سه گوشی هوشمند جدید که می تواند همه چیز را تغییر دهد

سه گوشی هوشمند جدید که می تواند همه چیز را تغییر دهد
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

گوشی های هوشمند آینده

به سیر تکاملی گوشی های هوشمند خوش آمدید! تلفن های هوشمند امروزه به کالایی تبدیل شده اند که صراحتاً ارائه چیزی جدید و جالب در این زمینه کاری بس دشوار است. امسال صفحه نمایش های جدیدی با کمینه قاب اطراف آن مشاهده کردیم. همچنین هر روز شاهد ظهور دستیاران صوتی جدیدی هستیم. اما ما این طور فکر می کنیم که احتمالاً پیش از این نسل بعدی گوشی های هوشمند را دیده ایم. شاید موضوع جدید بعدی در تلفن های هوشمند برای همه چیز زیادی نباشد. فقط برای تعداد کمی از کاربران چیز زیادی است. با نگاهی به اطراف، تنها سه گوشی وجود دارد که در آینده عرضه می شود و می تواند همه چیز را تغییر دهد.

این ها، محصول جدید گوشی هایی هستند که به ظاهر برای مخاطبان niche (گروه کوچکی از افراد که علاقه مندی های خاصی دارند) عرضه می شود. آن ها مخاطبانی هستند که به دنبال چیزی هستند که کمی بیش تر پالوده شده باشد. با نگاهی به آیفون 8/ Pro/ یا هر چیز دیگری، با توجه به شایعات با 1000 دلار آغاز می شود. آیفون ها مدت زیادی به عنوان نماد تمول بودند اما به نظر می رسد این رویه تغییر کرده است. شاید این گوشی تلاشی برای برگرداندن اوضاع به حالت قبل است.

اما در میان گوشی هایی با سیستم عامل اندروید، گوشی های هوشمند جالبی دیده می شود که حتی تصفیه شده تر هستند. و ما می خواهیم این جا در مورد آن ها صحبت کنیم.

مشاهده RED

گوشی های هوشمند

 

فضای فناوری تحت سلطه YouTubers  قرار دارد که gear دوربین سطح بالا را بسته بندی می کند. و در حال حاضر هیچ دوربینی، بهتر از دوربین های RED وجود ندارد.  شرکت RED می خواهد گوشی هایی نیز تولید کند. البته، در حال حاضر تنها چیزی که ما داریم، چندین نمونه ی اولیه است. که ما تنها قادر به دیدن یکی از آن ها هستیم. نمونه اولیه به نظر جذاب و درجه یک است. این گوشی همانند گوشی های Moto Z و Essential phone از طراحی ماژولار بهره برده و از لوازم جانبی متعددی پشتیبانی خواهد کرد. احتمالاً این گوشی دارای فلاش پر قدرتی خواهد بود و اپتیک های دوربینی دارد که با آن مطابق است. ما هنوز در رابطه با مشخصات این گوشی، اطلاعی نداریم. اما یک چیز مسلم است. وقتی شما یک شرکت تولید کننده دوربین هستید، قطعاً تلفنی با دوربین بد تولید نخواهید کرد.

علاوه بر این، آن چه با RED Hydrogen One می آید، “صفحه نمایش هولوگرافی” آن است. مارکز براونلی، یوتیوب، صفحه نمایش هولوگرافی را در عمل دیده است و با بیاناتش بدین صورت در مورد آن قضاوت می کند: به نظر می رسد یک چیز قانونی است. آن چه که این صفحه نمایش دقیقاً ارائه خواهد داد، هنوز به صورت یک راز باقی مانده است. بنابراین خواهیم دید که یک معامله واقعی یا صرفاً یک حیله است. با یک برچسب قیمتی که از 1195 دلار به بالا آغاز می شود، امیدوار باشید که آخرین قیمت است.

Razor sharp

گوشی های هوشمند

 

به نظر می رسد Razor با یک دستگاه بازی به بازار تلفن های برجسته وارد می شود. این گوشی، نتیجه خرید Nextbit – R.I.P توسط شرکت است. راه دیگری را انتخاب کنید. Razor هم معنی بازی است. بنابراین گویای این است که چرا این دستگاه (گوشی، تبلت، رقیب سوئیچ نینتندو)  باید ضخیم و احتمالاً گران قیمت باشد. بر خلاف گوشی شرکت RED این جا حتی یک نمونه اولیه به اتمام رسیده نیز وجود ندارد که بتوانیم به آن نگاه کنیم. ما تنها می توانیم حدس بزنیم که این گوشی نیاز دارد تا مشخصات سطح بالایی داشته باشد. شاید مشخصاتی هم خانواده گلکسی نوت 8. اگر تمرکز این گوشی روی بازی باشد، می بایست همه چیز آن رونق داشته باشد. که شامل باطری می شود. بازی ها با سرعت بیش تری نسبت به یک دوربین سلفی در دستان یک کاردشینی، باطری مصرف خواهند کرد. بنابراین از لحاظ سخت افزار داخلی این گوشی بهترین ها را در خود جای خواهد داد و تبعاً قیمت بالایی نیز خواهد داشت.

البته این ضعف واگن شایعه است – ما هیچ نظری نداریم. این فرضیه به همان اندازه محتمل است که Razor یک دستگاه متوسط ساخته شده عرضه نماید. که دارای کنترل های D-Pad جادویی و سیستم عامل اندروید 5.1 است. من شدیداً امیدوارم که این دستگاه مد نظر Razor نباشد. اما نیاز است که مکث کنیم و تمام چیز هایی که این دستگاه دارد، به خود یادآوری کنیم. در حال حاضر، چیزی در این خصوص وجود ندارد.

بدانید که چه زمانی باید آنها را تا کنید

گوشی های هوشمند

 

در نهایت می رسیم به تلفن های مفهومی که در رابطه با آن ها پیش از این شنیده ایم. لنوو مسئولیت دستگاه ها و صفحه نمایش های انعطاف پذیر را رهبری می کند. این فقط در رابطه با هر OEM (سازنده اصلی تجهیزات) ای است که دارای فناوری انعطاف پذیر صفحه نمایش در کارهاست. اما لنوو در این خصوص سر و صدای بسیاری به پا کرده است. این گوشی تاشو (که گفته می شود تا پنج برابر سریع تر است) می تواند یک دستبند/ گوشی یا یک تبلت/ گوشی تاشو یا هر دو مورد باشد. شخصاً، این ایده ای است که بسیار برای من جذاب است. برای کاربرانی که خیلی به اپلیکیشن های بازی علاقه ای ندارند و دارای دوربین خوبی هستند، این فناوری آینده چیزی است که برای آن ها جذاب خواهد بود.

لنوو OEM ای است که بیش ترین حس را دارد. همراه با فناوری Moto Mods و ShatterShield، لنوو احتمالاً یکی از OEM هایی است که در حال عبور از مرز ها در فضا است. ما در مورد قاب گوشی صحبت نمی کنیم. اگر چه BezelShrink2017  یک سال سرگرم کننده خواهد بود. ایده ی تا کردن یک تبلت و جا دادن آن در جیب شما، یک ایده وسوسه کننده است. علاوه بر این، بر خلاف سایر گوشی های برجسته که در این جا مطرح شد، لزوماً نیاز نیست که چنین دستگاهی، سطح بالا باشد. همچنین ممکن است راه طولانی برای نجات یک تبلت از سقوط کردن داشته باشد.

در این جا عرضه شده اند

گوشی های هوشمند

 

بنا به گفته ی آن ها، آینده در جست و جو است. اکنون گوشی های هوشمند بازار را اشباع کرده اند و تبدیل به یک کالا شده اند. OEM ها یا سازندگان اصلی تجهیزات مجبورند برای رسیدن به مرز ها و قرار گرفتن در صدر، تلاش کنند. البته این یک شیب لغزنده است (مشخصه یک فرد، حیله فردی دیگر است.). گوشی های RED تقریباً قطعاً به فروش خواهند رسید. گوشی های هوشمند Razor بسته به این که چگونه باشند و چه قابلیت هایی داشته باشند، ممکن است به فروش برسند. فروش گوشی تاشو لنوو قطعاً بسیار سخت خواهد بود. زیرا لزوماً مخاطبان مورد نظری ندارد.

شما چه فکری می کنید؟ آیا هیچ یک از این سه گوشی، آینده گوشی های هوشمند را تغییر خواهد داد یا خیر؟ آیا قبل از این که علامتی از خود نشان دهند، از دور خارج می شوند؟ آیا شما در مورد هیچ یک از این سه گوشی هیجان زده هستید؟

 

 

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران1 دیدگاه
avatar
احسان
.
06 آذر 1396، 11:14
پاسخ
0
0
ایده ای که باعث تغییر اساسی در اسمارتفون ها خواهد شد، ایده گوشی هایی است که به تبلت تبدیل می شوند.
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402