بررسی Jaybird Run: هدفون بی سیم واقعی برای آیفون اپل

Jaybird
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

شرکت Jaybird امروز، جدید ترین افزوده خود به مجموعه هدفون های ورزشی را معرفی کرد؛ اولین تصویر خود از تجربه بی سیم واقعی را در این روند نشان داد. Run in-ears جدید، تمام ویژگی های سبک زندگی فعال را که کسی از Jaybird انتظار دارد، مد نظر قرار می دهد. از جمله موارد در نظر گرفته شده این است که به صورت مقاوم در برابر آب و ضد عرق طراحی شده است. اما در چنین بازار فروش متنوعی، آیا این هدفون جدید راهی برای غلبه بر AirPod اپل و دیگر فروشندگان عمده خواهد یافت؟

در هفته گذشته امکان انجام یک اجرای اولیه با آخرین نسخه Jaybird فراهم شد. بر اساس چشم انداز اپل، به نظر می رسد هدفون های بی سیم جدید، 180 دلار باشد.

در طی چند سال گذشته، هدفون های مختلفی این جا مورد بررسی قرار گرفته است.

مانند استفاده از هر هدفون دیگری، تجربیات شما در استفاده از این هدفون نیز تا حد زیادی ذهنی و درونی است. در رابطه با موسیقی، ترجیح افراد بسیار متفاوت است. سلیقه های جنسیتی و محیطی افراد می تواند روی حس آن ها در رابطه با مجموعه های مختلف تاثیر گذار باشد.

طراحی بی سیم واقعی:

شرکت Jaybird کار خوبی برای باقی ماندن در بازار بسیار رقابتی هدفون های بی سیم انجام داده است. در طول چند سال گذشته، هر سال نمونه های جدیدی معرفی کرده است که در هر مدل برخی مشخصه ها بهبود یافته است؛ از جمله عمر باطری آن بهبود یافته است یا طراحی آن باریک تر شده است. با این حال، این اولین باری است که Jaybird یک ساختار کاملاً بی سیم را دنبال می کند.

مدل Run in-ears جدید، الگوی آشنای طراحی به صورت منحنی را که Jaybird چند سال است آن را معرفی کرده، به کار می گیرد. یکی از مواردی که در جلسه مطبوعاتی مطرح شد، توجه به جزئیات طراحی آن بوده است و این که از مدل های قبلی فراتر می رود.

Jaybird شامل تعدادی موضوع قابل تعویض است که به کاربران کمک می کند تا گزینه مناسب را پیدا کنند. در گذشته به نظر می آمد که این موضوع برای Jaybird یک معضل است. اما به نظر می رسد ترکیبی از استفاده از مواد نرم تر و ارائه اندازه های مختلف، این مساله را برای Jaybird حل کرده است.

Jaybird به اندازه ای که برخی گفته اند، بد نیست. اما شما هنوز باید توجه کنید که این محصول، یک تکان ناگهانی است که بسیار بزرگ تر از سایر پیشنهاد های Jaybird است. واقعیت این است که فقط اجزای بسیاری وجود دارد که بیش تر سازندگان هدفون می بایست از آن جلوگیری کنند تا سقوط نکنند.

هر earbud با توجه به موقعیت شما می تواند به صورت منفرد یا ترکیبی به کار گرفته شود. یک دکمه single-press کنترل های پخش را فراخوانی می کند. و همچنین دستیار صوتی را نیز فعال می کند. . این دکمه سفید رنگ است و یک رگه نقره ای دارد. در حالی که باقی بدنه آن مشکی است. Jaybird روی پوشش آن ترکیبی از رنگ های براق و مات را به کار می گیرد. اما بیش تر بخش های آن هنگام استفاده پوشش داده می شود.

کیف حمل و نقل:

Jaybird بسیار مشابه AirPod (و بسیاری هدفون های دیگر که دیده شده)، هدفون های جدید خود را در کیف قابل حمل قرار می دهد که به عنوان شارژر نیز استفاده می شود. این گوشی ها به مدت چهار ساعت شارژ نگه می دارد. اما کیف قابل حمل آن، هشت ساعت شارژ اضافی به همراه خواهد داشت. 12 ساعت بسیار خوب است. با این فرض که earbud ها در کیف قرار گرفته اند و این کیف شارژ شده است.

این کیف دارای درب تلنگر باز است که دو محل شارژ القایی برای هدفون نشان می دهد. در بیرون دارای یک چراغ LED است که نشان می دهد فرآیند شارژ شدن در حال انجام است. هنگامی که سطح باطری کم است، رنگ این LED تغییر می کند. شارژ شدن از طریق میکرو USB انجام می شود و Jaybird شامل تمام کابل های مورد نیاز برای آغاز فرآیند است.

در رابطه با کیف شارژ کننده، نکته دیگری برای گفتن وجود ندارد. به کار گیری باطری درونی یک حرکت خوب است که رفتن به ورزشگاه و دور بودن از خانه را آسان تر می کند. در آزمایش های انجام شده، در ابتدای یکی دو هفته باطری را خارج کرده و بدون هیچ مشکلی چهار بار سفر به ورزشگاه داشتیم.

کارایی اجرای Jaybird:

حال به مقدمه ای باز می گردیم که در ابتدا راجع به آن صحبت کردیم. انتقال تجربیات کاری بسی دشوار است. اما در این جا نکاتی گفته می شود که در این چند هفته استفاده از این هدفون به دست آمده است. اگر شما پیش از این از هدفون های Jaybird استفاده کرده باشید، اکنون با مشخصات صدای Run آشنا خواهید بود. این طور به نظر می رسد که وقتی در مورد صدا صحبت می کنیم، Jaybird همواره بهترین هدفون های ورزشی را در بازار ارائه داده است.

در بسیاری از برند ها، آن طور که انتظار می رود صدای باس به طور پیش فرض وجود ندارد. اما شما صدای زیر را این جا پیدا نمی کنید. Jaybird آخرین سابقه طولانی خود در تولید مجدد صداهای بلند به ویژه در طول فعالیت های بدنی ادامه داده است.

شما به وضوح تفاوت های هدفون های بلوتوث 50 دلاری با هدفون Run را متوجه خواهید شد. برنامه MySound  شرکت Jaybird یک به روز رسانی کوتاه دریافت کرده است که کنترل بیشتری را برای سطوح EQ با تنظیمات سفارشی در سراسر صفحه فراهم می کند.

برای چند لحظه تنظیمات صوتی را کنار بگذارید. در رابطه با اتصال آن نکاتی وجود دارد. هدفون ها برای متصل شدن به آیفون 7 پلاس و گوشی های دیگر مشکلاتی داشته است. اما دستگاهی وجود دارد که به نظر می رسد همیشه وقتی نزدیک می شود، قطع می شود. اپل واچ سری صفر. اگر فضای فیزیکی میان آیفون و هدفون Run باشد، ممکن است ارتباط از بین برود. با این حال هیچ مشکلی در اتصال هدفون های جدید Jaybird با اپل واچ به عنوان منبع موسیقی وجود ندارد. هیچ دلیلی وجود ندارد که باور کنیم مشکل عمده ای وجود دارد. اما در تمام آزمایش های انجام شده یک تطابق وجود دارد.

از منظر کاربر AirPod:

همان طور که در بالا ذکر شد، بسیاری از کاربران به AirPod اپل بازگشته اند. که در درجه اول به دو دلیل است: سهولت استفاده و اندازه. وقتی زمان جفت شدن فرا می رسد، تراشه W1 این کار را انجام می دهد. هنگامی که با Run شرکت Jaybird یا هر هدفون دیگری که مجموعه تراشه W1 ندارد، یک زیان فوری برای رقیب دیده می شود. این یک مزیت است که اپل توانایی ساخت تراشه های خود را دارد.

Jaybird، این محصول را به عنوان هدفون ورزشی درجه یک خود قرار داد. اما با عمر کوتاه تر باتری (12 در مقابل 24+) و یک برچسب قیمت بالاتر با 21 دلار، توصیه به استفاده از AirPods سخت است. اگر شما طراحی اپل را دوست ندارید، (که بسیاری افراد در این گروه نیستند) انتشار امروز برای شما خواهد بود.

هدفون Run جدید شرکت Jaybird امروز برای پیش سفارش از طریق آمازون در دسترس است.

همچنین کاربران و مخاطبان پلازا می توانند برای خرید باتری آیفون و سایر لوازم جانبی اورجینال گوشی های اپل و دیگر گوشی های اندوریدی به فروشگاه اینترنتی پلازا مراجعه نمایند.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402