اینستاگرام اپلیکیشن IGTV را با امکان پشتیبانی از ویدیوهای 60 دقیقه ای معرفی کرد

IGTV
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

اپلیکیشن IGTV برادر تازه اینستاگرام با ویژگی پشتیبانی از ویدیوهای 60 دقیقه‌ای معرفی شد. این نرم‌افزار می‌تواند بستری باشد تا فعالان حوزه مدیا بتوانند بیش از قبل خودشان را نشان دهند.

همان‌طور که قبلاً هم پیش‌بینی کرده بودیم، بالاخره اینستاگرام تصمیم گرفت که بر اساس سیاست‌های مالک اصلی خودش زوکربرگ، ویدیوهای طولانی مدت به کار بگیرد؛ اما این بار زمان ویدیوها در اپلیکیشن اینستاگرام افزایش نیافته است و اپلیکیشن جدیدی با عنوان IGTV معرفی شد.

بر اساس اخباری که دیروز از کنفرانس سن فرانسیسکو منتشر شده است، IGTV اپلیکیشنی اجتماعی است که می‌تواند خواسته بسیاری از کاربران که دوست داشتند ویدیوهای طولانی در اپلیکیشن اینستاگرام مشاهده کنند را برآورده کند. مدت‌زمان پخش ویدیوها در این IGTV، یک ساعت است.

IGTV

اینستاگرام، برادر تازه متولد شده خودش IGTV را این‌گونه توصیف می‌کند:

ما تعریف جدیدی از پخش ویدیو بر روی پلتفرم‌های موبایل را ارئه می‌کنیم که شامل ویدیوهای طولانی‌تر و قابلیت پیدا کردن آسان آن‌ها از طریق کانال‌ها می‌شود. همه این‌ موارد به صورت عمودی در کف دست شما قرار خواهند گرفت.

اینستاگرام در بخش مربوط به IGTV در وبسایت خودش اعلام کرده است که در  سه سال آینده، 80% از ترافیک اینترنتی موبایل‌ها را محتوای ویدیویی تشکیل خواهد داد. این شرکت همچنین اعلام کرد که کاربران جوان‌تر، محتوای آماتور را بیشتر ترجیح می‌دهند.

IGTV

بازی جالبی بین IGTV و رقیب‌های قدیمی پخش ویدیو همانند یوتیوب و اسنپ چت به وجود خواهد آمد. هرچند به نظر نمی‌رسد قصد واقعی فیس‌بوک و اینستاگرام، مقابله با هم‌کیشان خودش باشد. در ادامه ویژگی و نقاط قوتی که اینستاگرام در مورد IGTV گفته است را خواهید خواند:

  • مخصوص موبایل: این اپلیکیشن مخصوص موبایل ساخته شده است و می‌توانید در آن به صورت عمودی و تمام صفحه، ویدیوها را مشاهده کنید.
  • ساده و بصری: با باز کردن برنامه، ویدیوها شروع به پخش شدن می‌کنند و نیاز نیست حتما به دنبال ویدیو بگردید. انجام همزمان چند کار (MultiTasking) نیز در این برنامه آسان است.
  • دستیاری: تمرکز اصلی IGTV روی سازندگانی است که شما بیشتر دوستشان دارید و در اینستاگرام آن‌ها را دنبال می‌کنید.

کلام آخر

اینستاگرام به کسب‌وکارهای مختلف و سازندگان ویدیوهای اینستاگرامی قول داده است که می‌توانند همانند اینستاگرام، کاربران خودشان را بازیابی کرده و در این بستر جدید به دست آورند.

اگر دوست دارید این برنامه را داشته باشید، می‌توانید از این لینک آن را دانلود کنید. همچنین می‌توانید در بخش نظرات، دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402