فناوری هایی که هنوز قادر به خرید آن نیستیم: کلاه ایمنی هوشمند

فناوری هایی که هنوز قادر به خرید آن نیستیم: کلاه ایمنی هوشمند
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

در هر لحظه، تقریباً یک میلیون دالر تبلیغاتی در وب وجود دارد. با یک نگاه گذرا به بهترین پروژه های جدید Kickstarter و Indiegogo، شما در می یابید که پروژه های عجیب، بلا استفاده و کاملاً احمقانه در این مجموعه ها کم نیست. البته در این میان پروژه های واقعی برجسته هوشمند نیز مشاهده می شود. در این گزارش، ما از طریق بی ارزش ترین ابزار های پوشیدنی و Oculus Rift ripoffs، پروژه هایی که در طول این هفته هیجان انگیز ترین، بلند پروازانه ترین و بلا استفاده ترین پروژه ها بوده اند، جمع آوری می کنیم. توجه داشته باشید که هر پروژه مخفیانه ای می تواند شکست بخورد. حتی پروژه هایی که بسیار هدفمند باشند.

آنت هاوس حیوانات خانگی ربات همراه (ANTHOUSE PET COMPANION ROBOT)

هوشمند  هوشمند

در حالی که ممکن است کودکان بومر (کودکانی که در طول جنگ جهانی دوم به دنیا آمده اند که نرخ تولد در آن زمان بسیار بالا بود ) منجر به این نتیجه شده باشند، یک نسل کامل از آمریکایی ها، در حال حاضر روند فرزند پروری بر مبنای ادعا شده را ترک کرده و به جای آن تصمیم به پرورش و تربیت حیوانات خانگی گرفته اند. بسیاری از این افراد هنگامی که در کنار دوستان چهار پای مورد علاقه خود هستند، هیچ هزینه ای نمی دهند. در واقع هزینه های داشتن حیوانات خانگی از سال 1994 سالانه افزایش پیدا کرده است. (حتی در دوره رکود بزرگ) و تنها در سال 2016 مبلغ 63 میلیارد دلار صرف این همراهان وفا دار شده است.

گفته می شود که هر ابزار یا آلت کوچکی که بتواند  ol’ Rover  را متحیر و سرگرم کند (حتی به صورت ناگهانی)، هر پن آن ارزش دارد. و آنت هاوس حیوان خانگی ربات همراه می تواند بزرگ ترین چیزی باشد که در آینده رخ می دهد. پس از آن که این ربات به یک گوشی هوشمند متصل شود، شما می توانید کنترل کامل Robo-petsitter را در اختیار بگیرید و این کار به شما این امکان را می دهد که هر کاری را انجام دهید؛ از جمله: سرعت بالای دستگاه را مدیریت کنید. انجام برخی کار ها را از طریق کابینی که روی دستگاه قرار دارد، لغو کنید و غیره.

شما همچنین می توانید از مزایای کامل مولفه نظارت ویدئویی و تصاویر حیوان خانگی خود نیز استفاده نمایید. این کار بسیار آسان تر از این خواهد بود که دوستان، خانواده و حتی افراد غریبه را در تصاویری که هرگز درخواست آن را نداده بودند، قرار دهید. یک بلندگوی درونی به شما اجازه می دهد تا از طریق آن حرف های دل نشینی به حیوان خانگی خود بفرستید، بدون این که فاصله میان شما و حیوان خانگی تان اهمیتی داشته باشد. این آنت هواس همچنین دارای یک میز مینی تنیس است؛ بنابراین هنگامی که شما در جرکت هستید، سگتان می تواند بازی کند.

 

هوشمند  هوشمند

 

در حالی که ابزار های پوشیدنی بسیاری در بازار وجود دارد که می توانید با استفاده از آن ها میزان تناسب اندام خود را در هنگام دویدن یا حتی شنا کردن اندازه گیری نمایید، بسیاری از این داده های با ارزش، هنگامی که در کوهستان دوچرخه سواری می کنید، قابل اندازه گیری نیستند. با تشکر از ShredMate، معیار های دوچرخه سواری غیر قابل اعبتار، پیش از این وجود ندارد.

حس گر ShredMate روی دوچرخه شما قرار می گیرد و از طریق بلوتوث به گوشی هوشمند شما متصل می شود. بدین ترتیب همه چیز، از جمله سرعت، زمان معلق بودن در حین جهش و بیشینه نیروی گرانشی که در حین خیز و فرود تجربه می کنید، قابل اندازه گیری خواهد بود. برنامه گوشی هوشمند متصل شده به شما اجازه می دهد که نقشه مسیر را دنبال کنید، و حتی این مسیر با کد های رنگی مختلفی نمایش داده شده است که مشخص می کند این قسمت از مسیر را باید سریع یا آهسته بپیمایید.

sharedmate همچنین یک لایه تولید را نیز در بر می گیرد؛ بنابراین هنگامی که افراد بهترین رکورد قبلی خود را در طول مسیر بشکنند، می توانند مدال دریافت نمایند. آن گونه که افراد مسن فکر می کنند، تجربیات پیش می رود: اگر شخصی بتواند فرودی پس از یک شکاف 15 فوتی داشته باشد و هیچ معیار برنامه ای برای اثبات آن وجود ندارد. آیا این اتفاق افتاده است؟!

اگر می خواهید برای خرید یک دوچرخه جدید به بازار بروید، اخیراً لیستی از بهترین دوچرخه ها برای کوه نوردی و گزینه هایی برای بودجه قابل قبول دریافت آن ها ارائه شده است.

همسفر: یک کیف و ربات کاملاً خودمختار

هوشمند

 

با وجود خطوط طولانی و پروتکل های امنیتی گسترده، مسافرت هوایی مدرن، بیش تر از آن که لوکس باشد، یک یادگیری مرتبط است. گفته می شود، هر چیزی که بتواند این مسئولیت را سبک کند، مورد پذیرش واقع خواهد شد و چمدان خودمختار همسفر این کار را انجام داده است.

همسفر خودمختار به گوشی هوشمند شما متصل می شود. و می تواند به صورت عمودی یا افقی قرار گیرد تا حتی در شلوغ ترین فرودگاه ها نیز قابل به کار گیری باشد. با سرعت بالای نزدیک به 7 مایل در ساعت، ربات همراه باید بتواند هنگامی که نیاز است تا شما کمی سریع تر در پایانه گام بردارید تا به پرواز مورد نظر برسید، به مسیر خود ادامه دهد.

چمدان همسفر خودمختار از یادگیری ماشین برای تنظیم حرکات خود استفاده می کند. و باطری روی دستگاه می تواند با استفاده از یک پریز برق معمولی که در هرجایی یافت می شود، شارژ شود. دوام باطری آن چهار ساعت اعلام شده است. و چراغ های LED آن در امتداد لبه محفظه، رنگ ها را تغییر می دهد تا شارژ باقی ماند را منعکس کند که منجر به آرامش خاطر می شود. یک مقیاس درونی، وزن کلی دستگاه را نشان می دهد. و به شما این امکان را می دهد تا با پرداخت هزینه های وزن اضافه در درگاه پایانه مواجه نشوید.

هوشمند

 

مانند تقریباً تمام کلاه های ایمنی دیگر برای موتور سیکلت، شکاف های گوشه ای CrossHelmet به خوبی در پشت گیجگاه های شما قرار می گیرد، و در نتیجه به شما یک محدوده دید طبیعی از جلو و اطراف می دهد. اما آن چه این کلاه ایمنی را از سایر کلاه ها متمایز می کند، دوربین عقب آن است. این کلاه مجموعه ای اپتیک اضافه می کند که با صفحه نمایش گسترده جلویی آن ترکیب شده تا به سوارکاران تجربه رانندگی 360 درجه ای بدهد.

این صفحه نمایش همچنین شامل اطلاعات دیگری مانند شرایط فعلی آب و هوا، یک قطب نما و دستورالعمل های گام به گام است که به شما کمک می کند تا به صورت ایمن و کارآمد به مقصد نهایی خود برسید. این کلاه ایمنی همچنین کنترل CrossSound را نیز پیاده سازی کرده است تا نویز و سر و صدای محیطی را کمینه کرده یا تشدید نماید. (مانند صدای جاده، موتور و باد). که این کار بر اساس ترجیح موتور سوار انجام می شود.

شما می توانید کلاه ایمنی CrossHelmet را به راحتی به گوشی تلفن هوشمند خود متصل نمایید، و موزیک پخش نمایید، پادکست گوش بدهید، و تماس های تلفنی خود را از طریق بلند گو های داخلی و میکروفون آن انجام دهید. برای آن که بتوانید بینایی خود را هنگام موتور سواری در شب، گسترش دهید، LED های یکپارچه، روشنایی کمی اضافه می کنند تا موتور سوار را از صدمه دیدن حفظ نمایند.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402