بازیگر هالک: پایان فیلم Avengers 4 در مرحله «فیلمبرداری مجدد» تکمیل می شود

Avengers 4 / انتقام جویان 4
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

مارک رافلو، بازیگر نقش بروس بنر و هالک، اعلام کرد که مرحله «فیلم‌برداری مجدد» فیلم Avengers 4 که همین ماه سپتامبر آغاز خواهد شد، پروژه ساخت این فیلم را به پایان می‌رساند؛ او همچنین گفت که بخش بزرگی از این مرحله مربوط به فیلم‌برداری قسمت‌های بزرگ و مهم فیلم است.

طرفداران هنوز از پایان فیلم Avengers: Infinity War در شوک هستند؛ آن‌ها مضطربانه منتظرند تا با اکران فیلم Avengers بعدی (نسخه چهارم این سری) پایان مناسبی برای این داستان رقم بخورد. این‌طور که به نظر می‌رسد، سازندگان این فیلم هنوز پایان مشخصی را برای آن طراحی نکرده‌اند. طبق گفته ستاره دنیای سینمایی مارول (Marvel Cinematic Universe) آقای «مارک رافِلو» (Mark Ruffalo، بازیگر نقش دکتر بروس بنر و روی دیگرش هالک) در یک مصاحبه با کانال The Marvelists Podcast اعلام کرد که مرحله «فیلم‌برداری مجدد» Avengers 4 بیشتر در مورد فیلم‌برداری قسمت‌های اصلی فیلم است. مارک رافلو در این مصاحبه بدین شکل بیان کرد:

ما مرحله «فیلم‌برداری مجدد» (Reshoots) را در همین ماه سپتامبر آغاز خواهیم کرد. سپس قرار است دوباره به تور بین‌المللی‌مان بازگردیم؛ ما به تور خواهیم رفت و سپس فیلم Avengers 4 اکران خواهد شد. ما حتی خودمان هم هنوز نمی‌دانیم که پایان این فیلم چگونه رقم خواهد خورد و قسمت‌های بزرگی از داستان نیز هنوز برای ما مبهم است؛ ما در مرحله فیلم‌برداری مجدد، تنها قرار نیست که صحنه‌هایی که بد از آب درآمده‌اند را اصلاح کنیم، بلکه قرار است قسمت‌های بزرگی از فیلم را نیز فیلم‌برداری کنیم [احتمالا قسمت‌های بزرگی از فیلم‌نامه در لحظه آخر عوض شده‌اند و به همین خاطر نیاز است فیلم‌برداری قسمت‌های بزرگی از فیلم دوباره انجام شود؛ البته شاید هم وقت نبوده تا این قسمت‌ها در مرحله فیلم‌برداری پیشین ضبط شوند، هنوز مشخص نیست]؛ خیلی اتفاق افتاده که ما یک صحنه‌ای را فیلم‌برداری کرده‌ایم، اما چند روز بعد چون که می‌خواستیم مسیر فیلم را تغییر دهیم، سر فیلم‌برداری بازمی‌گشتیم و آن صحنه را تغییر می‌دادیم و دوباره فیلم‌برداری می‌کردیم. پروژه ساخت این فیلم نیز ارگانیسمی بسیار پویاست و حتی زمانی که برخی صحنه‌ها قطعی شدند نیز ممکن است به خاطر ایده بهتری اصلاح شوند یا تغییر یابند.

Avengers 4 / انتقام جویان 4

دیو باتیستا (Dave Bautista) نیز اشاره کرده که موضوع اخراج جیمز گان (James Gunn، کارگردان سری Guardians of the Galaxy که از سمت کارگردانی فیلم سوم این سری اخراج شد) و تاخیر خوردن پروژه ساخت فیلم Guardians of the Galaxy 3 می‌تواند بر سرنوشت نگهبانان کهکشان در فیلم Avengers 4 تاثیر بگذارد [یعنی ممکن است نگهبانان کهکشان در این فیلم کشته شوند تا فیلم سومی برای سری Guardians of the Galaxy وجود نداشته باشد و مارول و دیزنی قید ساخت این فیلم را زده باشند]؛ و باتوجه به این مرحله جدید فیلم‌برداری مجدد برای تغییر پایان‌بندی، می‌توان گفت که احتمالا حق با باتیستا بوده است.

 


خطر اسپویلر: داستان فیلم Avengers: Infinity War در ادامه لو خواهد رفت!


فیلم Avengers: Infinity War که امسال اکران شد، تقریبا تمام ابرقهرمانان دنیای سینمایی مارول را به صف کرد تا در مقابل تانوس (Thanos) و ماموریت‌اش برای از بین بردن نیمی از جمعیت جهان با استفاده از سنگ‌های ابدیت (Infinity stones) بایستند؛ اما اتحاد تمام ابرقهرمانان نیز نتواست جلوی تانوس را بگیرد و او تمام سنگ‌های ابدیت را بدست آورد و ماموریت خود را به انجام رساند و نیمی از جمعیت زنده جهان را به توده‌ای از خاکستر تبدیل کرد؛ کاراکترهایی که در پایان این فیلم به خاکستر تبدیل شدند شامل باکی بارنز ملقب به Winter Soldier (با بازی Sebastian Stan)، پادشاه تچالا ملقب به Black Panther (با بازی Chadwick Boseman)، گروت (با بازی Vin Diesel)، واندا ماگزیموف ملقب به Scarlet Witch (با بازی Elizabeth Olsen)، سم ویلسون ملقب به Falcon (با بازی Anthony Mackie)، مانتیس (با بازی Pom Klementief)، درکس (با بازی Dave Bautista)، پیتر کویل ملقب به Star-Lord (با بازی Chris Pratt)، دکتر استیون استرنج (با بازی Benedict Cumberbatch)، پیتر پارکر ملقب به Spider-Man (با بازی Tom Holland)، ماریا هیل (با بازی Cobie Smulders)، هنک پیم (با بازی Michael Douglas)، هوپ ون داین ملقب به Wasp (با بازی Evangeline Lily)، جنت ون داین (با بازی Michelle Pfeiffer) و نیک فیوری (با بازی Samuel L. Jackson) می‌شوند؛ البته در پایان فیلم نیک فیوری توانست سیگنالی برای کمک بفرستد که گویا برای ابرقهرمان مونثی با نام کاپیتان مارول (با بازی Brie Larson) فرستاده شده‌ است.

Avengers 4 / انتقام جویان 4

بازیگرانی که حضورشان در فیلم چهارم Avengers تایید شده است تا به امروز شامل رابرت داونی جونیور (Robert Downey Jr)، کریس اوانز (Chris Evans)، مارک رافلو (Mark Ruffalo)، اسکارلت جوهانسون (Scarlett Johansson)، کریس همسورث (Chris Hemsworth)، تام هیدلستون (Tom Hiddleston)، انتونی مکی (Anthony Mackie)، پال بتانی (Paul Bettany)، الیزابت اولسون (Elizabeth Olson)، جرمی رنر (Jeremy Renner)، چادویک بوزمن (Chadwick Boseman)، سباستین استن (Sebastian Stan)، دان چیدل (Don Cheadle)، کریس پرت (Chris Pratt)، دیو باتیستا، زویی سالدانا (Zoe Saldana)، پام کلمنتیف (Pom Klementieff)، بندیکت کامبربچ (Benedict Cumberbatch)، بندیکت وانگ (Benedict Wong)، شان گان (Sean Gunn)، تام هلند (Tom Holland)، پال راد (Paul Rudd)، جان فاوریو (Jon Favreau)، بری لارسون، کارن گیلن (Karen Gillan)، گوینث پالترو (Gwyneth Paltrow)، اوانگلین لیلی (Evangeline Lilly) و جاش برولین (Josh Brolin) می‌شوند.

کلام آخر

فیلم Avengers 4 قرار است روز سوم ماه می (سیزدهم اردیبهشت ماه سال 1398) برروی پرده‌ سینماهای سراسر جهان اکران شود. برای اخبار بیشتر از این فیلم و دنیای سینما با پلازا همراه باشید. نظر شما چیست؟ به نظر شما تیم نویسندگان فیلم Avengers 4 به چه شیوه‌ای نیمی از جمعیت جهان که به خاکستر تبدیل شدند را به زندگی بازمی‌گرداند؟ در بخش نظرات، دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402