اخبار جام جهانی را در لحظه دنبال کنید

2018 FIFA World Cup / اخبار جام جهانی 2018
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

در لحظه از آخرین اخبار جام جهانی مطلع شوید. دیگر نیازی نیست که نتیجه بازی ها را سرچ کنید و یا تاریخ و ساعت بازی ها را با صرف وقت پیدا کنید. در یک چشم به هم زدن از چکیده اخبار جام جهانی با خبر شوید اما چگونه؟

رقابت های جام جهانی فوتبال در شهرهای مختلف روسیه در حال پیگیری است. قطعا بزرگترین رویداد ورزشی جهان، اخبار و حواشی بسیار زیادی را هم به دنبال دارد. اما چگونه می‌توان از تمام این اخبار و حواشی و نتیجه بازی ها بدون صرف وقت زیاد با خبر شد؟ البته که نمی‌توان همه بازی‌ها را دید و تمام نتیجه‌ها را شاهد بود. شاید روزی کار داشته باشیم و یا مشغله‌های روزمره اجازه صرف 90 دقیقه وقت برای دیدن بازی‌های جام جهانی را به ما ندهند. در ادامه به روش هایی اشاره می‌کنیم که با دنبال کردن آن ها می‌توانید در کمترین زمان، بیشترین اخبار جام جهانی را دنبال کرده و هم از فوتبال و دنیای زیبای آن عقب نمانید و هم وقت زیادی صرف نکنید.

اگر کاربر کامپیوتر هستید

تنها با وارد کردن عبارت FIFA World Cup در سرچ بار خود و یا در نوار جست و جوی گوگل مرورگر خود، از تمام خبرهایی که از بازدید قبلی تان از دست داده اید، با خبر می‌شوید. اگر می‌خواهید از جزئیات بیشتری از جام جهانی هم آگاه شوید، می‌توانید از دیگر اکستنشن های مخصوص مرورگرهای اینترنت استفاده کنید.

2018 FIFA World Cup / جام جهانی 2018

همچنین می‌توانید در دستیار مجازی ویندوز خود، یعنی ویندوز کورتانا عبارت FIFA World Cup را تایپ کرده اما کلید Enter را فشار ندهید، پس از چند لحظه تمام نتیجه بازی های اخیر و برنامه بازی ها و همچنین اخبار بازی های در حال برگزاری برای شما نشان داده خواهند شد.

اگر کاربر مک هستید

اگر کاربر لپتاپ های اپل هستید، از قسمت سرچ Spotlight و یا از دستیار دیجیتال اپل، که سیری نام دارد، می‌توانید استفاده کنید. برای استفاده از این دستیار، تنها کافی است گزینه سیری را در نوار منو(یا در بخش Touch Bar در مک بوک پرو) انتخاب کرده و بگویید: “FIFA World Cup”.

 2018 FIFA World Cup / جام جهانی 2018

برای استفاده از بخش Spotlight نیز می‌توانید روی آیکون ذره بین شیشه‌ای کلیک کنید و یا با فشردن کلید های ترکیبی Command + Space، عبارت FIFA World Cup را تایپ کنید. همانند کورتانا، Spotlight نیز نتایج بازی های قبل و برنامه بازی ها و اخبار بازی های در حال برگزاری را به شما نشان خواهد داد. همچنین سیری به شما لیستی کامل از نتیجه ها و بازی های آینده را نشان می‌دهد.

اگر از اسپیکر های هوشمند استفاده می‌کنید

اگر از اسپیکر هوشمند گوگل(Google Home) و یا اسپیکر هوشمند آمازون(Alexa) استفاده می‌کنید، می‌توانید با آپدیت کردن آن به آخرین نسخه، از اخبار جام جهانی مطلع شوید. برای کسانی که از اسپیکر هوشمند گوگل(Google Home) استفاده می‌کنند این کار آسان است. تنها کافیست به اسپیکر خود بگویید:Hey, Google, FIFA World Cup. او تمام بازی ها و نتایج بازی‌ها روز جاری را به شما خواهد گفت. اگر می‌خواهید از نتایج بازی های روز قبل مطلع شوید، به اسپیکر خود بگویید:OK, Google, FIFA World Cup yesterday. اگر هم می‌خواهید فردا قرار است چه بازی های انجام شود، به اسپیکر خود بگویید:OK, Google, FIFA World Cup tomorrow.

 2018 FIFA World Cup / جام جهانی 2018

اما اگر از اسپیکرهای هوشمند Alexa استفاده می‌کنید، کمی کارتان سخت تر است. شما باید یک قابلیت را درون این اسپیکر فعال کنید. برای این کار، به سایت alexa.amazon.com بروید و عبارت World Cup Daily را جستجو کنید. برای استفاده از این قابلیت، باید به اسپیکر خود بگویید: Alexa, open World Cup Daily. پس از این می‌توانید با اسپیکر خود در مورد تمام جام جهانی حرف بزنید! می‌توانید در مورد تمام بازی‎ها، بازیکنان و تیم‌ها از او بپرسید و جوابتان را بگیرید.

 2018 FIFA World Cup / جام جهانی 2018

در اسپیکرهای Alexa می‌توانید اخبار جام جهانی را در کنار اخبار روزانه خود ببینید. برای این کار باید در بخش  Flash Briefing اسپیکر خود اخبار جام جهانی را نیز وارد کنید. به اسپیکر خود بگویید:Alexa, play my Flash Briefing. پس از آن می‌توانید تمام اخبار بازی‌های جام جهانی را در بخش اخبار روزانه خود نیز ببینید.

اگر کاربر گوشی هستید

به احتمال زیاد شما اخبار جام جهانی را از طریق گوشی هوشمند خود پیگیری می‌کنید. در واقع راه‌های بیشماری برای این کار وجود دارد. اما در ادامه به آسان‌ترین و سریع ترین راه ها اشاره می‌کنیم.

اگر کاربر سیستم عامل محبوب اندروید هستید، با نگه داشتن طولانی دکمه Home گوشی خود، دستیار گوگل را فرابخوانید و به او عبارت FIFA World Cup را بگویید. دقیقا با این کار، شما همان نتایجی را خواهید دید که اگر عبارت FIFA World Cup را در گوگل جست و جو کنید، خواهید دید.

 2018 FIFA World Cup / جام جهانی 2018

اگر کاربر سیستم عامل iOS هستید، می‌توانید همانطور که در سیستم عامل مک از سیری استفاده، می‌توانید در اینجا هم از آن استفاده کنید. تنها کافیست عبارت FIFA World Cup را به سیری خود بگویید. سپس سیری به شما لیستی از بازی های فردا و بازی های و نتایج امروز نشان می‌دهد. برای اطلاع از نتایج و بازی های روز جاری، به سیری خود بگویید، FIFA World Cup today.

مشاهده نتایج با نرم افزار theScore

اگر می‌خواهید بدون حرف زدن با دستیار دیجیتال خود از نتیجه‌ها و برنامه بازی های جام جهانی مطلع شوید، نرم افزار theScore را که با هر دو سیستم عامل اندروید و iOS ، سازگار است، نصب کنید. ابتدا این نرم افزار را نصب کنید و وارد بخش FIFA World Cup شوید. در این نرم افزار می‌توانید تیم های محبوب خود را انتخاب کنید و از اخبار تازه بازی ها در نوار نوتیفیکشن خود مطلع شوید. همچنین با قرار دادن ویجت این نرم افزار روی صفحه گوشی خود، از نتایج زنده بازی ها هم مطلع می‌شوید.

برای اضافه کردن ویجت این نرم افزار در سیستم عامل اندروید می‌توانید روی صفحه نمایش خود لمس طولانی کرده و وارد بخش ویجت ها شوید. از این بخش ویجت مربوط به این نرم افزار را یافته و Live scores را انتخاب کنید.

 2018 FIFA World Cup / جام جهانی 2018

برای اضافه کردن ویجت در سیستم عامل iOS باید آن را در بخش Today View وارد کنید. برای دسترسی به این بخش، لمس خود را بر روی نوار نوتیفیکیشن نگه داشته و به سمت راست بکشید. گزینه Edit را انتخاب کرده و ویجت مربوط به این نرم افزار را بیابید. با لمس بر روی علامت مثبت، این ویجت را به صفحه خود اضافه می‌کنید و با درگ کردن آن می‌توانید موفعیت و اندازه آن را تنظیم کنید. اکنون می‌توانید حتی بدون باز کردن قفل گوشی خود، اخبار مربوط به این نرم افزار را دنبال کنید. همچنین با حرکت لمس خود به سمت راست در صفحه قفل شده خود، می‌توانید با انتخاب گزینه Show More اخبار دیگر این نرم افزار را هم ببینید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402