معرفی بهترین دوربین های میان رده DSLR در سال 2018

معرفی بهترین دوربین‌ های میان رده DSLR در سال 2018
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

اگر شما هم به عکاسی علاقه فراوانی دارید ولی عکاس حرفه‌ای نیستید، این نوشته می‌تواند در انتخاب دوربین مناسب به شما کمک کند. اگر بخواهید انتخاب خود را از میان دوربین‌های DSLR انجام دهید گزینه‌های بسیاری خوبی پیش روی شماست.

دوربین‌های DSLR میان رده، برای کاربرانی که عکاس حرفه‌ای نبوده اما شیفته عکاسی هستند قدرت و کنترل بیشتری نسبت به مدل‌های رده پایین‌تر ارائه می‌کنند. این دوربین‌ها از توانایی عکسبرداری پی‌درپی سریع‌تر و نیز سیستم‌های پیشرفته‌تر فوکوس خودکار برای فوکوس برروی اجسام در حال حرکت برخوردار هستند و برای عکاسی در شرایط دشوار مانند عکاسی از مسابقات ورزشی یا حیات وحش، عملکرد فوق العاده‌ای دارند. بسیاری از آن‌ها از خصوصیت مقاومت در برابر وضعیت‌های مختلف جوی نیز برخوردار هستند تا شما را هرچه بیشتر از کیفیت کار خود آسوده خاطر سازند. در این‌جا به معرفی کوتاه برترین دوربین‌های DSLR میان رده در سال 2018 می‌پردازیم.

بهترین دوربین‌های میان رده DSLR در سال 2018

اگرچه دوربین‌های دیجیتال تک‌لنزی بازتابی (DSLR) میان رده، چندان علاقه‌ای به ارائه مگاپیکسل‌های بالاتر نسبت به همتایان رده پایین خود ندارند، اما آن‌ها اغلب از حساسیت ISO (حساسیت حسگر دوربین نسبت به نور) بیشتری برخوردار هستند تا عکس‌های بهتری در مکان‌های کم نور برای شما به ارمغان آورند. در حالی که طراحی سنسورهای بیشتر دوربین‌های DSLR میان رده، مبتنی بر فرمت APS-C (سامانه پیشرفته تصویر نوع سی) و به صورت کراپ است، برخی مدل‌ها هم از حسگرهای بزرگ‌تر و فول فریم که به طور عادی مختص مدل‌های پیشرفته و خاصی است استفاده می‌کنند. حسگرهای فول فریم (که نسبت به حسگرهای کراپ از مزیت‌هایی برخوردار هستند) دارای همان ابعاد فیلم‌های 35 میلی‌متری هستند در حالی که حسگرهای کراپ در ابعاد کوچک‌تری تولید می‌شوند.

اینکه دوربین‌های میان رده DSLR معمولا توسط شیفتگان عکاسی استفاده می‌شوند نباید افراد تازه‌‌کار را از عکسبرداری با آن‌ها نگران سازد. کنترل‌های اضافی که برروی بدنه دوربین وجود دارند می‌توانند سهولت کار با آن‌ها را افزایش داده و اجازه دهند بدون آن‌که به منوهای پیچیده مراجعه کنید، به تنظیمات مهم دسترسی سریعی داشته باشید. از این گذشته، می‌توانید از حالت خودکار نیز استفاده کنید که همه موارد را بدون نیاز به دخالت شما لحاظ می‌کند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

معرفی بهترین دوربین های میان رده DSLR 2018

نیکون D7500

1- نیکون D7500

یک دوربین همه کاره فوق‌العاده

مشخصاتنیکون D7500
حسگرAPS-C CMOS
وضوح20.9 مگاپیکسل
فوکوس خودکارسیستم فوکوس خودکار 51 نقطه‌ای

15 نقطه فوکوس متقاطع

صفحه نمایش3.2 اینچ، لمسی چرخان

922,000 نقطه

نرخ عکسبرداری پی‌درپیحداکثر 8 عکس بر ثانیه
وضوح فیلمبرداری4K

دوربین نیکون D7500 همانند دوربین بسیار پیشرفته D500، از حسگر 20.9 مگاپیکسلی بهره می‌برد، در حالی که طراحی آن کوچک‌تر و خوش قیمت‌تر است. این دوربین فاقد سیستم فوکوس خودکار 153 نقطه‌ای است که D500 مفتخر به داشتنش است. اما سیستم فوکوس خودکار 51 نقطه‌ای این دوربین هم بسیار خوب است. D7500 همچنین از قابلیت فیلمبرداری با کیفیت 4K، یک صفحه نمایش چرخان و نیز عکسبرداری پی‌درپی با سرعت 8 فریم بر ثانیه برخوردار است. این دوربین جایگزین مدل D7200 شده و هرچند وضوح آن کمی ‌کاهش یافته است، اما با توجه به سایر برتری‌های D7500 این مساله جای چشم پوشی دارد. مهم‌ترین پیشرفت D7500 نسبت به مدل مذکور، بهبود ویژگی حساسیت ISO است. حساسسیت ISO دوربین D7500 در پایین‌ترین حد خود ISO50 و در بالاترین حد خود به رقم شگفت انگیز ISO1,640,000 می‌رسد. D7500 محصول شرکت نیکون می‌تواند یکی از دوربین‌های وسوسه کننده و مناسب برای عکاسان تازه کار و باتجربه باشد.

نقاط قوت:

  • سیستم فوکوس خودکار 51 نقطه‌ای
  • حسگر فوق العاده 20.9 مگاپیکسلی

نقاط ضعف:

  • تنها قابلیت استفاده از حافظه SD Card را دارد
  • سرعت فوکوس در نمای زنده (Live View)

 

کانن EOS 80D

2- کانن EOS 80D

انتخابی عالی برای شیفتگان عکاسی

مشخصاتکانن EOS 80D
حسگرAPS-C CMOS
وضوح24.2 مگاپیکسل
فوکوس خودکارسیستم فوکوس خودکار 45 نقطه‌ای

45 نقطه فوکوس متقاطع

صفحه نمایش3 اینچ، لمسی تاشو
1,040,000 نقطه
نرخ عکسبرداری پی‌درپیحداکثر 7 عکس بر ثانیه
وضوح فیلمبرداری1080p

دوربین EOS 80D محصول شرکت ژاپنی کانن نماد آن جذابیتی است که باعث شده کاربران شیفته عکاسی همچنان از دوربین‌های DSLR استفاده کنند. این دوربین از سیستم فوکوس خودکار سریع، کارآمد و هوشمند 45 نقطه‌ای Dual Pixel CMOS استفاده می‌کند که در حالت نمای زنده، سرعت فوکوس بسیار سریعی را برای شما به ارمغان می‌آورد. طراحی فوق العاده EOS 80D آن را به یک دوربین بسیار خوش دست تبدیل کرده که برای عکس‌های خلاقانه و تغییر سریع و آسان تنظیمات بسیار خوب است. حسگر این دوربین نیز از کیفیت بسیار بالای 24.2 مگاپیکسل بهره می‌برد که همزمان با تحت کنترل قرار دادن نویز، قادر به ضبط جزییات در سطحی بسیار بالا را دارد. EOS 80D یک دوربین میان رده DSLR با کیفیت و کارایی درخور است.

نقاط قوت:

  • فوکوس خودکار عالی در نمای زنده
  • همه 45 نقطه فوکوس خودکار، متقاطع هستند

نقاط ضعف:

  • دامنه داینامیک می‌توانست بهتر باشد
  • فاقد قابلیت فیلمبرداری با کیفیت 4K

 

نیکون D500

3- نیکون D500

الهام گرفته از پرچمدار نیکون D5 و مخصوص عکاسی اکشن

مشخصاتنیکون D500
حسگرAPS-C CMOS
وضوح 20.9 مگاپیکسل
فوکوس خودکارسیستم فوکوس خودکار 153 نقطه‌ای

99 نقطه فوکوس متقاطع

صفحه نمایش3.2 اینچ، لمسی چرخان

2,359,000 نقطه

نرخ عکسبرداری پی‌درپی10 عکس بر ثانیه
وضوح فیلمبرداری4K

نیکون با حذف حسگر فول فریم دوربین پرچمدار D5 خود، از بسیاری خصوصیت‌های کلیدی آن الهام گرفته است تا یک دوربین جمع و جورتر به نام D500 طراحی کند. حسگر 20.9 مگاپیکسلی APS-C CMOS آن فوق‌العاده بوده و قابلیت حساسیت ISO آن معرکه است، اما باید گفت تمام خصوصیات حرفه‌ای D500 شگفت‌انگیز و خارق‌العاده هستند. سیستم فوکوس خودکار 153 نقطه‌ای آن معرکه بوده و قادر به عکسبرداری عالی از اجسام در حال حرکت در مکان‌های کم نور است. همچنین با توجه به طراحی مستحکم و بادوام آن، قابلیت آن برای استفاده در شرایط دشوار، بیشتر از سایر دوربین‌های سری D است. این دوربین می‌تواند 200 عکس خام با نرخ 10 عکس در ثانیه بگیرد که آن را به انتخابی عالی برای عکاسان حیاط وحش یا اکشن تبدیل می‌کند.

نقاط قوت:

  • طراحی بادوام
  • سیستم فوکوس خودکار 153 نقطه‌ای

نقاط ضعف:

  • کنترل‌های صفحه نمایش لمسی محدودیت دارد
  • برای فیلمبرداری 4K، ویدئو برش می‌خورد

 

کانن EOS 7D Mark II

4- کانن EOS 7D Mark II

کانن APS-C DSLR ممکن است گران قیمت باشد اما ناامیدتان نمی‌کند

مشخصاتکانن EOS 7D Mark II
حسگرAPS-C CMOS
وضوح20.2 مگاپیکسل
فوکوس خودکارسیستم فوکوس خودکار 65 نقطه‌ای

65 نقطه فوکوس متقاطع

صفحه نمایش3 اینچ، تاشو
1,040,000 نقطه
نرخ عکسبرداری پی‌درپیحداکثر 10 عکس بر ثانیه
وضوح فیلمبرداری1080p

 

طرفداران کانن زمان زیادی برای EOS 7D Mark II انتظار کشیدند. هرچند نسخه اول EOS 7D از زمان خود جلوتر بود، EOS 7D Mark II به عنوان جانشین آن نیز یک پیشرفت بزرگ از هر لحاظ در خود داشت. سیستم فوکوس خودکار 65 نقطه‌ای آن (همگی متقاطع) مطابق با پیشرفته‌ترین دستاوردهای روز بوده و به خوبی از پس اجسام در حال حرکت برمی‌آید. علاوه بر این از خصوصیت مقاومت در برابر وضعیت‌های مختلف جوی برخوردار است که تقریبا مشابه دوربین رده حرفه‌ای EOS-1D X Mark II است. حسگر جدید 150,000 پیکسلی اندازه‌گیری نوردهی RGB و مادون قرمز به گرفتن عکس‌هایی با نوردهی دقیق، کنترل نویز، رنگ‌های جذاب و سطح جزییات تحسین برانگیز کمک می‌کند. متاسفانه همه این قابلیت‌های فوق‌العاده، ارزان تمام نمی‌شود، اما باید گفت با خرید EOS 7D Mark II پولتان را هدر نمی‌دهید.

نقاط قوت:

  • عکسبرداری پی‌درپی سریع
  • ارگونومیک عالی

نقاط ضعف:

  • نسبتا گران قیمت
  • فاقد صفحه نمایش لمسی یا وای فای

 

نیکون D750

5- نیکون D750

آیا برای در دست گرفتن یک DSLR فول فریم آماده‌اید؟

 

مشخصاتنیکون D750
حسگرCMOS فول فریم
وضوح24.3 مگاپیکسل
فوکوس خودکارسیستم فوکوس خودکار 51 نقطه‌ای
15 نقطه فوکوس متقاطع
صفحه نمایش3.2 اینچ، چرخان

1,299,000  نقطه

نرخ عکسبرداری پی‌درپیحداکثر 6.5 عکس بر ثانیه
وضوح فیلمبرداری1080p

عکسبرداری فول فریم طبق رویه معمول گذشته، منحصر به عکاسان حرفه‌ای بوده است، اما دوربین‌های DSLR مانند نیکون  D750و EOS 6D Mark II (که در ادامه معرفی می‌شود) رویای عکسبرداری فول فریم را برای عکاسان غیرحرفه‌ای بیش از پیش به واقعیت نزدیک کرده‌اند. دوربین D750 از یک سنسور فول فریم فوق‌العاده 24.3 مگاپیکسلی بهره می‌برد و هرچند ممکن است سیستم فوکوس خودکار و دوام آن به پای D500 نرسد، اما یک دوربین DSLR بسیار قدرتمند است که با لنزهای مناسب پیکربندی شده و عکس‌های بی‌نقصی به شما هدیه می‌دهد.

نقاط قوت:

  • وزن سبک به عنوان یک دوربین فول فریم
  • حسگر فوق العاده 24.3 مگاپیکسلی فول فریم

نقاط ضعف:

  • فوکوس خودکار در نمای زنده کند است
  • فاقد دکمه برای فعال سازی فوکوس خوکار

کانن EOS 6D Mark II

6- کانن EOS 6D Mark II

دوربین DSLR فول فریم کانن، مخصوص عکاسان غیرحرفه‌ای که عاشق عکاسی هستند

مشخصاتکانن EOS 6D Mark II
حسگرCMOS فول فریم
وضوح26.2 مگاپیکسل
فوکوس خودکارسیستم فوکوس خودکار 45 نقطه‌ای

45 نقطه فوکوس متقاطع

صفحه نمایش3.0 اینچ تاشو
1,040,000 نقطه
نرخ عکسبرداری پی‌درپیحداکثر 6 عکس بر ثانیه
وضوح فیلمبرداری1080p

 

کانن با طراحی دوربین فول فریم EOS 6D Mark II، مطمئنا پیشرفت بزرگی نسبت به نسخه قدیمی‌تر آن یعنی EOS 6D داشته است. این دوربین خصوصیات جدید بسیاری نسبت به نسخه قبلی خود دارد که شامل استفاده از یک حسگر جدید، پردازنده سریع‌تر، سیستم فوکوس خودکار بسیار بهتر و نرخ عکسبرداری پی‌درپی بالاتر می‌شود. این دوربین بسیار جامع‌تر و تخصصی‌تر از EOS 6D است اما همه معایب آن را هم برطرف نکرده است. این دوربین رضایت کاربران محصولات کانن که می‌خواهند به عکاسی با دوربین‌های فول فریم روی بیاورند را جلب خواهد کرد اما سایر کاربران شاید بهتر باشد به گزینه‌های دیگر هم فکر کنند.

نقاط قوت:

  • بهبود کنترل‌های لمسی صفحه نمایش
  • فوکوس عالی در نمای زنده

نقاط ضعف:

  • تنها 98 درصد پوشش نمایاب
  • پوشش محدود فوکوس خودکار

 

نیکون D7200

7- نیکون D7200

شاید D7500 جایگزین آن شده باشد اما این دوربین همچنان یک DSLR فوق العاده است

مشخصاتنیکون D7200
حسگرAPS-C CMOS
وضوح24.2 مگاپیکسل
فوکوس خودکارسیستم فوکوس خودکار 51 نقطه‌ای

15 نقطه فوکوس متقاطع

صفحه نمایش3.2 اینچ
1,299,000 نقطه
نرخ عکسبرداری پی‌درپیحداکثر 6 عکس بر ثانیه
وضوح فیلمبرداری1080p

درست است که D7500 جایگزین D7200 شده است اما آن را دست کم نگیرید. D7200 با برخورداری از کارایی بالا و سیستم فوکوس خودکار عالی و نیز پیکربندی با یک حسگر فوق‌العاده، از خود یک دوربین ایده‌‌آل برای عکاسان غیرحرفه‌ای شیفته عکاسی می‌سازد (به ویژه اگر از قبل کاربر دوربین‌های نیکون هستید). ممکن است کمی‌ قدیمی ‌باشد اما این نه تنها ایرادی ندارد بلکه باعث می‌شود هزینه کمتری نیز بابت آن بپردازید.

نقاط قوت:

  • عکس‌های پرجزئیات
  • طراحی بسیار بادوام

نقاط ضعف:

  • صفحه نمایش ثابت و غیرلمسی
  • در تنظیمات با حداکثر حساسیت تنها از فرمت JPEG پشتیبانی می‌کند

 

کانن EOS 77D

8- کانن EOS 77D

شبیه به EOS Rebel T7i / 800D، اما با کنترل بیشتر

مشخصاتکانن EOS 77D
حسگرAPS-C CMOS
وضوح24.2 مگاپیکسل
فوکوس خودکارسیستم فوکوس خودکار 45 نقطه‌ای
45 نقطه فوکوس متقاطع
صفحه نمایش3.0  اینچ 1,040,000 نقطه تاشو
نرخ عکسبرداری پی‌درپیحداکثر 6 عکس بر ثانیه
وضوح فیلمبرداری1080p

دوربین EOS 77D مجموعه بزرگی از خصوصیاتی که در دوربین رده پایین EOS Rebel T7i (در خارج از ایالات متحده EOS 800D) نیز دیده می‌شود را دارد، اما کانن ترجیح داده که برای آن یک طراحی متفاوت و نیز اندکی بزرگ‌تر داشته باشد تا این دو دوربین از هم متمایز شوند. سوءتفاهم نشود، EOS 77D یک دوربین DSLR خوب و توانا است، اما به سختی می‌توان جذب آن شد. این دوربین ویژگی‌های خوب بسیاری دارد، اما چیزی ندارد که آن را از میان انبوه دوربین‌های دیگر برجسته سازد. اگر به دنبال یک دوربین رده پایین DSLR از شرکت کانن هستید، می‌توانید T7i / 800D را انتخاب کنید. ولی اگر دستگاهی می‌‌خواهید که کمی ‌پیشرفته‌تر باشد، به جای خرید EOS 77D دوربین EOS 80D را انتخاب کرده و مقداری هم پس‌انداز کنید.

نقاط قوت:

  • کنترل‌های نمایشگر لمسی
  • کارایی فوکوس خودکار نمای زنده

نقاط ضعف:

  • بدنه پلاستیکی
  • نمایاب 95 درصد

 

سونی Alpha A77 II

9- سونی Alpha A77 II

دیوانه سرعتی که عکس‌های با کیفیت عالی به شما هدیه می‌دهد

مشخصاتسونی Alpha A77 II
حسگرAPS-C CMOS
وضوح24.3 مگاپیکسل
فوکوس خودکارسیستم فوکوس خودکار 79 نقطه‌ای

15 نقطه فوکوس متقاطع

صفحه نمایش 3.0  اینچ 1,229,000 نقطه
نرخ عکسبرداری پی‌درپیحداکثر 12 عکس بر ثانیه
وضوح فیلمبرداری1080p

با استفاده از فناوری SLT (تک لنزی نیمه شفاف)، سیستم فوکوس خودکار تشخیص فاز دوربین سونی Alpha A77 II می‌تواند در نمای زنده و حالت‌های فیلمبرداری، کاملا فعال بماند. همچنین با استفاده از آن می‌توانید عکاسی پی‌درپی با سرعت بسیار بالای 12 عکس بر ثانیه داشته باشید. این دوربین برخی ایرادات جزیی نیز در کنترل‌های خود دارد و نیز هرچند صفحه نمایش آن تاشو است، اما حرکت دادن آن آسان نیست. همچنین نمایشگر آن غیرلمسی است. به جای آن، دروبین Alpha A77 II عکس‌های عالی با وضوح 24.3 می‌گیرد و سیستم فوکوس خودکار آن نیز نزدیک به سیستم‌های حرفه‌ای است.

نقاط قوت:

  • عکاسی پی‌درپی بسیار سریع
  • سیستم فوکوس خودکار عالی

نقاط ضعف:

  • سخت بودن چرخش نمایشگر
  • لمسی نبودن نمایشگر

 

پنتاکس K-3 II

10- پنتاکس K-3 II

پنتاکس دوربین برتر  APS-C DSLR خود را با حالت «Pixel Shift Resolution» بروزرسانی کرده است

مشخصات

پنتاکس K-3 II

حسگرAPS-C CMOS
وضوح24.4 مگاپیکسل
فوکوس خودکارسیستم فوکوس خودکار 27 نقطه‌ای

25 نقطه فوکوس متقاطع

صفحه نمایش3.2 اینچ
1,040,000 نقطه
نرخ عکسبرداری پی‌درپیحداکثر 8.3 عکس بر ثانیه
وضوح فیلمبرداری1080p

دوربین K-3 II همه امکانات K-3 اصلی را دارد، اما قیمت آن بالاتر است. پنتاکس در طراحی دوربین دست به یک ابتکار جالب به نام «حالت تغییر پیکسل» زده که راه حلی نوآورانه برای یکی از محدودیت‌های قدیمی‌ حسگرهای معمولی است. با استفاده از این قابلیت کیفیت عکس‌ها بسیار افزایش می‌یابد. اما این دوربین خصوصیات جالب دیگری نیز دارد. به عنوان نمونه می‌توان به طراحی بادوام، مقاومت در برابر وضعیت‌های مختلف جوی و عکاسی پی‌درپی سریع با نرخ 8.3 عکس بر ثانیه به عنوان خصوصیات برجسته این دوربین نام برد. دوربین K-3 II همچنین از یک حسگر 24 مگاپیکسلی بهره می‌برد. این حسگر فاقد فیلتر AA بوده اما با استفاده از سیستم تغییر حسگر خود می‌تواند این فیلتر را شبیه‌سازی کند.

نقاط قوت:

  • طراحی بادوام و مقاوم در برابر وضعیت‌های مختلف جوی
  • عکاسی پی‌درپی با نرخ 8.3 عکس بر ثانیه

نقاط ضعف:

  • فوکوس خودکار کند
  • فاقد وای فای

 

دوربین پنتاکس K-3 II

11-پاناسونیک Lumix G9

با نسخه تغییریافته Lumix GH5 مخصوص عکاسان آشنا شوید
مشخصاتپاناسونیک Lumix G9
حسگرمیکرو 4/3
وضوح 20.3 مگاپیکسل
فوکوس خودکارسیستم فوکوس خودکار با 225 منطقه
صفحه نمایش3.0 اینچ
1,040,000 نقطه
نرخ عکسبرداری پی‌درپیحداکثر 60 عکس بر ثانیه
وضوح فیلمبرداری4K

دوربین Lumix G9 ممکن است حسگر اندک کوچک‌تری نسبت به رقبای DSLR خود داشته باشد، اما این نباید شما را از خرید آن منصرف کند. Lumix G9 محصول شرکت پاناسونیکT یک دوربین معرکه برای عکاسان غیرحرفه‌ای عاشق عکسبرداری است. این دوربین دنیایی از خصوصیات را در خود دارد. از جمله آن‌ها می‌توان به عکسبرداری پی‌درپی با نرخ 60 عکس بر ثانیه، فناوری درونی تثبیت تصاویر تا 6.5 گام و یک نمایاب بزرگ و درخشان اشاره کرد. همه این‌ها با دامنه بزرگی از لنزهای میکرو 4/3 پشتیبانی می‌شوند.

نقاط قوت:

  • عکسبرداری پی‌درپی با نرخ 60 عکس بر ثانیه
  • فناوری تثبیت تصاویر تا 6.5 گام

نقاط ضعف:

  • ویژگی حساسیت ISO می‌توانست گسترده‌تر باشد
  • نمایشگر آن از دوربین GH5 کوچک‌تر است

کلام آخر

برای اطلاع بیشتر از بررسی های دوربین با پلازا همراه بمانید، شما همچنین می‌توانید در بخش نظرات، دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402