90 درصد کاربران برنامه های موبایل را یک هفته پس از نصب نادیده می‌گیرند

برنامه
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

باز هم سر و صدای آمدن برنامه جدید و بازهم جلب شدن تمام توجهات به سمت آن! ناگهان متوجه می شوید که این برنامه دقیقا همان چیزی است که به دنبالش بودید و تصمیم می گیرید که آن را بر روی گوشی موبایل خود نصب کنید. روز اول به طور مداوم از آن استفاده می کنید، روز دوم کمی کمتر استفاده کرده و روزهای بعد کمتر و کمتر و … سرانجام بعد چند روز متعجب می شوید که چه چیزی در این برنامه وجود داشته که شما را به خود جذب کرده است؟ این که یک برنامه موبایل عادی بوده!

نگران نباشید این یک تجریه کاملا مشترک است. بر اساس آخرین مطالعه ای که توسط موسسه تحقیقاتی App Fleyr که بر روی برنامه هایی که در یک سال گذشته تولید شده اند، صورت گرفته است، تنها 4% تا 5% از کاربران تلفن های هوشمند تا 30 روز پس از نصب ، از آن استفاده می کنند و حتی بدتر از آن، تنها 10 درصد از کاربران در حال استفاده از برنامه هایی هستند که فقط یک هفته از نصب آنها می گذرد. خبر بد اینست که این اتفاق دقیقا برای برنامه هایی افتاده است که بیشترین محبوبیت را داشته اند.

ما بیشتر در حال صرف زمان بر روی برنامه هایی هستیم که توسعه دهندگان ما را ترغیب به نصب و راه اندازی آنها کرده اند به جای اینکه زمان بر روی استفاده از برنامه هایی بگذاریم که خودمان بیشتر خواهان آن هستیم. جالب است بدانید که در رقابت بین برنامه های اندرویدی و iOS که هر سال در حال افزایش است، 25% برنامه های نصب شده برای iOS و تنها 4% مربوط به برنامه های اندرویدی است. فراموش نکنید این آمار مربوط به برنامه هایی است که توسعه دهندگان برنامه ما را ترغیب به نصب و استفاده از آنها می کنند.

آنطور که مشخص است کاربران اندروید به استفاده و حفظ برنامه هایی که در سیستم عامل های اندرویدی تمایل بیشتری دارند ولی کاربران iOS، به استفاده از برنامه هایی که توسط توسعه دهندگان خارجی تولید می شود، علاقه دارند.

علاوه بر این، تنها 2% از برنامه هایی که نصب می شوند، فروشی هستند. در این میان سهم iOS ، 80% بیش از برنامه های اندرویدی است. برنامه های اندرویدی اکثرا به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می گیرند و احتمالا دلیل علاقه برنامه نویسان به نوشتن برنامه های iOS نسبت به برنامه های منبع باز گوگل، نیز قسمت مالی موضوع است.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402