یک طراح ژاپنی لوگوهای مشهور را به وسایل کاربردی تبدیل کرده است

thumbnail
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

یک طراح ژاپنی توانسته است ایده‌های خلاقانه‌ای را برای استفاده از لوگوی شرکت های معروف در زندگی روزمره ارائه کند. برای مشاهده ابزار و وسایل کاربردی که این فرد با استفاده از لوگوهای مختلف ساخته، با ما همراه باشید.

تاکو اومورا، طراح معروف ژاپنی توانسته است لوگوهای نمادین شرکت‌های مشهور را با کمی چرخش و دستکاری بازتولید کند. با استفاده از جادوی چاپ سه‌بعدی، این لوگوها کاربردهای خلاقانه‌ای را در استفاده‌های روزمره پیدا کرده‌اند.

به عنوان یک پروژه جانبی در مقایسه با طراحی‌های موفق او، این پروژه با نام «آزمون و خطا» توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده است. برای ما هم بسیار جالب است که تاکو، طرح‌های مشهوری از لوگوهایی که می‌شناسیم را در جهت اهداف خلاقانه خود به کار می‌برد. از جالباسی ادوبی تا بطری بازکن هوندا، ایده‌های تاکو بسیار جذاب هستند.

در ادامه تعدادی از وسایل جالبی که این طراح ژاپنی ساخته است را می‌بینید.

1- ادوبی

1

2- هوندا

2

3- آدیداس

3

4- مک دونالد

4

5- نایک ایر جردن

5

6- نایک

6

7- لویی ویتون

7

8- بلوتوث

8

9- بن کاری

9

10- توییتر

10

 

کلام آخر

برای اطلاع بیشتر از اخبار جهان با پلازا همراه بمانید، شما همچنین می‌توانید در بخش نظرات، دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 1.867 میلیارد دلار
    Spiderman No Way Home
    اکران: 17 دسامبر 2021
  • 361 میلیون دلار
    Sing 2
    اکران: 22 دسامبر 2021
  • 279 میلیون دلار
    The Batman
    اکران: 04 مارس 2022
  • 273 میلیون دلار
    Uncharted
    اکران: 18 فوریه 2022
  • 138 میلیون دلار
    Scream
    اکران: 14 ژانویه 2022
  • 116 میلیون دلار
    Death on the Nile
    اکران: 04 فوریه 2022
  • 72 میلیون دلار
    Jackass Forever
    اکران: 04 فوریه 2022
  • 47 میلیون دلار
    Dog
    اکران: 18 فوریه 2022
  • 4 میلیون دلار
    Cyrano
    اکران: 25 فوریه 2022