در فیلم Dark Phoenix شاهد سفر به فضا و Skrulls نخواهیم بود

X-men
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

شایعات گذشته درباره جدید ترین قسمت X-Men به نام Dark Phoenix ،حاکی از رفتن به فضا و حضور موجودات فضایی کتاب های کامیک و اسکرول ها (Skrulls) بودند، اما شایعات جدید چیز دیگری را نشان می‌دهند. جدا از این بحث، با توجه به نظر بازیگران و کارگردان، شاهد جنبه متفاوتی از این مجموعه فیلم ها خواهیم بود.

مطابق گزارشی جدید، بر خلاف آنچه قبلا در شایعات ذکر شده بود، در جدید ترین فیلم مجموعه مردان ایکس (X-Men) با عنوان ققنوس سیاه (X-Men: Dark Phoenix) ، ممکن است شاهد حضور Skrulls (اسکرال ها گونه ای از موجودات فضایی آمده در کتاب های کامیک مارول هستند که قابلیت تغییر شکل دارند) و یا تیم سفر به فضا نباشیم. ایده کمپانی فاکس (Fox) پیرامون ورود فرنچایز شرکت مارول به فضای کیهانی و حتی احتمال معرفی اسکرال‌ها، به خصوص از زمانی که قرار شد موجودات فضایی نقش پر رنگی را در فیلم کاپیتان مارول (Captain Marvel) داشته باشند، طرفداران زیادی را به هیجان آورد. در این خصوص نظریه هایی وجود دارند مبنی بر اینکه شاید با توجه به حق مسلم برگشت X-Men و چهار شگفت انگیز(Fantastic Four) به دنیای مارول و به دنبال سهم خریداری شده توسط کمپانی های فاکس (Fox) و دیزنی (Disney)، این اتفاقات پیوند داستانی بین دنیای سینمایی مارول و جهش یافته ها باشد.

در اولین تجربه کارگردانی تهیه کننده دراز مدت مجموعه X-Men، سایمون کینبرگ (Simon Kinberg)، فیلم بعد کمپانی فاکس و مارول ، سوفی ترنر (Sophie Turner) را در نقش جین گری (Jean Grey) به عنوان شخصیت اول خواهد داشت و ماجرای زندگی او در مسیر تبدیل شدن به Dark Phoenix را، همانطور که در پایان فیلم مردان ایکس: آخر الزمان (X-Men: Apocalypse) به آن اشاره شده بود، به نمایش می گذارد. اقتباس کمپانی فاکس از حماسه ققنوس سیاه (Dark Phoenix Saga) نوشته کریس کلرمونت (Chris Claremont) برای دومین بار و پس از تلاش ناموفق سال 2006 در فیلم مردان ایکس: آخرین ایستادگی (X-Men: The Last Stand) به نظر نمی رسد هواداران زیادی را خوشحال کرده باشد. اما دیگران به آن به عنوان فرصتی تازه برای کمپانی فاکس (Fox) نگاه می کنند تا با اصلاح کار خود، این بار بهتر و موفق تر ظاهر شود.

این اطلاعات از یک کاربر ردیت گرفته شده که اکانت خود را پس از تهدید و درگیری با برخی کاربران دیگر که قصد داشتند دراین باره با او به بحث بپردازند پاک کرد. ظاهرا این فرد عضو گروهی بوده که برای رسیدگی به یک تست نمایشی از فیلم Dark Phoenix در ماه فوریه انتخاب شده بودند. مطابق اظهارات او، هرچند نژادی از آدم فضایی ها با قابلیت تغییر شکل در این فیلم وجود دارند اما هیچ نشانه ای از اسکرال ها نیست. به علاوه بر خلاف آنچه قبلا گزارش شده بود خبری از سفر جهش یافته ها به فضا نیست. نهایتا اگر بخواهیم شاهد چیزی در این باره باشیم، تنها نجات فضا نوردانی است که به خاطر وجود برخی از امواج کیهانی در اتمسفر دچار مشکل شده و در حال مرگ هستند.

«می دانم که این کار افشای خبری کمپانی مارول است اما مهم نیست. من برای مدتی در این سایت عضوی غیر فعال بودم تا اینکه بالاخره به خاطر اطلاعات نادرستی که توسط اکانت معروف مانابایت درباره Dark Phoenix منتشر می شد یک اکانت ساختم. من در ماه فوریه به تست نمایشی فیلم رفتم و مدارکی برای مدیران سایت دارم. من از مطالب غلطی که توسط این اکانت ارائه می شد و مردم هم باور می کردند خسته شده بودم. منبع این اکانت اطلاعات دستکاری شده ای در اختیار آن قرار می داد. فیلم X-Men هرگز به فضا نرفته و اصطلاح اسکرال حتی یک بار هم در این فیلم گفته نشده است».

این اکانت بارها اشاره کرده که آنچه دیده است، تنها مربوط به بخش های اولیه فیلم بوده و ممکن است تا آخر فیلم جزئیات زیادی دستخوش تغییر گردد؛ مخصوصا با توجه به اینکه Dark Phoenix متحمل فیلم برداری مجدد شده است. به علاوه او اظهار کرد که مطالب گفته شده بزرگ تر از آن بوده که بتوانند به راحتی از فیلم حذف شوند (البته در صورتی که واقعا جزئی از داستان باشند). با توجه به ناشناخته بودن منبع و فقدان دیگر مدارکی که بتوانند ادعای او را اثبات کنند، بهتر است به این قضیه بیش از حد واکنش نشان نداده و دامن نزنیم. اما باید توجه داشت که این شخص مدارکی را برای انجمن سایت ردیت فراهم آورده بود تا صحت ادعایش را تصدیق کند و آن ها هم عقیده داشتند که او قابل اعتماد است.

x-men

جزئیات بخصوص داستان ها معمولا آنقدر در لفافه است که سخت می توان آنها را بر پایه افشای تنها قسمت کوچکی مورد سنجش قرار داد. با این حال مطالب ذکر شده به نحوی با صحبت های کینبرگ مبنی بر کم رنگ بودن جنبه های نمایشی و ابرقهرمانی Dark Phoenix نسبت به قسمت های قبلی X-Men همخوانی دارد؛ ادعایی که با توجه موضوع مورد اقتباس نمایش عجیب به نظر می رسد. بازیگران هم تماما اظهارات مثبتی درباره X-Men: Dark Phoenix داشتند. جنیفر لاورنس معتقد بود این فیلم بهترین تجربه او در مجموعه مردان ایکس بوده و سوفی ترنر هم قول داده است که این فیلم، انقلابی در ژانر ابر قهرمانی ایجاد می کند؛ که با توجه به وضعیت امروزه فیلم های اقتباس کننده از کتاب های کامیک ادعایی جسورانه به نظر می رسد.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402