Вход на сайт казино через рабочее зеркало Вавада . Вы попадете на официальный сайт Vavada casino, где можно регистрироваться.

گوگل از اسکن ایمیل های شخصی دست برمیدارد

جی‌میل
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

گوگل در اطلاعیه ای از پایان اسکن ایمیل های شخصی (عملی بحث برانگیز که باعث برانگیخته شدن طرفداران حقوق شخصی و ایجاد چالش های قانونی گردیده بود) برای اهداف تبیلغاتی در جی‌میل خبر داد.

جی‌میل بزرگترین مهیا کننده ی ایمیل و دارای بیشترین کاربر با بیش از 1.2 میلیارد نفر در دنیاست. گوگل اذعان داشت که  این تصمیم را به دلیل افزایش سود شرکت خود اتخاذ کرده است.  اندازه ی کسب وکار g suit این شرکت در طول سال گذشته  به بیش از دو برابر  و به بیش از 3 میلیون مشتری افزایش یافته است . که  با فرایند اسکن ایمل ها ارتباطی ندارد!!!

 دایان گرین، معاون ارشد Google Cloud گفت: ” سرویس  G Suite جی‌میل قبلا نیز به عنوان  منبع اطلاعات لازم  برای شخصی سازی تبلیغات استفاده نمیشد  و گوگل تصمیم گرفته که این مسئله را در اواخر امسال  در سرویس رایگان مشتریان دنبال نمایید.  این تصمیم تبلیغات جی‌میل را سامان می دهد و چگونگی شخصی سازی تبلیغات برای مشتریان را قاعده مند تر می کند. گرین  همچنین خاطر نشان کرد تبلیغات به تنظیمات کاربر بستگی دارد و کاربران می توانند شخصی سازی تبلیغات را غیر فعال نمایند و سرویس g suit همچنان بدون تبلیغات به کارخود ادامه خواهد داد.

جی‌میل

جدول حقوقی

مارک روتنبرگ، مدیر اجرایی مرکز حفظ حریم خصوصی اطلاعات الکترونیکی ( مرکزی که باعث به چالش کشیده شدن اقدامات گوگل در دادگاه گردید) اذعان داشت تغییرات در خط و مشی و سیاست های گوگل یک گام مهم به سمت حفظ حریم خصوصی در فضای آنلاین می باشد.

او به TechNewsWorld گفت: “EPIC (مرکز حفظ حریم خصوصی اطلاعات الکترونیکی) از همان ابتدا با اسکن ایمیل گوگل مخالف بوده  و پیرزوی های چشمگیری را در کشمکش های رخ داده از جمله تصمیمی که در سال 2014 درباره پایان  اسکن ایمل از سوی گوگل اخذ شد ،دارد. به خاطر داشته باشید که گوگل به اسکن ایمیل های که کاربر جیمل نیستند نیز می پردازد.

مسئله ای که باعث ایجاد مشکل طبق قانون فدرال و طرح دعوی قضایی  گردید.

روتنبرگ به یک پرونده  خاص اشاره کرد.  پرونده Marquis  برعلیه گوگل  که قبل از مطرح شدن در دادگاه عالی ماساچوست  نیز در انتظار استیناف بوده  است . او اذعان داشت که این مورد مستلزم طی مراحل قانونی به صورت مرحله به مرحله است  این دعوی توسط فردی ساکن این ایالت اعاده شده که ادعا می کند اکانت AOL وی برای اهداف تبلیغاتی توسط گوگل اسکن شده است.

این پرونده استدلال می کند که اقدامات صورت گرفته از جانب گوگل به نوعی استراق سمع محسوب می گردد زیرا که ماساچوست یک ایالت دو  بخشی است که مستلزم وجود موافقت از سوی هر دو بخش برای ضبط اطلاعات است.

در اواخر سال پیش توافقی بین گوگل و دانیل مارتا و سوزان رشکی در ایالت کالیفرنیا صورت گرفت . این دو شخص گوگل را به نقض قوانین حفظ حریم خصوصی فدرال به موجب اسکن  حساب های غیر جی‌میل برای اهداف تبلیغاتی، متهم کرده بودند.

در قسمتی از این توافق گوگل پذیرفته بود که مبلغ 2.2 میلیون دلار را به عنوان غرامت پرداخت نمایید که این حکم در اوایل سال جاری توسط قاضی فدرال رد گردید.

نگرانی های سازمانی

همانگونه که گوگل بیشتر به سمت فضای کسب و کاری های ابری هجوم می برد بیشتر به این مسئله پی می‌برد که مشتریان  به هنگام استفاده از سرویس های ابری نسبت به هر چیزی که امنیت و حریم شخصی آنها را تهدید میکند حساس تر شده اند.

جف کاپلان، مدیر بخش ThinkStrategiesS به عنوان فردی تاثیر گذار در توافق یاد شده خاطر نشان میکند که گوگل راضی به پرداخت 2.2 میلیون دلار بود که قاضی فدرال این توافق نامه را  رد نمود .

وی به TechNewsWorld گفت که گوگل همواره تصور می کرد که کاربران آن هزینه های ضمنی استفاده از برنامه رایگان خود را قبول می کنند که باعث می شود کاربران آن هدف تبلیغات گوگل و سایرمکانیزم های  موتورهای بازاریابی باشند.

 کاپلان گفت: اگرچه گوگل بدنبال ساختن شرکت کسب و کار خود می باشد این را نیز دریافته است که این تاکتیک راه حل  مناسبی برای رقابت با سایر کمپانی های فعال  در این زمینه  و حفظ همکاری با انها نمی باشد به عنوان مثال همکاری با Microsoft Office 365 .

جیم مک گرگور، تحلیلگر اصلی  گروه تحقیقاتی تحقیق  Tirias، گفت: احتمالا خط مشی جدید حفظ حریم خصوصی به توانایی گوگل در کسب درآمد آسیب نمی رساند. گوگل اطلاعات مورد نیاز خود را از منابع دیگر جمع آوری می کنند و اطلاعات بیشماری در زمینه های مختلف از جمله افراد را داراست.

 

 

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402