اقدامات لازم قبل از فروش گوشی هوشمند آیفون

آیفون
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

میخواهیم به شما بگوییم چگونه می توانید گوشی آیفون خود را با خیال راحت بفروشید. قبل از فروش باید حتما مواردی را چک کنید. همان طور که می دانید آیفون فضای ذخیره سازی عکس های تلفن همراه تحت عنوان  iCloud دارد که باید قبل از فروش تلفن کاری برای این حافظه بکنید. باید تمام داده های تلفن خود را قبل از فروش و انتقال تلفن خود پشتیبان گیری کرده و بعد پاک کنید.

شاید بخواهید مجددا دستگاه اپل دیگری خریداری کنید پس شاید برایتان این سئوال پیش بیاید که چگونه می توانید بدون اینکه نیاز به دانلود همه برنامه های تلفن قبلی تان باشد ، همه برنامه ها را به تلفن جدید خود منتقل کنید.

آیفون

پشتیبان گیری

اولین کاری که باید انجام دهید این است که مطمئن شوید داده های قبلی خود را از دست ندهید. و به این ترتیب باید همه اطلاعات قبلی را پشتیبان گیری کنید و بعد آنها را پاک کنید.

بر روی کامپیوتر، مطمئن شوید که آخرین نسخه iTunes را نصب کرده اید. سپس تلفن خود را به کامپیوتر خود وصل کنید. هنگامی که تلفن را در iTunes دیدید،  به File> Devices> Back Up  بروید. اطمینان حاصل کنید که نسخه پشتیبان تهیه شده با رفتن به Preferences> Devices و بررسی تاریخ و زمان آخرین نسخه پشتیبان را بررسی کنید.

برای پشتیبان گیری مستقیم از دستگاه iOS خود، به تنظیمات بروید، نام خود را انتخاب کنید، سپس بر روی  iCloud ضربه بزنید. به قسمت پایین صفحه بروید تا پشتیبان گیری iCloud> Back up now را بزنید.  اگر iCloud Backup را فعال کنید،  به طور خودکار عکس ها، حساب ها، اسناد، اطلاعات وهمه چیز پشتیبان گیری می شود. هر زمان به وای فای وصل شوید به صورت خودکار پشتیبان گیری انجام می شود.

سپس وقتی آیفون جدید خود را راه اندازی می کنید، و می خواهید از آن استفاده کنید، میتوانید از iTunes نسخه پشتیبان تهیه شده را استفاده کنید یا از iCloud که پشتیبان گیری کرده اید برای تلفن جدد استفاده کنید تا همه برنامه ها به تلفن جدید شما منتقل شود.

 

آیفون

گزینه پیدا کردن تلفن همراه را خاموش کنید

 وقتی گزینه Find My iPhone فعال باشد گاهی اوقات می تواند فعال سازی مجدد گوشی را برای مالک جدید دچار مشکل کند. بنابراین شما باید قبل از اینکه دستگاه خود را بفروشید، این گزینه را غیرفعال کنید. این مسیر را طی کنید و این گزینه را غیر فعال کنید.

Settings > Your Name > iCloud > Find My iPhone

 

آیفون

خروج از iMessage

برای مدت زمان طولانی، کاربران آیفون معمولا بدون نیاز به رمز عبور وارد  iMessage می شوند. شما باید قبل از فروش تلفن از imessage خارج شده یا اصطلاحا sign out کنید.برای انجام این کار بدین شکل عمل کنید. به تنظیمات بروید و وارد پیام ها بشوید و  iMessage را خاموش کنید.

آیفون

Unpair  کردن تلفن و ساعت هوشمند

اگر شما دارای ساعت اپل هستید و به تلفن آیفون تان کار می کند باید اطلاعات آن را ذخیره کرده و بعد تلفن خود را بفروشید. هم چنین باید سینک بودن دو دستگاه را از یکدیگر حذف کنید یا اصطلاحا ساعت و تلفن آیفون خود را Unpair کنید یعنی از حالت جفت شدن با آیفون خارج کنید.

ساعت و تلفن را در نزدیکی یکدیگر قرار دهید و برنامه Apple Watch  بر روی آیفون خود را باز کنید. به برگه My Watch  بروید و ساعت خود را در بالای صفحه انتخاب کنید. قسمت I  به معنی  اطلاعات  را در کنار ساعت مشاهده می کنید آنرا  انتخاب کنید. روی Unpair ساعت اپل ضربه بزنید و مجددا برای تأیید ضربه بزنید، البته  ممکن است شما نیاز به وارد کردن اپل آیدی خود داشته باشید.

آیفون

خروج از  iCloud

اپل توصیه می کند هر کسی که iOS 10 یا بالاتر را بر روی سیستم خود دارد ( که البته 89 درصد  کاربران iOS اینطور هستند) باید قبل از فروش دستگاه خود از، iCloud، iTunes و App Store  خارج شده یا sign out  کند.  در iOS 10.3+و بالاتر، باید به تنظیمات بروید> [نام شما]> خروج یا sign out را انتخاب کنید. اپل آیدی خود را وارد کنید و سپس Turn Off  را بزنید.

در iOS 10.2 یا قبل از آن، روی تنظیمات> iCloud> Sign Out  کلیک کنید. دوباره وضعیت خود را بررسی کنید.  سپس از My [device]  و با وارد کردن اپل آیدی  وارد شوید.  سپس به تنظیمات> آیتونز و اپل استور رفته و از همه آنها خارج شوید و sign out  کنید.

آیفون

پاک کردن تمام تنظیمات

اجازه ندهید کسی به اطلاعات شما دسترسی داشته باشد. حالا زمان آن است که تلفن تان را پاک کنید.

Settings > General > Reset > Erase all Content and Settings

 به تنظیمات بروید و با دستور بالا همه محتوا و تنظیمات گوشی خود را پاک کنید.

 

آیفون

خارج کردن سیم کارت

در اغلب موارد، شما فقط می توانید سرویس تلفن همراه خود را بر روی دستگاه غیرفعال کنید و سیم کارت خود را از گوشی خارج کنید.  سیم کارت شما مخزن شماره تلفن های شما، بیت های مختلف اطلاعات امنیتی و تمام اطلاعات مورد نیاز برای صورتحساب های شما است. سیم کارت شما منجر به شناسایی شما، شماره تلفن تان و فعالیت های مختلف شما بر روی گوشی تان می شود.  بنابراین باید قبل از فروش گوشی سیم کارت را از آن خارج کنید.

حالا می توانید گوشی آیفون خود را بفروشید. گزینه های مختلفی برای فروش گوشی دست دوم وجود دارد که می توانید آنها را امتحان کنید. ولی یادتان باشد که حتما قبل زا فروش تللفن خود مراحل گفته شده را طی کنید.

 

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402