شرکت هواپیمایی لوفت هانزا امکان تجربه واقعیت مجازی را برای مسافران فراهم می کند

واقعیت مجازی لوفت هانزا / lufthansa
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

شرکت هواپیمایی لوفت هانزا که به لوکس بودن و ارائه خدمات بسیار گران قیمت و البته دسته اول در پرواز‌های خود معروف است، به تازگی از آماده کردن تجربه استفاده از تکنولوژی واقعیت مجازی برای مسافران خود خبر می‌دهد.

شرکت هواپیمایی لوفت هانزا در خبری اعلام کرده که برای مسافران خود در طول پرواز قصد دارد تجربیات واقعیت مجازی را فراهم آورد. اولین کسانی که از واقعیت مجازی لوفت هانزا استفاده کردند مسافران فرانکفورت به دبی بودند که در پرواز LH630 و سوار بر هواپیمای ایرباس A330، از واقعیت مجازی به نام VR Moving Map شرکت هواپیمایی بهره بردند. مسافران با گذاشتن عینک‌های مخصوص واقعیت مجازی می‌توانستند تصاویر سه بعدی با قابلیت انتخاب مکان‌های مورد نظر خود را مشاهده کنند. این تجربه مسافران، حدود 30 دقیقه طول کشید و شرکت لوفت هانزا امیدوار است که با پیشرفت در این زمینه، با کمک تکنولوژی واقعیت افزوده رضایت مسافران را بیشتر جلب کند.

در این پرواز، همانطور که هواپیما بر فراز شهر‌های فرانکفورت و دبی پرواز می‌کرد، مسافران همزمان می‌توانستند در چرخ و فلک‌های کشور انگلیس باشند و یا در کنار رود راین به تماشای آب بنشینند! حتی می‌توانستند هنگامی فرود آمدن در دبی، همزمان در کنسرت خواننده مورد علاقه خود حضور پیدا کنند و به موسیقی هنرمند محبوب خود گوش بسپارند.

لوفت هانزا / lufthansa

نمونه اولیه این تجربه، با همکاری شرکت 3spin و لوفت هانزا آماده شده است. پائول شون، طراح این طرح در لوفت هانزا می‌گوید:

تکنولوژی واقعیت مجازی یک تکنولوژی رو به رشد در جهان است و ما می‌خواستیم با این تکنولوژی الهام بخش، تجربه‌ای جدید را برای مسافران خود در طول پرواز فراهم آوریم. پرواز فرانکفورت به دبی اولین آزمون این طرح ما بود و من با خوشحالی اعلام می‌کنم که این تجربه سفر مجازی از طرف مسافران ما بسیار مثبت ارزیابی شد و از آن بازخور‌‌های بسیار مثبتی دریافت کردیم

تکنولوژی واقعیت مجازی تا قبل از این تنها بر روی زمین برای مشتریان ارائه می‌شد اما لوفت هانزا قصد دارد برای اینکه به مسافران خود تجربه پرواز خوب و یه یاد ماندنی را هدیه دهد، این تکنولوژی را برای آن‌ها به آسمان ببرد! همچنین لوفت هانزا با ترکیب دو تکنولوژی واقعیت مجازی و واقعیت افزوده قصد دارد تجربیات بسیار عجیبی را برای مسافران خود فراهم آورد که البته این طرح تنها در مراحل اولیه می‌باشد.

کلام آخر

برای اخبار بیشتر از دنیای واقعیت مجازی با پلازا همراه بمانید، شما همچنین می‌توانید در بخش نظرات، دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منتخب کاربران
{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402