های 4.5 تا 6 اینچی را دارد و در کنار بهره‌مندی از وزن 391 گرمی دارای ابعاد 107×130×220 میلی‌متری نیز است.با همه این‌ها خوب است اشاره کنیم که هویت برای ارگونومی بهتر و همین‌طور راحتی استفاده تمهیداتی را نیز برای کاربران اندیشیده است به طوری که پدهایی روی این هسدت در محلی که بر روی سر قرار می‌گیرد مشاهده می‌شود. هویت از این راهکار برای راحتی استفاده آن توسط کاربران بهره گرفته است. تا سخت بودن بدنه پلاستیکی کاربران را آزرده‌خاطر نکند.

گفتنی است که کاربران برای اینکه بتوانند بازی‌های فراگیر و 360 درجه را بر روی این هدست تجربه کنند باید گوشی‌های هوشمندی داشته باشند که مجهز به ژیروسکوپ بوده تا حرکت سر کاربر تشخیص داده شود و به خوبی به محیط مجازی هدایت شوند.

یکی دیگر هدست‌های باکیفیت و در عین حال با قیمت مناسب که می‌توانید در بازار پیدا کنید هدست واقعیت مجازی شانکن مدل G04 است که از طراحی ساده و اروگونیمیکی بهره می‌برد. این هدست واقعیت مجازی می‌تواند برای کاربران لذت تماشای فیلم‌های 3D را دوچندان کرده و با پشتیبانی از بازی‌های 360 درجه نیز می‌تواند تجربه جدیدی از بازی را برای کاربران خوا رقم بزند. علاوه بر این هدست واقعیت مجازی G04 در بدنه خود مجهز به روزنه‌هایی برای تهویه هوا بوده و شرکت سازنده تمهیداتی را اندیشیده است تا کاربر استفاده راحتی را این گجت فناورانه تجربه کنید.

گفتنی است که لنزهای G04 از قابلیت تنظیم در درجه‌های مختلف برخوردار هستند. همچنین کاربران گوشی‌های اندرویدی، iOS و همین‌طور ویندوز فون می‌توانند بدون مشکل نیز از این هدست واقعیت مجازی توسط دستگاه خود استفده کنند.
هدست‌های واقعیت مجازی جی روم به عنوان یکی از محصولات باکیفیت دنیای هدست‌های واقعیت مجازی شناخته می‌شوند. هدست واقعیت مجازی مدل CY121 می‌تواند به جهات مختلف تنظیم شود و با ارگونومی و امکانات خوبی که دارد، قادر است تا تجربه خوبی را برای کاربر، به دور از خستگی رقم بزند. با این حال جالب است بدانید که این هدست واقعیت مجازی مناسب گوشی‌های 4.0 تا 6 اینچی بوده و همچنین ضد حساسیت و ضد تعریق نیز است.
علاوه بر این باید اشاره کنیم که فراهم آوردن زاویه دید 90 تا 120 درجه و همین‌طور کش های پهن قابل تنظیم روی بدنه جهت قرارگیری راحت هدست بر روی صورت از دیگر ویژگی‌های این هدست واقعیت مجازی به شمار می‌رود.

این محصول تسکو از وزن ایده‌آل 384 گرمی برخوردار بوده و فشار کمی بر روی سر کاربر وارد می‌کند. با این حساب با خیال راحت می‌توانید با استفاده از این هدست واقعیت مجازی فیلم‌های سه بعدی ذخیره شده در دستگاه‌های اندرویدی یا iOS خود را مشاهده کنید. گفتنی است که گوشی موبایل در این هدست واقعیت مجازی در جلوی گوشی قرار می‌گیرد. از طرفی قابل ذکر است که بدنه این هدست واقعیت مجازی از جنس پلاستیک مرغوب ABS و پلی کربنات بوده که البته دارای کیفیت ساخت متوسطی است. با این حساب در بخش فنی نیز بهره‌مندی از دو لنز HD Optical از دیگر ویژگی‌های فنی این محصول محسوب می‌شود.

این لنزها 42 میلی‌متری بوده و می‌توانند به خوبی توسط کاربر تنظیم شوند. این در حالی است که کاربران برای بهره بردن از پخش سه بعدی باید گوشی هوشمندی در اختیار داشته باشند که از ویژگی ژیروسکوپ پشتیبانی کند. همین‌طور برخورداری این هدست از پد مخصوص به طوری که سر کاربر اذیت نشود از دیگر ویژگی‌های این محصول است. با این حساب این هدست در کنار همه این ویژگی‌های خوب جزو هدست‌های مقرون‌‌به‌صرفه نیز شناخته می‌شود.
این هدست واقعیت مجازی از دستاوردهای شرکت ریمکس است و از یک نمایشگر 5 اینچی TFT نیز بهره می‌برد. گفتنی است هدست واقعیت مجازی ریمکس مدل RT_V02 از نوع هدست‌های مستقل است و کاربران می‌تواند از فیلم‌ها و بازی‌های ذخیره شده در آن نیز استفاده کنند. گفتنی است که این هدست واقعیت مجازی قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه تا 64 گیگابایت را دارا بوده و به‌طور پیش فرض نیز به حافظه داخلی 1 گیگابایتی نیز مزین است. همچنین با رم 8 گیگابایتی نیز می‌تواند تجربه خوبی را در اختیار کاربران قرار دهد.
کاربران برای استفاده از این هدست واقعیت مجازی کافی است فیلم‌ها و یا بازی‌های مورد نیاز خود را بر روی حافظه داخلی آن ذخیره کرده و آن را با کمک اتصالات، روی سر خود قرار دهند. از آنجایی که این هدست واقعیت محازی از دو لنز با کیفیت نیز بهره می‌برد این لنزها به صورت دو عدد چشمی بر روی چشم شما قرار خواهند گرفت. اندازه لنزهای یاد شده 42 میلی‌متر بوده و میدان دید 90 درجه را نیز به ارمغان می‌آورند. البته ناگفته نمایند که این لنزها براساس نیاز قابل تنظیم بوده و قادر هستند وضوح بالایی را در نمایش فیلم یا صحنه‌های بازی داشته باشند. البته این هدست قابلیت اتصال به گوشی‌های هوشمند را دارا بوده و می‌توان از فیلم‌ها و بازی‌های فراگیر و 360 درجه گوشی در این هدست بهره برد.
{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402