نام‌هایی احتمالی برای اندروید P

اندروید P
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

اندروید P نسخه بعدی سیستم عامل معروف کمپانی گوگل این روزها در صدر اخبار تکنولوژی است. شک و شبهه‌های زیادی در مورد نام نسخه بعدی پلتفرم اندروید، محبوب‌ترین و همه گیرترین سیستم عامل موبایل دنیا وجود دارد و احتمالاً مانند همه نسخه‌های پیشین این سیستم عامل، نام شیرینی یا خوراکی خوشمزه‌ای برای آن در نظر گرفته خواهد شد.
از نمایشگاه Google I/O 2018 انتظارات زیادی می‌رود ولی اندروید P شاید در بین همه تکنولوژی‌های پر زرق و برق ارائه شده از جانب گوگل بیشتر به چشم بیاید. انتظار می‌رود در این نمایشگاه، تغییرات گسترده زیادی را در این پلتفرم محبوب گوشی‌های هوشمند شاهد باشیم. احتمال جایگزینی ژست‌های حرکتی با دکمه‌های ناوبری، طراحی جدید، تغییر اعلان‌ها، بهینه‌سازی‌های گسترده دستیار گوگل، بهینه‌سازی عمر باتری و دیگر موراد از جمله مواردی است که باید از اندروید P انتظار داشت.


احتمال افزودن قابلیت‌های کاربردی جدید در اندروید P و ارائه یک نسخه بتای آزمایشی پیش از معرفی رسمی این سیستم عامل در تابستان سال جاری نیز فراوان است. جدای از افزونه‌ها و قابلیت‌های نرم افزاری جدید، شاید بسیاری از کاربران به دانستن نام نسخه جدید اندروید علاقه‌مند باشند. انتخاب نام دسرهای خوشمزه توسط گوگل از ابتدای ورود این سیستم عامل، به هرچه جذاب‌تر شدن آن افزوده است ولی برخی از این نام‌ها به یادماندنی‌تر از بقیه هستند. در فهرست زیر برخی از نام‌هایی را که گوگل ممکن است برای اندروید P انتخاب کند آورده‌ایم.
پنکیک (Pancake)

اندروید P
نامی کلاسیک، ساده و دلچسب و یکی از تنها دسرهایی که می‌توان به عنوان صبحانه میل کرد. یکی از محتمل‌ترین نام‌های انتخابی برای نسخه بعدی اندروید.
پاناکوتا (Panna Cotta)

اندروید P
یک دسر ژله‌ای پر خامه از کشور ایتالیا. اندروید 9.0 پاناکوتا شاید انتخاب مناسبی باشد ولی ممکن است در بسیاری از نقاط دنیا واژه‌ای نامأنوس باشد.
پاستیل (Pastille)

اندروید P
پاستیل‌های میوه‌ای، ترش، شیرین و جویدنی را همه حداقل چند باری امتحان کرده‌اند ولی این نام شاید زرق و برق کافی را برای یک سیستم عامل جهانی نداشته باشد.
پاولوفا (Pavlova)

اندروید P
ترکیبی از سفیده تخم‌مرغ، خامه و میوه. نام این دسر برگرفته از نام آنا پاولوفا بالرین روس است و انتخاب آن برای نسخه بعدی اندروید شاید بیشتر برای مردم روسیه خوشایند باشد.
آب‌نبات بادم‌زمینی (Peanut Brittle)

اندروید P
نوعی آبنبات ترد که ترکیبی از بادم زمینی، شکر و شهد است. نام طولانی این شیرینی کافی است تا احتمال انتخاب آن برای اندروید P نزدیک به صفر باشد.
پای پیکان (Pecan Pie)

اندروید P
پیکان (Pecan) میوه درختی از خانواده گردو است که در آمریکا می‌روید. پای پیکان دسری آمریکایی است که از این میوه به عنوان چاشنی اصلی استفاده می‌کند و به جز این کشور تقریباً در بقیه نقاط دنیا ناشناخته است. بنابراین احتمال انتخاب این نام کم خواهد بود.
پپرمینت (Peppermint)

اندروید P
سادگی و گیرایی نام پپرمینت غیرقابل انکار است. با این حال پپرمینت یا همان نعناع بیابانی گیاهی است که برای طعم دادن به برخی از آبنبات‌ها مانند قرص نعناعی مورد استفاده قرار می‌گیرد و به خودی خود یک نوع شیرینی نیست.
پتی فور (Petit Four)

اندروید P
پتی فور نامی است که برای بسیاری از شیرینی‌های لقمه‌‌ای خامه‌ای، بیسکویت‌ها و تارت ها مورد استفاده قرار می‌گیرد و ترجمه تحت الفظی آن از زبان فرانسوی «اجاق کوچک» است که احتمالاً برای استفاده به عنوان نام نسخه جدید اندروید مناسب نباشد.
PEZ

اندروید P
گوگل پیش از این نیز نام محصولات خوراکی محبوبی مانند کیت کت (KitKat) را برای اندروید مورد استفاده قرار داده بود. PEZ نوعی آبنبات چوبی شکل‌دار است که در شهر وین و به عنوان جایگزینی برای سیگار تولید می‌شود. نام PEZ شاید به گیرایی کیت‌کت نباشد و به همین دلیل احتمال استفاده از آن بالا نیست.
پاپکورن (Pocorn)

اندروید P
این خوراکی را که اغلب هنگام دیدن فیلم صرف می‌‌کنیم شاید نتوان یک دسر نامید. ولی خوردن یک کاسه پاپکورن کره‌ای پس از صرف شام شاید فکر بدی نباشد. پاپکورن نام گیرایی دارد و اگر تنوع در برنامه گوگل جایی داشته باشد امکان استفاده از آن برای اندروید جدید دور از ذهن نیست.
پاپ سیکل (Popsicle)

اندروید P
پاپ سیکل یا بستنی یخی یک از نامزدهای اصلی نام اندروید P است. این خوراکی نه تنها مانند موارد پیشین، یک دسر شیرین است بلکه نشانه‌های از استفاده از آن توسط گوگل در اینترنت وجود دارد. یکی از این نشانه‌ها تصویر پس‌زمینه اندرویدی منتشر شده توسط گوگل است که تعدادی بستنی یخی رنگارنگ در آن پیداست. ولی پاپ سیکل نام برندی متعلق به کمپانی یونیلور (Unilever) است و استفاده از آن ممکن است نیازمند قرارداد خرید امتیاز مابین این دو کمپانی باشد.
پاپ تارت (Pop Tart)

اندروید P
این نان شیرینی‌های مستطیلی شکل که بعضی اوقات به عنوان صبحانه صرف می‌شوند شاید نزدیک‌ترین شکل را در خوراکی‌ها به یک گوشی هوشمند داشته باشند. از طرفی اندروید 9.0 پاپ تارت نیز شاید آنچنان نام جالبی نباشد.
پرالین (Praline)

اندروید P
پرالین یا آجیل سوخته از ترکیب آجیل با شکر و گاهی خامه تهیه می‌شود. شاید اگر پرالین به صورت پرالاین تلفظ می‌شد نام اندروید 9.0 پرالاین آهنگ بهتری پیدا می‌کرد. ولی این‌گونه نیست و بنابراین احتمال استفاده از این اسم آن‌قدر زیاد نیست.
پروفیترول (Profiterole)

اندروید P
پروفیترول نوعی نام خامه‌ای است که با شکلات داغ سرو می‌شود. خامه و شکلات ترکیب خوشمزه‌ای است ولی نام این شیرینی شاید جذابیت کافی را برای استفاده به عنوان اندروید P نداشته باشد.
پودینگ (Pudding)

اندروید P
پودینگ یک دسر و پیش‌غذای معروف انگلیسی است. اگر گوگل یک کمپانی انگلیسی بود شاید استفاده از این نام جذابیت خاصی به نسخه جدید اندروید می‌داد. با این حال پودینگ هنوز هم شانس بالایی برای انتخاب به عنوان نام اندروید P دارد.
پامکین پای (Pumpkin Pie)

اندروید P
پامپکین پای یا پای کدو تنبل شاید یکی از خوشمزه‌ترین دسرهای دنیا نباشد ولی باز هم طرفداران خود را دارد. احتمال استفاده از این نام نیز مانند میزان محبوبیتش پنجاه پنجاه است.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402