Hi-Rez از چرایی انتخاب نام Battlegrounds برای مود جدید پالادینز می گوید

Battlegrounds
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

استودیوی های – رز (Hi-Rez) روز گذشته از مود جدید بازی Paladins: Champions of the Realm (پالادین ها: قهرمان سرزمین) با عنوان Paladins: Battlegrounds  رونمایی کرد. این مود جدید به سبک Battle Royale ساخته شده، همان سبک بازی پابجی (PUBG) که در آن عده ای (معمولا 100 بازیکن) برای بقا در یک نقشه ی بزرگ رها می شوند و کسی که در انتها زنده بماند برنده می شود.

Battlegrounds

اما های – رز در اقدامی شیطنت آمیز، نام مود جدید بازی را Battlegrounds (میدان های نبرد) گذاشت که بخشی از نام بازی پابجی (PlayerUnknown’s Battlegrounds) است. این کار های – رز تعجب بسیاری را برانگیخت و بازتاب چندان خوبی نداشت.

های – رز با انتخاب نام Battlegrounds مشخصا به دنبال استفاده از شهرت و محبوبیت پابجی است و می خواهد قدری از این محبوبیت را برای بازی پالادینز خود سوغاتی ببرد. اقدامی که به نظر نمی رسد چندان اخلاقی باشد. استودیوی های – رز علاوه بر کپی برداری سبک Battle Royale بازی پابجی، نام مود جدید خود را هم از پابجی گرفته تا توجه مخاطبان را به خود جلب کند.

استو چیزم ! (Stew Chisam) رئیس استودیوی های – رز امروز در واکنش به بازتاب های معرفی مود Paladins: Battlegrounds توضیحاتی داد. وی مصاحبه با برنامه ی Pip گفت:

ما برای انتخاب نام بازی بحث و گفتگوهای زیادی انجام دادیم. صحبت بر سر این بود که چه نامی مناسب تر از همه است؛ آیا نام این مود جدید را Battle Royale بگذاریم؟ Battlegrounds بگذاریم؟ یا نام دیگری انتخاب کنیم؟ ما با خود فکر کردیم اگر یک نام جدید و شنیده نشده انتخاب کنیم ممکن است مخاطبان متوجه قضیه نشوند یا اگر نام آن را « بقا » (Survival) بگذاریم بازیکنان تصور کنند که نسخه ی قبلی بازسازی شده است. به همین خاطر تصمیم گرفتیم نام Battlegrounds را انتخاب کنیم زیرا نمی دانم شما هم حس می کنید یا نه، ولی وقتی بازی را انجام می دهیم، نام Battlegrounds باعث می شود حس یک بازی مولتی پلیر آنلاین به آدم دست بدهد.

Battlegrounds

توضیحات رئیس های – رز نه تنها جالب نبود، بلکه بیشتر باعث می شود گیمرها خدا را شکر کنند که این استودیو نام Battle Royale یا اصلا نام خود پابجی را برای مود جدید پالادینز انتخاب نکرد. استو چیزم (که نام خنده داری هم دارد) در ادامه توضیحات دیگری داد که چندان جالب نبود و نکته ی جدیدی در آن وجود نداشت.

در سال پیش رو، سبک Battle Royale را قطعا در چند بازی دیگر خواهیم دید، اما صرف نظر از سبک، که یک رویکرد عمومی است و همه می توانند از آن استفاده کنند، هر گیمی باید مشخصه های مستقل خود را داشته باشد و نزدیک کردن یک بازی به عناوین معروف و موفق مانند پابجی، نه تنها کار اصولی و درستی نیست بلکه چندان به مذاق بازیکنان و مخاطبان خوش نخواهد آمد.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402