ترفندهای تلگرام ، ربات  SaveVideoBot رباتی برای دانلود ویدئوهای تصویری

ترفندهای تلگرام ، ربات SaveVideoBot رباتی برای دانلود ویدئوهای تصویری
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

دانلود کردن ویدئوهای تصویری در گوشی تلفن همراه یکی از دغدغه های کاربران تلفن های هوشمند است. برخی از سایت ها تنها اجازه مشاهده ویدئو را به کاربراندر تلفن همراه می دهند و برای دانلود کلیپ یا ویدئو ممکن است کاربر با مشکلاتی مواجه شود.

مثلا اگر شما بر روی تلفن همراه خود اپلیکیشن دانلودر ویدئو نداشته باشید گاهی در برخی سایت ها برای دانلود آن کلیپ یا ویدئو با مشکل مواجه خواهید شد.

آنچه مسلم است کاربران به شکل گسترده ای از تلگرام استفاده می کنند و این اپلیکیشن تقریبا بر روی تمامی گوشی های تلفن همراه نصب شده است. تصور کنید می خواهید تنها با اپلیکیشن تلگرام ، یک ویدئو یا کلیپ را از سایت یوتیوب دانلود کنید. هیچ اپلیکیشن و ابزار دیگری نیز در دسترس ندارید . راهکار چیست ؟

با پیشرفت تکنولوژی و ظهور شبکه های اجتماعی چون تلگرام، ربات ها نیز هر روز شکل و رنگ تازه ای به خود می گیرند.یکی از ربات های مفید برای انجام این کار ربات   SaveVideoBot@  است .

با این ربات می توانید به راحتی از هر سایتی از طریق تلگرام ویدئو یا کلیپ تصویری مورد نظرتان را دانلود کنید.  SaveVideoBot رباتی است که می توانید از طریق آن ویدیوهای مورد علاقه ی خود را به صورت مستقیم از وبسایت های مختلف از طریق اشتراک گذاری ویدیو دانلود کنید.

ابتدا باید این عبارت را در تلگرام تایپ کنید. @savevideobot

سپس بر روی آن کلیک کنید تا بتوانید وارد ربات شوید.

با باز شدن صفحه ی ربات روی start/ کلیک کنید. پس از انجام این کار ربات توضیحات لازم و دستورات مورد نظر را برای شما ارسال می کند. ربات سیو ویدیو در حال حاضر یکی از بزرگترین سرویس های دانلود کننده ویدیو  روی اپلیکیشن پیام رسان تلگرام به شمار می رود.

با فشردن استارت در قسمت پایین صفحه تلگرام صفحه جدیدی باز می شود.

تلگرام

در این صفحه نوشته شده است که به SaveVideoBot خوش آمدید. چگونه SaveVideoBot می تواند به من کمک کند؟

SaveVideoBot بزرگترین ربات برای دانلد ویدئو و صدا  در مسنجر تلگرام است. اگر بخواهید ویدئویی را دانلود کنید و و آن را به صورت آفلاین در تلگرام نگه داری کنید این ربات برای شما کارایی دارد.

تلگرام

لینک ویدیو را از هر وب سایت به اشتراک گذاری ویدیو (مانند یوتیوب، Vimeo، Instagram، 9gag، Soundcloud، DailyMotion، ZippCast، …) به SaveVideoBot ارسال کنید و فقط چند ثانیه منتظر دریافت رسانه باشید.

اگر بخواهید یک ویدئو را به صورت تصادفی دانلود کنید عبارت /random را انتخاب کنید.

اگر بخواهید یک ویدیو را جستجو و سپس دانلود کنید، می توانید با استفاده از @vid  این کار را انجام دهید @vid  را بنویسید و سپس متن جستجوی خود را جلوی آن وارد کنید.

یکی از ویژگی های این ربات این است که به شما گزینه های مختلف کیفیت فیلم را ارائه می دهد. این شما هستید که انتخاب می کنید کلیپ دانلودی با چه حجمی و با چه کیفیتی دانلود شود.

در صورتی که مایل به دانلود یک ویدیوی جالب و دیدنی به صورت تصادفی هستید کافیست از دستور random/ استفاده کنید.

مزایا و قابلیت های ربات سیو ویدیو به همین جا ختم نمی شود و ربات مذکور اجازه ی جستجوی ویدیوی دلخواه تان را نیز در اختیار شما می گذارد. برای انجام این کار عبارت vid@ را نوشته و سپس جلوی آن کلمه ی کلیدی مورد نظر خود را وارد کنید. به شما گزینه های مختلفی برای دانلود کلیپ ارائه می دهد.

مثلا تصور کنید می خواهید ویدئویی از یوتیوب درباره استیو جابز دانلود کنید. بدین صورت عمل می کنید.

تلگرام

ابتدا در صفحه ربات مربوطه این عبارت را تایپ می کنید : @vid steve jobs

بعد گزینه کشویی برای ویدئوهای مختلف درباره استیو جابز برای شما نمایش داده می شود.

از بین ویدئوها می توانید یکی را به انتخاب خودتان ، انتخاب کنید و روی آن کلیک کنید. ربات به شما گزینه های مختلفی برای دانلود ویدئو می دهد. اگر یکی از حجم ها و فرمت ها را انتخاب کنید، به راحتی ویدئو قابل دانلود است .

تلگرام

بعد از دانلود ویدئوهمیشه برای شما به صورت آفلاین در تلگرام قابل استفاده است. در اینجا شما توانستید به راحتی از یوتیوب کلیپ دانلود کنید.

تلگرام

همین ویدئو را می توانستید به روش دیگری هم دانلود کنید. درس URL این ویدئو عبارت است از https://www.youtube.com/watch?v=65_PmYipnpk

کافی است این آدرس را در ربات تایپ کنید.

تلگرام

مجددا همان گزینه ها و همان حجم و فرمت های خروجی را به شما ارائه می دهد. و شما می توانید با وارد کردن هر آدرس URL  به راحتی ویدئوی مربوطه را در تلگرام دانلود کنید.

حال ممکن است این سئوال برایتان پیش بیاید که برای داشتن آدرس URL ویدئوها چه کار باید بکنیم ؟ به سادگی اسم ویدئو یا کلیپ یا قسمتی از نام آنرا در گوگل سرچ کنید.

مثلا در اینجا می توانید بدون اینکه نیازی به وارد شدن به سایت یوتیوب باشد اسم ویدئو را در گوگل وارد کنید و در نهایت از همان صفحه گوگل آدرس URL  را کپی کنید و بردارید.

موتورجستجوی گوگل نتایج جستجو را به شما به گونه ای ارائه می دهد که حتی نیازی به وارد شدن به سایت مربوطه ندارید و به راحتی می توانید آدرس یو آر ال را کپی کنید.

این ربات تلگرام کاربردهای  زیادی برای کاربران دارد. وقتی ویدئویی را در تلگرام با این روش دانلود می کنید می توانید بعد از آن ویدئو را در گالری خود ذخیره نمایید و همیشه آنرا داشته باشید.

یکی از ویژگی های این روش این است که دیگر نیازی به ابزار دیگری برای دانلود کلیپ ویدئویی ندارد. از دیگر مزایای آن راحتی و سادگی انجام کار است.

با توجه به اینکه این روش یعنی استفاده از ربات، گزینه های مختلف ویدئو را در اختیار شما می گذارد ، می توانید به انتخاب و سلیقه خودتان ویدئو را با حجم مختلف و یا با فرمت دلخواه خودتان دانلود کنید.

منبع : پلازا

 

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402