برچسب خبر فوری به استوری فیس بوک اضافه شد

فوری
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

فیس بوک برچسب خبر فوری یا همان Breaking را به صورت آزمایشی برای استوری های جدید خود اضافه کرد.

فوری

وقتی کاربران در صفحات فیس بوک و یا سایر رسانه های مبتنی بر فضای وب یا شبکه اجتماعی به دنبال اخبار جدید هستند، اگر در کنار خبرها، فوری بودن آن ها برای کاربر درج شود، یا کاربر به راحتی بتواند تشخیص بدهد که فلان خبر، جدید و فوری است، خیلی راحت تر می تواند خبرهای مهم و فوری را از بین انبوهی از خبرها شناسایی کند.

وقتی کاربران رسانه های خبری را دنبال می کنند، و عبارت فوری یا Breaking را مشاهده می کنند، بی شک اول توجه آنها بدان خبر معطوف می شود و ابتدا به سراغ چنین خبرهایی می روند تا آن را مطالعه کنند. چنین روالی تقریبا در تمامی خبرگزاری ها وجود دارد و اخبار فوری و مهم یا اخبار داغ و پربازدید به گونه ای از سایر خبرها تفکیک می شود تا مخاطب بتواند به راحتی خبرهای جدید و تازه و البته فوری را مطالعه کند.

فیس بوک هم نسبت به این مساله آگاه است و این موضوع را می داند. هم چنین این شبکه اجتماعی می خواهد در بین بقیه رسانه های برخط و شبکه های اجتماعی از بقیه برجسته تر عمل کند. بارها دیده ایم داستان های مختلفی در فیس بوک در قسمت استوری ها قابل مشاهده هستند، و حالا این شبکه اجتماعی برچسب جدیدی برای استوری های خود ایجاد کرده است.

 بر اساس گزارش Recode، فیس بوک برچسب جدید Breaking را به صورت آزمایشی برای استوری های خود اضافه نموده است. فیس بوک قصد دارد با این کار، به مخاطب به صورت واضح تری اخبار فوری را نشان داده و کار را برای وی ساده تر کند. همچنین نشان می دهد که چند ساعت از زمان انتشار خبر گذشته است.

همانطور که می بینیم، این ویژگی به خبرگزاری ها و صاحبان رسانه اجازه می دهد تا از این برچسب  به مدت 15 دقیقه یا حداکثر 6 ساعت استفاده کنند، در ضمن هر کاربری در طی 24 ساعت تنها می تواند یک بار از برچسب فوری استفاده کند.

البته به نظر می رسد با اینکه برچسب فوری به استوری اضافه می شود، ولی هنوز آن خبر در قسمت بالای Feed قرار نمی گیرد. سخنگوی فیس بوک به Recode گفته است :

«به عنوان بخشی از این تست آزمایشی، ما در حال ارزیابی وضعیت اخبار فوری هستیم تا بتوانیم آنها را در رتبه بندی خودمان نیز قرار دهیم. »

این ایده یعنی استفاده از برچسب خبر فوری، ایده جالب توجهی است و واقعا می تواند برای خبرگزاری ها و رسانه ها به عنوان یک ویژگی خوب مورد استفاده قرار گیرد.

 

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402