مقایسه سامسونگ گلکسی اس 9 پلاس و اس 9 با آیفون 10 اس مکس ، 10 اس و 10 آر

مقایسه سامسونگ گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس با آیفون 10 اس ، آیفون 10 اس مکس و آیفون 10 آر
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

قیمت و کارایی دو فاکتور مهم در انتخاب گوشی‌ها محسوب می‌شوند. در این نوشتار قصد داریم آیفون‌های 2018 یعنی آیفون 10 اس مکس ، آیفون 10 اس ، آیفون 10 آر اپل را با گوشی‌های سامسونگ گلکسی اس 9 پلاس و اس 9 مقایسه کنیم.

مقایسه سامسونگ گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس با آیفون 10 اس ، آیفون 10 اس مکس و آیفون 10 آر

با معرفی آیفون‌های 2018 حالا دیگر رقابت در میان پرچمدارن 2018 کامل شده و همه مدعیان این عرصه می‌توانند ویژگی‌های خود را به خوبی به رخ همتایان خود بکشند. البته این در حالی است که انتخاب برای آن دسته افرادی که به دنبال خرید یک گوشی پرچمدار هستند اندکی سخت‌تر شده است. با این حساب می‌توانید در ادامه این بررسی شاهد مقایسه پرچمداران آیفون یعنی آیفون 10 اس مکس،آیفون 10 اس  و آیفون 10 آر در یک کفه ترازو و محصولات پرچمدار سامسونگ سری اس گلکسی یعنی گلکسی اس 9 پلاس و گلکسی اس 9 در کفه دیگر باشید.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

 

قیاس سامسونگ گلکسی اس 9 پلاس و اس 9 با آیفون 10 اس مکس ، 10 اس و 10 آر


اندازه


مقایسه اندازه سامسونگ گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس با آیفون 10 اس ، آیفون 10 اس مکس و آیفون 10 آر

در مورد اندازه باید بگوییم که آیفون 10 اس مکس و گلکسی اس 9 پلاس از نظر اندازه مشابه هم هستند. البته دستگاه سامسونگ اندکی بلندتر و محصول اپل نیز اندکی عریض‌تر است. این در حالی است هر دو محصول سامسونگ از آیفون 10 اس و آیفون 10 اس آر نیز بلندتر هستند. می‌توانید در تصویر بالا اندازه گوشی‌های یاد شده را مشاهده کنید.

 


وزن


در مورد وزن باید بگوییم که آیفون 10 اس مکس به شکل غیر منتظره‌ای هم از هم‌خانواده‌های خود و هم از دو رقیب دیگر سنگین‌تر است. بله این محصول کوپرتینیویی‌ها، وزنی معادل 208 گرم دارد. این در حالی است که دیگر مدل آیفون یعنی آیفون 10 آر دارای وزن 194 گرمی بوده که باز هم گلکسی اس 9 نیز از آن سبک‌تر است. درواقع در گلکسی اس 9 عنوان سبک‌ترین گوشی حاضر در این گروه را از آن خود کرده است.

با این حال باور این قضیه شاید اندکی دشوار باشد که حتی نسخه اقتصادی آیفون یعنی آیفون 10 آر نیز محصولی سنگین‌تر از گلکسی اس 9 و همچنین مدل اس 9 پلاس است.

 


رنگ


هم‌اکنون آیفون‌های جدید در رنگ‌های بازسازی‌شده‌ای، در مقایسه با نسل پیشین خود در دسترس هستند. رنگ‌های جدید شامل طلایی، نقره‌ای و خاکستری بوده و مدل 10 آر نیز شامل تنوع رنگی بیشتری از جمله آبی، زرد، قرمز و یک صورتی مایل به قرمز موسوم به رنگ مرجانی نیز است. این در حالی است که محصولات سامسونگ به  رنگ‌های آبی، بنفش، مشکی، خاکستری و طلایی مزین هستند.

 


بدنه


بدنه فلزی، امروزه در بسیاری از گوشی‌های هوشمند مرسوم است و اکثر آن‌ها با بدنه پشتی فلزی و پنل جلویی شیشه‌ای ساخته می‌شوند. در این میان گفتنی است هم سامسونگ گلکسی اس 9 پلاس و اس 9 و همچنین آیفون 10 آر بدنه‌ای از جنس آلومینیم دارند. این در حالی است که بدنه آیفون 10 اس مکس و آیفون 10 اس از فولاد ضد زنگ ساخته شده است.

 


مقاومت در برابر آب


مقایسه خاصیت ضد آب سامسونگ گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس با آیفون 10 اس ، آیفون 10 اس مکس و آیفون 10 آر

به غیر از آیفون 10 آر، همه گوشی‌های این گروه که در حال مقایسه آن‌ها با یکدیگر هستیم، از استاندارد IP68 بهره می‌برند. درواقع این استاندارد بهره‌مندی از خاصیت ضد آب و گرد و غبار بودن را برای گوشی‌های هوشمند به ارمغان خواهد آورد. درواقع برخورداری از این استانداردها به این معنی خواهد بود که این گوشی‌های هوشمند می‌توانند به مدت 30 دقیقه تا عمق 1.5 متری آب دوام بیاورند. اما اپل در این زمینه مدعی است که آیفون 10 اس مکس و آیفون 10 اس می‌تواند تا عمق 2 متری خاصیت ضد آب بودن خود را حفظ نمایند. البته این بدین معنی نیست که آیفون 10 آر از خاصیت ضد آب برخوردار نباشد بلکه این گوشی هوشمند دارای استاندارد IP67 است که خاصیت ضد آب بودن گوشی را تا عمق یک متری تضمین خواهد کرد.

خب مسلما، شنا کردن با هرکدام از گوشی‌های یاد شده تصمیم اشتباهی خواهد بود. اما اگر زمانی قبل از پریدن در استخر یادتان برود، که گوشی را از جیب خود خارج کنید، خاصیت ضد آب بودن مزایای خود را نشان خواهد داد.

 


اندازه نمایشگر


در این قسمت آیفون 10 اس مکس با نمایشگر 6.5 اینچی، یکی از باشکوه‌ترین نمایشگرها در میان سایر گوشی‌های پرچمدار است. از طرفی جالب است بدانید نمایشگر 6.2 اینچی سامسونگ گلکسی اس 9 پلاس نیز هیچ لبه‌ای در اطراف ندارد. به غیر از این دو مدل که درباره نمایشگر آن‌ها توضیح دادیم باید بگوییم که سایر محصولات از نمایشگری در حدود 6 اینچ که نرخ میانگین اندازه نمایشگرهای امروزی است، بهره می‌برند.

 


نسبت نمایشگر به بدنه


یکی از ترندهایی که در سال‌های اخبر درمورد نمایشگر گوشی‌های هوشمند مطرح می‌شود، نسبت اندازه نمایشگر به بدنه است. این در حالی است که گوشی‌های کنونی اگر دارای حاشیه پایینی باشند، قدیمی به نظر می‌رسند.

با این حال کوپرتینیویی‌ها در طراحی آیفون‌های 2018 ظاهرا متوجه این قضیه شده و این مورد را رعایت کرده است. از طرفی بریدگی بالای نمایشگر نیز در هر سه مدل آیفون‌های 2018 به نسبت آیفون 10 بهبود پیدا کرده و تقسیم‌بندی خوبی را بین اجزایی که در بر دارد، شکل می‌دهد.

این در حالی است که سامسونگ گلکسی اس 9 پلاس و گلکسی اس 9 از بریدگی بالای نمایشگر برخوردار نبوده و می‌توانند انتخاب خوبی را برای افرادی که چندان دل خوشی از بریدگی بالای نمایشگر ندارند، رقم بزنند. البته حاشیه باریکی نیز در بالا و پایین گوشی مشاهده می‌شود.

 


وضوح تصویر


همچنین بخوانید :

در گروهی که ما مشغول مقایسه آن‌ها هستیم به غیر از آیفون 10 آر، بقیه گوشی‌های هوشمند از وضوح تصویر قابل قبولی برخوردار هستند. این در حالی است که گوشی‌های گلکسی از وضوح بالاتری نسبت به آیفون‌های 10 اس مکس و 10 اس برخورداند. گفتنی است که گلکسی اس 9 از بالاترین میزان تراکم پیکسلی در این لیست بهره می‌برد و تراکم پیکسلی سامسونگ گلکسی اس 9 پلاس به دلیل داشتن نمایشگری بزرگ‌تر، کمی کاهش می‌یابد. در این لیست آیفون 10 آر از وضوح پایین‌تری برخوردار است. این در حالی است که اپل همیشه برای کیفیت نمایشگرهایش قابل تحسین بوده است. با این حال جالب است بدانید این اعداد و ارقام چندان در نظر مردم مورد توجه قرار نمی‌گیرند، مگر اینکه بخواهند از آن‌ها برای مقایسه سخت گیرانه‌ای استفاده نمایند.

 


نوع نمایشگر


اپل خود آغازگر استفاده از نمایشگرهای اولد به جای نمایشگرهای LCD از نوع IPS بوده است. در این راستا دیگر سازندگان برای اینکه عقب نمانند از این نوع نمایشگرها برای گوشی‌های خود استفاده کرده‌اند. جالب است بدانید اولین بار اپل نمایشگر اولد را در نمایشگر گوشی آیفون 10 استفاده کرد. و به دنبال آن اولد در نمایشگر گوشی‌های آیفون 10 اس مکس و آیفون 10 اس نیز استفاده شده است. البته توجه داشته باشید که این شرکت کوپرتینیویی در گوشی اقتصادی 2018 خود یعنی آیفون 10 آر از نمایشگر LCD IPS استفاده می‌کند.

با این حال خوب است بدانید که نمایشگرهای ال سی دی، ایرادی اساسی ندارند و چه نمایشگرهای اولد و چه LCD هر دو دارای مزایا و معایب مخصوص به خود هستند. اما به‌طور کلی جالب است بدانید که نمایشگرهای اولد برای تولید رنگ‌های روشن‌تر و تیره‌تر و یا کنتراست بهتر، عملکرد بهتری از خود به نمایش می‌گذارند. این در حالی است که نمایشگرهای ال سی دی از نوع IPS براق‌تر بوده و همچنین تصاویر را شفاف‌تر و با رنگ‌های طبیعی‌تر نمایش خواهند داد.

 


تشخیص هویت بایومتریک


اپل در جهت اینکه تشخیص هویت منحصر به فردی داشته باشد، تلاش بسیاری کرده است. نتیجه این تلاش‌ها نیز سیستم Face ID این گوشی هوشمند بوده که در محصولات جدید ارتقا یافته است. درواقع اکنون دیگر برای تشخصی هویت با گوشی آیفون 10 اس مکس و سایر آیفون‌ها دیگر سنسور اثر انگشتی مشاهده نمی‌شود بلکه باز کردن قفل، در سیستم Face ID آیفون‌های 2018 خلاصه شده است. درواقع طراحی دوربین سه بعدی TrueDepth 3D امکانی دقیق و امن را برای این گوشی‌های هوشمند کوپرتینیویی‌ها رقم خواهد زد.

این در حالی است که سامسونگ در زمینه عملکرد تشخیص هویت بایومتریک و استفاده از تشخیص چهره عملکرد ضعیف‌تری داشته است. درواقع بدون دوربین و فناوری سه بعدی به راحتی می‌توان با یک تصویر سیستم تشخیص چهره گلکسی را فریب داد. درواقع بکارگیری تجهیزات نرم افزاری با تجهیزات سخت افزاری به صورت یکپارچه باعث خواهد شد تا چهره به خوبی اسکن شود که سامسونگ از چنین امکانی بی‌بهره است. با این حال اگر هنوز به استفاده از حسگر اثر انگشت در گوشی عادت دارید، گوشی‌های گلکسی همچنان می‌توانند محصولاتی قابل اعتماد برای شما باشند.

 


پردازنده


در بخش پردازنده نیز باید بگوییم که آیفون‌های جدید از پردازنده A12 بایونیک اپل برای اجرای دستورات پردازشی سود می‌برند. این پردازنده اولین پردازنده 7 نانومتری است که قادر است پیچیده‌ترین دستورات را در کوتاه‌ترین زمان ممکن اجرا نماید. از طرفی سامسونگ نیز در گوشی‌های گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس از پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 845 شرکت کوالکام بهره می‌برد. با توجه به اینکه باید برای مقایسه این دو پردازنده معیارهای مختلفی را بررسی کرد، اما باید بگوییم که هر دو گروه از محصولات یاد شده عملکردی بهتر نسبت به پیشینیان خود در این زمینه دارند.

 


حافظه رم


همان‌طور که در تصویر مشاهده می‌کنید، آیفون 10 اس و آیفون 10 اس مکس از رم 4 گیگابایتی بهره‌مند هستند. این در حالی است که نسخه اقتصادی آیفون نیز دارای رم 3 گیگابایتی است. با این حال در طرف دیگر محصولات سامسونگ مانند گلکسی اس 9 دارای رم 4 گیگابایتی بوده و گلسکی اس 9 پلاس نیز دارای رم 6 گیگابایتی است. البته باید توجه داشته باشید که مکانیزم ساخت و کار سخت افزار گوشی‌های آیفون اپل با گوشی‌های گلکسی کاملا متفاوت است و شاید رم 4 گیگابایتی آیفون نیز از نظر عملکرد، مشابه گلکسی اس 9 پلاس باشد.

 


حافظه ذخیره‌سازی


برای هر 5 نمونه از گوشی‌ها یاد شده گزینه‌ای قابل انتخاب با حافظه داخلی 64 گیابایت وجود دارد. یعنی حافظه ذخیره‌سازی این گوشی‌ها از 64 گیگابایت آغاز می‌شود. این در حالی است که مدل‌های دیگر گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس با حافظه 256 گیگابایتی عرضه می‌شود. اما از طرف دیگر آیفون 10 اس مکس و همین‌طور آیفون 10 اس امکان انتخاب مدلی دیگر با حافظه ذخیره سازی 512 گیگابایتی را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهند.

 


پشتیبانی از حافظه میکرو SD


هر دو گوشی گلکسی از طریق میکرو SD قایلیت ارتقا تا 400 گیگابایت را دارند که اپل در این زمینه وارد نشده است. چراکه با وجود انتخاب‌های گسترده و حافظه 512 گیگابایتی نیاز به آن نخواهد داشت.

 


باتری


باتری گلکسی اس 9 در مقایسه با پرچمداران آیفون

این گزینه از مواردی است که اپل هرگز آن را درباره گوشی‌های خود فاش نمی‌کند. اما گاهی اوقات توسط برخی از افراد ظرفیت باتری‌ها کشف می‌شود. با این حال در مورد آیفون‌های 2018 تاکنون این اتفاق نیفتاده است. این در حالی است که اپل ادعا می‌کند که گوشی‌هایش همیشه تا آخرین قطره انرژی باقیمانده را مصرف می‌کند و باتری‌های تعبیه شده، قادر هستند گوشی را تا یک روز بدون نیاز به شارژ روشن نگه دارد. از طرف دیگر گلکسی اس 9 دارای باتری 3000 میلی‌آمپرساعتی و مدل پلاس آن نیز دارای باتری 3500 میلی‌آمپر ساعتی است.

براساس سخنان اپل در مورد باتری آیفون‌های 2018، باتری آیفون 10 اس و همچنین آیفون 10 اس مکس حدود 30 دقیقه بیشتر از آیفون 10 دوام می‌آورد. این در حالی است که دوام باتری آیفون 10 آر نیز حدود 90 دقیقه از آیفون 8 پلاس بیشتر است.

 


ویژگی شارژ سریع


هر 5 گوشی که در تصویر نیز مشاهده می‌شوند، از ویژگی شارژ سریع برخوردار هستند. این در حالی است که برای بهره‌مندی از شارژ سریع در گوشی‌های آیفون 2018 باید شارژری جدا خریداری کنید(خرید شارژر گوشی)، در صورتی که بهره‌مندی از این ویژگی در گوشی‌های گلکسی با نرم افزار ساده‌ای که در گوشی نصب شده است، به راحتی انجام می‌شود.

 


شارژ بی سیم


برای بهره‌مندی از شارژ بی سیم که هر پنج گوشی مورد نظر از این ویژگی‌ برخودارند؛ آن‌ها باید از پدی اضافه استفاده کنند. این پد به صورت جدا فروخته می‌شود و ما هنوز منتظریم تا شاهد گوشی باشیم که پد شارژ بی سیم آن به همراه گوشی عرضه شود.

 


درگاه‌ها و ارتباطات


درگاه‌های قابل پشتیبانی در گلکسی ها و آیفون های 2018

همچنین بخوانید :
جک هدفون به طور کامل از محصولات اپل در حال محو شدن است. نشانه آن هم این است که در آیفون‌های جدید نشانی از جک هدفون مشاهده نمی‌شود. درواقع تنها درگاه این گوشی‌های هوشمند درگاه لایتنینگ است که در قسمت پایینی گوشی‌های جدید آیفون مشاهده می‌شود که به نظر نسبت به نسخه‌های پیشین، خیره‌کننده‌تر است. این در حالی است که همچنان صاحبان آیفون می‌توانند از ایربادز استفاده کنند. با این حال برای استفاده از هندزفری در آیفون‌های 2018 لاجرم باید از محصولی بلوتوث دار و یا ایربادز استفاده کنید.

همه این‌ها در حالی است که گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس هر دو از طریق درگاه USB-C شارژ می‌شوند و هنوز به جک هدفون سنتی مزین هستند.

 


NFC


NFC که دیگر امکان موجود در همه این پنج گوشی یاد شده است، امکانی را فراهم می‌آورد تا کاربران بتوانند از طریق گوشی‌های خود، پرداخت‌های موبایلی را در فروشگاه‌هایی مشخص تجربه کنند.

 


دوربین جلو


بر روی ویژگی‌هایی که روی کاغذ مشاهده می‌شود، باید بگوییم که محصولات گلکسی یعنی گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس از دوربین قوی‌تری بهره ‌می‌برند. یعنی از نظر ظرفیت، مگاپیکسل بیشتری دارند. اما فناوری تشخیص عمق گوشی‌های آیفون 2018 اجازه می‌دهد تا کاربران علاوه بر استفاده از دوربین جلو به عنوان سلفی، برای باز کردن گوشی قفل شده خود با فناوری Face ID نیز از آن بهره‌مند باشند.

 


دوربین اصلی


در مورد دوربین اصلی نیز باید بگوییم که آیفون 10 آر به مانند گلکسی اس 9 از دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی در بدنه پشتی بهره می‌برد. این در حالی است که مدل کهکشانی یاد شده از دو حالت دیافراگم بهره می‌برد. یک حالت معادل f/1.5 و حالت دیگر معادل f/2.4 است که حالت دوم جزئیات بیشتری را در تصویر به نمایش می‌گذارد و روشنایی تصویر را ارتقا می‌بخشد.

در طرف دیگر گلکسی اس 9 پلاس و دو آیفون دیگر از دوربین‌های دوگانه 12 مگاپیکسلی سود می‌برند. یکی از این لنزها مختص زاویه دید است و لنز دیگر لنز تله محسوب می‌شود. تفاوت اصلی گوشی‌های مورد نظر در این است که دیافراگم گلکسی اس 9 پلاس با دیافراگم f/1.5، می‌تواند در تاریکی عملکرد بهتری داشته باشد.

 


حالت‌های مختلف عکس و ویدیو


تصاویر HDR که در اختیار شما قرار می‌گیرند و لرزشگیر اپتیکال از مواردی هستند که در ثبت ویدیوها به کمک گوشی‌ها می‌آیند تا این دستگاه‌های هوشمند بتوانند ویدیوهایی شفاف را ثبت نمایند. هر پنج تلفن نام برده در این نوشتار قادر هستند ویدیوها را با کیفیت 4K یا رزولوشن قدیمی 1080 پیکسل ضبط کنند. این در حالی است که کهکشانی‌های سامسونگ اندکی تنوع رزولوشن بیشتری را بین این دو رزولوشن ارائه می‌دهند.

یکی از نقاط قوت در زمینه فروش گوشی‌های گلکسی، حالت اسلوموشن فوق‌العاده آن است که قادر است تا 960 فریم در ثانیه را ثبت نماید. این در حالی است که گوشی‌های آیفون قادرند در ویژگی اسلوموشن، 120 تا 240 فریم در ثانیه را ضبط کنند.

همچنین بخوانید :

افکت بوکه که همه آن را با پس زمینه‌ای تار و سوژه‌ای برجسته می‌شناسیم، ویژگی دیگری است که در محصول هر دو غول فناوری مشاهده می‌شود. اما در مورد گوشی گلکسی اس 9 پلاس باید بگوییم که ویژگی بوکه تنها برای دوربین اصلی گوشی اعمال می‌شود و دوربین سلفی از این ویژگی پشتیبانی نخواهد کرد. اما در طرف دیگر گوشی‌های آیفون می‌توانند هم در حالت سلفی و هم در دوربین اصلی حالت بوکه را اعمال کنند.

در مورد ایموجی‌های گوشی‌های یاد شده نیز باید بگوییم که اپل سال گذشته در آیفون 10 انیموجی‌ها را برای اولین بار معرفی کرد. این ویژگی به کاربران اجازه می‌داد تا چهره خود را به حیوانات کارتونی تبدیل کنند. از طرفی سامسونگ نیز این کار را انجام داده که سیستم آن بسیار شبیه سیستم واقعیت افزوده است. این سیستم شامل کارکترهایی بوده که مجوز استفاده‌اش از سوی دیزنی ارائه شده است. با این ویژگی کاربران می‌توانند چهره خود را به چهره کارکترهای دیزنی تبدیل کنند. حالا اپل این موضوع را تقلید کرده است و اسم مموجی را بر روی آن نهاده است.

 


سیستم عامل


در مورد سیستم عامل هم باید بگوییم که هر دو گروه گوشی‌ها از سیستم‌عامل های مختص خود استفاده می‌کنند. کهکشانی‌ها مزین به اندروید 8 یا اوریو هستند و گوشی‌های آیفون نیز از امکانات iOS 12 بهره‌مند خواهند بود.

 


دستیار هوشمند


محصولات جدید اپل دسترسی‌های جدیدتری را برای دستیار هوشمند قرار داده‌اند. به‌طوری که کاربران از طریق میانبرهای مختلف می‌توانند از دستیار هوشمند سیری استفاده کنند. یکی از این میانبرها دستورات صوتی است. درواقع کاربران باید این چنین دستاوردهایی را مدیون iOS 12 باشند.

در طرف دیگر سامسونگ نیز از دستیار هوشمند خود یعنی بیکسبی در گوشی‌های گلکسی استفاده کرده است. درواقع شاید بیکسبی برای گوشی‌های گلکسی کافی باشد اما از طرف دیگر همچنان نیاز دارد تا برای اینکه به امکانات سایر دستیارهای هوشمند مجهز شود، ارتقا یابد.

 


قیمت و زمان عرضه


بنابر ادعای کوپرتینوییی‌ها درباره قیمت، محصولات اپل، همیشه ارزان‌تر از قیمت تمام شده برای سخت‌افزارهای آن خواهد بود. این موضوع امسال بیشتر به چشم می‌آید. درواقع مدل 512 گیگابایتی آیفون 10 اس مکس به قیمت 1500 دلار آمریکا بوده و مدل 64 گیگابایتی آن نیز قیمتی حدود 1000 دلار خواهد داشت. مدل آیفون 10 اس نیز تقریبا با همین قیمت‌ها عرضه می‌شود. اما در طرف دیگر آیفون 10 آر که به گوشی اقتصادی اپل نیز معروف است مسلما قیمتی ارزان‌تر خواهد داشت. گفتنی است که زمان عرضه در تصویر بالا مشخص شده است.

در طرف دیگر، گوشی گلکسی اس و گلکسی اس 9 پلاس که 6 ماه از عرضه آن‌ها گذشته است، با کاهش قیمت مواجه بوده‌اند و اکنون قیمت آن‌ها از 620 دلار آغاز می‌شود. با این حال کاربرانی که تمایل به پرداخت هزینه‌ای کمتر برای یک پرچمدار دارند، انتخاب یکی از کهکشانی‌ها می‌تواند گزینه خوبی باشد.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402