احساس نورمان ریداس در مورد خروج اندرو لینکلن از سریال The Walking Dead

walking-dead
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

کمی پیشتر خبردار شدیم که اندرو لینکلن بازیگر نقش اصلی سریال The Walking Dead ، پیش از نیمه فصل نهم این سریال، تیم سازنده آن را ترک خواهد کرد. با این مطلب همراه باشید تا احساس قلبی نورمن ریداس بازیگر نقش «داریل» را در مورد این اتفاق با هم مرور کنیم.

«نورمن ریداس» بازیگر نقش Daryl، در صفحه اینستاگرام خود، مطلبی را راجع به خروج قریب الوقوع «اندرو لینکلن» (بازیگر نقش Rick) از تیم بازیگران سریال The Walking Dead، با هواداران خود به اشتراک گذاشته است. کمی پیشتر، خبر رسید که تنها شش قسمت از قرارداد اندرو لینکلن (Andrew Lincoln) با سریال «مردگان متحرک» باقی مانده و بنظر می رسد که او قصد تمدید این قرار داد را ندارد، بنابراین تنها در شش قسمت از فصل نهم این سریال حضور خواهد داشت. همچنین با توجه به اینکه هر فصل از این سریال 16 قسمت است، احتمالا پیش از نیمه فصل نهم، شاهد مرگ ریک، رهبر طولانی مدت گروه بازماندگان، خواهیم بود.

برداشت ما این است که احتمالا اندرو لینکلن با خروج خود از این سریال، تیر خلاص را به آن شلیک کرده و دیگر پس از او، این سریال مدت زمان زیادی دوام نخواهد آورد. همچنین با توجه به اینکه این سریال مدت‌هاست که نزول می کند و از ایده اصلی خود دورتر می شود، دیگر وقت آن رسیده که پس از نه فصل، سازندگان آن دست از سودجویی برداشته و بگذارند این سریال با کمی وقار از شبکه AMC کنار برود. البته باتوجه به اینکه در فصل نهم قرار است اتفاقات بزرگی مانند مرگ ریک و همچنین احتمالا مگی، به وقوع بپیوندد، احتمالا نمرات این فصل نسبت به فصل‌های ناامید کننده قبلی کمی پیشرفت داشته باشد.

نورمن ریداس (Norman Reedus)، یکی از معدود بازیگرانی که از کمپ آتلانتا تاکنون در این سریال باقی مانده اند. ریداس با ایفای نقش داریل دیکسون (Daryl Dixon) توانست او را از یک موتورسوار معتاد و غیرقابل‌اعتماد، به محبوب ترین شخصیت این سریال تبدیل کند. بنابراین بنظر می رسد که شخصیت داریل که هم‌اکنون محبوب ترین میان طرفداران است، جایگزین مناسبی برای ریک و گزینه مناسبی برای رهبری گروه باشد. نمایش دهنده و به گونه ای رئیس این سریال، «اسکات گیمپل» (Scott M Gimple) پیشتر گفته بود که فصل نهم سریال The Walking Dead یک شروع تازه است و با دیگر فصل‌های این سریال کاملا متفاوت خواهد بود. یکی از ابزارهایی که با آن می توان داستان یک سریال را متحول کرد، مرگ شخصیت اصلی داستان است و بنظر می آید که سازندگان این سریال با استفاده از همین ابزار می خواهند این سریال را متحول کنند. البته سازندگان این سریال مجبورند که ریک را به گونه‌ای از سریال حذف کنند وگرنه با شناختی که من از تیم نویسندگان این سریال پیدا کرده‌ام، احتمالا اگر مجبور نبودند هیچوقت دست به این کار نمی‌ زدند. بنابراین شاید هم خروج «لینکلن» از این سریال، یک توفیق اجباری برای داستان و کیفیت آن باشد و تنها باید منتظر ماند و دید.

یکی از اتفاقاتی که احتمالا به موضوع خروج لینکلن از تیم سازندگان سریال The Walking Dead مربوط است، این بوده که نورمن ریداس، اخیرا در صفحه شخصی اینستاگرام خود عکسی از خودش در آغوش اندرو لینکلن به اشتراک گذاشته و در بخش کپشن آن تنها یک اموجی قلب قرار داده است. ظاهرا همکاری لینکلن و ریداس در این مدت طولانی (از سال 2010 تاکنون) رابطه خوبی را بین آنها ایجاد کرده و این اموجی قلب نشان دهنده احساسات ریداس در رابطه با خروج اندرو لینکلن از تیم سریال مشترک‌شان است. با اینکه فیلمبرداری فصل نهم این سریال آغاز شده، اما این تصویر خاص که ریداس در اینستاگرام به اشتراک گذاشته مربوط به زمانی است که کاراکترهای ریک و داریل در میانه فصل هفتم سریال، بالای تپه‌ای دوباره به یکدیگر پیوستند. شما می توانید این پست اینستاگرام را در زیر ببینید.

Norman reedus and andrew lincoln

هنوز هیچ بیانیه رسمی‌ در مورد نحوه خارج شدن کاراکتر ریک از سریال The Walking Dead منتشر نشده است. با توجه به اینکه دنیای سریال مردگان متحرک پر از زامبی های آدم خوار و خطرهای گوناگون است، حدس می زنیم که این کاراکتر، با صلح و صفا دنیای این سریال را در غروب آفتاب ترک نخواهد کرد. لارن کوهن (Lauren Cohen)، که از فصل دوم این سریال نقش کاراکتر مگی (Maggie) را بازی می کند نیز، وضعیتی شیبه به اندرو لینکلن دارد. به این معنا که او هم با توجه به قراردادش، تنها مقید است شش قسمت دیگر با این سریال همکاری کند و ممکن است پس از این شش قسمت، مانند اندرو لینکلن سریال را ترک کند و شخصیت مگی هم به لیست کاراکترهای مرده سریال The Walking Dead بپیوندد.

پایان فصل هشتم سریال، اینطور به ما القا می کرد که در فصل آینده، مگی به جنگ با ریک برمی‌خیزد. به این صورت که پس از کشته شدن «گلن» (Steven Yeun) بدست «نگان»، مگی مملو از احساسات انتقام جویانه خواستار قصاص نگان (Jeffrey Dean Morgan) بود، اما پس از اینکه ریک تصمیم گرفت تا بجای کشتن نگان، او را به زندان بیاندازد، مگی از کوره در رفت. با توجه به اینکه می دانیم احتمالا هردو این کاراکترها (مگی و ریک) تنها شش قسمت دیگر (شاید کمتر) با این سریال همکاری می کنند، بنظر می رسد که هواداران سریال The Walking Dead ، در فصل نهم شاهد غافل‌گیری‌های بسیاری خواهند بود و اتفاقات بسیار جالبی خواهد افتاد. خدا را چه دیدید، شاید با وقوع این اتفاقات کمی این سریال جذاب شد و به سیر سقوطی خود پایان داد. به هرحال اگر همین سیر سقوطی نبود، شاید اندرو لینکلن هم فکر نمی کرد که وقت و استعدادش دارد در این سریال به هدر می رود و قراردادش را با آن تمدید می کرد.

rick-and-daryl

همچنین اخبار جدید حاکی از آن بوده که افراد وفادار به این سریال پاداش های بالایی دریافت می کنند! قرار است حقوق نورمن ریداس که از فصل اول این سریال با آن همراه بوده، افزایش زیادی یابد. این افزایش حقوق به این معناست که پس از مردن شخصیت ریک (شاید هم کشته شدن) تمرکز این سریال حول شخصیت داریل دیکسون خواهد بود. داریل سالهاست که شخصیت محبوبی نزد طرفداران این سریال است و متمرکز شدن داستان سریال بر روی رفتار و احساسات او بنظر منطقی می رسد. مخصوصا با توجه به اینکه بسیاری اعتقاد داشتند در دو فصل اخیر پتانسیل کامل شخصیت داریل اصلا مورد استفاده این سریال قرار نگرفت و این شخصیت کمی به کنار رانده شد. البته کسی نمی داند رهبری داریل تا کی دوام خواهد داشت. سازنده سریال The Walking Dead ، آفای رابرت کرکمن (Robert Kirkman) چندی پیش در نمایشگاه کامیک کان سال 2015 در نیویورک گفت که تنها یک شخصیت است که امکان ندارد او را بکشد و او متاسفانه یا خوشبختانه، داریل نیست.

 

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402