20 آیتم مخفی کمیاب در بازی های ویدیویی و روش پیدا کردن آنها

  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

با توجه حجم آیتم‌‌های مخفی در بازی‌های ویدیوی، در این مطلب 20 تا از کمیاب‌ترین آیتم‌ ها که طی مراحل به سختی یافت می‌شوند را مرور خواهیم کرد.

تا زمانی که بازی‌های ویدیویی وجود داشته باشند، آیتم‌های مخفی هم وجود خواهند داشت. سازندگان همیشه ایستراگ و اسرار زیادی را مابین محصولاتشان قرار خواهند. بدون شک میزان این اسرار پنهان طی سال‌های اخیر افزایش زیادی داشته است. با انتشار بازی‌های بزرگ بازیکنان می‌توانند میلیون‌ها آیتم مختلف را در حین بازی جمع‌آوری کنند، با این حال آیتم‌های پنهان زیادی هم هستند که به شکل ماهرانه‌تری در بازی مخفی شده‌اند و نیاز به کندوکاو و جست و جوی بیشتری دارند.

چنین چیزی این فرصت را فراهم می‌آورد که گزینه‌های زیادی را در این فهرست قید کنیم، اما در این مطلب بیشتر روی آیتم‌های کمیاب و چیزهایی تمرکز خواهیم کرد که به سادگی به چشمتان ‌نمی‌آیند. این روزها با توجه به این که در پس زمینه هر مرحله از بازی‌های ویدیوی کلی آیتم مخفی پنهان شده، دیگر نمی‌توان بازیکنان را به راحتی غافلگیر کرد. این آیتم می‌توان یک بازی دیگر، یک اسلحه قدرتمند یا روشی برای به چالش کشیدن بازیکنان باشد. این اسرار مخفی و دوست‎داشتنی همیشه به این منظور تعبیه می‌شوند که به بازیکنان چیز جدیدی ارائه دهند.

در حالی که بعضی از این آن‌ها را می‌توانید در مسیر بازی اصلی (یا حتی ترجمه زبان کهن) پیدا کنید، یافتن بسیاری شاید تا ماه‌ها به طول بیانجامد. مواردی که در این مطلب قید خواهند شد، نسبت به بقیه آیتم‌های پنهان سخت‌تر پیدا می‌شوند. لازم به ذکر است که این فهرست نباید با چالش‌ها و جوایز بزرگ در بازی‌های ویدیویی اشتباه گرفته شود، این لیست مربوط به آیتم‌هایی است که به سختی پیدا می‌شوند و شاید از نظر بازیکنان پنهان بمانند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

روش پیدا کردن 20 آیتم مخفی کمیاب در بازی های ویدیویی

این شما و این 20 آیتم کمیاب در بازی‌های ویدیویی که به راحتی پیدا نمی‌شوند (و البته طریقه پیدا کردنشان!)

 


20- (Radiant Armor (Breath of the Wild


آیتم بازی

هر کسی که این بازی را تجربه کرده باشد، به شما خواهد گفت که کلی آیتم مخفی در Legend of Zelda: Breath Of the Wild وجود دارد. مطمئناً برخی از آن‌ها از Radiant Armor قدرتمندتر هستند، اما پیدا کردنشان خیلی مشکل نیست.

این زره در یک مغازه مخفی در Gerudo Town پشت فروشگاه لباس نزدیک درب ورودی قرار دارد. اما به این جهت که اجناس این مغازه (پوشاک آقایون) از لحاظ فنی در Gerudo غیر قانونی است، به هرکسی اجازه ورود نمی‌دهد. شما باید نزدیک نگهبان مغازه فال گوش بایستاید تا رمز ورود را بشنوید. خود زره به شدت گران است و 2.400  روپیه و 9 سنگ درخشان قیمت دارد. برای آپگریدش حتی باید سنگ‌های بیشتری هم خرج کنید.

 


19- (Invisibility Cap (Super Mario Odyssey


آیتم بازی

اگر می‌خواهید در Super Mario Odyssey ناپدید شوید، باید برایش عرق بریزید. برای پیدا کردن کلاهی که ماریو را ناپدید می‌کند، ابتدا باید 500 پاور مونز به دست بیاورید و این تازه بخش آسان ماجرا خواهد بود. پس از آن شما بخش تاریک‌تر ماه را آنلاک می‌کنید که محتوی یک مولتی-مون است، اما برای به دست آوردنش باید از پس یک نبرد دشوار نیز برآیید.

علاوه بر این باید یک مرحله که یادداشت‌های طراحی از تمام مراحل بازی را شامل می‌شود به پایان برسانید؛ سوپر مرحله‌ای که از هر کدام از بخش‌های بازی طولانی‌تر است. هیچ چک‌پوینتی در این مرحله وجود ندارد و اگر ماریو شکست بخورد باید تمام مرحله را از ابتدا آغاز کند. لازم به ذکر است که NPCهایی بازی ماریو را حتی برای شکست دادنشان تشویق هم می‌کنند. آیا یک مولتی-مون و کلاه باحال واقعاً ارزشش را دارد؟

 


18- (Phantom Bow (Battlefield 4


آیتم بازی

مأموریتی که سازندگان Battlefield 4 برای به دست آوردن Bow Phantom طراحی کرده‌اند را می‌توان تا حدود زیادی بیمارگونه دانست. این که گوشه گوشه نقشه را برای پیدا کردن تمام ایستراگ‌ها جست وجو کنید، مطمئناً کار ساده‌ای نیست. جایزه شرورانه‌ترین چالش هم به آخریش اهدا می‌شود که پیدا کردن خود Phantom Bow است.

پس از یافتن دیگر مأموریت‌های Phantom، بازیکنان باید پلاک‌های بسته الحاقی Final Stand را پیدا کرده و همراه با سه بازیکن دیگر یک آسانسور در Hanger 21 را برانند، اگر این کارها را به درستی انجام ندهند، از این مسیر جان سالم به در نخواهند برد. سپس باید یک کد (که بازیکنان باید ساعت‌ها برای کرک کردنش زمان صرف کنند) را وارد قفل دیجیتالی کرده و در نهایت کمانی را به دست می‌آورید که خوراک حمله‌های مخفیانه در فواصل نزدیک است. به همین سادگی، البته جان خودش!

 


17- (Bow of Perseverance (Dragon Age: Inquisition


آیتم بازی

فرنچایز Dragon Age همیشه از جایگاه ویژه‌ای برای آیتم‎‌های عجیب و غریب و کمیاب برخوردار است. در Inquistuion نیز فهرست بلند بالایی از این آیتم‌ها وجود دارد، اما بین همه آن‌ها قضیه Perseverance کمی فرق می‌کند. Perseverance کمانی ویژه است که باید زمان و تلاش زیادی باید برای به دست آوردنش صرف شود. برای شروع کار باید راهی Hissing Wastes شوید.

به محض این که به آنجا رسیدید، باید همه محیط را به دنبال یک NPC که به شکل خواهران «چانتری» است، جست و جو کنید. نمی‌توانیم مکانش را خیلی دقیق بگوییم، چون احتمال دارد در هر جایی از نقشه پدیدار شود. اگر 4 بار او را پیدا کنید، در نهایت یک کمان منحصر به فرد را به شما هدیه خواهد داد.  Perseverance قدرتمندترین کمان بازی نیست، اما پیدا کردن این آیتم دنیایی دارد.

 


16- (Monster Hunter: World) لباس‌های پوگی


آیتم بازی

اگر سری Monster Hunter برای یک مورد شناخته شود، سیستم گیم پلی تمام نشدنی و مینی گیم‌های جذابش است. یکی از از آن‌ها نوازش پوگی است، خوک کوچکی که در «استرا» پیدا می‌شود. پس از هر مرحله بازیکن می‌تواند پوگی را نوازش کند و اگر خیلی خوک دوست داشته باشد، آن را بغل کرده و همراهش این طرف و آن طرف حمل کند.

در واقع چنین کاری یک مزیت هم دارد، بازیکنانی که خوک را همراهشان داشته باشند، آیتم‌های مخفی ویژه‌ای را پیدا خواهند کرد. این آیتم‌ها لباس‌های بامزه کوچکی برای پوکی هستند که عبارتند از: Memorial Stiped ،Hog in a Frog ،Apprentice Fiver و White Jammie. از سخت‌ترینش احتمالاً New Duds خواهد بود که در طبقه بالای برج مراقبت قرار گرفته است.

 


15- (Sturm (Destiny 2


آیتم بازی

اسلحه قدرتمند و کمیاب در Destiny 2 کم نیست، اما این اسلحه کمری برای تلاش زیادی که برایش می‌شود در ذهن بازیکنان زیادی ماندگار شده است. برای دسترسی به کوئست Strum ابتدا باید همکارش Drang را به دست بیاورید که برای آن هم باید یک سری کوئست دیگر را به اتمام برسانید.

وقتی این اسلحه را به دست آورید (حداقل باید لول 20 بوده و کمپین اصلی را تمام کرده باشید تا به آنجا برسید)، باید مأموریت Relics of the Golden Age را به پایان برسانید که خودش از دو بخش مجزا تشکیل شده و نیازمند فعالیت‌های دشواری است که باید با Drang انجام دهید.

پس از این که علاوه بر همه این کارها یک کوئست دیگر هم انجام دادید، به Golden Age Engram دست خواهید یافت که در نهایت به Strum منجر می‌شود.

 


14- (Assassin’s Creed: Origins) زره ایزو


آیتم بازی

زره‌های افسانه‌ای یک سنت دیرینه در بازی‌های ویدیویی است و طبق این رسم قدیمی فرنچایز Assassin’s Creed همیشه یکی از سلاح‌هایش را به گونه‌ای مخفی می‌کند که نسبت به بقیه سخت‌تر پیدا شود. در Assassin’s Creed II، زره الطیر وجود داشت، در Brotherhood زره بروتوس و الی آخر… در Assassin’s Creed Origins زره‌ ایزو را داریم. یک لباس فوق پیشرفته که اگر بازیکنان 12 معمای سنگ دایره‌ای پراکنده‌ شده در سرتاسر مصر را حل کنند تازه نصف راه برای به دست آوردنش را پیموده‌اند.

همچنین به 50 سیلیکا برای سرمایه گذاری روی هرم بزرگ شهر «جیزه» نیاز دارند تا تلاششان برای به دست آوردن این آیتم به ثمره بنشیند. البته پس از پوشیدنش متوجه می‌شوید که واقعاً ارزش این همه سختی را داشته است.

 


13- (Eevium Z (Pokemon Sun/Moon


آیتم بازی

Pokemon Sun and Moon یک گیم پلی جدید برای دنیای Z-Move معرفی نمود. Z-Move حرکت‌هایی هستند که تا لول هیولا قدرتمند می‌شوند، اما فقط موقعی فعال خواهند شد که بازیکنان طی کوئست اصلی کریستال‌های پراکنده Z را در منطقه «آلولا» پیدا کنند. در این کوئست فرعی بازیکنان چندین مربی Eevee را پیدا می‌کنند. بازیکنان باید همه مربی‌ها مبارزه کرده تا در نهایت به Eevium Z دست یابند. پس از آن Eevee  می‌‎تواند از حرکت قدرتمند Evoboost استفاده کند.

مربی‌ها را می‌توانید در مدرسه مربی‌ها، هتل تاید سانگ، مرکز ارتباطات، نیروگاه برق، گورستان، ایکی تاون و کشتی استیلیکس پیدا کنید. همه این زحمات، تنها برای یک حرکت!

 


12- (Sapphire’s Exquisite Sapphire (Skyrim


آیتم بازی

The Elder Scrolls V: Skyrim منبع بی پایانی از آیتم‌های مخفی است و به قدری خرت و پرت در خودش جای داده که می‌توانیم چندین فهرست فقط مختص به Skyrim بنویسیم. با توجه به این که کوئست‌های سخت‌تری برای دسترسی به آیتم‌های نادرتر در بازی وجود دارد، هیچ کدام از آن‌ها به اندازه Sapphire’s Exquisite Sapphire گرانبها نیستند. تنها راه برای به دست آوردن «یاقوت سفایر» این است که ابتدا یک کوئست برای «گلور مالوری»، آهنگر «ریون راک» انجام دهید.

سپس او کلید اتاق مخفی آپارتمانش را در اختیارتان می‌گذارد. در آنجا علاوه بر یک زره منحصر به فرد، نامه‌ای را خواهید یافت که به دخترش، سفایر نوشته است. اگر نامه را به او برسانید، به شما یک Exquisite Sapphire (یاقوت نفیس) هدیه می‌دهد که ارزشمندترین گنج درون بازی است و 5 برابر یک Flawless Diamond (الماس بی‌نقص) می‌ارزد. نکته جاب اینجا است که نامه گلور بارها پدیدار می‌شود، بنابراین می‌توانید از این روش کلی پول در بیاورید.

 


11- (Triple Triad Card (Final Fantasy XIII


آیتم بازی

نقش آفرینی‌های ژاپنی می‌توانند خیلی بامزه باشند. گاهی اوقات مراحل بازی را لقمه می‌کنند و در دهانتان می‌گذارند و در بعضی موافع به قدری گنگ و سردرگرم آیتم‌هایشان را مخفی می‌کنند که تعجب می‌کنید، سازندگان اصلاً چرا برای برنامه‌ریزی چنین چیزی وقت گذاشته‌اند. همان طور که خودتان هم احتمالاً حدس زده‌اید این آیتم زیرمجموعه دسته دوم بوده و برای به دست آوردن این کارت‌های بازی باید وارد یک کوئست فرعی مربوط به بیگانه‌ای بسیار عجیب شوید.

«پوپوی فضایی» با یک بشقاب پرنده در اطراف پرواز می‌کند و بازیکن برای ملاقات با او باید پنج بار این سفینه را پیدا کند. البته مکان‌ها کاملاً مشخص هستند: بخش شرقی الوار در ساحل مندی، Winhill bluffs، صحرای Kashkabald نزدیک Cactuar Island، هیث پنینسولا و در نهایت جنگل گراندیدی بالای عبادتگاه Chocobo.

پس از انجام همه این کار‌ها اگر به پوپو چند اکسیر بدهید، به شما کارت موعود را خواهد داد.

 


10- (Sword of Kings (Earthbound


آیتم بازی

لابد با خودتان می‌گویید، امکان ندارید این نقش آفرینی شاد از آن دسته آیتم‌های روی اعصاب و کمیاب داشته باشد، اما بدانید که سخت در اشتباهید. یک شخصیت قابل بازی به نم «پو» در Earthbound وجود دارد که تنها از آیتم‌هایی استفاده می‌کند که در عنوانشان of Kings داشته باشند. بنابراین تنها یک اسلحه وجود دارد که قدرت حمله‌هایش را افزایش دهد و آن شمشیری نیست جز Sword of Kings!

مشکل اینجا است که به دست آوردن این شمشیر کار هر کسی نیست.

Sword of Kings را فقط می‌توانید در پایگاه Stonehenge و پس از این که از یک «استارمن سوپر» دراپ شود بردارید. البته شانس دراپ این آیتم 1 در 128 است، یعنی به احتمال بیش از 99 درصد در این نبرد هیچ چیزی نسیب بازیکنان نخواهد شد. بنا براین اکثر افراد پیدایش نمی‌کنند و اجازه می‌دهند پو با همان مشتانش مبارزه کند.

 


9- (Scarab Gun (Halo 2


آیتم بازی

اگر تنها یک سری به خاطر طیف وسیع سلاح‌هایش معروف باشد، شک نکنید سری Halo است. اما بین این همه سلاح هیچ چیز به گرد پای Scarab Gun هم نمی‌رسند. این سلاح پوشش آتش یک Scarab cannon را دارد و با تیراندازی‌های متوالی هرگز داغ نمی‌کند. هنگام استفاده از این سلاح (که یکی از قدرتمندترین سلاح‌های کلی سری است)، احتمال زیاد به شخصیت خودتان نیز آسیب وارد می‌کنید.

در اویل مرحله Metropolis، شما باید همه متحدین و بیشتر دشمنانتان را نابود کنید تا تازه قدم اول برای دستیابی به این سلاح را برداشته باشید.

بخش عجیب‌تر نیازمند یک بازیکن دیگر است، شما روی جعبه‌ای در یک پل ایستاده و با موشک انداز به زیر پای خودتان و جایی که اسلحه قرار دارد، شلیک می‌کنید. مسلماً امکان ندارد که از این انفجار جان سالم به در ببرید و در نهایت Scarab Gun به بازیکن دوم می‌رسد.

 


8-  (Uncharted 4) گنج‌های Strange


آیتم بازی

پیدا کردن گنچ، بخش بزرگی از تجربه Uncharted را شکل می‌دهد، به این ترتیب که هر قسمت از بازی، آیتم‌های مخفی زیادی را در نقاط دیده نشده مراحل شامل می‌شود. Uncharted 4 این سری را از جهات مختلف به سطح جدیدی ارتقا داد و گنج‌ها یکی از همین جهات هستند. در بازی آیتم‌های وجود دارد که حتی با تجربه‌ترین بازیکنان باید برای پیدا کردنش ساعت‌ها زمان صرف کنند.

در Uncharted 4 سه گنج وجود دارند که حسابشان از بقیه جدا است: آویز Strange، عتیقه Strange و میوه Strange.

هر سه آیتم به بازی‌های قبلی ناتی داگ ارجاع دارند و می‌توانید آن‌ها را در بخش 9، 12 و 21 بازی پیدا کنید. راستی برای به دست آوردن هر سه باید هنگام استفاده از قلاب و طناب خلاقیت به خرج دهید.

 


7- (Goddess Staff (Fire Emblem Awakening


آیتم بازی

Fire Emblem حول استراتژی‌های حساس نوبتی جریان دارد که یکی از مهمترینشان تجهیز تیمتان با بهترین سلاح‌ها است. البته این سلاح‌ها و آیتم‌ها در آخر بازی به شکل رایگان به بازیکنان ارائه می‌شوند. فقط در چند استثنای کوچک بازیکنان باید خودشان آیتمشان را پیدا کنند.

یکی از آن‌ها Goddess Staff در Fire Emblem Awakening است. این آیتم با حرکت یکی از شخصیت‌ها به نقطه‌ای خاص (یک حرکت به چپ، دو تا به پایین) از باس Paralogue 14 (در بخش Laurent) پیدا می‌شود. اگر چه چنین چیزی تنها زمانی عملی می‌شود که بازیکن به هر چهار دهکده سر بزند.

توجه داشته باشد که اگر این بخش را بدون پیدا کردن آیتم به پایان برسانید، آن را برای همیشه از دست خواهید داد (البته به غیر از کسانی که DLC را خریداری کرده باشند)

 


6- (Call Of Duty: WW2) توپ‌های فوتبال


آیتم بازی

بعضی مواقع باید بیخیال تیراندازی به نازی‌های از خدا بی‌خبر شوید و پایی به توپ بزنید. احتمالاً توپ‌های فوتبال در مرکز فرماندهی بازی Call of Duty: World War 2 با چنین تفکر طراحی شدند.

برای پیدا کردن سه توپ واقع در مرکز فرماندهی باید روی پرشتان حسابی تمرین کنید. هر سه توپ نیازمند پرش به موقع هستند و به دلیل رنگ قهوه‌ایشان ممکن است در پس زمینه محیط مخفی شوند. طرفداران دو آتیشه فوتبال تا این توپ‌ها را به دست نیاورند مطمئناً پا پس نخواهند کشید.

 


5- (Minecraft (Borderlands 2


آیتم بازی
یکی از بزرگترین ایستراگ‌های بازی Borderlands 2 ارجاع به عنوان پرطرفدار Minecraft در غارهای Caustic است. برای رسیدن به غار Minecraft باید ریل‌های قطار را دنبال کرده و از یک صخره بالا بروید. پس از شکست چندین دشمن، می‌توانید بلوک‌هایی که در آنجا قرار دارند را استخراج کنید. آن‌هایی که طلایی‌اند به شما طلا می‌دهند، بلوک‌های زغالی مخصوص خشاب‌اند و…

بعضی بلوک‌های ویژه، اسکین‌هایی با استایل بازی‌های کلاسیک سندباکس به شخصیتتان می‌‎دهند. در ضمن این شانس هم وجود دارد که یکی از این بلوک‌ها اسکین اسلحه نیز داشته باشد.

 


4- (Hand Cannon (Dead Space 2


آیتم بازی

یکی از بهترین چیزهایی بازی‌های وحشتناک و جدی این است که گاها‌ً شوخی‌های بامزه‌ای را در خود جای می‌دهند. یکی از آن‌ها پس از این که Dead Space 2 را با درجه سختی Hard Core به پایان رساندید، پدیدار خواهد شد: سلاحی با نام Hand Cannon. بازیکنان ابتدا باید یک بار Dead Space 2 را از اول تا آخر بازی کنند تا فقط درجه سختی Hard Core را آنلاک نمایند.

بنابراین نیاز است دو بار بازی را کامل (یک بار روی سخت‌ترین حالت ممکن) به پایان برسانید تا سلاح مال شما شود، اما ارزشش را دارد، خیلی هم دارد!

Hand Cannon با اختلاف قوی‌ترین سلاح درون بازی است. این سلاح نقطه هدف گیری ندارد و فقط کافی است که «آیزیک» این انگشت بزرگ مقوایی را به سمت دشمنانش نشانه بگیرد و بگوید: «بنگ»، دشمن بدون در نظر گرفتن اندازه و قدرتش منفجر می‌شود.

راستی تیرش نامحدود است و به همان سرعت که ماشه را بکشید، شلیک می‌کند.

 


3- (Fallout 4) نوارهای بازی Pip Boy


آیتم بازی

نوستالژی یکی از هسته‌های اصلی Fallout بوده و این سری همیشه اتمسفر کلاسیکش را حفظ کرده است. Fallout 4 این حس و حال را به شکل بازی‌های ویدیویی گسترش داده، به این شکل که بازیکنان می‌توانند 6 بازی کلاسیک را که در سرتاسر بوستون بزرگ پراکنده شده‌اند برای پیپ بویشان پیدا کنند.

نوارهای بازی Atomic Command، Pipfall، Red Menace، Grognak & The Ruby Ruins، Zeta Invaders و Automatron نام دارند و بر اساس بازی‌های Missle Command، Pitfall، Donkey Kong، The Bard’s Tale، Space Invaders و Robotron: 2084 ساخته شده‌اند. همگی کاملاً قابل بازی هستند و می‌توانید آن‌ها را در Museum of Freedom، Vault 111’s cafeteria،Memory Den ، Valentine Detective Agency و دو تا هم در Fort Hagen پیدا کنید.

 


2- (Great Magic Barrier (Dark Souls


آیتم بازی

Dark Souls همان گونه که همه طرفدارانش می‌دانند، خیلی اهل بذل و بخشش نیست و برخی از بهترین آیتم‌‎هایش در مناطق فرعی پیدا می‌شوند که تنها از طریف مسیر‌های مخفی و خطرناک قابل دستیابی هستند. در Ash Lake بازیکنان با اعصاب (یا شاید هم دیوانه) می‌توانند Great Magic Barrier را پیدا کنند.

این آیتم به معنای واقعی کلمه در بازی معجزه کرده و باعث می‌شود بتوانید تمامی حمله‌های جادویی را برای مدتی محدود خنثی کنید.

البته بازیکنان با تجربه‌ای که وارد Blighttown می‌شوند، مسیر مخفی به Great Hollow را پیدا می‌کنند، به Ash Lake می‌روند، درخت پوچی را می‌یابند و کنده‌‌‌اش را می‌اندازند، لیاقت به دست آوردنش را مطمئناً دارند.

 


1- (Forbidden Grip of The Ages (God of War


آیتم بازی

همان طور که احتمالاً می‌دانید نسخه‌های متنوعی از آخرین God of War منتشر شد. طرفدارانی که نسخه Stone Mason را داشتند یک نقشه پارچه‌ای هم از دنیای بازی دریافت کردند که اطلاعاتی از دو شخصیت دوارف با نام‌های بروک و سیندری به زبان کهن فوتارک را شامل می‌شد.

طرفداران پس از ترجمه این نوشته مکان یک دستگیره تبر افسانه‌ای به نام Forbidden Grip of The Ages را در Muspelheim کشف کردند. رسیدن به این نقطه دشوار است، اما به محض این که بازیکنان روی برج Muspelheim قرار گرفتند، با یک نیم نگاه به اطراف می‌توانند مکان دستگیره را پیدا کنند. خوشبختانه دیگر نیازی نیست که ما این نوشته‌های کهن را ترجمه کنیم.

آیا شما هم آیتم کمیاب و مخفی در نظر دارید که پیدا کردنش سخت باشد؟ نظرتان را با ما در میان بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402