ترفندهای اینستاگرام ؛ از گذاشتن كامل عكس پانوراما تا افزودن موزیک به استوری ها

آموزش استوری اینستاگرام
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

یاد گرفتن ترفند های اینستاگرام برای استوری گذاشتن می‌تواند استوری‌هایتان را در زمره برجسته‌ترین‌ها قرار دهد. در ادامه به نکاتی در مورد ترفند های استوری اینستاگرام‌ و عناصر مختلف این شبکه اجتماعی خواهیم پرداخت.

اگر بخواهیم لیستی از پرطرفدارترین شبکه‌های اجتماعی تهیه کنیم، باید اینستاگرام را در صدر آن قرار دهیم. این پلتفرم جذاب با تمرکز بر عکس و ویدیو، به بخشی مهم از زندگی انسان‌ها در سال‌های گذشته تبدیل شده است. در ادامه می‌توانید آموزش استوری اینستاگرام را در کنار شماری از ترفندهای محبوب این پلتفرم مطالعه کنید.

 

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

  • ترفندهای کاربردی اینستاگرام
    • آموزش ترفند های اینستاگرام – آموزش تغییر نام کاربری
    • ترفند های جدید اینستاگرام – آموزش گذاشتن عکس پانوراما
    • ترفند های اینستاگرامی – فرستادن پیامهای خصوصی بدون نیاز به نصب برنامه
    • ترفندهای اینستاگرام در کامپیوتر – مشاهده لایوها از طریق تلویزیون یا کامپیوتر
    • ترفندهای اینستاگرام جدید – مشاهده همزمان ویدیوها در هنگام چت
    • ترفند دیدن پست های اینستاگرام – مخفی کردن لایکهای تصادفی
    • ترفند های اینستاگرام فارسی – یافتن اکانت های غیر فعال
    • ترفندهای اینستاگرام در ایفون و اندروید – فعال کردن حالت تاریک (Dark Mode)
  • آموزش استوری اینستاگرام – ترفندهای اینستاگرام استوری
    • آموزش استوری گذاشتن در اینستاگرام‌ – استوری اینستاگرام‌ خود را به داستانی تصویری تبدیل کنید
    • آموزش استوری اینستاگرام تصویری‌ – رنگین کمانی بنویسید
    • آموزش استوری اینستا گرام‌ – متن ها را سایه بزنید
    • ترفندهای اینستاگرام استوری‌ – پس زمینه یکدست یا نیمه شفاف بسازید
    • آموزش استوری در اینستاگرام‌ – تصاویر متحرک جذاب استفاده کنید
    • ترفندهای استوری اینستاگرام‌ – سلفی‌هایتان را به استیکر تبدیل کنید
    • آموزش استوری در اینستا‌ – با استوری‌هایتان ارتباط متقابل بیافرینید
    • آموزش استوری اینستاگرام جدید‌ – استیکرها را در استوری هایتان سنجاق کنید
    • آموزش استوري اينستاگرام‌ – حسی از فیلم سازی در استوری‌هایتان ایجاد کنید
    • ترفند های استوری اینستاگرام‌ – استوری‌هایتان را در هایلایت قرار دهید
    • آموزش استوری اینستاگرام – استوریهای قدیمیتان را دوباره منتشر کنید
    • آموزش استوری آهنگ در اینستا – متن آهنگ را به استوریتان اضافه کنید

 


ترفندهای کاربردی اینستاگرام


ترفند های استوری اینستاگرام

اینستاگرام یکی از پرطرفدارترین شبکه‌های اجتماعی است. هر روز کاربران زیادی در این شبکه به اشتراک بخش‌های مختلفی از زندگی خود با دوستانشان می‌پردازند. تمرکز ویژه این شبکه بر عکس و ویدیو، آن را به دریچه‌ای به زندگی دیگران تبدیل کرده است. در ادامه سعی می‌کنیم با شماری از ترفندهای جذاب و کارآمد این شبکه اجتماعی اعتیادآور آشنا شویم.

 

آموزش ترفند های اینستاگرام – آموزش تغییر نام کاربری

ترفندهای اینستاگرام

تغییر نام کاربری در اینستاگرام از طریق برنامه مخصوص گوشی‌های هوشمند این پلتفرم و به آسانی صورت می‌گیرد. برای این کار کافی است از طریق دستگاه اندروید یا iOS خود وارد حساب کاربریتان شده و به بخش پروفایلتان بروید. در ادامه گزینه ویرایش پروفایل (Edit Profile) را انتخاب کنید. این گزینه در زیر بایو شما قرار دارد. در این منو، بر روی فضای خالی مربوط به نام کاربری ضربه زده و عبارت مورد نظرتان را وارد کنید. در نهایت نیز با زدن بر روی گزینه اتمام (Done) از منو خارج شوید. اکنون نام حساب کاربریتان را تغییر داده‌اید.

 

ترفند های جدید اینستاگرام – آموزش گذاشتن عکس پانوراما

بازدیدکنندگان استوری اینستاگرام

با پیشرفت فناوری گوشی‌های هوشمند، شاهد اضافه شدن قابلیت‌های هیجان‌انگیز فراوانی به آن‌ها بوده‌ایم. یکی از جذاب‌ترین این ویژگی‌ها، توانایی ثبت عکس‌های پانوراما است. بسیاری از گوشی‌های هوشمند مدرن، از این ویژگی پشتیبانی می‌کنند. اینستاگرام را می‌توان بهترین پلتفرم برای اشتراک این عکس‌های جذاب و با کیفیت دانست. با این وجود، برای گنجاندن یک عکس پانوراما در یک پست، نیاز به کوچک‌کردن عکس دارید؛ امری که تمامی جزییات شگفت‌انگیز موجود در عکستان را از چشمان مخاطبان مخفی خواهد کرد. برنامه‌نویسان اینستاگرام برای رفع این مشکل راه حلی مناسب ارائه داده‌اند. اگر در ماه‌های گذشته به استفاده از این شبکه اجتماعی پرداخته باشید، می‌دانید که امکان افزودن چند عکس در قالب یک پست واحد به آن اضافه شده است. برای پست کردن یک عکس پانورما به این صورت، کافی است آن را چند بار آپلود کرده و سپس نحوه قرارگیری آن‌ها را تنظیم کنید.

بهترین رزولوشن برای عکس‌ها در این حالت 1350 x 1080 خواهد بود. برای مثال اگر می‌خواهید عکس پانوراما خود را در قالب دو اسلاید منتشر گردانید، 1080 را در دو ضرب کنید. حاصل این ضرب عدد 2160 خواهد بود. در نتیجه پهنای عکستان باید 2160 پیکسل باشد. سپس عکس خود را وارد محیط نرم‌افزار فوتوشاپ کرده و در آن‌جا لایه پس‌زمینه را باز کنید. در ادامه گزینه View و New Guide Layout را انتخاب نمایید. حالت پیش‌فرض Custom را تیک زده و با رفتن به بخش Columns، شمار عکس‌های مورد نظرتان را وارد کنید. دقت کنید که تعداد Gutter باید صفر باشد. سپس ابزار Slice را انتخاب کرده و بر گزینه Sliders From Guides کلیک نمایید. در نهایت نیز عکستان را با اندازه ذکر شده ذخیره کنید. برای این منظور می‌توانید از نسخه موبایل یا کامپیوتر فوتوشاپ استفاده نمایید.

 

ترفند های اینستاگرامی – فرستادن پیامهای خصوصی بدون نیاز به نصب برنامه

گذاشتن عکس کامل در استوری اینستاگرام

یکی از خواسته‌های قدیمی کاربران اینستاگرام از برنامه‌نویسان این شبکه اجتماعی، اضافه شدن قابلیت دسترسی به پیام‌ها خصوصی از طریق مرورگرهای اینترنتی بوده است؛ درخواستی که به تازگی مورد توجه آن‌ها قرار گرفت. اکنون کاربران می‌توانند با رفتن به صفحه مخصوص به حساب کاربری خود با استفاده از مرورگرهای وب، پیام‌های خود را چک کنند. برای این کار کافی است پس از ورود به حسابتان، بر گزینه مربوطه در قسمت بالایی صفحه کلیک نمایید.

 

ترفندهای اینستاگرام در کامپیوتر – مشاهده لایوها از طریق تلویزیون یا کامپیوتر

مشکلات استوری اینستاگرام

در هفته‌های گذشته، شاهد افزایش استفاده هنرمندان و صفحات مشهور از قابلیت لایو اینستاگرام بوده‌ایم. مشاهده ویدیوها از طریق گوشی‌های هوشمند، همیشه میسر نیست. خوشبختانه اینستاگرام قابلیت تماشای این لایوها از طریق کامپیوتر و تلویزیون را فراهم کرده است. برای این منظور، نیاز به یک Extension مخصوص برای مرورگر گوگل کروم خواهید داشت. پس از نصب این Extension،‌ از طریق مرورگر خود به اینستاگرام رفته و از قابلیت جدید مشاهده لایوها لذت ببرید.

 

ترفندهای اینستاگرام جدید – مشاهده همزمان ویدیوها در هنگام تماس تصویری

استوری اینستاگرام چیست

با گسترش ویروس کرونا، برنامه‌های چت تصویری به تنها راه برقراری ارتباط با دوستان و آشنایانمان تبدیل شده‌اند. برنامه‌نویسان اینستاگرام برای بهبود تجربه دیدارهای تصویر آنلاین، قابلیت‌های متعددی را به این شبکه اجتماعی افزوده‌اند. بهترین این قابلیت‌ها را می‌توان توانایی مشاهده ویدیوها به صورت همزمان در هنگام تماس تصویری دانست. حال شما می‌توانید به طور همزمان ویدیوهای جالب مورد نظر خود را با دوستانتان به اشتراک گذاشته و از دیدن آن‌ها لذت ببرید.

همچنین بخوانید :

برای این منظور، پس از برقراری تماس تصویری بر روی گزینه Media کلیک کنید. این گزینه در سمت راست قسمت پایینی صفحه قرار خواهد داشت. در این منو، بخشی مخصوص اشتراک‌گذاری پست‌های لایک‌شده یا ذخیره‌شده وجود دارد. در نهایت نیز تصویر یا ویدیو انتخابی در میان صفحه، برای تمامی شرکت‌کنندگان در تماس تصویری، به نمایش درخواهد آمد.

 

ترفند دیدن پست های اینستاگرام – مخفی کردن لایکهای تصادفی

استوری اینستاگرام چند ثانیه است

یکی از بزرگ‌ترین ترس‌های کاربران در شبکه‌های اجتماعی و به خصوص اینستاگرام، لایک تصادفی عکس‌های قدیمی دیگران است. حتی اگر لایک خود را حذف کنید، نوتیفیکیشن آن تنها پس از گذشت چند دقیقه از بین خواهد رفت. در این حالت، کافی است مشخصات کاربری خود را تا زمان حذف نوتیفیکیشن مذکور تغییر داده تا شناخته نشوید.

ترفند های اینستاگرام فارسی – یافتن اکانت‌هایی که بیشترین و کمترین تعامل را با آن‌ها داریداستوری اینستاگرام باز نمیشه

احتمالا شما هم در حساب خود، کاربران ناشناسی را دنبال کرده‌اید؛ کاربرانی که نه عکس‌هایتان را لایک کرده و نه کوچک‌ترین تعاملی با شما دارند. به تازگی قابلیت جدیدی به اینستاگرام اضافه شده که با استفاده از آن می‌توانید این اشخاص را شناسایی کنید. برای این کار کافی است منوی لیست دنبال‌کنندگان خود را باز کرده و لیست این افراد را در کنار بیشترین کاربرانی که با آن‌ها تعامل دارید، مشاهده نمایید.

 

ترفندهای اینستاگرام در ایفون و اندروید – فعال کردن حالت تاریک (Dark Mode)

استوری اینستاگرام کجاست

یکی دیگر از خواسته‌های همیشگی کاربران اینستاگرام، اضافه شدن حالت تاریک به این شبکه اجتماعی بوده است. این قابلیت در هفته‌های گذشته سرانجام به نسخه iOS اینستاگرام اضافه شد و انتظار می‌رود به زودی راه خود را به سیستم عامل اندروید نیز پیدا کند. برای فعال کردن حالت تاریک، پس از به روز رسانی اینستاگرام، وارد منوی تنظیمات شوید. در ادامه گزینه Control Center و سپس Customize Controls را انتخاب کنید. گزینه مربوطه را در بخش More Controls خواهید یافت.

 


آموزش استوری اینستاگرام – ترفندهای اینستاگرام استوری


استوری‌های اینستاگرام را می‌توان یکی از محبوب‌ترین قابلیت‌های این شبکه اجتماعی دانست. این قابلیت با استقبال قابل توجهی از جانب کاربران روبرو شده و امروزه در بسیاری از پلتفرم‌های دیگر نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. در ادامه به تعدادی از جذاب‌ترین ترفند های اینستاگرام استوری می‌پردازیم.

 

ترفند های استوری اینستاگرام‌ – استوری اینستاگرام‌ خود را به داستانی تصویری تبدیل کنید

استوری اینستاگرام از گالریچرا به این ویدئوهای کوتاه استوری (داستان) میگویند؟ یکی از راه‌هایی که دیگران را به دنبال کردن پست‌های خود ترغیب کنید، این است که استوری اینستاگرام خود را به داستانی تصویری بدل کنید. به جای این که تصاویر و فیلم‌هایتان را تصادفی و بدون ترتیب مشخص پست کنید، فکر کنید که چگونه می‌توانید آنها را به هم مرتبط سازید. داستان خود را به قسمت‌های مختلف تقسیم کنید و سپس با کمک متن و تصاویر آن را نقل کنید.

 

آموزش استوری اینستاگرام تصویری‌ – رنگین کمانی بنویسید

instagram-stories / ترفندهای استوری اینستاگرام

وقتی از داستان‌گویی صحبت میکنیم، استوری اینستاگرام گزینه‌های متعددی در اختیار شما قرار می‌دهد که با استفاده از آنها می‌توانید تصویرنوشته‌هایتان را جذاب‌تر کنید. یکی از این گزینه‌ها، افکت رنگین‌کمان است. با استفاده از آن می‌توانید به استوری‌هایتان رنگ و لعاب جدیدی ببخشید و آنها را با رنگ‌هایی که دوست دارید منحصربه‌فرد کنید.

برای استفاده از افکت رنگین‌کمانی، روی متن نوشته شده خود ضریه زده و آن را انتخاب کنید. بر روی ابزار پالت رنگ فشار دهید و آن را در پایین صفحه نگاه دارید. با انجام این عمل طیف رنگی باز می‌شود. یک انگشت را روی طیف باز شده و هم زمان انگشت دیگر را در سمت راست متن انتخابی نگاه دارید. حال اگر هر دو انگشت را هم زمان به چپ بکشید، می‌توانید برای هر حرف رنگی متفاوت انتخاب کنید.

برای انتخاب ترکیب رنگ‌های متفاوت می‌توانید سرعت و جهت حرکت را تغییر دهید. اعمال این افکت در دفعات نخست ممکن است کمی پیچیده و سخت باشد اما کافی است یک بار انجام دهید. این تکنیک را می‌توان بر روی تمام فونت‌های اینستاگرام پیاده کنید و احتمالا تبدیل به یکی از محبوب‌ترین ترفند های اینستاگرام براش شما خواهد شد.

 

آموزش استوری اینستا گرام‌ – متن ها را سایه بزنید

گرچه اینستاگرام چندین گزینه برای فونت دارد، ولی تمامشان خیلی زود کهنه و نخ نما می‌شوند. اگر از دیدن متون و سبک‌های مشابه در استوری دوستانتان خسته شده‌اید، بهتر است با ایکی از ترفند های اینستاگرام برای سایه انداختن آشنا شوید. برای افزودن خلاقیت و تازگی به تصاویرتان، افکت سایه (drop shadow) یکی از عالی ترین راه‌ها است. این افکت به متون شما بعد و عمق خاصی می‌بخشد.

برای اضافه کردن این افکت در قسمت راست بالای صفحه برروی ایکون Aa بزنید و متنی که می‌خواهید را بنویسید. همین پروسه را تکرار کنید با این تفاوت که همان متن را با رنگی متفاوت بنویسید. یک قدم دیگر باقی مانده است. تنها کاری که در این مرحله باید انجام دهید این است که انتخاب کنید کدام لایه بر روی دیگری قرار می‌گیرد. دقت کنید که هر دو متن دقیقا روی هم نیفتند و یکی کمی از دیگی فاصله داشته باشد. با این کار افکت سایه آماده است.

 

ترفندهای اینستاگرام استوری‌ – پس زمینه یکدست یا نیمه شفاف بسازید

بعد از ترفند های اینستاگرام برای متون، حال نوبت به پس‌زمینه است. برای ساختن پیس‌زمینه نیمه‌ شفاف یا یکدست فرقی ندارد که از چه عکسی استفاده کنید. یک عکس در دسترس انتخاب کنید. در گوشه تصویر، بر روی آیکون قلم ضربه بزنید و یک رنگ از پالت رنگی انتخاب کنید. سپس بر روی زمینه ضربه بزنید و سه ثانیه نگه دارید تا رنگ انتخابی صفحه را پر کند. از آیکونی که تصور یک ماژیک با نوک مورب است برای نیمه شفاف کردن پس زمینه استفاده کنید.

 

ترفند های استوری اینستاگرام‌ – تصاویر متحرک جذاب استفاده کنید

گذاشتن لینک در استوری اینستاگرام

احتمالا از اپلیکشن بومرنگ استفاده کرده باشید. این اپلیکیشن که از برنامه های جانبی اینستاگرام است به کاربران اجازه می‌دهد که GIFهای سه ثانیه‌ای یا کمتر درست کنند. دیگر نیازی به این اپلیکیشن ندارید و می‌توانید این GIFها را مستقیما با اینستاگرام درست کنید.

گرچه این GIFها مدت‌هاست که مورد استفاده قرار می‌گیرند، اما لازم نیست که استفاده از آنها را کنار بگذارید. از خلاقیت خود در GIF هایتان استفاده کنید تا پست هایتان را متمایز کنید. اگر می‌خواهید این دست از پست هایتان جذاب تر و خلاقانه‌تر شوند از هر دو نوع فیلم معکوس و سریع استفاده کنید.

 

ترفندهای استوری اینستاگرام‌ – سلفی‌هایتان را به استیکر تبدیل کنید

گذاشتن آهنگ در استوری اینستاگرام

اگر هم از اینستاگرام استفاده می‌کنید و هم از اسنپ‌چت، احتمالا متوجه شده‌اید که استوری‌های هر دو برنامه یک نکته مشترک دارند: سلفی‌استیکرها. استیکرها ابزاری عالی برای ارائه جزئیات و زمینه بیشتر به تصاویر و ویدئوهاست. اگر می‌خواهید واکنش خود را نسبت به یک تصویر نشان دهید از سلفی‌استیکر استفاده کنید.

این گزینه را در منوی استیکر در بالای صفحه خواهید یافت. با آیکون دوربین موجود در این منو سلفی بگیرید. هر زمان که ازسلفی خود راضی بودید، آن را بر روی صفحه نمایش قرار دهید و یا برای تغییر کادر، بر روی آن ضربه بزنید.

 

آموزش استوری در اینستا‌ – با استوری‌هایتان ارتباط متقابل بیافرینید

اگر می‌خواهید استوری‌هایتان متفاوت و عالی باشند به یاد داشته باشید که همیشه باید فالوورهایتان را در آن سهیم کنید. خوشبختانه اینستاگرام ابزارهای متفاوتی برای این کار دارد. یکی از ترفند های اینستاگرام که می‌توانید توجه فالوورهایتان را به استوری جذب کنید این است که اجازه دهید در مورد پست‌هایتان نظر دهند. سه راه برای این کار وجود دارد: نظرسنجی، اسلایدر و پرسش.

آموزش استوري اينستا

اولین راه نظرسنجی است. از منوی استیکر اینستاگرام استیکر نظرسنجی را بیابید. سوال خود را تایپ کنید و دو گزینه برای آن در نظر بگیرید تا فالوورهایتان بین این دو یکی را انتخاب کنند. دومین راه استفاده از استیکر لغزان (اسلایدر) است. می‌توانید این استیکر را به دلخواه خود تغییر دهید و سوالات متفاوتی به آن اضافه کنید. در این روش فالوورهای شما با کشیدن این استیکر به پیام شما واکنس نشان می‌دهند. راه اخر این است که از فالوورهایتان بخواهید از شما سوال بپرسند. برای این کار باید از استیکر سوال (Questions sticker) استفاده کنید. می‌توانید یک گام فراتر رفته و نتیجه به دست آمده را در استوری خود منتشر کنید.

 

آموزش استوری اینستاگرام جدید‌ – استیکرها را در استوری هایتان سنجاق کنید

اکنون که تمام ترفند های اینستاگرام لازم برای اضافه کردن جزییات را می‌دانید، آماده هستید تا ترفند بعدی را توضیح دهیم. شاید بپرسید چطور می‌توان نظر مخاطبان را به یک لحظه خاص در ویدئو جلب کرد. به جای استفاده از المان‌های مختلف می‌توانید این لحظات را به ویدئوها و GIFهای (بومرنگ‌ها) خود سنجاق کنید. در این حالت استیکر، متن یا ایموجی خاصی که انتخاب کردید در آن لحظه‌ خاص نمایش داده می‌شود.

تنها کاری که باید انجام دهید اضافه کردن المانی است که دوست دارید. فرقی ندارد که این المان اضافه شده متن باشد یا استیکر یا حتی GIF. در گام بعدی باید بر رویش ضربه زده و آن را نگه دارید. با این کار، نوار شناور در پایین صفحه نمایان خواهد شد که با استفاده از آن می‌توانید انتخاب کنید که نظرات و استیکرهایتان کجای صفحه باید قرار بگیرند. سپس بر روی Pin ضربه بزنید.

 

آموزش استوري اينستاگرام‌ – حسی از فیلم سازی در استوری‌هایتان ایجاد کنید

یکی از راه‌هایی که کمک می‌کند استوری‌هایتان حرفه‌ای جلوه کنند زوم کردن است. این موضوع توجه مخاطبان شما را به جزییات یا لحظه خاصی جلب می‌کند. دوربین استوری اینستاگرام را باز کنید، دکمه ضبط فیلم را نگاه دارید و فیلم‌برداری کنید. برای بزرگنمایی یا کوچک کردن تصویر، انگشت خود را به بالا یا پایین بکشید.

 

ترفند های استوری اینستاگرام‌ – استوری‌هایتان را در هایلایت قرار دهید

ترفند های اینستاگرام استوریوقتی که برای یک استوری تا بدین حد زحمت می‌کشید، احتمالا دوست ندارید که بعد از بیست و چهار ساعت حذف شود. خوشبختانه، می‌توانید استورهای مورد علاقه خود را با اضافه کردنشان به هایلایتس (Highlights) ذخیره کنید. اگر هنوز چیزی در این قسمت ذخیره نکرده‌اید، آنها را به شکل دایره‌های خاکستری رنگ زیر قسمت بیو مشاهده می‌کنید. بر رویشان ضربه بزنید و از آرشیو، استوری‌های اینستاگرام (Instagram Stories) را انتخاب کنید. با انتخاب عنوانی برای آن کار تمام است. هایلایت‌ها بهترین وسیله برای تبلیغ برند، به اشتراک گذاردن لینک‌ها با فالوورهایتان یا تنها ذخیره کردن بهترین و خاص‌ترین لحظات زندگیتان است.

هر روزه، اینستاگرام ویژگی‌های جدید اضافه می‌کند. اگر می‌خواهید همیشه در صدر بازی پررقیب اینستاگرام بمانید باید یادگیری سریعی داشته باشید. نمی‌توان گفت که فردا آبستن چه چیزی است اما ترفند های اینستاگرام که گفتیم امروز به شما کمک می‌کند تا استوری اینستاگرام خود را به سطحی بالاتر ارتقا دهید.

 

آموزش استوری اینستاگرام – استوریهای قدیمیتان را دوباره منتشر کنید

ترفند های اینستاگرام اندروید

استوری‌های اینستاگرام را می‌توان از محبوب‌ترین قابلیت‌های این شبکه اجتماعی پرطرفدار دانست. این پست‌ها، پس از 24 حذف می‌شوند. اما این به معنی حذف دائمی آن‌ها از حساب کاربری شما نیست. کاربران می‌توانند استوری‌های قدیمی خود را با کلیک بر دکمه مربوطه (سه خط عمودی) و انتخاب گزینه Archive مشاهده نمایند. در این حالت با انتخاب گزینه‌های مختلف، این استوری‌ها را مجددا پست یا به هایلایت‌های خود اضافه کنید.

اینستاگرام به صورت خودکار تمامی استوری‌های شما را آرشیو خواهد کرد. برای غیر فعال کردن این ویژگی، در منوی Archive بر دکمه سه نقطه کلیک و گزینه Settings را انتخاب کنید. سپس تیک مربوط به گزینه Save to Archive را بردارید.

 

آموزش استوری آهنگ در اینستا – متن آهنگ را به استوریتان اضافه کنید

ترفند های استوری اینستاگرام‌

گذاشتن آهنگ در استوری اینستا را باید از کاربردی‌ترین و جذاب‌ترین قابلیت‌های این شبکه اجتماعی بدانیم. این قابلیت تنها در نواحی خاصی از دنیا فعال بوده و باید برای استفاده از آن، آدرس IP خود را به کشورهای مخصوصی تغییر دهید. همچنین می‌توانید متن مربوط به آهنگ را در قالب فونت‌های مختلف به استوری خود اضافه کنید.

 

ترفند های استوری اینستاگرام – بازی برای استوری اینستاگرام

ترفند های اینستاگرام برای افزایش فالوور

استوری اینستاگرام، پلتفرمی منعطف و متنوع است. راه‌های مختلفی برای استفاده از این قابلیت وجود دارد. بازی استوری اینستاگرام را می‌توان یکی از این قابلیت‌ها دانست که به دسته‌های مختلفی تقسیم می‌شود. برخی از این بازی‌ها به شکل پرسش و پاسخ بوده و برخی صرفا جنبه ظاهری دارند. برای استفاده از این بازی‌ها در استوری خود، کافی است به بخش استیکر رفته و یک مورد را انتخاب کنید.

در این مطلب به آموزش استوری اینستاگرام و شماری از جذاب‌ترین ترفندهای این پلتفرم پرداختیم. آیا شما مورد دیگری را به این لیست اضافه می‌کنید؟ نظراتتان را در بخش دیدگاه‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران2 دیدگاه
avatar
سارا غلامی
.
15 مرداد 1398، 22:57
پاسخ
0
0
چقدر عالی،کلی چیز یاد گرفتم. مرسییی از آموزش خوبتون
avatar
Omid
.
15 مرداد 1398، 17:10
پاسخ
0
0
هایلایت خوبه. کلا هایلایت تو همه زمینه هما کاربرد دارد
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402