بهترین برندهای هدفون و هدست در جهان (قسمت اول)

بهترین برند هدفون دنیا
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp
مشخصات کامل و خرید هدفون و هدست بی سیم و باسیم از پلازا

شرکت‌ها و برندهای متنوعی در دنیا وجود دارند که در زمینه ساخت تجهیزات صدا از جمله هدفون فعالیت می‌کنند. در این سری نوشتارها قصد داریم 60 برند معروف را از انتها به ابتدا معرفی نماییم که در این قسمت با 20 برند سوم آشنا می‌شوید.

همه برندهای معروف هدفون در دنیا در تلاش هستند تا با استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا کیفیت بالا را برای کاربران خود به ارمغان بیاورند. در این زمینه برندهای مختلفی با اهداف متفاوت فعالیت می‌کنند. به عنوان مثال برخی از برندها محصولات بسیار متنوعی را در کارنامه تولید محصولات خود دارند اما از طرفی برخی دیگر نیز تنها بر روی هدفون‌هایی خاص تمرکز می‌کنند. پس تفاوت بین برندها را شاید بتوان تنها در زمینه اهداف و محصولاتی که دارند بیان کرد.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

 

20 برند سوم فعال در زمینه هدفون / headphone brands

 

معرفی برندهای معروف هدست و هدفون جهان

به عنوان مثال اگر کاربری از اهالی موسیقی باشد ممکن است انتظار دیگری از هدفون خود نسبت به یک ورزشکار یا فردی که همیشه در سفر است داشته باشد. با ما همراه باشید تا با برندها و محصولات متنوع آن‌ها آشنا شوید. ما در این سری مقالات 60 برند را معرفی کردیم که در ابتدا به معرفی 20 برند سوم می‌پردازیم. در مقاله آتی شاهد معرفی 20 برند دوم و همین‌طور بعد از آن نیز با 20 برند اول دنیای هدفون‌ها آشنا خواهید شد. با ما همراه باشید.

 

60- توییدز بریدد (Tweedz Braided)

لوگوی برند توییز بریدد / Tweedz Braided logo

این برند فعال در زمینه تولید ابزارهای موسیقی است و با الهام از کابل‌های گیتار خود توانست ایربادز هایی مقاوم و با دوام بسازد. با این حال هدفون‌های این برند نیز منحصر به فرد بوده به طوری که ابزارهایی مناسب برای مسافرت محسوب می‌شوند. همچنین جالب است بدانید که این هدفون‌ها از رنگ‌های متنوعی نیز بهره‌مند هستند. همچنین کیفیت سیم‌های هدفون‌های این برند به اندازه‌ای خوب است که کمتر مشکل پیچ خوردگی در آن ایجاد می‌شود.

 

هدفون توییزد بریدد / Tweedz Braided/کالای دیجیتال

 

جالب است بدانید هدفون‌های ایربادز سیلیکونی توییدز بریدد در سه اندازه مختلف تولید می‌شوند که اندازه آن‌ها قابل تنظیم بوده و همچنین از قابلیت لفغو نویز نیز برخوردار هستند. با این حساب شما با خیال راحت می‌توانید از آن در اتوبوس، ماشین و یا خیابان استفاده نمایید. از طرفی کیفیت و دوام محصولات توییدز نیز از سوی رسانه‌هایی مانند یاهو، پیتچ فورک (Pitchfork)، و ریا سیمپل (Rea Simple) تایید شده است. با این حساب و با ویژگی‌هایی نیز که در بالا بیان کردیم این هدفون‌ها وسیله‌ای مناسب برای گردشگران علاقه‌مند به موسیقی خواهد بود.

 

59- دنون (Denon)

لوگوی دنون / Denon Logo

شرکت‌های کمی وجود دارند که در گام‌های آغازین توانستند تجهیزات صوتی خود را گسترش دهند که یکی از آن‌ها شرکت دنون است. درواقع دنون شرکتی الکترونیکی واقع در ژاپن است که متخصص تولید کالاهای صوتی و الکترونیکی نیز محسوب می‌شود. این در حالی است که این شرکت خود را در این عرصه خاص و بهترین می‌داند.

 

 هدفون AH-D1200 دنون / AH-D1200 headphone denon

هدفون AH-D1200 یکی از بهترین محصولا دنون است که حتی می‌توانید از آن در فضای بیرون از منزل در محیطی پر سر و صدا نیز استفاده نمایید. همچنین این محصول تاشو بوده و همین‌طور با کیسه قابل حملی که دارد محصولی مناسب برای مسافرت و گشت و گذار محسوب می‌شود.

 

58- ال جی (LG) 

ال جی یک شرکت کره‌ای است که از سال 1947 آغاز به کار کرد و همه آن را برای محصولات الکترونیکی، صوتی و تصویری و همچنین موبایل‌های هوشمند اندرویدی می‌شناسیم. اگر بخواهیم اندکی دقیق‌تر نگاه کنیم، می‌بینیم که ال جی وسایلی مانند یخچال، مایکروفر، اجاق گاز، تهویه مطبوع، فریزر، گوشی‌های تلفن را در کارنامه کاری خود دارد. در این راستا با حضور موفق و داشتن تولیدات باکیفیت تواسته است نظر مشتریان را به خود جلب نماید و شهرت خوبی را نیز کسب کند.

 

محبوب‌ترین هدفون‌های ال جی هدست‌های بلوتوثی هستند که همراه با تلفن‌های همراه نیز استفاده می‌شوند. همچنین ویژگی جالب هدفون‌های این برند کره‌ای طراحی ساده، کلاسیک و براق آن‌ها است که در این میان می‌توان به مدل‌هایی مانند LG Tone Platinum ،LG Tone Infinim ،LG Tone Active و LG Tone Ultra اشاره کرد.

 

57- پی اس بی (PSB)

لوگوی برند پی اس بی / PSB Logo

شرکت PSB متخصص در ساخت اسپیکر است که با اسپیکرهایی به همین نام نیز در بازار حضور دارد. این شرکت که در سال 1972 توسط پل بارتون تاسیس شد اکنون ساخت هدفون‌ها و هدست‌های باکیفیتی را نیز در کارنامه خود دارد. در حال حاضر نیز هدفون‌هایی مانند PSB M4U 2 که مجهز به ویژگی لغو نویز هستند از مهم‌ترین هدفون‌های آن شناخته می‌شوند.

 

درواقع این هدفون‌ها علاوه بر ویژگی بیان شده از طراحی ساده، شیک، صیقلی و صافی بهره می‌برد که کاربری آسانی نیز دارد. همچنین هدفون‌های M4U 1 این برند نیز جزو هدفون‌های ارتقا یافته‌ای محسوب می‌شوند که کیفیت صدا بالا و پرقدرتی را برای کاربران به ارمغان می‌آورند. همچنین هدفون‌های هندزفری M4U 4 باز هم از قدرت بسیار بالایی برخوردارند و در عین حال وزن سبکی نیز دارند و کاربران نیز می‌توانند با خیال راحت از آن‌ها استفاده کنند.

 

56- سوند مجیک (SoundMAGIC)

سوند مجیک بیشتر به دلیل تولید هدفون‌های هندزفری معروف است. یکی از نکات برجسته در زمینه معروفیت این برند برخورداری هدفون‌ها از طراحی‌های زیبا است و از طرفی کاربران می‌توانند به خیال راحت به دوام و کارایی آن نیز اعتماد کنند. همچنین قیمت مقرون‌به‌صرفه نیز از دیگر مزیت‌های هدفون سوند مجیک محسوب می‌شود؛ چراکه قیمتی معادل 50 دلار و حتی کمتر دارند.

 

55- کلیپش (Klipsch)

Klipsch logo / لوگوی کلیپش

کلیپش درواقع نام فامیلی بنیانگذار این برند است که در سال 1946 در شهر آرکانزاس احداث شد. درواقع معروفیت بیشتر این برند به دلیل بلندگوهای افسانه‌ای آن است که توسط بنیانگذار آن ساخته شد. این اسپیکر ثابت کرد که امکان پخش ارکستر زنده در خانه نیز وجود دارد که در نهایت باعث شد ایده ساخت نسل‌های آتی اسپیکر در آن زمان شک بگیرد.

 

بعد از 60 سال فعالیت در عرصه تولید هدفون چندان هم عجیب نیست که بدانیم هدفون‌های کلیپش جزو بهترین‌های بازار محسوب می‌شوند. این در حالی است که کلیپش به تولید انواع هدفون بی سیم، سیم دار، ورزشی و همچنین مخصوص بازی می‌پردازد. در این راستا هدفون‌های بازی این برند نیز به خوبی می‌توانند رضایت گیمرها را جلب کنند. همچنین هدفون‌های کلیپش با هر کنسول بازی که صدای دالبی دیجیتال و همچنین آمپلی فایر دارد، سازگار خواهد بود. در نهایت نیز باید بگوییم که کلیپش هدفون‌هایی مخصوص ورزشکاران دارد که از کیفیت ساخت بسیار بالایی بهره می‌برند.

 

54- برین ویوز آدیو (BrainWavz Audio)

لوگوی برین ویوز آدیو / brainwavz audio logo

برند برین ویوز آدیو یکی دیگر از برندها و شرکت‌های فعال در زمینه ادوات و تجهیزات مربوط به صدا است که هدفون و همچنین هندزفری از محصولات آن به شمار می‌روند. آن‌ها معتقدند صدا یک تجربه کاملا شخصی عمیق است و همه باید بتوانند در کنار قیمت مناسبی که برای تجهیزاتی این چنین پرداخت می‌کنند، از کیفیت صدای بالایی نیز برخوردار باشند. همچنین محصولی را برگزینند که کاربری راحتی داشته باشد و همین‌طور سبک باشد. گفتنی است این شرکت محصولات خود را در سطح بین‌المللی عرضه می‌کند و نوآوری و کیفیت استثنایی نیز از موارد قابل توجه در محصولات آن است.

 

علاوه بر این رضایت مشتری نیز دیگر برگ برنده آن‌ها در عرصه رقابت با سایر سازندگان تجهیزات صدا از جمله هدفون محسوب می‌شود. یکی از منحصربه‌فردترین محصولات برند برین ویوز آدیو هدفون HM5 Studio Monitor نام دارد که یکی از راحت‌ترین هدست‌های موجود در بازار نیز محسوب می‌شود. این نوع هدفون با توجه به محافظ صدایی که دارد کیفیت صدای بالایی را تضمین خواهد کرد که البته کاربر می‌تواند برای راحتی بیشتر تنظیماتی را نیز بر روی آن اعمال نماید. جالب است بدانید که برین ویوز آدیو همچنین هدفون‎‌هایی مناسب برای کودکان که از اتصال بلوتوث نیز بهره‌مند هستند را می‌سازد که در رنگ‌های متنوع نیز عرضه می‌شوند.

 

53- اونکیو (Onkyo)

برند اونکیو / Onkyo

اونکیو برندی معروف است که تاکنون برنده جوایز بی شماری در عرصه سینما، از دید کاربران و همچنین حوزه IT شده است. جالب است بدانید این برند ژاپنی در سال 1964 تاسیس شد که که توانسته تجربه‌ای بالغ بر 70 سال را برای خود رقم بزند. با این حال این شرکت با سابقه با شرکت‌هایی همچون پایونیر و گیبسون گیتار همکاری می‌کند.

شما می‌توانید از بین هدفون‌های اونکیو نوع سیم دار و یا بی سیم آن را برگزینید. علاوه بر این همه این مدل‌ها از مواد مخمل ساخته شده‌اند و از پنل لمسی برای کنترل صدا و همچنین پشتیبانی از صدا با وضوح بالا برخوردار هستند. محصولات هدفون اونکیو محصولاتی مناسب برای استفاده در فضای باز هستند. ویژگی لغو نویز هم از دیگر مشخصه‌های هدفون اونکیو است. با همه این احوال می‌توانیم بگوییم که هدفون‌های برند اونکیو محصولاتی مناسب برای گوش دادن به موسیقی راک و متال که نیاز به باس دقیق و عمیقی دارند، محسوب می‌شوند.

 

52- فراری (Ferrari)

برند هدفون فراری / ferrari headphone brand

افراد زیادی در دنیا وجود دارند که از دوستداران خودروهای فراری هستند اما تنها تعداد معدودی از آن‌ها این شانس را خواهند داشت تا صاحب یک خودروی فراری باشند. با این حال اگر شما صاحب یک فراری نیستید، می‌توانید یک جفت از هدفون‌های این برند منحصر به فرد را داشته باشید. البته توجه داشته باشید که هدفون‌های این برند به اندازه هدفون‌های کامل از ویژگی‌های کاملی برخورار نسیتند. اما به هر حال محصول در خور به شمار می‌روند.

گفتنی است که هدفون‌های فراری در رنگ‌های متنوع و ترکیب زیبایی از رنگ‌های زرد، مشکلی و نقره‌ای و همچنین قرمز و مشکی عرضه می‌شوند. جالب است بدانید هدفون‌های فراری نیز به مانند خودروهای این برند از قدرت بالایی برخوردار هستند و کیفیت صدای فوق‌العاده بالایی را ارائه می‌دهند و به عنوان رقیبی برای سایر هدفون‌های موجود در بازار محسوب می‌شوند. با این انتخاب چند صد دلاری شما می‌توانید هدفونی را با توجه به سلیقه موردنظرتان برگزینید.

 

51- فوتیو (Photive)

فوتیو / photive

برند فوتیو هدفون‌های بی سیم تولید می‌کند. درواقع این شرکت با تولید محصولاتی به روز قصد دارد تکنولوژی را به کار بگیرد و از آن طریق زندگی راحت‌تری را برای کاربران به ارمغان آورد که در این رساتا «شنیدن، قدرت و محافظت» شعار آن‌ها است. با این حساب جالب است بدانید این برند باراز دوستداران موسیقی و افراد فعال در این حوزه را مورد هدف قرار می‌دهد.

 

هدفون های بلوتوثی فوتیو/ photive bluetooth headphone

 

برجسته‌ترین هدفون تولیدی این برند هدفون‌های پیشرفته CSR هستند که از بلوتوث 4.0 پشتیبانی می‌کنند و همچنین به یک رابط کاربری لمسی که در گوشی سمت راست قرار دارد نیز مزین هستند. گفتنی است که این هدفون‌ها از کیفیت صدای بسیار بالایی برخوردار خواهند بود. دیگر نکته جالب در مورد هدفون‌های CST پشتیبانی آن‌ها از صدای باس دقیق است. همچنین به لطف بهره‌مندی این هدفون‌های از باتری لیتیوم بونی، آن‌ها می‌توانند به طور مدارم بین 12 تا 15 ساعت کار کنند. در نهایت نیز باید بگوییم که اگر شما به دنبال هدفونی با طراحی زیبا هستید که از صدای باس نیز پشتیبانی کند، ما هدفون‌های برند فوتیو را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

 

50- XO Vision

XO ویژن / XO Vision

XO ویژن برندی پیشگام در عرصه تولید لوازم الکترونیکی و همچنین لواز جانبی خودرو است که در ساخت هدفون نیز تخصص خاصی دارد. همه محصولات این برند تحت استاندارد و تست دقیق Triple Protection به بازار عرضه می‌شوند. درواقع در این بررسی سه گانه، مقاومت گرمایی محصول توسط مرکز کنترل کیفیت آمریکا مورد بررسی قرار می‌گیرد. اگر محصول از این مرحله با موفقیت بگذرد نمونه واقعی آن توسط کارخانه تولید خواهد شد. از طرف دیگر در مرحله آخر نیز توسط بازرسان XO Vision در هنگ کنگ مورد بازبینی و بررسی قرار می‌گیرند.

 

هدفون بلوتوثی XO ویژن / XO Vison Bluetooth headphone

 

هدفون‌های XO ویژن دارای ویژگی پشتیبانی از تکنولوژی بی سیم مادون قرمز و همچنین تاشو هستند. درواقع تکنولوژی مادون قرمز یا IR اجازه خواهد داد تا کاربران بدون نگرانی بتوانند صدای واضحی را از هدفون‌های خود در داخل خودرو دریافت کنند. علاوه بر این هدفون‌های XO ویژن دارای ویژگی‌هایی هستند که به طور خودکار مصرف باتری را بررسی می‌کنند. با این حال و با همه ویژگی‌های خوبی که بیان کردیم هدفون‌های این برند از قیمت مناسبی برخوردار هستند.

 

49- گرانولا (GranVela)

برند گرانولا / granvela

 

گرانولا شرکتی است که در زمینه طراحی، ساخت و عرضه محصولات صوتی فعالیت می‌کند. این شرکت علاوه بر تولید محصولات صوتی که هدفون و هندزفری هم جزو آن است در زمینه تولید تجهیزات کامپیوتری مانند موس، کیبورد، چراغ LED و دیگر تجهیزات فعالیت دارد. هدف گراولا رعایت بالاترین سطح استاندارد در محصولات است. با این حال گرانولا مفتخر است که محصولات خود را به 9 کشور از جمله ایالات متحده عرضه می‌کند.

 

هدفون گرانولا / granvela headphone

 

هدفون‌های بی سیم گراولا که از طریق بلوتوث 4.0 قادر به برقراری ارتباط با دستگاه‌های پشتیبانی‌کننده هستند، قادرند کیفیت صدای بالایی را به ارمغان آورند که این کیفیت بالا تا 10 متر پشتیبانی می‌شود. همچنین به لطف باتری لیتیومم یونی قابل شارژی که این هدفون‌ها دارند می‌توانند به طور پیوسته 8 ساعت کار کنند. از این‌ها گذشته این هدفون از طراحی جذابی برخوردار است و برای گوش دادن به انوع موسیقی کلاسیک، پاپ و حتی الکترونیکی انتخاب مناسبی را برای مشتاقان موسیقی رقم می‌زند.

 

48- هارمن کاردون (Harman Kardon)

برند هارمن کاردن / harman kardon

هارمن کاردون برندی است که ازشرکت‌های زیرمجموعه سامسونگ محسوب می‌شود. درواقع سامسونگ شرکت‌های صوتی مختلفی را در زیر مجوعه خود دارد که می‌توان به شرکت‌هایی چون JBL ،Lexicon و Revel اشاره کرد که هر کدامشان محصولاتی مطرح را تولید می‌کنند.

 

هدفون‌های هندزفری هارمن کاردونبا نام Soho شناخته می‌شوند که قابلیت اتصال بلوتوثی را دارند و مناسب برای ورزش هستند” به طوری که کاربران می‌توانند از آن به راحتی حین حرکت استفاده نمایند. این نوع از هدفون‌ها دارای بدنه فلزی بوده که از جنس فولاد ضدزنگ ساخته شده است. همچنین سایر مواد بکار رفته در آن مانند قسمت‌های چرمی نیز از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند.

 

47- سادس (Sades)

برند سادس / Sades Company

سادس نیز یک شرکت معتبر چینی است که هدست‌های ارزان قیمت تولید می‌کند. یکی از محبوب‌ترین محصولات این شرکت هدست بازی Sades SA-708 نام دارد که مورد پسند منتقدین و کاربران بسیار زیادی قرار گرفته است. اگر شما گیمر هستید و به دنبال هدفونی مناسب برای این هدف می‌گردید انتخاب هدفون Sades SA-708 تجربه خوبی را برای شما رقم خواهد زد.

 

این هدفون در کنار اینکه صدای باکیفی را برای شما به ارمغان می‌آورد ویژگی‌هایی را در خود جای داده است که در حین بازی احساس خوبی به شما دست خواهد داد و دقیقا همان چیزی است که یک گیمر از هدستی مناسب انتطار دارد. این در حالی است که بسیاری از کاربران در مورد راحتی و کاربری آن نیز احساس رضایت داشتند.

در کنار همه ویژگی‎‌هایی که این هدست گیمینگ باکیفیت ارائه می‌دهد، باید این را نیز اضافه کنیم که کیفیت بلندگوی آن نیز بسیار خوب و قابل قبول است؛ به طوری که در زمان صحبت صدای تنفس را انتقال نخواهد داد. از طرفی پشتیبانی از صدای عمیق که هر گیمری به آن علاقه دارد از دیگر ویژگی‌های این هدست باکیفیت محسوب خواهد شد.

 

46- پاروت (Parrot)

هدفون پاروت / parrot headphone

دیگر برند معروف در زمینه هدفون پاروت نام دارد. درواقع این شرکت تجهیزات صوتی متنوعی دارد که همگی از کیفیت بالایی برخوردار هستند؛ به طوری که دوستداران موسیقی نیز کیفیت صدای ایده آل این هدفون‌ها را مورد تحسین قرار می‌دهند. معروف‌ترین مدل هدفون این برند Parrot ZIK 3 نام دارد. درواقع این هدفون بی سیم است و به لطف همکاری این شرکت با طراح معروف فیلیپ استارک از طراحی بصری زیبایی نیز بهره می‌برد. همچنین جالب است بدانید که رنگ‌های متنوعی از این هدفون نیز وجود دارد و کاربران باتوجه به سلیقه خود می‌توانند رنگ مورد نظر را انتخاب نمایند.

کنترل نویز، حسگر مجاورت و همچنین شارژ بی سیم از ویژگی‌های فنی هدفون Parrot ZIK 3 محسوب می‌شود؛ جالب است بدانید همه این ویژگی‌ها با هم در دیگر هدفون‌های موجود در بازار وجود ندارند. همین‌طور پشتیبانی از دوام باتری به مدت 18 ساعت و کنترل لمسی در گوشی سمت راست از دیگر ویژگی‌های منحصر به فرد این هدفون باکیفیت محسوب می‌شود. با همه این ویژگی‌های خوبی که بیان کردیم Parrot ZIK 3 هدفونی مناسب برای استفاده در مکان‌های مختلف و نیازهای متفاوت است.

 

45- 66 آدیو (66audio)

برند 66 آدیو / 66 Audio

اگر جزو افرادی هستید که به دنبال یک هدفون ورزشی بلوتوث دار مناسب در بازار می‌گردید، محصولات 66 آدیو یکی از بهترین گزینه‌های موجود خواهد بود. جالب است بدانید که این برند در سال 2013 تاسیس شد و تنها حدود یک سال آینده توانست به محبوبیت قال توجهی دست یابد. هدفون معروف این برند مدل BTS نام دارد که جزو تجهیزات صوتی بدون سیم محسوب می‌شود و به طور خاص مخصوص ورزشکاران و آن دسته از کاربرانی است که به دنبال هدفونی با شارژ باتری طولانی هستند.

 

هدفون 66 آدیو / 66Audio headphone

 

جالب است بدانید که مدل BTS هدفون‌های 66 آدیو دارای دو نوع مختلف بی تی اس اسپرت (BTS Sport) و بی تی اس پرو (BTS Pro) است. هر دوی این هدفون‌ها بی سیم بوده و از اتصال بلوتوث بهره می‌برند. شایان ذکر است که مدل اسپرت می‌تواند 5 ساعت به طور مستمر به پخش صدا بپردازد؛ در حالی که مدل پرو این ویژگی را تا بیش از 40 ساعت پشتیبانی می‌کند. همچنین جالب است بدانید که که مدل پرو این هدفون دارای برنامه iOS رایگانی به نام Motion Control iOS Smart App است که به ایجاد توازن صدا در هدفون می‌پردازد. علاوه بر این این هدفون به راحتی با این برنامه در اپل واچ و هر دستگاه دیگر مبتنی بر iOS کار می‌کند.

 

44- سوند اینتون (Sound Intone)

برند سوند اینتون / sound intone

سوند اینتون یکی از برندهای عرضه کننده هدفون به شمار می‌رود که در سال‌های اخیر ظهور کرده است. محصولات این برند بسیار ارزشمند بوده و از طراحی زیبایی نیز برخوردارند. علاوه بر هدفون این شرکت سایر تجهیزات صدا را نیز تولید می‌کند و در میان محصولاتش هدفون CX-05 از محبوبیت بالایی برخوردار است. جالب است بدانید که علیرغم قیمت پایینی که این هدفون دارد، از طراحی زیبا و رنگ مشکی جذابی به همراه تریم فلزی زیبایی بهره می‌برد.

 

هدفون CX-05 برند سوند اینتو / CX-05 on ear headphone sound intone

سیم این محصول برای محافظت بیشتر بافته شده است و کیفیت صدای خوبی را نیز به ارمغان می‌آورد.

 

43- بلودیو (bluedio)

برند بلودیو / bluedio

اگرچه بلودیو نیز به مانند دیگر برندهایی که اخیرا معرفی کردیم، برندی جدید است، اما یک برند تجاری پویا در این عرصه محسوب می‌شود که امکان خرید آنلاین آن نیز برای مشتریان فراهم است. ویژگی‌های پیشرفته، طراحی شیک و ساختار قوی از خصوصیاتی است که این برند را از سایر برندها متمایز خواهد کرد. جالب است بدانید که بلودیو بر روی دو نوع اصلی هدفون یعنی بلوتوثی و هدفون سیم دار تمرکز دارد. کارخانه این برند در چین قرار دارد اما نام تجاری آن از سال 2009 در ایالات متحده ثبت شده است.

همچنین شایان ذکر است که هدفون‌های بلودیو در مدل‌های Air ،Turbine و Victory عرضه می‌شوند. هدفون نوع ایر (Air) از طراحی منحصر به فردی برخوردار است و برای افرادی که به دنبال هدفونی مدرن و امروزی هستند، مناسب است. این هدفون‌های بلوتوثی از کابل شارژ USB نیز بهره می‌برند. همچنین مدل‌های توربین (Turbine) این نوع از هدفون‌ها نیز به عنوان نسخه برتر هدفون‌های بلودیو شناخته می‌شوند. این در حالی است که کیفیت و جزئیات صدا نیز در این هدفون‌ها ارتقا یافته است. از طرفی مدل آخر یعنی مدل ویکتوری (vectory) نیز از تکنولوژی صوتی ویژه‌ای بهره می‌برد که صدا را عمیق‌تر، قوی‌تر و همین‌طور متعادل‌تر به گوش می‌رساند.

 

42- اس ام اس آدیو (SMS Audio)

برند اس ام اس آدیو / SMS Audio

اس ام اس آدیو یکی از شرکت‌های آمریکایی فعال در حوزه صدا است که در سال 2011 توسط رپر معروف 50Cnet تاسیس شد. در آن زمان این رپر بین‌المللی به همراه کارآفرینی با این ایده که هدفون‌های کنونی به اندازه‌ای که باید خوب نیستند به فکر احداث کمپانی برای ساخت هدفون پرداختند. در همان سال بود که SMS Audio شرکت Koko Audio را خریداری کرد.

درواقع این شرکت تنها بر روی بازار هدفون تمرکز دارد و محصولات آن نیز زبانزد بوده و از عملکرد بالایی برخوردار هستند. گفتنی است که تنوع هدفون‌ها نیز زیاد بوده و مشتریان می‌توانند هدفون‌های بی سیم، با سیم، رو گوشی و یا هندزفری‌هایی را از این برند خریداری نمایند. از طرف دیگر این برند هدفون‌هایی دارد که کاربران می‌توانند از آن‌ها به راحتی در حین ورزش کردن استفاده نمایند. دیگر نکته جالب دیگر درباره هدفون‌های اس ام اس آدیو این است که هدفون‌های این برند در رنگ‌های متنوع از جمله رنگ‌های سیاه، سفید، آبی و نارنجی عرضه می‌شوند. با این حساب اس ام اس آدیو نیز به مانند دیگر رقیبان خود می‌تواند انتخاب‌های خوبی را برای شما رقم بزند.

 

41- برند می آدیو (MEE Audio)

برند می آدیو / mee-audioمی آدیو برندی نوپا است اما تخصص خاصی در تولید هدفون‌های بی سیم و ورزشی باکیفیت دارد. تنوع محصولات این برند زیاد بوده و برای همه قشرها از پیر تا جوان نیز مناسب است. این شرکت با توجه به کیفیت صدایی که ارائه می‌دهد بیشتر در پی کسب رضایت مشتری است. جالب است بدانید که احداث کنندگان این شرکت افرادی از اهالی موسیقی هستند و در نتیجه می‌توانند اطمینان دهند که محصولات تولیدی‌شان برای گوش دادن به موسیقی انتخابی مناسب خواهد بود.

جالب است بدانید که مدل‌های ران وی (Runaway)، تاچ (Touch)، رامبل (Rumble) و سری ماتریکس از جمله مدل‌های معروف این برند محبوب محسوب می‌شود. با این حال هر کسی می‌تواند با انخابی یکی از محصولات می آدیو با توجه به نیازهای روزمره هدفونی به روز را تهیه نماید و از امکانات آن بهره‌مند شود.

ادامه دارد …

 

مشخصات کامل و خرید هدفون و هدست بی سیم و باسیم از پلازا
{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران2 دیدگاه
avatar
F
.
04 تیر 1399، 00:16
پاسخ
0
0
با تشکر عالی بود
avatar
من
.
02 تیر 1399، 19:20
پاسخ
0
1
برو بابا با این محصولاتت اسم اینارو خدا هم نشنیده چه برسه بخوایم از فروشگاه های زنجیره ای (همون دکه ها) بخریمشون جو گرفتتت ها! تازه نصف بیشتر این مارکا از رده خارج شدن، معلومه خودتم اصلا با موسیقی و وسایلش آشنا نیستی اینارو آوردی
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402