اسپاتیفای امکان حذف کردن تبلیغات را آزمایش می کند

اسپاتیفای
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

اسپاتیفای، سرویس اینترنتی پخش موزیک، به تازگی مشغول تست کردن ویژگی جدیدی است که در آن کاربران می‌توانند تبلیغات میان برنامه‌ای را حذف کنند. اما این کار توسط خود اسپاتیفای رصد می‌شود تا روند نمایش تبلیغات بهینه شود.

پشتیبانی اسپاتیفای (Spotify) از تبلیغات رایگان، در سال‌های گذشته برای این برنامه مشکلاتی در مورد میزان هزینه پرداختی به هنرمندان ایجاد کرده بود؛ به تازگی بر اساس سیاست‌گذاری جدیدی که انجام شده است، کاربران اسپاتیفای می‌توانند تبلیغات آزار دهنده را حذف کنند.

بر اساس گفته‌های اسپاتیفای به سایت AdAge نسخه آزمایشی از این برنامه که قابلیت حذف تبلیغات در آن وجود دارد، هم‌اکنون در استرالیا تست می‌شود. در این برنامه آزمایشی، کاربران می‌توانند تبلیغات‌ صوتی و تصویری را اگر برایشان جالب نباشد در همان لحظه اول لغو کنند. اما اگر کاربری دوست داشته باشد تبلیغات مربوط به محصول مورد نظر خود را ببیند می‌تواند تا آخر آن را دنبال کند. در همین راستا اسپاتیفای امیدوار است بتواند تبلیغاتی هدف‌دار و مورد پسند اکثریت جامعه ارائه دهد که مورد توجه بیشتر مخاطبان خود بدون ایجاد آزار و اذیت باشد. این ویژگی با عنوان اکتیو مدیا (Active Media) نام‌گذاری شده است.

اسپاتیفای

دانیل لی، مسئول رسیدگی به مشکلات جهانی اسپاتیفای، اکتیو مدیا را بسیار مشابه با دیسکاوری ویکلی (Discovery Weekly) نامیده است. لی توضیح می‌دهد که اسپاتیفای با اجرای این سیاست نوین می‌تواند آگاهی بیشتری نسبت به رفتار کاربران در مقابل تبلیغات و آگهی‌های بین برنامه‌ای داشته باشد تا پیرو آن بتواند تبلیغات‌ خود و بیلبوردهای داخل برنامه‌ای جهت تبلیغ را هدفمندانه‌تر به فروش برساند. او می‌گوید:

فرض ما بر این است که با تزریق این سیاست به بدنه پخش اینترنتی هوشمند رسانه در اسپاتیفای، تجربه‌های شخصی بهتری از کاربران دریافت کنیم که به ما اجازه می‌دهد آن را به صورت یک خروجی قابل ارزیابی و کاربردی برای برندها، عرضه کنیم. همانطور که ما تجربه‌ای مشابه مانند آنچه که در مورد دیسکاوری ویکلی وجود داشت و تجربه فوق‌العاده‌ای که برای کاربران داشتیم را این بار در قالب تبلیغات و اقتصاد شاهد خواهیم بود.

بر اساس اعلام اسپاتیفای، شرکت‌ها بابت تبلیغاتی که کاربران از روی آنها گذر کرده و مشاهده نکرده‌اند هزینه پرداخت نخواهند کرد. اما امیدوار است پس از مشخص شدن علایق هر یک از کاربران، مبلغی که بابت تبلیغات هدفمند دریافت می‌شود بیشتر شود. به عنوان یک مزیت جانبی می‌توان به این مورد هم اشاره کرد که کاربران نسبت به حالت کنونی سریع‌تر از قبل می‌توانند به ادامه آهنگ خود بازگردند. در واقع این کار به منظور رسیدن کاربران به تبلیغات مورد علاقه و گذشتن از تبلیغات‌ زائد است اما لطفی که به کاربران می‌شود، گوش دادن به موزیک‌های بیشتر خواهد بود.

کلام آخر

در حال حاضر، اکتیو مدیا در استرالیا به صورت آزمایشی در حال تست شدن است و اگر همه چیز خوب پیش برود مسلما برای همه کاربران در کشورهای مختلف این ویژگی ارائه خواهد شد. در بخش نظرات، دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402