مروری بر دوربین شیائومی می 8 از نگاه DxOMark

شیائومی می 8
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

شیائومی می 8 مجهز به یک دوربین دوگانه 12 مگاپیکسلی و پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 845 است. با پلازا همراه باشید تا در ادامه به بررسی دوربین این گوشی هوشمند بپردازیم.

شیائومی می 8 جدیدترین پرچمدار کمپانی شیائومی است که مجهز به یک پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 845 بوده و ویژگی‌های سخت‌افزاری دوربین آن دقیقا مشابه شیائومی می میکس 2S است که اوایل سال جاری به بازار آمد.

دوربین دوگانه موجود در پنل عقب این گوشی متشکل از دو دوربین 12 مگاپیکسلی است، که یکی از آنها دارای یک سنسور با سایز 1/2.55 اینچ و زاویه گسترده است، 1.4 میکرومتر پیکسل بوده و از یک لنز با دیافراگم f/1.8 تشکیل شده است و دوربین دیگر یک لنز تله‌فوتو با دیافراگم f/2.4 دارد. از دیگر ویژگی‌های دوربین شیائومی می 8 می‌توان به قابلیت فوکوس خودکار تشخیص فازی، پایداری اپتیکال تصویری 4 محوره (OIS) در دوربین زاویه گسترده و بهره‌مندی از یک فلش LED اشاره کرد.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

نگاهی نزدیک به دوربین شیائومی می 8

 

مشخصات کلیدی دوربین شیائومی می 8:

  • دوربین دوگانه متشکل از یک دوربین زاویه گسترده اصلی و لنزهای تله‌فوتو ثانویه
  • پایداری اپتیکال تصویر (OIS) در دوربین اصلی
  • سیستم فوکوس خودکار تشخیص فازی
  • پردازنده اسنپدراگون 845

 

درباره بررسی‌های وبسایت DxOMark:

جهت تحلیل و بررسی دوربین گوشی‌های هوشمند، مهندسان DxOMark بیش از 1500 عکس آزمایشی  و بالغ بر 2 ساعت ویدیو در شرایط کنترل شده آزمایشگاهی و همچنین در شرایط طبیعی و محیط‌های باز و سرپوشیده را ثیت و ضبط می‌کنند. در این مقاله به مهم‌ترین نتایج این بررسی‌ها و ارزیابی‌ها روی گوشی شیائومی می 8 پرداخته شده است.

 


خلاصه‌ای از نتایج بررسی


از نگاه کلی، شیائومی می 8 در مقایسه با شیائومی می میکس 2S در تست‌های مشخص، امتیاز بهتری را کسب کرده است و درواقع شانه به شانه بهترین گوشی‌های هوشمندی که تاکنون ارزیابی شده‌اند، قرار می‌گیرد. شیائومی می 8 در ارزیابی کلی DxOMark امتیاز 99 را کسب کرده است اما در بخش عکسبرداری به لطف ترکیب ویژگی نوردهی دقیق با دامنه گستردگی وسیع در محیط‌های روشن، امتیاز بالای 105 را از آن خود کرده است. درواقع دوربین شیائومی می 8 از پردازش رنگ زنده و غنی با تراز سفیدی خنثی در محیط‌های روشن و پرنور به خوبی بهره می‌برد و به‌طور کل آرتیفکت کنترل‌شده‌ای دارد. همچنین مجهز به یک سیستم فوکوس خودکار دقیق و سریع بوده و افکت بوکه عالی با حفظ تاری ملایم برای برجسته‌سازی اشیا را به‌خوبی اجرا می‌کند.

همچنین بخوانید :

در مناطقی که جزئیات ریز و ساختار بسیار کوچک در آنها حفظ می‌شود، حاشیه‌های رنگی در  اطراف لبه‌های با کنتراست بالا نیز دیده می‌شوند اما با وجود بهبود و پیشرفت در افکت بوکه دوربین شیائومی می 8، در برخی از پردازش‌ها مقدار کوچکی آرتیفکت و اشیا به ظاهر مصنوعی نیز دیده می‌شود.

دوربین شیائومی می 8 در بخش ضبط ویدیو امتیاز 88 را کسب کرده است که اصلا امتیاز بالایی نیست اما همچنان خوب به‌نظر می‌رسد. دوربین این گوشی هوشمند در بخش ضبط ویدیو از مزایایی چون سیستم فوکوس خودکار دقیق و سریع با ردیابی خوب اشیا، پردازش رنگ جذاب و دامنه گسترده دینامیکی بهره می‌برد.

 

عکسبرداری در محیط باز و روشن

شیائومی می 8

شیائومی می 8 در فضای باز و روشن با نوردهی دقیق خود، جزئیات تصویر را حفظ کرده و به‌طور کل یک تراز سفیدی خنثی داشته و پردازش رنگ کاملا زنده‌ای دارد.

عکسبرداری در فضای باز و روشن با دوربین شیائومی می 8 به‌گونه‌ای است که در آن جزئیات تصاویر به صورت کامل و عالی حفط می‌شوند. همچنین نوردهی در محیط‌های متنوع و گسترده کاملا دقیق است و تصاویر اغلب خنثی به‌نظر می‌رسند. دوربین این گوشی در مقایسه با شیائومی می میکس 2S در زمینه دامنه دینامیکی بهبود یافته است و درحقیقت می‌توان گفت که شیائومی می 8 در زمینه حفظ جزئیات عکس در فضاهای روشن و سایه در کنار رقیبان قدرتمند خود می‌ایستد.

میزان نویز در این تصاویر به‌خوبی کنترل شده است و به‌ویژه در نواحی با رنگ یکنواخت مانند آبی آسمان و همچنین در نواحی سایه‌دار، مقدار نویز تصاویر نسبتا کم است. اما باوجود آنکه بافت عکس تقریبا دست‌نخورده باقی می‌ماند اما در برخی مواقع کاهش نویز، سبب می‌شود که جزئیات ریز و کوچک به‌خوبی در عکس حفظ نشوند. همچنین در برخی نواحی با رنگ یکنواخت مانند دیوارهای روشن رنگی یا پس‌زمینه‌ها، مقدار کمی سایه روشن رنگی مشاهده می‌شود و در برخی مواقع بدون نیاز به زوم و بزرگنمایی جهت بررسی بیشتر، مقداری حاشیه در اطرف لبه‌های با کنتراست بالا نیز دیده می‌شود.

 

مکان‌های کم‌نور و فلاش

شیائومی می 8

شیائومی می 8 قادر است در مکان‌های سرپوشیده با نور کم نیز عکس‌هایی با نوردهی دقیق و حفظ جزئیات خوب و رنگ‌هایی جذاب را ثبت کند.

شیائومی می 8 در فضاهای سرپوشیده و با نور کم نیز عکس‌های بسیار خوبی را ثبت می‌کند و می‌تواند گزینه خوبی برای عکسبردارانی باشد که مایل هستند در فضاهای سرپوشیده و با نور کم نیز، عکس‌های باکیفیت عالی را ثبت کنند. کنترل نوردهی دوربین دقیق و کاملا قابل اعتماد است و در فضاهایی با نور کم 5 لوکس (واحد شدت روشنایی) نیز قابل تکرار است. پردازش رنگ در تصاویری که در فضای سرپوشیده و نورکم ثبت شده‌اند بسیار مشابه آن چیزی است که در فضاهای روشن شاهد آن بودیم. تراز سفیدی نیز به‌خوبی حفظ شده است اگرچه یک لایه رنگ زرد و سبز در برخی مواقع و به‌ویژه در دیوارهای سفیدرنگی که در پس‌زمینه قرار دارند، در عکس دیده می‌شود. سایه رنگی لنزها نیز برخی مواقع به‌خوبی دیده می‌شوند به صورتی که شاهد یک لایه سبز رنگ در مرکز فریم و یک لایه بنفش رنگ در اطراف فریم هستیم. البته قابل ذکر است که هیچگونه از این موارد در کیفیت نهایی عکس خیلی تاثیرگذار نبوده و جای نگرانی نیست.

عملکرد فوکوس خودکار همچنان نقطه قوت این دوربین محسوب می‌شود به‌گونه‌ای که در محیط‌های بسیار کم نیز فوکوس خودکار با سرعت و دقت انجام شده و به لطف ترکیب خود ISO، زمان نوردهی و پایداری تصویر، تصاویر بدون تاری ثبت می‌شوند بنابراین می‌توان با اطمینان در فضاهای سرپوشیده با نورکم نیز عکس‌هایی با نوردهی عالی و رنگ‌های جذاب ثبت کنید.

 

زوم و افکت بوکه

لنز تله 56 میلی‌متری در دوربین ثانویه به زوم اپتیکال کمک کرده و همچنین برای ایجاد تاری پس‌زمینه در افکت بوکه نیز به‌کار می‌رود. به طور کل می‌توان گفت که نتایج این قسمت بسیار مشابه شیائومی می میکس 2S است و البته جزئیات بیشتر در بخش «تشریح امتیازهای کسب شده در بخش عکسبرداری» آورده شده است.

 


تشریح امتیازهای کسب شده در بخش عکسبرداری


شیائومی می 8 با کسب امتیاز کلی 105 در بخش عکسبرداری، توانست در کنار بهترین گوشی‌های هوشمند رده‌بالایی بایستد که تاکنون مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفته‌اند و در حال حاضر یکی از بالاترین امتیازها را در بخش عکسبرداری کسب کرده است. امتیاز کلی بخش عکسبرداری از مجموع نمراتی که در بخش‌های زیرمجموعه عکسبرداری، در شرایط محیطی با میزان نور و روشنایی متفاوت حاصل می‌شوند، محاسبه می‌شود. در ادامه نگاه دقیق‌تری به کیفیت عکس‌های ثبت شده در تست‌های متعدد خواهیم داشت.

 

نوردهی و کنتراست (92)

به لطف نتایج دقیق در صحنه‌های طبیعی تست و نوردهی دقیق هدف در عکسبرداری تحت شرایط پرنور آزمایشگاهی، دوربین شیائومی می 8 امتیاز بالایی را در زمینه نوردهی و کنتراست کسب می‌کند. گستره دینامیکی و پویایی دوربین شیائومی می 8 بسیار نزدیک به جدی‌ترین رقیبان خود یعنی آیفون 10 و گوگل پیکسل 2 است. تصاویری که در ادامه مشاهده خواهید کرد در محیطی با کنتراست بالا ثبت شده است.

برای مشاهده اینکه هر عکس توسط چه دوربینی ثبت شده است، روی آن کلیک کنید.

دوربین شیائومی می 8 در فضاهای با نور کم نیز نتایج قابل قبولی را نشان می‌دهد. درحقیقت دوربین این گوشی در فضای استودیو با نور بسیار کم 5 لوکس، تصاویر با نوردهی کم اما قابل قبولی را ثبت می‌کند.

شیائومی می 8

نوردهی شیائومی می 8 در شرایط آزمایشگاهی با میزان روشنایی 5 لوکس

 

رنگ (86)

شیائومی می 8 به لطف بهره‌مندی از تراز سفیدی خنثی در محدوده وسیع موقعیت‌های با روشنایی زیاد، امتیاز فوق‌العاده‌ای را در بخش رنگ کسب می‌کند. این گوشی در عکس‌هایی که در فضای باز با روشنایی زیاد ثبت می‌کند، پردازش رنگ غنی و زنده‌ای را از خود نشان می‌دهد و البته در نور کم نیز نتایج قابل قبولی را به نمایش می‌گذارد. در تصاویر مقایسه‌ای زیر می‌توان مشاهده کرد که رنگ‌ها در شیائومی می 8 به صورت خنثی و یا با لایه‌های واقع‌گرایانه از آبی و سبز و همچنین سفید خنثی و نواحی خاکستری دیده می‌شوند.

برای مشاهده اینکه هر عکس توسط چه دوربینی ثبت شده است، روی آن کلیک کنید.

 

فوکوس خودکار (98)

عملکرد فوکوس خودکار دوربین شیائومی می 8 واقعا بی‌نظیر است و درواقع این گوشی یکی از بهترین امتیازهای این بخش را به نام خود ثبت کرده است. در تحلیل و ارزیابی آزمایشگاه DxOMark، هنگامی‌که لنز دوربین را از حالت فوکوس خارج کرده و مجددا لنز در حالت فوکوس قرار بگیرد یک تاخیر کوتاه (حدود 500 میلی ثانیه) و یک تاخیر طولانی‌تر (2000 میلی ثانیه) دیده می‌شود و شیائومی می 8 در عملکرد فوکوس خودکار سریع، و در همه موقعیت‌های با روشنایی زیاد، دقیق عمل می‌کند.

شیائومی می 8

 

بافت تصویر (70)

شیائومی می 8 در محیط‌های باز و روشنایی زیاد، بافت و جزئیات تصویر را به ‌خوبی حفظ می‌کند و تقریبا مشابه بهترین گوشی‌هایی عمل می‌کند که تاکنون مورد بررسی قرار گرفته‌اند؛ البته همچنان قادر نخواهد بود که با هواوی P20 که به واسطه بهره‌مندی از سنسور مونوکروم، جزئیات تصویر را به خوبی حفظ می‌کند، برابری کند. اما قادر است که با آیفون 10 در صحنه‌های ایستا با نور 20 و 1000 لوکس رقابت جدی داشته باشد.

برای مشاهده اینکه هر عکس توسط چه دوربینی ثبت شده است، روی آن کلیک کنید.

می‌توان گفت در مقایسه با شیائومی می میکس 2S، حفظ جزئیات و بافت تصویر به ویژه در محیط‌های با نور کم در شیائومی می 8 تقویت شده و بهبود یافته است. این حقیقت عمدتا به خاطر استفاده از مقادیر پایداری اپتیکال تصویر (ISO) بالاتر است که موجب می‌شود سرعت شاتر و کیفیت تصاویر بهتر شود. اگر با دقت به تصاویر زیر که در 20 لوکس گرفته شده‌اند، نگاه کنید متوجه خواهید شد که شیائومی می 8 به میزان قابل توجهی در حفظ جزئیات در نور کم در مقایسه با شیائومی می میکس 2S بهتر عمل می‌کند. البته برخی از جزئیاتی که در نور 20 لوکس حذف شده است، به سبب لرزش دوربین است.

برای مشاهده اینکه هر عکس توسط چه دوربینی ثبت شده است، روی آن کلیک کنید.

 

نویز (72)

در مقایسه با شیائومی می میکس 2S می‌توان گفت یکی از جنبه‌های منفی انتخاب پایداری اپتیکال تصویر (ISO) دوربین در شرایط با نور کم منجر به افزایش سطح نویز می‌شود، اما تصاویر کلی همچنان باکیفیت بوده و قابل قبول خواهند بود.

علیرغم اینکه شیائومی می 8 سطح نویز بالاتری نسبت به شیائومی می میکس 2S دارد اما همچنان نمره خوبی در بخش میزان نویز تصویر کسب کرده است و برخلاف رقیبان اصلی خود نظیر هواوی P20 و آیفون 10، نتایج تصاویر ثبت شده با می 8 در میزان نور 100 و همچنین 20 لوکس، خوب به‌نظر می‌رسند.

 

آرتیفکت (72)

به‌طور کل میزان آرتیفکت در این دوربین به استثنای دیده شدن برخی حاشیه‌های رنگی در برخی مواقع، به خوبی کنترل شده است. در واقع معمولا در محیط‌های روشن که لبه‌های اشیا کنتراست بالایی دارند، مقداری آرتیفکت رویت می‌شود و البته تنها درمواردی که خیلی با دقت به عکس نگاه شود، آرتیفکت آن محسوس خواهد بود. اما در برخی مواقع کاملا محسوس بوده و مشخص است، مشابه چیزی که در عکس‌های پایین می‌بینید.

 

فلاش (85)

دوربین شیائومی می 8 به لطف بهره‌مندی از نوردهی دقیق و پیوسته فریم به فریم، نمره خوبی در بخش فلاش را کسب کرده است. این فلاش LED شدت نوردهی و تمرکز نوردهی خوبی به اشیا دارد و همچنین سایه‌های رنگی و گوشه‌ها به خوبی کنترل شده‌اند. تراز سفیدی نیز بدون اضافه کردن هیچ گونه منبع اضافی نور و روشنایی، دقیق است اگرچه یک سایه زرد رنگ در هنگامی که با نور تنگستن مخلوط می‌شود، در تصویر دیده می‌شود که البته خیلی مشهود نیست. همچنین به لطف کاهش سطح نویز با حفظ جزئیات، در همه تصاویری که با فلاش ثبت شده‌اند، هر دو نویز روشنایی و کروماتیک کم هستند.

برای مشاهده اینکه هر عکس در چه شرایطی ثبت شده است، روی آن کلیک کنید.

 

زوم (47)

شیائومی می 8 امتیاز خوبی برای بخش زوم و بزرگنمایی کسب کرده است و به‌ویژه قادر است که در محیط‌های سرپوشیده و فضاهای باز با نور 100 لوکس، بزرگنمایی 2x خوبی از خود نشان دهد. درحقیقت شیائومی می 8 می‌تواند در روشنایی 100 لوکس، جزئیات عکس را به خوبی حفظ کند. و در مقایسه با شیائومی می میکس 2S باید گفت که شیائومی پایداری فوکوس خودکار در می 8 را تقویت کرده است. نویز رنگی در این تصاویر بسیار کم بوده اما نویز روشنایی در عکس‌ها مشهود است. درحقیقت عملکرد زوم می 8 به‌گونه‌ای خوب نیست که بتوان با آن بزرگنمایی 8x را انجام داد و جزئیات تصویر را نیز حفظ کرد اما شیائومی می 8 همچنان ساز و کار خوبی بین بافت و نویز ارائه می‌دهد.

همان طور که در تصاویر پایین می‌بینید، در روشنایی جزئیات تصویر تقریبا به میزان یکسان در شیائومی می 8 و آیفون 10 حفظ می‌شوند اما با کمتر شدن نور، کیفیت عکس کاهش می‌یابد. در روشنایی 20 لوکس، کیفیت تصاویر همچنان قابل قبول است اما جزئیات بیشتری از عکس حذف شده‌ است.

برای مشاهده اینکه هر عکس توسط چه دوربینی ثبت شده است، روی آن کلیک کنید.

 

افکت بوکه (50)

امتیاز خوبی برای بخش افکت بوکه کسب شده است و تاری پس‌زمینه بسیار عالی و واقعی به‌نظر می‌رسد و حالت گذار روانی بین اشیا جلو و پشت دیده می‌شود. تخمین عمق نیز معمولا دقیق صورت گرفته است اگرچه برخی خطاهای کوچک و آرتیفکت‌ها در اطراف اشیای متحرک دیده می‌شود که در بررسی‌های دقیق‌تر کاملا مشهود است. البته قابل ذکر است که در برجسته‌سازی طیفی، تصاویر دایره‌ای خوبی را ارائه می‌دهد.

 


تشریح امتیازهای کسب شده در بخش فیلمبرداری


شیائومی می 8 با کسب امتیاز 88، توانست امتیاز خوبی را در بخش فیلمبرداری کسب کند و تنها نقطه ضعف آن، تثبیت‌کننده آن است که در نور کم یک دریفت (رانش) قابل توجه و نویز را به‌وجود می‌آورد. امتیاز کلی بخش ویدیو از مجموع تست‌های متعدد انجام شده، حاصل شده است: نوردهی (81)، رنگ (83)، فوکوس خودکار (96)، بافت (51)، نویز (71)، آرتیفکت (70) و تثبیت‌کننده و پایداری (83).

قدرت اصلی در بخش ویدیوی می 8، سیستم فوکوس خودکار آن است که بسیار دقیق, سریع و به خوبی قابلیت ردیابی اشیا را دارد. قابلیت ردیابی اشیا متحرک در آن به‌گونه‌ای است که با اطمینان اشیا را در فوکوس خود حفظ می‌کند. همچنین تراز سفیدی و نوردهی دقیقی را نیز در بخش فیلمبرداری ایجاد می‌کند که البته در برخی مواقع یکسری نواقص نیز مشاهده می‌شود. با این حال محدوده دینامیکی در فیلم‌ها خوب است و در فضاهای خیلی روشن و یا خیلی تاریک و با کنتراست بالا، جزئیات تصاویر در فیلمبرداری نیز به خوبی حفظ می‌شوند.

در نور کم نیز فیلم‌ها با رنگ خوبی ضبط می‌شوند و در مقایسه با رقیبان جدی خود، رنگ‌های زنده‌تری را ایجاد می‌کند و نتایج کاملا خوشایند خواهد بود. قابل ذکر است که می 8 در کلیپ‌های ویدیویی توازن خوبی بین بافت و نویز ایجاد می‌کند در صورتی که حفظ جزئیات تصاویر در آن به خوبی سایر رقیبانش نیست.

 


نتیجه‌گیری


ممکن است وقتی قصد خرید یک گوشی رده‌بالا را دارید، شیائومی اولین برندی نباشد که به ذهن شما خطور می‌کند اما به جرات می‌توان گفت که عملکرد دوربین آن عالی است. دوربین می 8 قابلیت فوکوس خودکار سریع و دقیق را دارد و در محدوده وسیعی از فضاهای روشن، نوردهی عالی خواهد داشت و در کنار آن، جزئیات تصاویر به خوبی نیز حفظ می‌شوند. این گوشی محدوده دینامیکی خوبی داشته و به دلیل بهره‌مندی از لنز تله‌فوتو، قابلیت بزرگنمایی 2x با حفظ کیفیت عکس را دارد. همچنین افکت بوکه را به خوبی و با کیفیت بالا اجرا می‌کند. قابل ذکر است که عملکرد دوربین می 8 در هنگام ضبط ویدیو نیز قابل قبول است و می‌توان گفت که شیائومی می 8 از نظر عملکرد دوربین خود، می‌تواند انتخاب خوبی باشد.

نقاط قوت بخش عکسبردارینقاط قوت بخش فیلمبرداری
نوردهی دقیق و محدوده دینامیکی گستردهفوکوس خودکار بسیار سریع و دقیق
ایجاد رنگ‌های غنی و زندهردیابی خوب در فوکوس
تراز سفیدی دقیق و خنثیمحدوده دینامیکی گسترده
فوکوس خودکار بسیار سریع و دقیقایجاد رنگ‌های خوشایند و زنده
نویز کم به استثنای فضاهای کم نورنویز کم
افکت بوکه جذاب
نقاط ضعف بخش عکسبردارینقاط ضعف بخش فیلمبرداری
حاشیه‌‎های رنگی قابل رویتعدم دقت در تراز سفیدی و نوردهی
از دست دادن جزئیات حتی در نور زیاداز دست دادن جزئیات حتی در نور زیاد
تاخیر در سیستم فوکوس خودکار در برخی مواقعتفاوت‌های محسوس در کیفیت میان فریم‌ها
عدم دقیق بودن تراز سفیدی در برخی مواقععدم دقت در برچسب زمانی در براخی مواقع
عدم دقت در تشخیص عمق در افکت بوکه در برخی مواقع
{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402