Discover the Rabby Wallet, a user-friendly tool for managing your cryptocurrencies securely. Simplify your digital asset experience at rabby wallet. Vavada casino зеркало

محبوبترین برند در شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

ظاهرا کاربران شبکه های اجتماعی علاقمند هستند به دلایل مختلف از لوگوی برندهای مطرح دنیا در پست های خود استفاده کنند. حتما شما هم برخورد کرده اید که کاربران و مردم عادی، از لوگوی برندهای مشهور دنیا  در پست های خود استفاده می کنند.  این برندهای مشهور، با این رویکرد کاربران، بدون اینکه هزینه ای برای تبلیغات پرداخت کنند، از تبلیغات رایگان طرفداران شان در شبکه های اجتماعی، بهره مند می شوند. به نظر شما لوگو کدام برند در شبکه های اجتماعی، بیش از بقیه توسط کاربران مورد استفاده قرار می گیرد؟

طی بررسی آماری که صورت گرفته ظاهرا لوگو مک دونالد ظرف مدت 2 ماه بیش از یک میلیون بار در پست های شبکه های  اجتماعی، توسط مردم عادی و بدون اینکه مک دونالد حتی یک دلار بپردازد مورد استفاده قرار گرفته است. یک تبلیغ عالی و مجانی برای مک دونالد!

ظرف مدت فقط دو ماه، لوگو مک دونالد تقریبا بیش از یک میلیون بار در پست های اینستاگرام و توییتر ظاهر شده است. این برند معروف بدون پرداخت هیچ گونه پولی از سوی خود مردم تبلیغ شده و شبکه های اجتماعی همچون اینستاگرام و توییتر هم در این بین نقش موثری داشته اند.

اسنپ چت، توییتر، اینستاگرام و فیس بوک  جزو شبکه های محبوب کاربران محسوب می شوند. ظاهرا از بین همه این شبکه های اجتماعی توییتر و اینستاگرام بیش از بقیه از لوگو برند مک دونالد در پست های خودشان استفاده کرده اند. افراد مشهور، برندهای مطرح دنیا همیشه مورد توجه کاربران هستند و تعجبی ندارد اگر مردم و کاربران عادی چنین کاری انجام بدهند.

بر اساس تجزیه و تحلیل اخیر سایت Brandwatch ، مشخص شده است که برندهایی که بیش از بقیه در معرض توجه مردم در شبکه های اجتماعی هستند، توسط خود مردم و کاربران عادی، در قالب پست های شبکه های اجتماعی تبلیغ می شوند.

همانطور که در نمودار توسط آماری سایت تحلیل و آمار Statista نشان می دهد، شرکت های بزرگ در شبکه های اجتماعی مورد حمایت مردم قرار گرفته اند. برخی برندها آمار و ارقام خوبی را به خود اختصاص داده اند. در این نمودار مک دونالد در صدر بقیه برندها قرار گرفته و لوگو آن توانسته در عرض مدت 2 ماه، یک میلیون بار در پست های کاربران شبکه های اجتماعی ظاهر شود. مقام دوم مربوط به برند نایک است و رد مقام سوم آدیداس قرار گرفته است.

 

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402