6 روش کاربردی جدید و رایگان برای افزایش بازدید سایت اینترنتی

افزایش بازدید سایت
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

افزایش بازدید سایت ، یعنی موفقیت شما در جذب کاربران و شناخته شدن بیشتر بین افراد ناآشنا است اما چگونه می‌توانید این کار را انجام دهید. راه‌های گوناگونی وجود دارد اما شش مورد از جدیدترین راه‌های افزایش بازدید را در ادامه معرفی خواهیم کرد.

مهم نیست که کارتان چیست، یا شما چه کسی هستید، مهم این است که بازدیدکنندگان از کارهای شما افراد سرمایه‌گذار و کارآفرین هستند. اگر شما به دنبال افزایش افزایش بازدید سایت خاص هستید، یا می‌خواهید تعداد مشترکین ایمیل خبررسان خود را افزایش دهید یا کارهایی مشابه همین روند، باید بدانید که افزایش بازدید سایت شما و یا افزایش ترافیک، تنها کاری است که برای نیل به این هدف باید انجام دهید. فهرست خسته کننده از کارهایی که انجام دهید تا مردم جذب کار و وب‌سایت شما شوند در اینترنت فراوان است. اما به شما در این مقاله، 6 روش کاملاً ساده و عملی را آموزش خواهیم داد که توسط آن‌ها، بازدید و ترافیک سایت خود را افزایش دهید.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

6 روش رایگان افزایش بازدید سایت اینترنتی

فعالیت در مدیوم (Medium)

 مدیوم

مدیوم، پلتفرم نشر الکترونیکی آنلاین است که در اوت 2012 توسط توییتر بنیان‌گذاری شد. اگر به دنبال جایی هستید که بتوانید تفکر خلاق خود را رهبری فکری خود را تقویت کنید و تعداد بینندگان و ترافیک وب‌سایت را افزایش دهید، مدیوم خانه شما است. مدیوم فضایی است که در آن نویسندگان و کسانی که غالباً تولید محتوا می‌کنند، نوشته‌های خود را با دیگران در زمینه‌های مختلف به اشتراک می‌گذارند. شما می‌توانید مقاله نهایی و آماده به انتشار خود را در این پلتفرم بر اساس موضوعات مختلف به اشتراک بگذارید. به یاد داشته باشید که همیشه یک راه تماس برای برقراری تماس مجدد و ایجاد ارتباط با خوانندگان در مقاله قرار دهید.

 

فعالیت در استیمیت (Steemit)

استیمیت

استیمیت یک سرویس خبری اجتماعی است که وب‌سایت مخصوص وبلاگ نویسی و شبکه‌های اجتماعی آن بر مبنای یک پایگاه داده نوظهور به نام بلاک چین کار می‌کند. استیمیت ترکیبی از مدیوم و ردیت است. برای کسانی که با این پلتفرم آشنایی ندارند باید گفت که، این مجموعه به کاربران اجازه می‌دهد تا مطالب را امتیازبندی کنند، این مطالب می‌تواند مقاله یا ویدیو باشد که بر اساس علایق امتیازدهی و بر همین اساس و تعداد امتیازاتی که هر کاربر توانسته در مقالات منتشر شده به دست آورد، طبقه‌بندی می‌شوند.

اگر به دنبال، پلتفرم جدید و در حال توسعه هستید که از آن در رهبری فکری و ایده پردازی استفاده کنید، به شما استیمیت را پیشنهاد می‌کنیم. زمانی که مقالات پرکاربرد از سوی شما در اینترنت پخش‌شده باشد، بازدید از وبلاگ نیز افزایش خواهد یافت.

 

از IGTV اینستاگرام استفاده کنید

IGTV

گویا اینستاگرام از سایه‌ای که روی رسانه‌های اجتماعی گسترانده است آنچنان راضی نبوده و مدتی است که برای بارگذاری ویدیوهای چنددقیقه‌ای، پلتفرم IGTV را رونمایی کرده است. از آنجایی که این پدیده نو است، توان رقابت در آن برای کسانی که تازه‌کار هستند وجود دارد. انتشار مقالات به علت رقابت کم در این پلتفرم (در حال حاضر) مدنظر ما نیست بلکه شما می‌توانید در میان بزرگان و سایر تولیدکنندگان محتوا، آنچه را که دوست دارید به مخاطبان بیشتری نشان دهید. بر اساس الگوریتم اینستاگرام، با افزایش کاربران فعال، مسلماً پست کسانی که محبوبیت بالاتری دارند برای عموم بیشتری نمایش داده خواهد شد.

برای تشویق مخاطبان جهت بازدید کردن از مقالات شما، محتوایی تولید کنید که ربط مستقیم به مقاله و مطلب موجود در وبلاگ داشته باشد و از بینندگان ویدیو درخواست کنید که برای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت مراجعه کنند. این کار می‌تواند به مرور زمان باعث افزایش بازدید سایت شما شود. هم‌زمان با این کار، قدرت شما در IGTV نیز افزایش می‌یابد و مخاطبان بیشتری را درگیر خود و وب‌سایت خواهید کرد.

 

لینک دادن در استوری اینستاگرام

استوری

استوری اینستاگرام همانند آتشفشانی که سال‌ها مستعد فروپاشی بود، از سال 2017 تاکنون با پیشرفت‌های زیادی همراه بوده و همگام با پیشرفت، کاربران فعال آن از مرز 400 میلیون نفر نیز گذشته است. ویژگی‌های جدید استوری اینستاگرام عبارتند از نظرسنجی، سؤالات، اضافه کردن آهنگ و همچنین استفاده از فیلترها و گیف‌های مختلف برای جذابیت بصری است. با روند کنونی به نظر نمی‌رسد که از سرعت پیشرفت اینستاگرام به این زودی‌ها کم شود.

بار بعدی که قصد پست کردن مطلبی در اینستاگرام داشتید، سعی کنید آن را در قالب استوری و حالتی جذاب منتشر کنید. در مطلب خودتان به کاربران مخاطب اعلام کنید که از وب‌سایت شما برای کسب اطلاعات بیشتر حتماً بازدید کنند و مطالبی که به درد آن‌ها می‌خورد را بازنشر دهند. البته گذاشتن لینک در استوری محدودیت فالوور دارد که شما باید به آن حد از دنبال کننده رسیده باشید.

 

ایجاد تجربه بهتر کاربری برای سایت

 رابط کاربری

قبول داریم که این مورد، برای بسیاری از شما دوست داران وب و کهنه‌کارهای دنیای تولیدکننده محتوا و سئو تازگی ندارد اما هیچ‌وقت نمی‌توان تأثیر آن را در جذب کاربر نادیده گرفت. موتورهای جستجو گوگل چندی است که رشد چشمگیری داشته‌اند و در ارزیابی سایت‌ها، رضایت کاربران از رابط کاربری را نیز دخالت می‌دهند که باعث می‌شود محبوبیت و رتبه‌بندی سایت و به دنبال آن بازدیدکنندگان کاهش یا افزایش پیدا کند. بر همین اساس، میزان بازدیدکننده، مدت‌زمان سپری شده توسط کاربران، هماهنگی یا عدم هماهنگی با مرورگرهای وب گوشی همراه و تعداد کلیک‌ها می‌توانند در سئو سایت شما تأثیرگذار باشند. سئو به قسمتی از فرایند مدیریت سایت که مربوط به درک صحیح رفتار موتورهای جستجو گوگل و تولید محتوا بر اساس افزایش بازدید سایت است، گفته می‌شود.

شما می‌توانید با کمک گرفتن از افراد متخصص یا نرم‌افزارهای مربوط به سئو، میزان محبوبیت رابط کاربری سایت خودتان را بررسی کنید و در صورت نارضایتی، شما می‌بایست از مشاورین سئو در مورد نحوه نگارش صحیح مطالب و همچنین کار کردن روی سئو آن‌ها کمک بگیرید.

 

انتشار ویدیو در لینکدین

لینکدین

لینکدین با اینکه مدت‌ها از انتشارش می‌گذرد اما سال گذشته ویژگی افزودن ویدیو را به مطالب اضافه کرد. هنوز هم جا برای پیشرفت در شبکه تجاری و تخصصی لینکدین وجود دارد. باید توجه کرد که موتورهای جستجوی لینکدین به تازگی ویدیوها را در اولویت قرار می‌دهند و شما می‌توانید با این روش مخاطبان بیشتری را به سمت سایت خود بکشانید. شما می‌توانید در داخل ویدیویی که مربوط به مطلب یا قسمتی از آن است، به این اشاره‌کنید که کاربر برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت مراجعه کند.

 

روش‌های گفته‌شده از جدیدترین متدهای افزایش بازدید سایت است و شما به عنوان کسی که صاحب کسب و کار هستید باید هرروز به دنبال یافتن راه‌های جدید و کارآمدتر برای نشان دادن خود به دیگران باشید. ما در پلازا، مطالب زیادی در مورد تجارت منتشر کرده‌ایم که می‌تواند راهگشای شما در قدم‌های بعدی باشد. تجربیات خودتان را با ما در میان بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402