بررسی کامل دوربین گوشی گوگل پیکسل 2

گوگل پیکسل 2 / google pixel 2
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

گوشی‌های سری پیکسل گوگل همان‌طور که از نامشان پیدا است از دوربین‌های بسیار قدرتمندی برخوردارند. این مقاله به بررسی کامل دوربین گوشی گوگل پیکسل 2 اختصاص دارد.

انتخاب عنوان پیکسل برای گوشی‌های سری پیکسل اتفاقی نبوده است. شرکت گوگل، دوربین گوشی‌های این سری را طوری طراحی کرده که عملکرد فوق العاده‌ای داشته باشند. گوگل پیکسل 2 از جمله این گوشی‌ها است که یکی از بهترین دوربین‌ها را در میان گوشی‌های هوشمند دارد. این گوشی در بررسی انجام شده توسط وبسایت DxOMark نمره عالی 98 را کسب کرده است. نکته بسیار جالب اینکه گوگل پیکسل 2 در حالی این امتیاز را کسب کرده که دوربین آن تک‌لنزی است. این گوشی در بیشتر بخش‌های بررسی، بالاترین نمره‌ها را در میان قدرتمندترین رقیبانش (آیفون 8 پلاس از اپل و سامسونگ گلکسی نوت 8) کسب کرده، هرچند در بخش‌های زوم و افکت بوکه نمره پایین‌تری داشته است. این گوشی همچنین نسبت به مدل پیشین سری پیکسل (که در زمان خودش بالاترین امتیاز را در میان گوشی‌های هوشمند داشت) یک پیشرفت بزرگ محسوب می‌شود. گوشی پیکسل نمره 90 را کسب کرده بود.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

دوربین گوشی گوگل پیکسل 2

نگاهی دقیق به دوربین گوگل پیکسل 2

 

مشخصات کلیدی دوربین گوگل پیکسل 2:

  • یک حسگر 1/2.6 اینچی با وضوح 12 مگاپیکسل
  • دریچه دیافراگم  f/1.8
  • فناوری فوکوس خودکار Dual-Pixel
  • بزرگنمایی اپتیکال
  • فناوری HDR پلاس
  • حالت پرتره جدید

 

درباره بررسی‌های وبسایت DxOMark: برای بررسی و امتیازدهی به دوربین گوشی‌های هوشمند، مهندسان DxOMark بیش از 1500 عکس و 2 ساعت ویدیو را، هم در شرایط کنترل شده آزمایشگاهی و هم در فضای طبیعی باز و سرپوشیده، ضبط می‌کنند. این مقاله به تشریح مهم‌ترین نتایج این آزمایش‌ها برروی دوربین گوشی گوگل پیکسل 2 می‌پردازد.

 


خلاصه‌ای از نتایج بررسی


دوربین گوگل پیکسل 2 در این بررسی نمره کل فوق العاده بالای 98 را کسب کرده است. نمره بخش فیلمبرداری این گوشی 96 بوده که عالی محسوب می‌شود و 5 نمره بالاتر از گوشی گوگل پیکسل است. گوگل پیکسل 2 در بخش عکسبرداری حتی نمره بالاتری کسب کرده است. این گوشی با کسب نمره 99 در عکسبرداری، تنها یک امتیاز کمتر از سامسونگ نوت 8 دارد که امتیاز تحسین برانگیز 100 را کسب نموده است.

 

عکسبرداری در محیط باز و روشن

در فضای باز و روشن، تصاویر گوگل پیکسل 2 از جزییات بالا، نمود رنگ عالی، و دامنه دینامیکی بسیار تحسین برانگیز برخوردار است که از آن یک دوربین فوق العاده برای عکسبرداری در صحنه‌های دارای کنتراست بالا می‌سازد. جزییات صحنه به خوبی در مناطق روشن و سایه‌ها حفظ می‌شوند و رنگ‌بندی و کنترل نویز به خوبی انجام می‌گیرد.

دوربین گوگل پیکسل 2

جزییات هم در بخش‌های روشن زیر برج ایفل و هم در بخش‌های تاریک زیر پل به خوبی حفظ شده‌اند.

سیستم فوکوس خودکار گوگل پیکسل 2، نیز عملکرد فوق العاده خوبی دارد. در کل، توانایی‌های بالای پیکسل 2 در فضاهای باز و روشن، از آن یک گوشی ایده آل برای بسیاری از عکاسان چنین فضاهایی می‌سازد: از آنان که عاشق عکاسی از مناظر طبیعی یا مناظر شهری هستند تا آن‌هایی که می‌خواهند از رویدادهای ورزشی یا گردش‌های خانوادگی خود عکسبرداری کنند.

پیکسل 2 هم در فضاهای روشن و هم در فضاهای تاریک، در رندر جزییات عملکرد شگفت انگیزی دارد. این مساله حتی در مقایسه با یکی از بهترین دوربین‌های گوشی‌های هوشمند یعنی اچ‌تی‌سی یو 11 نیز قابل مشاهده است:

مکان‌های کم نور و فلاش

در مکان‌های کم‌نور، دوربین گوگل پیکسل 2 کار حفظ جزییات ریز را به خوبی انجام می‌دهد، هرچند این به قیمت مقداری «نویز روشنایی» تمام می‌شود. علاوه بر این، مقداری از دست رفتن جزییات در پس زمینه‌های روشن صحنه‌های سرپوشیده مشاهده می‌شود. در مورد دامنه دینامیکی و فوکوس خودکار نیز گوگل پیکسل 2 در مکان‌های کم نور عملکرد بسیار خوبی دارد و گذشته از برخی غیریکنواختی‌ها در رنگ، در فضاهای سرپوشیده و کم نور، نمود رنگ نیز بسیار خوب است.

دوربین گوگل پیکسل 2

عکس‌های پیکسل 2 در مکان‌های بسته و کم نور از جزییات خوب و دامنه دینامیکی گسترده بهره مند است.

برای آنانی که قصد عکسبرداری در مکان‌های بسیار کم نور یا وضعیت‌های اجتماعی دارند نیز باید گفت گوگل پیکسل 2 عملکرد بسیار خوبی در هنگام استفاده از فلاش دوربین دارد. اغلب گوشی‌ها هنگام استفاده از فلاش در مکان‌های کاملا تاریک یا نیمه تاریک، چندان عملکرد خوبی ندارند، اما دوربین پیکسل 2 در هر دو وضعیت عالی عمل می‌کند. این از گوشی پیکسل 2 یک گوشی ایده آل برای ضبط عکس‌های خانوادگی یا پرتره‌های چند نفره در مکان‌های سرپوشیده و کم نور می‌سازد.

 

زوم و افکت بوکه

از آن‌جا که پیکسل 2 تنها از یک لنز برخوردار است، خصوصیات «زوم»، «افکت عمق»، «حالت پرتره»، و «افکت بوکه» به صورت نرم افزاری اجرا می‌شوند. نرم افزار دوربین پیکسل 2 در همه این خصوصیات عملکرد خوبی دارد هرچند نقص‌هایی نیز دارد.

آزمایش‌های انجام شده برروی قابلیت زوم، شامل زوم 2 برابر تا 8 برابر می‌شوند. در زوم متوسط، گوگل پیکسل 2 در مقایسه با گوشی‌هایی که از لنز تله‌فوتوی واقعی برخوردارند جزییات بسیار کمتری را ضبط می‌کند. هرچند، در مقایسه با بیشتر دوربین‌های تک لنز دیگر، عملکرد بهتری دارد. در ادامه نمونه‌ای از تصاویر در حالت زوم 4 برابر را مشاهده می‌کنید که در آن گوگل پیکسل 2 به خوبی از پس کنترل نویز برآمده است. البته مقداری از جزییات نیز از دست رفته است. درباره عکس‌های با زوم بالاتر از 4 برابر نیز باید گفت آن‌قدر کیفیت پایینی دارند که قابل استفاده نیستند.

افکت بوکه برای مات کردن اشیای خارج از فوکوس استفاده می‌شود. امتیاز گوگل پیکسل 2 در قسمت بوکه، با بررسی کیفیت تصویر از چندین بعد متفاوت تعیین شده است: قدرت دوربین در به تصویر کشیدن عمق میدان محدود (Depth Effect)، قدرت دوربین در انجام همین کار به طور خاص برای عکس‌های پرتره (Portrait Mode)، و نیز کیفیت و زیبایی خود افکت بوکه. در مقایسه میان عکس‌های پرتره فضاهای سرپوشیده در پایین، پیشرفت چشمگیری در بوکه گوگل پیکسل 2 نسبت به گوگل پیکسل مشاهده می‌شود. البته مات کردن پس زمینه و افکت بوکه آن به پای تصویر ضبط شده با دوربین دوگانه آیفون 8 پلاس نمی‌رسد.

 

فیلمبرداری

گوشی گوگل پیکسل 2 با کسب امتیاز تحسین‌برانگیز 96 در بخش فیلمبرداری یکی از بهترین عملکردها را در میان گوشی‌های هوشمند داشته است. این گوشی عملکرد عالی و کم نقصی در بخش فیلمبرداری دارد. نوردهی تقریبا در تمامی‌ وضعیت‌های نوری خوب است و تغییر سطح نور محیط را به سرعت پاسخ می‌دهد. فوکوس خودکار آن بسیار سریع، روان و باثبات است و این خصوصیت در هنگام دنبال کردن سوژه نیز به همین شکل است. پیکسل 2 همچنین در مورد برقراری تعادل میان حفظ جزییات و کنترل نویز نیز عملکرد فوق‌العاده‌ای دارد و یکی از بهترین‌ها است.

گوشی‌های گوگل پیکسل از قبل نیز در لرزش‌گیری در هنگام ضبط ویدیو عملکرد عالی از خود نشان می‌دهد، اما گوگل پیکسل 2 حتی بهتر از مدل پیشین خود عمل می‌کند. به طور خاص، پیکسل 2 عمل حذف لرزش‌ها را در سطح بالایی به انجام می‌رساند و آرتیفکت‌های کمتری نیز در مکان‌های باز و بسته دارد.

 


تشریح امتیازهای کسب شده در بخش عکسبرداری


گوگل پیکسل 2 در بخش عکسبرداری امتیاز کلی 99 را کسب کرده است که این امتیاز از روی بررسی جداگانه ابعاد مختلف کارایی این دوربین بدست آمده است. پیکسل 2 در چندین بخش رکوردهای زمان خود را شکسته است، هرچند در نهایت با یک امتیاز اختلاف پایین‌تر از سامسونگ گلکسی نوت 8 قرار گرفته است. در این بخش به بررسی دقیق‌تر نمره‌های هر زیربخش‌ها خواهیم پرداخت.

 

نوردهی و کنتراست (95)

پیکسل 2 در فضاهای باز و روشن نوردهی بسیار یکنواختی دارد، و هنگام مقایسه با گوشی‌های هوشمند دیگر در فضاهای بسته و کم نور نیز عملکرد آن در نوردهی تحسین برانگیز است. یک تفاوت آن با بیشتر گوشی‌های دیگر این است که پیکسل 2 عکس‌های فضاهای باز را کمی ‌روشن‌تر از چیزی که عملا دقیق است، ضبط می‌کند. اما این شاید با چیزی که عکاس از صحنه در خاطرش مانده تطابق بیشتری داشته باشد.

نمودار دوربین گوگل پیکسل 2

می‌توانید از روی نمودار مشاهده کنید که در فضاهای باز، پیکسل 2 با نوردهی خود اشیایی که نور متوسطی دارند را کمی ‌روشن‌تر از چیزی که هستند در عکس‌ها ضبط می‌کند.

یکی از نقاط ضعف گوگل پیکسل 2 نوردهی آن در مکان‌های بسیار کم نور است. در فضای بسیار کم نور با شدت نور 1 لوکس (نور یک شمع)، آزمایش‌های انجام شده (در نمودار با حرف H مشخص شده است)، نشان از نوردهی بسیار پایین گوگل پیکسل 2 دارد.

در مکان‌های کم نور، میزان نویز عکس‌های گوگل پیکسل 2 در مکان‌های با دامنه دینامیکی بالا شدت می‌گیرد، اما نوردهی آن فوق العاده و حفظ جزییات خوب است. به عنوان نمونه در مقایسه پایین، تنها گوگل پیکسل 2 توانسته شکل لامپ‌های پس زمینه را در عکس به خوبی نمایش دهد:

رنگ (86)

در بیشتر وضعیت‌ها، در مکان‌های باز و بسته، پیکسل 2 نمود رنگ بسیار خوبی دارد. به عنوان نمونه در این مقایسه، شما می‌توانید با نگاه دقیق‌تر به چرخ و فلک مشاهده کنید که هرچند هر سه گوشی نمود رنگ عالی دارند، اما پیکسل 2 در حفظ جزییات تصویر بهتر عمل کرده است:

تراز سفیدی نیز به طور کلی بسیار خوب است، هرچند گاهی یک لایه ملایم رنگ گرم در عکس‌های فضای باز مشاهده می‌شود که البته ناخوشایند نیست. در فضاهای بسته‌ تراز سفیدی بسیار دقیق است.

 

فوکوس خودکار (98)

پیکسل 2 یکی از بهترین سیستم‌های فوکوس خودکار را دارد و در مقایسه با دیگر گوشی‌هایی که در وب سایت DxOMark قرار گرفته‌اند امتیاز فوق العاده بالایی کسب کرده است. فوکوس خودکار آن در همه وضعیت‌های نوری سریع، دقیق و باثبات است. در یکی از آزمایش‌های مربوط به تغییر فوکوس/فوکوس دوباره، پیکسل 2 فوکوس دوباره را در مدت زمان تحسین برانگیز 16 میلی ثانیه انجام داد. حتی در فضاهای بسته نیز، در شدت نور 300 لوکس، گوگل پیکسل 2 فوکوس خودکار بسیار سریع و باثباتی از خود نشان داد که در نمودار پایین نیز آمده است.

نمودار دوربین گوگل پیکسل 2

 

جزییات و بافت تصاویر (73)

در حالی که گوگل پیکسل 2 در حفظ جزییات تصاویر عالی عمل می‌کند، اما در این بخش رکورد جدیدی از خودش ثبت نکرده است. البته در مکان آزمایشگاهی کم نور، پیکسل 2 موفق به شکست دادن آیفون 8 پلاس و نوت 8 شد. در مقایسه‌های پایین از عکس‌های کامل و برش‌های اسکناس در روشنایی 5 لوکس، می‌توانید برتری پیکسل 2 را مشاهده کنید.

 

نویز (59)

در مقایسه با نمره‌های بسیار بالای سایر بخش‌ها، عملکرد پیکسل 2 در بخش نویز ضعیف‌تر است. به عنوان نمونه در برخی عکس‌ها «نویز روشنایی» نسبتا بالایی در بخش‌های آسمان آبی مشاهده می‌شود.

در نور کم، پیکسل 2 نویزها را به خوبی کنترل می‌کند، اما سامسونگ گلکسی نوت 8 عملکرد بهتری نشان می‌دهد. در برش‌های پایین، مقایسه میان این دو گوشی و نیز آیفون 8 پلاس را مشاهده می‌کنید:

 

آرتیفکت (64)

آرتیفکت (درست‌نما) به خطاهایی گفته می‌شود که توسط دوربین روی می‌دهد و به نمایش اشکال مصنوعی که وجود خارجی نداشته‌اند منجر می‌شود. هرچند کیفیت عکس‌های فضای باز گوشی پیکسل 2 به طور کلی تحسین برانگیز است، اما این عکس‌ها مستعد چندین آرتیفکت متفاوت هستند. یکی از آن‌ها آرتیفکت‌های دی‌موزاییک در مکان‌های پربافت است. می‌توانید با نگاه نزدیک به آب در عکس‌های مربوط برج ایفل و عکس پل در ابتدای مقاله، این آرتیفکت‌ها را مشاهده کنید.

علاوه بر این، نور پس زمینه نیز می‌تواند‌ هاله‌ها و نورهای ناخواسته شدیدی را ایجاد کند. در دو تصویر پایین این آرتیفکت‌ها قابل مشاهده هستند:

 

فلاش (88)

گوشی پیکسل 2 در هنگام عکسبرداری با فلاش، چه در مکان‌های کاملا تاریک که فلاش تنها منبع نوری است و چه در مکان‌های کم نور، عملکرد تحسین برانگیزی دارد. در هر دو وضعیت، تراز سفیدی، رنگ، و نوردهی بسیار خوب است. مقدار اندکی انحراف روشنایی وجود دارد، اما میزان آن کمتر از گوشی‌های دیگر است. در پایین مقایسه میان قابلیت فلاش دوربین دو گوشی پیکسل و پیکسل 2 را مشاهده می‌کنید:

گاهی ممکن است مقداری عدم ثبات در نوردهی میان عکس‌ها دیده شود. این مساله هم در مکان‌های کاملا تاریک و هم در مکان‌های کم نور، هنگام استفاده از فلاش دیده می‌شود.

 

زوم (32)

گوگل پیکسل 2 به عنوان یک دوربین تک‌لنز قابلیت زوم بسیار خوبی دارد، اما در مقایسه با دوربین گوشی‌های رده بالا (که عموما تک‌‌لنز نیستند) ضعیف‌تر عمل می‌کند. پیکسل 2 همچنین گاهی آرتیفکت‌های دندانه‌ای شدن لبه‌ها یا موجی شدن را در زوم‌های متوسط و بالا ایجاد می‌کند.

 

افکت بوکه، شامل افکت عمق و حالت پرتره (45)

با اینکه گوگل پیکسل 2 لنز دوم ندارد، اما مات کردن پس زمینه و پیش زمینه را به صورت نرم افزاری و به خوبی انجام می‌دهد. البته این خصوصیت مستعد برخی اختلالات و نیز عدم ثبات است و گاهی در لبه‌های سوژه‌ها آرتیفکت‌هایی ایجاد می‌شود. مکان‌های سرپوشیده نیز مستعد برخی آرتیفکت‌های گرادیان هستند. در این‌جا می‌توانید پیشرفت‌های حاصل شده در گوگل پیکسل 2 را نسبت به گوگل پیکسل مشاهده کنید، اما حتی در گوگل پیکسل 2 نیز برخی آرتیفکت‌های مربوط به عمق سنجی در اشیای پشت شخص ایجاد می‌شود که در تصویر زیر نیز که تفاوت عمق بالایی دارد، در گوشه بالا سمت چپ (در تصویر مربوط به گوگل پیکسل 2) این آرتیفکت‌ها را مشاهده می‌کنید:

 


تشریح امتیازهای کسب شده در بخش فیلمبرداری


دوربین فیلمبرداری پیکسل 2 در زیربخش نوردهی امتیاز بسیار خوب 84 را کسب کرده است. هرچند نوردهی بسیار پایین در مکان‌های شدیدا کم نور، اندکی به آن لطمه وارد کرده است، که در نمودار پایین نیز به چشم می‌خورد.

نمودار دوربین گوگل پیکسل 2

در بخش رنگ، دوربین فیلمبرداری نمره 83 را کسب کرده است که بسیار خوب است. البته این نمره کمتر از نمره آیفون 8 پلاس است. خصوصیت فوکوس خودکار پیکسل 2 نیز نمره بسیار عالی 95 را کسب کرده است.

در برش‌های پایین از فریم‌های ویدیوی گوشی گوگل پیکسل 2، پیشرفت‌های این گوشی در حفظ جزییات تصویر (بخش بافت نمره 57 را کسب کرده است) را مشاهده می‌کنید. این تصاویر مربوط به مکان‌های کم نور با شدت روشنایی 5 و 100 لوکس است.

 

گوشی پیکسل 2 قادر به حفظ جزییات بسیاری در ویدیوها، همزمان با کنترل عالی نویز است (امتیاز زیربخش نویز 80 است). در حالی که این گوشی بالاترین امتیاز را در مکان‌های روشن کسب می‌کند، اما عملکردش در مکان‌های سرپوشیده نیز تقریبا به همان اندازه خوب است. همچنین در مکان‌های کم نور نیز نسبت به بسیاری از گوشی‌های دیگر عملکرد بسیار خوبی دارد. در نهایت، گوگل پیکسل 2 کار حذف نویزهای زمانی (Temporal) را عالی انجام می‌دهد که از امتیازهای بالایی که در نمودار بالا در همه وضعیت‌های نوری مشاهده می‌شود نیز مشخص است.

نمودار دوربین گوگل پیکسل 2

در زیربخش آرتیفکت، ویدیو گوگل پیکسل 2 امتیاز 86 را کسب کرده است که کاملا خوب است، اما مقداری امتیاز به خاطر تکان‌های شدید و نیز اندکی دندانه دار شدن تصاویر کسر شد. در مورد خصوصیت لرزش گیری، امتیاز بدست آمده 93 است که یکی از بالاترین امتیازها محسوب می‌شود و آیفون 8 پلاس که امتیاز 91 را در این زیربخش بدست آورده بود شکست می‌دهد.

 

 


نتیجه گیری: تک‌لنز اما برتر


خصوصیات کلیدی مربوط به کیفیت عکس‌های گوگل پیکسل 2، گاهی آن قدر عالی است که زبان از وصف آن‌ها قاصر است. با توجه به امتیاز بسیار بالای کسب شده توسط این گوشی، جز این نیز انتظاری نبود. با کسب امتیاز 99 در بخش عکسبرداری، پیکسل 2 بالاتر از گوشی آیفون 8 پلاس (94) و با اختلاف یک امتیاز پایین‌تر از سامسونگ گلکسی نوت 8 (100) قرار گرفته است. بنابراین برای هرگونه استفاده‌ای، دوربین گوگل پیکسل 2 یکی از گزینه‌های عالی به شمار می‌رود. البته استثناء مهم در این میان، قابلیت زوم و افکت بوکه (شامل عمق و پرتره) است که در این زمینه گوشی‌هایی چون آیفون 8 پلاس و سامسونگ گلکسی نوت 8 عملکرد بهتری دارند. با این حال، گوگل پیکسل 2 به طور خاص برای فیلمبرداران بسیار مناسب است و امتیاز بسیار بالای 96 را در این بخش کسب کرده است.

 

نمره‌های کسب شده

گوگل پیکسل 2 در این بررسی مفتخر به کسب امتیاز کلی (98) شده است که از ترکیب دو امتیاز بخش‌های عکسبرداری (99) و فیلمبرداری (96) حاصل شده است. امتیاز زیربخش‌های عکسبرداری شامل نوردهی و کنتراست (95)، رنگ (86)، فوکوس خودکار (98)، بافت تصویر (73)، نویز (59)، آرتیفکت (64)، فلاش (88)، زوم (32)، و افکت بوکه  (45) می‌شود. همچنین امتیاز زیربخش‌های فیلمبرداری عبارت از نوردهی و کنتراست (84)، رنگ (83)، فوکوس خودکار (95)، بافت تصویر (57)، نویز (80)، آرتیفکت (86)، و قابلیت لرزش گیری (93) هستند.

 

نقاط قوت و ضعف دوربین گوگل پیکسل 2
نقاط قوت بخش عکسبردارینقاط قوت بخش فیلمبرداری
دامنه دینامیکی گسترده در همه وضعیت‌های نوریلرزش گیری بسیار خوب ویدیو
تراز سفیدی بسیار خوب در مکان‌های باز و بستهفوکوس خودکار سریع و دقیق با ردگیری خوب سوژه متحرک
فوکوس خودکار عالیعملکرد خوب در حفظ جزییات در فضاهای بسته و باز
عملکرد خوب در حفظ جزییات صحنهعملکرد خوب در کاهش نویز
عملکرد بسیار قدرتمند هنگام استفاده از فلاشتراز سفیدی نسبتا خوب
در تصاویر پرتره، مات‌سازی پیش زمینه و پس زمینه و بوکه آن‌ها دلپذیر است
نقاط ضعف بخش عکسبردارینقاط ضعف بخش فیلمبرداری
آرتیفکت‌های زبانه‌های نور، تشعشعات، و شبکه‌ای می‌تواند در برخی وضعیت‌های نوری ایجاد شودتراز سفیدی و نوردهی هنگام راه رفتن فیلمبردار یا چرخاندن دوربین می‌تواند ناپایدار باشد
در زوم متوسط و بالا، جزییات عکس‌ها کمتر می‌شودتکان خوردن چرخشی فریم در برخی ویدیوهای دستی
حالت پرتره گاهی مقداری آرتیفکت‌های قابل مشاهده ایجاد می‌کنددامنه دینامیکی محدود
اندکی کاهش جزییات در نور کم و فضاهای بسته هنگامی ‌که عکسبرداری با دست انجام می‌شودیک لایه قابل رویت رنگی در مکان‌های کم نور که لامپ (رشته‌ای) وجود دارد
{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402