5 اسپین آف Spider Man که توسط سونی ساخته می‌ شوند

Spider Man
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

سونی قصد دارد شخصیت‌ های شرور دنیای اسپایدرمن (Spider Man) را احیا کند. در ادامه فیلم‌هایی را معرفی می‌‎کنیم که در فهرست برنامه‌های این شرکت قرار دارند.

همچنین بخوانید :

به لطف قرار دادی که بین استودیوی مارول و سونی پیکچرز منعقد شد، تام هالند در فیلم Spider-Man: Homecoming به عنوان نقش «پیتر پارکر» ایفای نقش کرد، اما سونی در حال ساخت یک دنیای مجزا و پر از شخصیت‌های منفی اسپایدرمن است. این استودیوی مدتی پیش Venom با بازی ستاره‌ای مثل تام هاردی را معرفی نمود و اعلام کرد که پروسه ساخت دو عنوان Silver & Black و Morbius را نیز پیش می‌برد. طرفدران مشتقانه امیدوارند که حداقل یکی از این دو عنوان رده بندی سنی R دریافت کند، مخصوصاً که اخیراً فیلم‌‌های ابر قهرمانی با درجه سنی بزرگسال مثل لوگان و ددپول حسابی موفق عمل کرده‌اند.

سونی حق قانونی اسپایدرمن و دوستانش (و دشمنانش) را از سال 1999 در دست داشته و تاکنون توانسته‌ایم با چند تا از شرور‌ترین شخصیت‌های سری مثل Green Goblin ،Doctor Octopus ،Venom آشنا شویم، با این حال برنامه جدید استودیو این است که برخی از این شخصیت‌ها و (ضد قهرمانان) را انتخاب کند و فیلمی مستقل از آن‌ها بسازد. سونی از آن‌جایی که قصد ندارد فیلمش در مقام مقایسه با دیگر عناوین Spider Man قرار بگیرد در هیچ یک از فیلم‌هایش خود اسپایدرمن را قرار نخواهند داد.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

5 اسپین آف Spider Man

این شما و این اسپین آف‌هایی که سونی برای شخصیت‌های شرور اسپایدرمن تدارک دیده است. توجه داشته باشید که این فهرست بر اساس مدت زمانی که فیلم‌ها در پروسه تولید قرار دارند ربته‌بندی شده است.

 

Venom

Spider-Man / اسپایدرمن

Venom با بازی تام هاردی در نقش ادی بروک اولین اسپین آف اسپایدرمن بود که توسط سونی معرفی شد. فیلم برای اکران در 5 اکتبر سال 2018 برنامه ریزی شده و ظاهراً از کمیک‌های Lethal Protector الهام گرفته است. میزبان یک سیمبیوت (هم‌زیست) چندش‌آور از این قدرت نفرین شده به عنوان یک ضدقهرمان/ عیار استفاده می‌کند، در حالی که چشمه حیات در حال خلق یک مأمور سیمبیوت جدید است. اولین تیزر تریلر فیلم تقریباً مورد انتقاد قرار گرفت، اما تریلر‌ کاملی که اخیراً منتشر شد توانست رکورد بیشترین بازدید را در کل فرچایز Spider Man از آن خود کند.

متیو تولمک، تهیه کننده فیلم در حال حاضر از پاسخ به این که آیا در Venom اشاره‌ای به اسپایدرمن خواهد شد یا نه طفره رفته است. با این وجود طرفداران مشتاقند که بدانند آیا میشل ویلیماز، در نقش «آنه ویینگ»؛ همسر سابق ادی، تبدیل به She-Venom خواهد شد یا خیر؟

 

Morbius

Spider-Man / اسپایدرمن

ظاهراً پروژه Morbius در حال شکل گیری است و گزارشات حاکی از آنند که مت سازاما و بورک شارپلس، نویسنده Power Rangers نوشتن فیلم‌نامه این اسپین آف خون آشامی را به پایان رساندند. دنیل اسپینوزا (کارگردان Life) برای کارگردانی فیلم انتخاب شده و جارد لتو نقش «موربیوس» را بازی خواهد کرد. اگر فیلم برداری فیلم با توجه به انتظارات در سال جاری شروع شود سال 2019  زمان مناسبی برای اکران Morbius به نظر می‌رسد.

در کمیک، مایکل موربیوس یک بیوشیمی دان است که هنگام آزمایش درمان خفاش‌ها توسط الکتروشوک دچار سانحه می‌شود. طبق سنت همیشگی شخصیت‌های ابرشرور، مایکل قربانی نبوغ خودش شده و به یک خون‌آشام با عطش سیری ناپذیر خون تبدیل می‌شود. یکی از مشکلات این کمیک این است که توسط استن لی نوشته نشده و این روی توماس و جیل کین بودند که موربیوس را در شماره 101 کمیک Spider Man خلق کردند.

 

Silver & Black

Spider-Man / اسپایدرمن

یکی از غافلگیر‌کننده‌ترین اسپین آف‌های Spider-Man همین Silver and Black است. جینا پرینس بثوود (کارگردان The Secret Life of Bees)  مسئولیت نویسندگی و کارگردانی فیلم را بر عهده دارد. پرینس بثوود از فیلم‌نامه راضی نبود و در نتیجه پروسه تولید تا زمان تغییر عوامل فیلم توسط سونی به تعلیق در آمد. سونی جنیوا رابرتسون دولت نویسنده Captain Marvel و لینزی بیر نویسنده Chaos Walking را به کار گرفت تا آخرین پیش‌نویس فیلم‌‎نامه را تغییر دهند.

اطلاعات زیادی از جزئیات Silver and Black در اختیار نیست. فیلم برنامه دارد تا دشمنان مونث اسپایدرمن را به تصویر بکشد و تمرکزش را روی سمور نقره‌ای و گربه سیاه قرار خواهد داد. ظاهراً پس از سرقت یک سری اطلاعات مهرمانه توسط فلیشیا هاردی، به سمور نقره‎ای که کنترل یک سازمان شبه نظامی به نام Wild Pack را در دست دارد، مأموریت داده می‌شود تا گربه سیاه را گیر بیاندازد. گفته می‎‌‎‌شود فیلم ارجاعات زیادی به نورمن آزبورن خواهد داشت و سونی امیدوار است که مارول اجازه دهد فیلم به دنیای مارول مربوط باشد.

جالب اینجاست که به گزارش Splash Report این فیلم یک نسخه از Spider-Woman جسیکا درو را معرفی خواهد کرد. این اخبار توسط یک منبع داخلی ناشناس به اشتراک گذاشته شد اما هنوز تأیید نشده است. خبر ارزش چندانی ندارد، اما با این حال فراموش نکنید که گزارش مشابهی حاکی از آن بود که سونی کریون شکارچی را مد نظر قرار داده و بعد از مدتی ساخت فیلمش تأیید شد.

 

Kraven

Spider-Man / اسپایدرمن

در ماه ژوئن اخباری منتشر شد که سونی برنامه دارد اسپین آفی از شخصیت کریون بسازد. کریون که توسط استن لی و استیو دیکتو در سال 1964 خلق شد یکی از سرسخت‌ترین دشمنان اسپایدری محسوب می‌شود. او یک شکارچی بزرگ و جاه طلب است که تصیم می‌گیرد ابرانسان‌ها را شکار کند. هنگامی که جی ام دیماتیس او را با اقتباس از شخصیت‌های داستایوفسکی طراحی کرد نسخه‌ای مدرن از کریون در قالب شخصی پیچیده، رنج دیده و منحصر بفرد بازنویسی شد.

سونی نسبت به این شایعات هیچ عکس العملی نشان نداده است و استنفورد پنیچ، رئیس کلمبیا پیکچرز اعلام کرد که او «یک شصخیت باحال است».

 

Mysterio

Spider-Man / اسپایدرمن

میستریو به عنوان یک استاد جادوگری که به خلاف رو می‌آورد در اصل قرار بود در پروژه کنسل شده سم ریمی یعنی Spider-Man 4 ظاهر شود. میستریو که یکی دیگر از شخصیت‌های مشهور لی و دیتکو است که هنوز یکی از ابرشرورهای فعال کمیک این روز‌ها به شمار می‌رود. با توجه به این که حضور میستریو به عنوان شخصیت منفی اصلی Spider-Man: Far From Home تأیید شده، احتمال زیادی وجود دارد که این اسپین آف کنسل شود.

این فرنچایز حتی هنوز آغاز نشده و سونی اعلام کرده که روی پنج فیلم کار می‌کند. این استودیو باور دارد که به تصویر کشیدن شخصیت‌های منفی Spider-Man برایش موفقیت‌آمیز خواهد بود. به هر حال در اکتبر 2018 می‌فهمیم که حق با آن‌ها بوده است یا خیر!

 

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402