پنج دلیلی که خرید گلکسی نوت 8، ارزش قیمت بالای آن را دارد

گلکسی نوت 8
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

آیا در حال حاضر تلفن همراه هوشمندی بهتر از گلکسی نوت 8 وجود دارد؟!

گلکسی نوت 8 یک تلفن هوشمند بسیار بزرگ و با قابلیت های مفید است که البته قیمت آن نیز به همان نسبت زیاد است. اما همان طور که گفته شد، شما این هزینه ی زیاد را در ازای دریافت قابلیت ها و امکانات فراوان آن، پرداخت می کنید و این امر کاملاً محقق شده است.

هزینه خرید این تلفن همراه هوشمند برای شما، 929 دلار آمریکا است که معادل 869 پوند و 499 دلار AU است. و مطمئناً صفحه نمایش شگفت انگیز 6.3 اینچی آن چندان تفاوتی نسبت به صفحه نمایش 6.2 اینچی گلکسی S8 پلاس ندارد. البته محصولات نوت سامسونگ با بزرگ بودن صفحه نمایش شان در این میان شناخته شده هستند. در حالی که گلکسی نوت 8 فقط کمی بزرگ تر است. اما شما یک گوشی با مشخصات سطح بالا، یک طراحی پیشرفته و یک دوربین با دو لنز دریافت می کنید. در واقع این گوشی نقاط مثبت بسیاری دارد.

و واقعاً آیا در صورتی که مساله پول مطرح نباشد، در حال حاضر تلفن هوشمند بهتری نسبت به گلکسی نوت 8 وجود دارد؟ ما در ادامه این مطلب به بررسی این موضوع خواهیم پرداخت.

ما همچنان بررسی خواهیم کرد که ویژگی های اعلام شده در این گوشی با واقعیت منطبق است یا صرفاً تبلیغات بوده است. این کار از طریق بررسی مشخصات برجسته انجام می شود که منجر شده گلکسی نوت 8 ارزش قیمت بالای آن را داشته باشد.

  1. شما بهترین دوربین را روی گوشی خود می خواهید.

گلکسی نوت 8 در نظر دارد با استفاده از دوربین دو لنزی جدید خود، بهتر از هر تلفن هوشمند به روز دیگری، بهترین تصاویر را خلق کند. این مشخصه در میان محصولات سامسونگ برای اولین بار در گلکسی نوت 8 مشاهده شده است.

گلکسی نوت 8

استفاده از این دو دوربین، قطعاً کیفیت بهتری نسبت به استفاده از یک دوربین های پیشین خواهد داشت.

اگرچه دوربین های گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس بسیار مورد توجه کاربران بوده و از آن راضی بودند، اما از زمان اولین عرضه  این دستگاه های تک لنز شش ماه می گذرد. در حالی که گلکسی نوت 8 دارای یک لنز ثانویه تله است که می توان از آن بهره گرفت.

نه تنها قدرت بزرگ نمایی نوری این لنز دو برابر شده است (بدین معنی که نسبت به زوم دیجیتال در هنگام بزرگ نمایی، اعوجاج کمتری خواهد داشت.) بلکه همچنین هر دو دوربین 12 مگاپیکسلی آن دارای ثبات تصویر دوگانه نوری هستند. (یعنی وقتی در هنگام عکس گرفتن، دست دچار لرزش شود، تصاویر نسبت به سایر دوربین ها کمتر تار خواهد شد.)

دوربین گلکسی نوت 8، یک چالش برای تلفن آیفون 7 پلاس است؛ زیرا همان طور که می دانید این تلفن هوشمند نیز دارای دوربین دو لنزی است. اما لنز ثانویه آن تثبیت کننده تصویر نوری ندارد.

2. شما می خواهید امکان اجرای همزمان چندین برنامه را به حداکثر حالت ممکن برسانید.

مساله چند وظیفه ای یا multitasking روی تلفن همراه واقعاً کار سختی است، حتی اگر واقعاً یک مشکل مهم در دنیای دیجیتال باشد. خبر خوب در این خصوص این است که گلکسی نوت 8، امکان چند وظیفه ای را از دو جهت آسان کرده است.

گلکسی نوت 8

 

همان طور که در تصویر فوق مشاهده می کنید، یوتوب و اینترنت با استفاده از “جفت برنامه” یا App Pair در کنار هم قرار گرفته اند. این امکان در گلکسی نوت 8 مشاهده می شود.

راه حل اول: صفحه نمایش کمی بزرگ تر 6.3 اینچی کمی متفاوت به نظر می رسد، به خصوص در هنگام استفاده از قلم دستی S؛ فضای بزرگ تر و ورودی هایی کوچک تر از انگشت شما، مشاهده می شود.

راه حل دوم: “جفت برنامه” را در منوی کشویی کنار صفحه نمایش قرار می دهد. این تغییر، دو برنامه متفاوت را در قالب یک پنجره چند وظیفه ای از پیش تنظیم شده قرار می دهد. به عنوان مثال می توان به ترکیب برنامه های زیر اشاره کرد: برنامه شماره گیری و مخاطبان، برنامه فیس بوک و لینکدین، برنامه خطوط هوایی آمریکا و پست الکترونیک (برای دریافت کد تایید شما) آیا برای شما پیش آمده است که همواره دو برنامه را به طور همزمان استفاده کنید؟ در این حالت استفاده از قابلیت “جفت برنامه” از انجام تکراری بسیاری از مراحل جلوگیری می کند.

کاهش استفاده از S قلم برای تنظیم این پنجره های چند وظیفه ای، ممکن است کاربران را بیشتر متقاعد کند که از قابلیت ها و سودمندی های گلکسی نوت 8 استفاده می کنند.

3. سامسونگ بالاخره 6 گیگا بایت رم در دسترس قرار می دهد.

معیار جدید اندورید این است که گوشی های سطح بالایی که از این سیستم عامل استفاده می کنند، حتماً دارای 6 گیگا بایت رم باشند. و سامسونگ در نهایت در این زمینه به OnePlus و چند تلفن دیگر از چین پیوست.

این افزایش رم، برای کاربرانی حائز اهمیت است که برنامه های زیادی را به طور همزمان باز و اجرا می کنند و می خواهند جدید ترین بازی های سه بعدی و واقعیت افزوده را اجرا کنند. داشتن 6 گیگا بایت رم برای هر دو فعالیت های کاری و بازی بسیار ایده آل است.

ممکن است در حال حاضر اهمیت این مشخصه چندان برای شما واضح نباشد، اما آینده گلکسی نوت 8 نشان می دهد، هنگامی که شما اقدام به خرید این گوشی می کنید، بسیار عالی ظاهر شده و اجرا می شود.

با به کار گیری مجموعه تراشه Snapdragon 835 شرکت کوالکام در ایالت متحده آمریکا (و مجموعه تراشه Exynos در انگلستان و سایر نقاط دنیا)، گلکسی نوت 8 یک گوشی هوشمند قدرمتند خواهد بود.

4. قلم  S: ساده و آسان

قلم S بخشی از گلکسی نوت 8 است که کاربران یا آن را دوست دارند و تمام مدت از آن استفاده می کنند یا این که آن را در فضای تعبیه شده جلد گوشی قرار می دهند و هیچگاه پس از هفته اول خرید گوشی، از آن استفاده نخواهند کرد.

گلکسی نوت 8

 

شما می دانید جز کدام دسته از استفاده کنندگان قلم S هستید، فارغ از این که هم اکنون گوشی گلکسی نوت 8 را خریداری کرده اید یا خیر. طرفداران این قلم، علاقه و وفاداری بسیاری نسبت به آن دارند.

با استفاده از این قلم، چه کارهایی می توان انجام داد؟ به نظر می رسد فهرست مجموعه کارهای مجاز با به کار گیری این قلم هر سال افزایش می یابد، به گونه ای که در حال حاضر می توان به موارد زیر اشاره کرد: یادداشت ها، نوشتن روی تصاویر و صفحه یادداشتی که هموراه روی صفحه نمایش شماف دیده می شود. استفاده از قلم S برای انجام عملیات روزمره بسیار مفید است.  بخش های زیادی از صفحه نمایش و ترجمه لغات در برخی موارد به صورت دستی و بدون استفاده از قلم انجام می شود که البته این موارد بسیار نادر و کمیاب است.

در سال جدید بخش “پیام های آنی” دست نوشته نیز به مجموعه بخش هایی که می توانند از قلم S استفاده نمایند، اضافه شده است.  و در سال گذشته با معرفی گلکسی نوت 7، توانایی کوتاه مدت ضبط و ایجاد GIF های متحرک با استفاده از قلم S نیز رونمایی شد.

5. هیچ شرکتی صفحه نمایش تلفن های هوشمند را بهتر از گلکسی نوت 8 طراحی نکرده است.

صفحه نمایش 6.3 اینچی گلکسی نوت 8 ممکن است فقط کمی بزرگ تر از گلکسی S8  پلاس باشد. اما این صفحه نمایش همچنان بسیار بزرگ بوده و مصرف کنندگان بسیار زیادی نیز دارد.

گلکسی نوت 8

نکته و ترفندی که سامسونگ در این بخش استفاده کرده است، این است که به اندازه کافی سایز صفحه نمایش خود را افزایش داده استف اما اندازه گوشی را چندان بزرگ نکرده است. این کار با کاهش اندازه قاب بلا استفاده اطراف صفحه نمایش و حذف دکمه “خانه” از قسمت پایینی گوشی انجام شده است.

اگر هر دهم اینچ صفحه نمایش برای شما اهمیت دارد، گلکسی نوت 8 که یک گوشی منحی شکل است به شما بهترین صفحه نمایش گوشی های هوشمند HDR را عرضه می کند که در حال حاضر می توانید آن را دریافت کنید.

 

حسگر اثر انگشت این گوشی هوشمند نیز چندان بد نیست!

قرار دادن حسگر اثر انگشت در پشت گوشی، کاربران را چندان هیجان زده نکرده است. متاسفانه بسیار سخت است که از این حسگر استفاده کنید و دوربین عقب گوشی را لکه دار نکنید.

 

گلکسی نوت 8

 

اما این تغییر محل حسگر اثر انگشت در گلکسی نوت 8، به بدی محل آن در گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس نیست. زیرا در این دو گوشی، حسگر اثر انگشت به دوربین تک لنز آن بسیار نزدیک بود.

حداقل در این مورد، سامسونگ فلش و حسگر ضربان قلب را (که خوشبختانه همچنان به نوعی بهترین است) میان دوربین و حسگر اثر انگشت قرار داده تا برای استفاده از این حسگر تا حدودی فضای لازم برای شما فراهم شود و کاملاً چسبیده به دوربین عقب نباشد.

این مشخصه نسبت به گوشی های قبلی سامسونگ بهتر شده است، اما این اهمیت و میزان این بهبود در مقایسه با پنج مورد فوق کمتر است.

موارد دیگری که گلکسی نوت 8 پوشش می دهد:

بر اساس اخبار رسمی منتشر شده و اطلاعاتی که از سامسونگ نفوذ می کرد، هفته ها در مورد گلکسی نوت 8، صحبت شد و بالاخره زمان انتشار این گوشی هوشمند نیز فرا رسید و سپری شد. شما می توانید از طریق وب سایت سامسونگ، این گوشی را سفارش داده و تهیه کنید.

با این حال، گلکسی نوت 8، موارد بسیار بیشتری را پوشش می دهد و به همین علت است که ما معتقدیم حتی زمانی که هزینه خرید گوشی، یک محدودیت مهم باشد، خرید گلکسی نوت 8، گزینه بسیار مناسبی است.

 

 

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402