DOOM Eternal بخش SnapMap ندارد ولی محتوای تک نفره قابل دانلود خواهد داشت

DOOM-Eternal
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

در نمایشگاه QuakeCon، یکی از اعضای استودیوی id Software اعلام کرد که بازی DOOM Eternal دارای بخش SnapMap نخواهد بود؛ ولی منابع این بخش، صرف توسعه محتوای قابل دانلود بخش تک‌نفره خواهند شد. برای جزئیات با ادامه مطلب همراه باشید.

بخش محبوب SnapMap بازی DOOM 2016، که به بازیکنان اجازه می‌داد تا نقشه‌های منحصر به خود را بسازند، متاسفانه در بازی بعدی این فرانچایز، DOOM Eternal حضور نخواهد داشت؛ این موضوع را مارتی استراتون (Marty Stratton) تهیه‌کننده استودیوی اید سافت‌ور (id Software) در نمایشگاه QuakeCon تایید کرد.

البته استراتون این خبر بد را همراه با یک خبر خوب ارائه داد؛ او در این نمایشگاه تایید کرد که استودیوی اید سافت‌ور، بجای آوردن ویژگی SnapMap، قرار است بعد از آنکه بازی DOOM Eternal عرضه شد، برای بخش تک‌نفره (داستانی) آن بسته‌های الحاقی منتشر کند؛ بسته‌های الحاقی برای بخش تک‌نفره، یکی از المان‌هایی بود که در بازی DOOM 2016 به شدت فقدان آن احساس می‌شد؛ تمامی بسته‌های الحاقی که برای این بازی عرضه شدند، منحصرا برای بخش چندنفره آن بودند. استراتون در این مورد این‌گونه بیان کرد:

در حال حاضر ما برنامه‌ای برای آوردن بخش SnapMap به بازی DOOM Eternal نداریم؛ ما در واقع می‌خواهیم منابع این بخش را به چیزی که بازیکنان پس از عرضه بازی DOOM 2016 به شدت خواستارش بودند، اختصاص دهیم.

اینکه استودیوی اید سافت‌ور، از انتقاداتی که به خاطر عدم وجود محتوای الحاقی تک‌نفره، به بازی DOOM 2016 وارد می‌شد آگاه است، خودش خبر خوبی است؛ گویا آن‌ها قرار است به این موضوع رسیدگی کنند زیرا استراتون به این موضوع اشاره کرد و گفت که قرار است منابع بخش اسنپ‌مپ را به بخشی که طرفداران خواستارش بودند، اختصاص دهیم. استراتون در این مورد این‌گونه گفت:

یکی از بزرگترین انتقاداتی که به بازی DOOM ما وارد می‌شد، فقدان محتوای الحاقی برای بخش تک‌نفره بود؛ اگر من می‌توانستم در زمان به عقب برگردم، حتما سعی می‌کردم تیمم را قانع کنم به جای ساختن محتوای الحاقی برای بخش چند نفره، برای بخش تک‌نفره بسته الحاقی بسازند. بازیکنان به شدت خواستارش بودند. آن‌ها مراحل و نقشه‌هایی را می‌خواستند که توسط ما ساخته شده باشد. اسنپ‌مپ خیلی جالب بود، من دوستش داشتم. اما آنطور که باید برای مردم، جذاب جلوه نکرد.

DOOM Eternal

در نتیجه این انتقادات، این دفعه استودیوی اید اشتباه‌اش را تکرار نمی‌کند و می‌خواهد با ساختن محتوای الحاقی، نیاز مشتریان را پاسخ دهد و آن‌ها را راضی‌تر کند.

این دفعه ما می‌خواهیم روی خودمان شرط ببندیم، و محتواهایی را بسازیم که می‌دانیم مردم خواستارش هستند. چون‌که آنها از سال 2016 خواسته‌هایشان را برای ما بیان کرده‌اند و ما سعی کردیم همه خواسته‌هایشان را بشنویم و آن‌ها را عملی کنیم. این موضوع چیزی است که اکثر منابع استودیوی ما صرف آن خواهد شد.

کلام آخر

چیزهایی که می‌شنویم کاملا با لحن استودیوی اید سازگارند. به عنوان مثال آن‌ها قول داده‌اند تا یک بخش آنلاین مناسب (و بهتر از قبل) برای این بازی تعبیه کنند. بازی DOOM Eternal سال 2019 برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4، نینتندو سوییچ (بله درست شنیدید!)، ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. همچنین شما می‌توانید ویدیوی گیم‌پلی‌ این بازی، که دیروز در نمایشگاه QuakeCon عرضه شد را در سایت ما تماشا کنید. برای اخبار بیشتر از این بازی اکشن سریع و جذاب با پلازا همراه بمانید؛ همچنین شما می‌توانید در بخش نظرات، دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

پاراگراف 30 آرون گروپس
{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها