معرفی بهترین اسپیکرهای کامپیوتر (رومیزی) در سال 2021

بهترین اسپیکر‌های رومیزی بازار ایران
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

اسپیکر رومیزی همان اسپیکرهای کامپیوتر است که کنار لپ تاپ یا کامپیوتر شما قرار می‌گیرد و کیفیت صدای سیستم شما را افزایش می‌دهد. اگر به هر دلیلی از جمله موسیقی، بازی و هرچیز دیگر به دنبال یک اسپیکر کامپیوتر خوب می گردید، راهنمای خرید بهترین اسپیکرهای کامپیوتر 2021 کار را برای شما راحت کرده است. با پلازا و معرفی بهترین اسپیکرهای رومیزی همراه باشید.

در سال‌های اخیر به دلیل پیشرفت صدا و استفاده از فناوری‌های مربوطه برای ارتقای تجربه شنیداری توسط منابع صوتی مختلف، دستگاه‌های مختلفی از جمله هدفون‌ها و اسپیکرها شاهد ارتقای قابل توجهی بوده‌اند. به‌طوری‌که امروزه شاهد ارتقای کیفیت این نوع از تجهیزات جانبی کامیپوتری هستیم. این در حالی رخ می‌دهد که علاوه بر کیفیت، سازندگان با استفاده از معیارهای مختلفی با هم به رقابت می‌پردازند.

بهترین اسپیکر برای کامپیوتر

اسپیکرها یکی از تجهیزات جانبی کامپیوتری هستند که شاید بیش از همه مورد توجه گیمرها و یا افرادی که با موسیقی سر و کار دارند است. می‌توان گفت این دستگاه‌های جانبی انواع مختلفی دارند. در نوع قدرتمندتر اسپیکرها به صورت رومیزی و یا ایستاده طراحی می‌شوند. این در حالی است که اسپیکرهای قابل حمل نیز دستگاه‌های محبوبی برای گروهی دیگر از کاربران به شمار می‌روند. با این حال باید بگوییم که بهترین اسپیکرهای رومیزی آن دسته از اسپیکرهایی هستند که علاوه بر تولید صدای باکیفیت و واضح، از قیمت قابل قبولی نیز برخوردار باشند. البته توجه داشته باشید که اندازه کوچک و جاگیر نبودن اسپیکرها نیز می‌تواند از دیگر معیارهای سنجش یک اسپیکر خوب باشد.

بهترین اسپیکرهای رومیزی در سال 2021

فهرست بهترین اسپیکرهای کامپیوتر در سال 2021 به شما کمک می‌کند که موقع خرید یک اسپیکر رومیزی با انواع مدل‌ها و قیمت‌ها آشنا شوید. یک اسپیکر رومیزی معمولی که فقط شامل اسپیکر است می‌تواند صدای کامپیوتر را فقط افزایش دهد. اما برخی از اسپیکرهای یشرفته‌تر که شامل ساندبار و ساب ووفر هستند آپشن‌های بیشتری به شما می‌دهند که بر اساس مدل و کمپانی متفاوت هستند. در ادامه تعدادی از بهترین اسپیکرهای رومیزی را بررسی می‌کنیم.

اسپیکر کامپیوتر بوز مدل Companion 2 Series III

اسپیکر کامپیوتر

ویژگی‌ها:

نوع سیستم: 2.0 | ورودی‌ها: دو ورودی 3.5 میلی متری | اندازه: 7.5* 5.9* 3.1 اینچ | توان: نامشخص

نکات مثبت:

+ باس بزرگ

+ صدای کامل

نکات منفی:

– نداشتن کنترلهای باس و تریبل

اسپیکر رومیزی Campanion 2 series III یکی از بهترین اسپیکرهای کامپیوتر موجود است. اندازه این اسپیکر 7.5* 5.9* 3.1 اینچ است و خیلی فضای زیادی از میز را اشغال نمی‌کند. اما با همین جثه کوچک صدای کامل و فوق‌العاده‌ای دارد.

قیمتش نسبت به کیفیت که دارد خوب است و به اصطلاح خرید آن می‌ارزد. البته این را هم توجه داشته باشید که شما دارید بهترین اسپیکر رومیزی کمپانی Bose را خریداری می‌کنید. اساسا کمپانی بوز کمپانی ارزان قیمتی نیست. این کمپانی در اسپیکرهایی که تولید می‌‌کند باس (Bass) دو برابر سایز است. این اسپیکر با صدای قدرتمند و تریبل خوب، به طور کلی صدای خیلی خوبی دارد.

این اسپیکر کامپیوتر حرفه ای طراحی ساده و شیکی دارد. سمت را ست آن یک پیچ کنترل صدا دارد. درکنار آن نیز جک هدفون قرار دارد. یعنی لازم نیست برای گوش دادن خصوصی اسپیکر را قطع کنید. ایراد این اسپیکر رومیزی این است که دکمه یا پیچی برای کنترل باس و تریبل ندارد. اما با صدای متعادلی که دارد این نقص چندان به چشم نمی‌آید.

اسپیکر رومیزی AudioEngine A2+

اسپیکر رومیزی

ویژگی‌ها:

نوع سیستم: 2.0 | ورودی‌ها: 3.5 میلی متری، استریو RCA، میکرو USB، خروجی RCA | اندازه: 6* 5.3* 4 اینچ | توان: 15 (هر اسپیکر)

نکات مثبت:

+ صدای با جزئیات

+ باس، تریبل و مید متعادل

نکات منفی:

– گران قیمت

دومین ردیف از فهرست بهترین اسپیکرهای رومیزی مدل AudioEngine A2+ را می‌بینیم. اگر به دنبال یک اسپیکر رومیزی می‌گردید که صدا را با جزئیات پخش کند مدل AudionEngine A2+ را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این اسپیکر با ابعاد ذکر شده در ویژگی‌های بالا می‌تواند سه صدای یک تریبل خوب، یک میدان گسترده صدا و باس و مید متعادل بدون ساب ووفر را ارائه دهد.

علاوه بر ویژگی‌های بالا، به لطف اسپیکرهای 15 واتی وقتی صدا را زیاد کنید، بازهم صدای خیلی خوب و با جزئیاتی می‌شنوید. طراحی آن زیباست و جلوه قشنگی روی میز دارد. با اینکه این پخش کننده صوتی کامپیوتر قیمت بالایی دارد، اما به هرحال پول کیفیت و زیبایی را دارید می‌دهید.

این اسپیکر دسکتاپ یک جک 3.5 میلی متری دارد که به همه کامپیوترها و گوشی‌های امروزی می‌خورد. نبود ساب ووفر برای کسانی که فضای کمی روی میز دارند خیلی خوب و کمک کننده است.

اسپیکر دسکتاپ لاجتیک Z625

بهترین اسپیکرهای کامپیوتر

ویژگی‌ها:

نوع سیستم: 2.1 | ورودی‌ها: صدای دیجیتال نوری، دو عدد جک 3.5 میلی متری، ماهواره RCA | اندازه: ماهواره‌ای | توان: 35 (هر ماهواره)

نکات مثبت:

+ ابعاد بزرگ، باس بزرگ

+ ورودی نوری

نکات منفی:

– ساب ووفر بزرگ

عاشقان باس این اسپیکر برای شما طراحی شده است! یکی از بهترین اسپیکرهای کامپیوتر در سال 2021 اسپیکر رومیزی لاجتیک مدل Z625 است. این اسپیکر دسکتاپ بزرگ است و صدای کامل و بسیار گسترده‌ای تولید می‌کند. شما می‌توانید با یا یک جک 3.5 میلی متری، یا با RCA یا با ورودی‌های نوری به این اسپیکر جذاب وصل شوید. البته مورد آخری یعنی اتصال نوری برای کامپیوترهای امکان پذیر نیست. چند دکمه هم برای کنترل باس و صدا دارد. که در صورت تمایل می‌توانید صدا و باس را کم و زیاد کنید.
این مدل از بهترین بلندگوهای کامپیوتر قیمتی بالا دارد، اما خوب خود ساب ووفر به تنهایی ارزش این قیمت را دارد. مثلا ویژگی کنترل باس و تریبل را خیلی کم در بهترین اسپیکرهای رومیزی ارزان قیمت می‌بینید.

اسپیکر رومیزی لاجیتک Z606

بهترین اسپیکرهای رومیزی

ویژگی‌ها:

نوع سیستم: 5.1 | ورودی‌ها: بلوتوث، RCA، 6 کانال مستقیم| اندازه: ماهواره‌ای | توان: 11 (هر ماهواره)

نکات مثبت:

+ صدای فراگیر

+ باس قوی

نکات منفی:

– فاقد ورودی نوری

برای کسانی که می‌خواهند از کامپیوتر و اسپیکر کامپیوتر به عنوان سینمای خانگی استفاده کنند، اسپیکر رومیزی بلوتوث مدل لاجتیک Z606 بهترین گزینه برای آن‌هاست. این سیستم شامل 5 اسپیکر 7 اینچی و یک ساب ووفر 11.7 اینچی است. این سیستم بزرگ می‌تواند صدای خیلی گسترده‌ای ایجاد کند.

شما می‌توانید صدای هر اسپیکر را با پیچی که دارد به میزان دلخواه تنظیم کنید. این اسپیکر کامپیوتر صدای گسترده ای به ندازه 70 وات تولید می‌کند. علاوه برا ورودی RCA، با بلوتوث هم می‌توانید به این اسپیکر کامپیوتر حرفه ای وصل شوید.

نقطه ضعف این سیستم بزرگ و هیجان انگیز این است که اتصال نوری ندارد. در واقع به یک پلیر نیاز دارید که بتواند از خروجی 6 کاناله مستقیم پشتیبانی کند.

اسپیکر رومیزی Creative Labs GigaWorks T20 Series II

بهترین اسپیکر برای کامپیوتر

ویژگی‌ها:

نوع سیستم: 2.0 | ورودی‌ها: 2 جک 3.5 میلی متری| اندازه: 9* 5.6*3.5 اینچ | توان: 14 (هر اسپیکر)

نکات مثبت:

+ صدای خوب

+ صدای متعادل

نکات منفی:

– وکال ضعیف

اسپیکر رومیزی مدل t20 بدنه محکمی دارند و صدای کلی خوبی دارند. این مدل اسپیکر قد بلندی دارد! و اندازه آن 9 اینچ است. صدای آن متعادل و تریبل و باس آن متعادل است. و البته می‌توانید سطح آن ها را هم تنظیم کنید. اگرچه اسپیکرها وکال‌های رزونانس ندارند، اما بازهم T20 یکی از محصولات خوب محسوب می‌شود.

این سیستم به 2 ورودی 3.5 میلی متری و یک اداپتور RCA به 3.5 میلی متر مجهز است. با این اداپتور می‌توان به منابع استریو وصل شد. با وجود توان 14 واتی در هر کانال، T20 می‌تواند صدای خیلی بلندتری از هم رده‌های خود داشته باشد.

اسپیکر لاجیتک G560

logitech G560 / لاجیتک G560 /

ویژگی‌ها:

نوع سیستم: 2.1 | ورودی‌ها: جک 3.5 میلی متری، بلوتوث، USB | اندازه: ماهواره ای | توان: نامشخص

نکات مثبت:

+ صدای خوب

+ باس بزرگ

+ نورپردازی جالب

نکات منفی:

– ساب ووفر بلند

– نرم افزار نورپردازی پیچیده

پشتیبانی از نور RGB یکی از ویژگی‌های امروزی در دستگاه‌های هوشمند است. به‌طوری که وقتی چنین خصوصیتی در دستگاهی وجود دارد، می‌توانیم متوجه این شویم که این دستگاه یک دستگاه گیمینگ است. با این حال برخی از کاربران از طرفداران این ویژگی هستند و برخی دیگر چندان تمایلی به این نوع نور ندارند. اما اسپیکر لاجیتک G560 لایت سینک یکی از دستگاه‌هایی است که با پشتیبانی از این ویژگی، نظر طیف وسیعی از کاربران مخصوصا گیمرها و علاقه‌مندان به بازی را به خود جلب نماید.

اسپیکر بلوتوث 3 تکه تسکو مدل TS 2191

اسپیکر بلوتوث 3 تکه تسکو مدل TS 2191TSCO TS 2191 Bluetooth Speaker

نوع اتصالبا سیم,بی سیم
اتصال دهنده بلوتوث 4.2,شیار کارت حافظه,3.5 میلی متری,USB
توان خروجی8 وات + 3×2 وات

نرم افزار شرکت لاجیتک نیز این امکان را فراهم می‌آورد که بتوانید دو حالت کنترلی را برای اسپیکر خود برگزینید. البته جالب است بدانید که امکان کنترل سخت افزاری نیز برای این بلندگو میسر شده است. شما می‌توانید این اسپیکر را از طریق بلوتوث و یا رابط AUX به منبع اصلی پخش صدا متصل کنید و از صدایی که توسط آن پخش خواهد شد، لذت ببرید. جالب است بدانید که با استفاده از این اسپیکر زیبا شما می‌توانید شاهد چرخه نور رنگین کمانی جذابی باشید که به‌عنوان یک ویژگی بصری زیبا می‌تواند با صدای پخش شده از اسپیکر هماهنگی جالبی را نیز به نمایش بگذارد.

اسپیکر لاجیتک G560 در حالی که از نورپردازی خیره‌کننده‌ای بهره می‌برد، کیفیت صدای خیلی خوبی را نیز برای کاربران به ارمغان می‌آورد. به‌طوری که پشتیبانی از تکنولوژی DTS:X که صدای فراگیر را برای کاربر فراهم می‌کند، از دیگر ویژگی‌های جذاب این اسپیکر خواهد بود که آن را به یکی از بهترین اسپیکرهای رومیزی تبدیل می‌کند.

اسپیکر کلیپش R15-PM

اسپیکر کلیپش R15-PM

ویژگی‌های مثبت:

+ از آمپلی فایر باکیفیت و اتصالات متنوعی پشتیبانی می‌کند.

ویژگی‌های منفی:

– اندازه بزرگ و قیمت بالایی دارد.

اکثر کاربران صرف هزینه بالای 500 دلار را برای یک بلندگو هزینه‌ای گزاف می‌دانند. اما همان‌طور که علاقه‌مندان به بازی و گیمرهای حرفه‌ای به داشتن سیستمی با کارت گرافیک سطح بالا علاقه‌مند هستند، کاربران طرفدار موسیقی نیز دلیل قانع‌کننده‌ای برای صرف این هزینه جهت تهیه یکی از بهترین اسپیکرهای رومیزی خواهند داشت. چراکه بهترین اسپیکر رومیزی معمولا از مانیتورهای مجهز و ساب ووفرهای جداگانه تشکیل شده‌اند. این در حالی است که بسیاری از آن‌ها صدای بسیار باکیفیتی را از خود پخش خواهند کرد که در این راستا معمولا این دسته از تجهیزات جانبی به گیمرها و همین‌طور فعالان و علاقه‌مندان به موسیقی توصیه می‌شود.

اسپیکر بلوتوث 3 تکه تسکو مدل TS 2189

اسپیکر بلوتوث 3 تکه تسکو مدل TS 2189TSCO TS 2189 Bluetooth Speaker

وزن2600 گرم
نوع اتصالبا سیم,بی سیم
اتصال دهنده بلوتوث 4.2,شیار کارت حافظه,3.5 میلی متری,USB

اسپیکر کلیپش R-15-PM علاوه پشتیبانی از صدای باکیفیت از ویژگی‌های فنی دیگری مانند پشتیبانی از 5 نوع ورودی بهره‌مند است. درواقع این اسپیکر به اتصالات بلوتوث، USB، جک 3.5 میلی‌متری صدا، نور دیجیتال و پشتیبانی از صدای RCA / Phono مجهز خواهد بود. با این حال جالب است بدانید که در کنار پشتیبانی از کیفیت صدای خیلی خوب می‌توانیم ویژگی‌ همه‌کاره بودن را نیز به این اسپیکر باکیفیت که یکی از بهترین‌ها در این عرصه است، بیافزاییم.

باتوجه به اینکه در بالا نیز اشاره کردیم، این اسپیکر از قیمت چندان پایینی برخوردار نیست و یکی از بهترین اسپیکرهای رومیزی سطح بالا و گران اما عین حال ساده محسوب می‌شود. با این حال ارزش صرف هزینه را برای عاشقان صدا خواهد داشت.

اسپیکر رومیزی Harman Kardon SoundSticks III

اسپیکر هارمن کاردون سوند استکس وایرلس (Harman Kardon SoundSticks Wireless)

ویژگی‌ها:

نوع سیستم: 2.1 | ورودی‌ها: 1 ورودی 3.5 میلی متری | اندازه: ماهواره ای | توان: 10 وات

نکات مثبت:

+ظاهر جذاب و شیک

+ صدای متعادل

نکات منفی:

– ماهواره های بلند

– گران تر از هم رده های خود

اسپیکر هارمن کاردون سوند استکس وایرلس (Harman Kardon SoundSticks Wireless) یکی دیگر از بهترین اسپیکرهای رومیزی است که عنوان یکی از بهترین‌های 2021 را یدک می‌کشد. باز هم می‌توان گفت این اسپیکر یکی از اسپیکرهای مورد علاقه طرفداران بازی‌های کامپیوتری است. درواقع این دست از افراد با خرید این محصول می‌توانند به نوعی تجهیزات بازی‌های کامپیوتری خود را کامل کرده و تجربیات جدیدی را از دنیای صدا با پرداخت حدود 200 دلار برای خود رقم بزنند.

اسپیکر بلوتوث 3 تکه تسکو مدل TS 2195

اسپیکر بلوتوث 3 تکه تسکو مدل TS 2195TSCO TS 2195 Bluetooth Speaker

نوع اتصالبا سیم,بی سیم
اتصال دهنده بلوتوث 4.2,شیار کارت حافظه,3.5 میلی متری,USB
توان خروجی3 وات

جالب است بدانید که مدل استاندارد SoundSticks III از قیمتی معادل 169.95 دلار برخوردار است و مدل بالاتر آن که وایرلس نیز است دارای قیمت 229.95 دلار خواهد بود. اما این در حالی است که اسپیکر هارمن کاردون مدل SoundSticks Wireless بااینکه ویژگی‌های برازنده‌ای دارد، جزو اسپیکرهای میان‌رده محسوب می‌شود و شاید پرداخت چنین هزینه‌ای برای آن اندکی گزاف به نظر بیاید. اما این عقیده برای آن دسته از کاربرانی است که هنوز کیفیت صدای این اسپیکر را تجربه نکرده‌اند. درواقع این اسپیکر به‌عنوان یکی از رقیبان در میان بهترین اسپیکرهای رومیزی 2021 شناخته می‌شود.

اسپیکر SoundSticks Wireless هارمن کاردون علاوه بر ویژگی‌های بیان شده و پشتیبانی از کیفیت صدای عالی، همان‌طور که در تصویر  مشاهده می‌کنید، از طراحی قابل توجه و در عین حال جالبی برخوردار است که ارزش صرف هزینه 170 دلاری را خواهد داشت. هچنین جالب است بدانید برخلاف سایر اسپیکرهای بلوتوثی امروزی، اسپیکر هارمن کاردون به محض روشن‌ شدن با منبع صوتی ارتباط برقرار می‌کند. این موضوع کمک خواهد کرد تا هر زمان که بخواهیم منابع پخش صدا از کامپیوتر و یا هر دستگاه دیگر را تغییر دهیم.

سوند بار Leviathan ریزر (Razer Leviathan Sound Bar)

سوند بار Leviathan ریزر (Razer Leviathan Sound Bar)

ویژگی‌های مثبت:

+ پشتیبانی از فناوری بلوتوث و صدای مجازی دالبی 5.1

ویژگی‌های منفی:

– قیمت بالا

یکی از مشکلاتی که همه گیمرها با آن مواجه هستند، مشکل فضا است. چراکه این افراد باید تجهیزات مختلفی را بر روی میز کار خود داشته باشند. متاسفانه اگر به دنبال یکی از بهترین اسپیکرهای رومیزی هستید، انتخاب‌های کمی در این زمینه در مورد دستگاهی که جای کمی را بگیرد، وجود خواهد داشت. اما خبر خوب این است که شرکت ریزر راه‌حلی برای حل این مشکل اندیشیده است. دروافع سوند بار Leviathan یکی از محصولات باکیفیت ریزر است که در عین حال جای کمی را بر روی میز اشغال خواهد کرد. درواقع جالب است بدانید این اسپیکر به شکلی طراحی شده است که می‌تواند حتی زیر مانیتور قرار بگیرد.

اسپیکر تسکو مدل 2064

اسپیکر تسکو مدل 2064TSCO 2064 Speaker

وزن535 گرم
نوع اتصالبا سیم
اتصال دهنده3.5 میلی متری

همچنین پشتیبانی از اتصال بی سیم و همین‌طور با سیم از دیگر خصوصیات این اسپیکر محسوب می‌شود. درواقع این طراحی مینیمال اجازه خواهد داد تا بتوانید به راحتی از کیبورد و موس خود نیز استفاده کنید. جالب است بدانید هرچند که این اسپیکر از صدای فراگیر 5.1 پشتیبانی نمی‌کند، اما صدای دالبی 5.1 که به صورت مجازی در این دستگاه تعبیه شده است، قادر است کیفیت صدای قابل قبولی را تولید کند. به‌طوری که Leviathan در آزمون‌های مختلف سربلند بیرون آمده است. این در حالی بوده که استفاده راحتی نیز برای کاربران به ارمغان می‌آورد.

با این حساب با توجه به ماهیت جمع‌وجور این اسپیکر به نظر می‌رسد که ما با یک محصول در خور نیز روبه‌رو باشیم که هم جای اندکی را می‌گیرد و هم اینکه کیفیت صدای بالایی دارد. جالب است بدانید قیمت این اسپیکر حدود 200 دلار بوده که با این قیمت می‌تواند با چند اسپیکر دیگر نیز در این زمینه به رقابت بپردازد. درست است که این اسپیکر ممکن است نتواند با اسپیکر G960 لاجیتک رقابت کند و یکی از بهترین اسپیکرهای رومیزی نباشد، اما می‌تواند انتخاب هوشمندانه‌ای را برای صاحبان کامپیوترهای دسکتاپ که اسپیکر ساده‌ای نیاز دارند، رقم بزند.

 

اسپیکر JBL 306P MkII

اسپیکر JBL 306P MkII

ویژگی‌های مثبت:

+کیفیت صدای عالی

+ قیمت مقرون به صرفه با توجه به امکاناتی که دارد

ویژگی‌های منفی:

– اندازه بزرگ

اسپیکر JBL 306P MkII یکی از بهترین اسپیکرهای رومیزی و خانگی 2021 بوده که از قیمت قابل قبولی نیز برخوردار است. اسپیکر جی بی ال مدل JBL 306P MkII برای کاربرانی که حرفه‌ای در زمینه صدا و صداگذاری کار می‌کنند می‌تواند انتخابی مناسب باشد؛ چراکه صدای باکیفیتی را تولید کرده و می‌تواند متناسب با صدای محتواهای تولیدی، خروجی خوبی را از خود به نمایش بگذارد. پشتیبانی از صدای باکیفیت و شفاف نیز از دیگر خصوصیات این اسپیکر محسوب می‌شود که می‌تواند کارایی یک اسپیکر استودیویی را نیز به ارمغان آورد.

همچنین به لطف برخورداری از یک ووفر 6 اینچی می‌توانیم شاهد پشتیبانی خوبی از صدای باس در این اسپیکر قدرتمند باشیم. درواقع این ووفر 6 اینچی در مدل جدید و 2021 اسپیکر 306P دیده می‌شود که با تکنولوژی‌های به روزی همراه شده است. بخش تقویت کننده این اسپیکر نیز به اندازه‌ای قدرتمند است که می‌تواند فضای وسیعی را بدون اینکه افت کیفیت داشته باشد، تحت پوشش خود قرار دهد. همچنین پیشتبانی از وروودی‌های صوتی مختلف از دیگر ویژگی‌های خوب این اسپیکر محسوب می‌شود.

 

اسپیکر کلیپش Promedia 2.1

 اسپیکر کلیپش Promedia 2.1

ویژگی‌های مثبت:

+ پشتیبانی از کیفیت صدای عالی

+ ساب ووفر قدرتمند

ویژگی‌های منفی:

– دکمه خاموش / روشن ندارد

جالب است بدانید اسپیکر کلیپش Promedia 2.1 در سال 2000 معرفی شد و از آن زمان تاکنون به عنوان یک وسیله جانبی پیشنهادی برای آنانی به شمار می‌رود که به دنبال یک اسپیکر باکیفیت و با قیمت 150 دلار هستند. این اسپیکر در طول یک دهه گذشته تغییرات زیادی را تجربه نکرده است چراکه طراحی آن در زمان معرفی آنقدر کامل بوده که نیازی به تغییر در این اسپیکر از سوی سازندگان دیده نشد. این در حالی است که به منظور همگام بودن با دنیای مدرن اسپیکرهای امروزی، کلیپش اسپیکر بلوتوثی خود را نیز معرفی کرد که با فناوری بلوتوث کار می‌کنند. اما این در حالی است که مکانیزم پخش صدا همان‌طور که اشاره شد هیچ تغییری در این اسپیکرها نکرده است.

اسپیکر تسکو مدل TS 2066

اسپیکر تسکو مدل TS 2066TSCO TS 2066 Speaker

وزن680 گرم
نوع اتصالبا سیم
اتصال دهنده3.5 میلی متری

بلندگوهای اسپیکر Promedia 2.1 دارای یک آمپلی فایر داخلی هستند که به راحتی می‌توانند صدای دریافتی را در فضایی که قرار دارند پخش کنند. علاوه بر این به لطف بهره‌مندی از یک ساب ووفر حجیم، این نوع اسپیکرها به‌عنوان یکی از بهترین اسپیکرهای رومیزی دنیای گیمینگ نیز شناخته می‌شوند. در این راستا می‌توانند به طرز شگفت‌انگیزی صدایی فوق‌العاده با کیفیت را به عنوان خروجی به گوش کابران برسانند. علاوه بر این با افزایش ولوم نیز مشکلی در پخش صدای آن‌ها ایجاد نخواهد شد و همان کیفیت پخش حفظ می‌شود.

کلیپش Promedia 2.1 به‌عنوان یکی از بهترین اسپیکرهای رومیزی و اقتصادی شناخته می‌شود که علاوه بر گیمینگ بودن و خروجی صدای عالی، اگر کاربری می‌خواهد اسپیکری با کیفیتی مشابه لاجیتک G960 را تجربه کند اما پول کمتری برای آن بپردازد، مسلما یکی از پیشنهادات همین اسپیکر کلیپش Promedia 2.1 خواهد بود.

 

اسپیکر Creative A250

 اسپیکر Creative A250

ویژگی‌های مثبت:

+ قیمت مقرون‌به‌صرفه

+ به فضای اندکی نیاز دارد.

ویژگی‌های منفی:

– عدم برخورداری از تنظیمات باس

اسپیکر Creative A250 یکی از بلندگوهای کامپیوتری ارزان در بازار سخت افزار کامپیوتر است. این اسپیکر زیر 50 دلار قیمت دارد و در زمانی که می‌خواهید هزینه محدود را برای چنین دستگاهی بپردازید، انتحاب مناسب را برای شما رقم خواهد زد؛ چراکه در کنار قیمت پایین از کیفیت صدای خوبی نیز پشتیبانی می‌کند. جالب است بدانید با وجود اندازه جمع‌وجوری که اسپیکر Creative A250 دارد، می‌تواند صدایی با حجم بالا را نیز پخش کند. خروجی نهایی این اسپیکر معادل 9 وات بوده و در مقایسه با رقیبان و هم رده‌های خود می‌تواند صدای واضح‌تری را به گوش مخاطبان خود برساند.

این در حالی است که اسپیکر یاد شده از صدای باس پشتیبانی نمی‌کند و همچنین اعوجاج اندکی نیز در صدای تولید مشاهده خواهد شد. با این حساب می‌توان گفت علیرغم کوچک بودن و توان خروجی اندکی که اسپیکر Creative A250 دارد باید بگوییم که در رقابت با اسپیکرهایی همچون لاجیتک Z313 یا آکوئستیک CA-3602 می‌تواند با ساب ووفر باکیفیتی که در اختیار دارد صدای واضح‌تر و باکیفیت‌تری را نیز تولید کند. تنها ایراد این اسپیکر شاید مربوط به عدم پشتیبانی آن از صدای باس باشد.

جالب است بدانید که حجم اندکی که این اسپیکر می‌گیرد می‌تواند گزینه‌ای مناسب در دسته اسپیکرهای رومیزی برای آن دسته از افرادی باشد که مدام در حال تغییر مکان زندگی خود هستند و یا اینکه فضای محدودی در میز کار خود دارند و یا اینکه قصد استفاده از اسپیکر را در اتاقی کوچک دارند. با همه این‌ها می‌توانیم بگوییم که اسپیکر Creative A250 یکی از بهترین انتخاب‌ها در میان اسپیکرهای میان رده است که در عین حال همان‌طور که اشاره کردیم از قیمت قابل قبولی نیز برخوردار است.

 

اسپیکر بی سیم KEF LS50

اسپیکر بی سیم KEF LS50

ویژگی‌های مثبت:

+ ظاهر زیبا و شیک

+ پشتیبانی از صدای باکیفیت

ویژگی‌های منفی:

– قیمت بالای 2,200 دلار

اسپیکر بی سیم KEF LS50 یکی از قدرتمندترین اسپیکر کامپیوتر در میان اسپیکرهای 2021 شناخته می‎شود. این اسپیکر قدرتمند ظاهری زیبا و شکیل دارد و کیفیت صدای بسیار خوبی را تولید می‌کند. علاوه بر این از اندازه قابل قبولی برخوردار است به‌طوری که می‌توان از آن در مکان‌ها و بخش‌های مختلف خانه نیز استفاده کرد. جالب است بدانید که این اسپبکر ارتباط بسیار خوبی را با اپلیکیشن‌های موبایل در بستر وای فای برقرار کرده و موسیقی‌های گوشی را به خوبی پخش می‌کند. همچنین وضوح بالا در صدای تولیدی از دیگر ویژگی‌های بارز و برجسته این اسپیکر بی‌سیم محسوب می‌شود.

هرکدام از بلندگوهای این اسپیکر از دو آمپلی‌فایر تشکل شده‌اند که آن‌ها را قادر می‌سازد خروجی به میزان 230 وات در هر کانال را تولید کند. درواقع این توان خروجی به اندازه‌ای کافی است تا پاسخگوی فضایی بزرگ باشد و بتواند با بلندگوهای ایستاده خودنمایی کند. پس اگر شما به دنبال تولید صدایی باکیفیت و در عین حال بدون دردسر و همین‌طور تجهیزات اضافه و تقویت‌کننده‌ها هستید، باید بگوییم که اسپیکر LS50 انتخاب خوبی در این مورد خواهد بود؛ چراکه از کیفیت صدای بالا و ظاهری عالی برخوردار است که درواقع نمادی از یک اسپیکر مدرن قرن 21 را برای شما به ارمغان می‌آورد.

 

اسپیکر ریزر Nommo Pro

اسپیکر ریزر Nommo Pro

ویژگی‌های مثبت:

+ کیفیت خوب

+ پشتیبانی از نورپردازی کروما ریزر

ویژگی‌های منفی:

– قیمت بالا

مدل بعدی اسپیکر کامپیوتر از کمپانی razer است. یکی از موارد قابل توجه در مورد اسپیکر ریزر Nommo Pro قیمت بالای آن است. درواقع این اسپیکر با توجه به کارایی که دارد به نظر می‌رسد قیمت بالایی داشته باشد. اما این در حالی است که اسپیکر ریزر Nommo Pro قادر است صدایی با کیفیت بالا را تولید کند. با این حساب که پشتیبانی از ویژگی کروما ریزر از دیگر ویژگی‌های این اسپیکر عالی محسوب می‌شود. با این حال در عین حال که این اسپیکر می‌تواند صدای باکیفیتی را تولید نماید. از ظاهر زیبایی نیز با نورپردازی یاد شده بهره‌مند خواهد بود. خوب است خاطر نشان کنیم که اسپیکرهایی ارزان‌تر از این محصول ریزر نیز وجود دارند. که چنین ویژگی‌هایی دارند اما باید این را هم در نظر بگیریم که کیفیت صدای خوبی از این این اسپیکر ها تولید خواهد شد.

 

اسپیکر لاجیتک Z623

logitech Z623/اسپیکر لاجیتک Z623 / بهترین اسپیکر

ویژگی‌های مثبت:

+ پشتیبانی از ساب ووفر قدرتمند و کیفیت فوق‌العاده در کنار قیمت مقرون‌به‌صرفه

ویژگی‌های منفی:

– صدای باس قوی ندارد

معدل بعدی از بهترین اسپیکرهای کامپیوتر مدل Z623 لاجتیک است. در حالی‌که امروزه اسپیکرهای قدرتمند دارای قیمت بالایی هستند. اسپیکر لاجیتک Z623 در عین حال که کارایی قابل تحسینی دارد، از قیمتی قابل قبول نیز برخوردار است. درواقع با توجه به خروجی که دارد قیمت آن منطقی به نظر می‌رسد. هرچند لاجیتک Z623 ممکن است به عنوان یکی از اسپیکرهای میان رده به نظر برسد. اما ساب ووفر این اسپیکر می‌تواند صدای باکیفیت فوق‌العاده بالا را تولید کند. به‌طوری‌که کاربران می‌توانند میزان آن را باتوجه به سلیقه خود تنظیم کنند. علاوه بر این، ارائه صدایی با وضوح بالا از دیگر خصوصیات این اسپیکر محسوب می‌شود و می‌تواند تجربه خوبی را در گوش دادن به موسیقی و مخصوصا مشاهده فیلم و سریال برای کاربرن رقم بزند.

کلام آخر

هنگام خرید اسپیکرهای رومیزی به 3 نکته توجه داشته باشید: کیفیت صدا، ویژگی‌ها و آپشن‌های اضافی و قیمت.

کیفیت صدا هدف اصلی است. همیشه قیمت بیشتر به معنای کیفیت بهتر نیست. از راهنمای بالا کمک بگیرید و اسپیکرهای کامپیوتر با کیفیت را بشناسید. ویژگی‌های اضافی هم مانند ساب ووفر و کنترل‌های بای و تریبل هم به نیاز و البته جیب شما بستگی دارد. اگر واقعا به این آپشن‌ها نیاز دارید و می‌خواهید برای آن هزینه کنید پس به وجود این ویژگی‌ها هم دقت کنید.

در پایان اگر شما هم تجربه خرید این اسپیکرهای رومیزی را دارید تجربه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران1 دیدگاه
avatar
امیررضاباقری
.
05 مرداد 1399، 19:26
پاسخ
0
0
سلام خیلی ممنون از این مقاله ی عالیتون واقعا خسته نباشی خیلی زحمت میکشید ... (برای تبلیغات به واحد تبلیغات پلازامگ مراجعه کنید)
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402