ترین های اینستاگرام در سال 2018 مشخص شدند

مروری بر اینستاگرام 2018/ Instagram in review 2018
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

با نزدیک شدن به پایان سال 2018، اینستاگرام در مطلبی با عنوان «مروری بر اینستاگرام در سال 2018»، به معرفی فهرست ترین های اینستاگرام در بخش‌های مختلف پرداخته است.

با نزدیک شدن سال 2019 اینستاگرام علاقه‌مند است برخی از ترندهای سال 2018 را برجسته نموده و تمام راه‌های مختلفی که در بستر اینستاگرام فراهم شده تا کاربران به معرفی خودشان بپردازند و یا مردم و موضوعاتی که به آن‌ها علاقه‌ دارند را به اشتراک بگذارند، معرفی ‌کند. در بیانیه اینستاگرام آمده است:

«ما از این موضوع لذت می‌بریم که به اشتراک گذاری عشق و مهربانی هنوز اولویت اول برای جامعه اینستاگرام‌ است. استیکر قلب ساخت آراتا بیشترین استفاده را در استوری‌ها داشته است، این درحالی است که فیلتر چهره چشمان قلبی بیشترین استفاده را در بین فیلترها در استوری داشته است. در فید، ایموجی قلب بیشتر از 14 میلیارد بار در کامنت‌ها استفاده شده است. اینستاگرام همچنین پارک دیزنی لند توکیو را شادترین مکان دنیا معرفی می‌کند چرا که بیشترین آمار استفاده از شکلک لبخند در کپشن‌ عکس‌های منتشر شده از این مکان را به خود اختصاص داده است.

اینستاگرام خانه علایق و جوامع بی‌شماری است؛ در سال 2018، بهترین نیش ترند (Niche Trend) متعلق به ویدیوهای ASMR است (Autonomous Sensory Meridian Response). در این نوع ویدیوها شاهد کارهای مختلفی مانند بریدن صابون، فشردن خمیر بازی و بریدن لوازم آرایشی بودیم که تماشای آن‌ها حس آرامش‌بخشی در انسان ایجاد می‌کند. شهرت این ویدیوها همچنان در حال افزایش است. به لطف بازی Fortnite شاهد رشد انفجاری fortnite# بودیم که تبدیل به سریع‌ترین هشتگ درحال رشد جهان شد. تاثیر سبک کی-پاپ (K-pop) در شبکه‌های اجتماعی را می‌توان در رسیدن رتبه اول اجتماع هواداری به گروه کره‌ای BTS مشاهده کرد. بزرگترین چالش رقص محبوب سال نیز در اینستاگرام متولد شد. در این چالش با عنوان inmyfeelingschallenge# اشخاص زیادی از شیگی شو (theshiggyshow@) گرفته تا ویل اسمیت (willsmith@) نیز به هنرنمایی پرداخته‌اند.

پرطرفدارترین هشتگ‌های حمایتی در سال 2018 شامل meeto# با 1.5 میلیون بار تکرار، timesup# با 597 هزار بار تکرار و marchforourlives# با 562 هزاربار تکرار بوده است. میلیون‌ها نفر از اینستاگرام‌ استفاده کرده‌اند تا صدای خود را به گوش برسانند که نشان می‌دهد اینستاگرام‌ می‌تواند بستری قدرتمند برای مردم باشد تا در آن حرف‌های خود را فریاد بزنند و به گوش همه برسانند.

ما امیدواریم این گردآوری شما را به استفاده از اینستاگرام‌ برای گسترش شادی و مهربانی در این ایام تعطیل ترغیب کند».

شما می‌توانید چکیده‌ی آمارهای فوق را در ویدیوی زیر تماشا کنید.

 

مروری بر اینستاگرام ‌در سال 2018:

  • بیشترین فیلتر چهره استفاده شده در استوری‌های اینستاگرام‌: چشمان قلبی
  • بیشترین استیکر در استوری‌های اینستاگرام‌: استیکر قلب ساخت آراتا
  • تعداد استفاده از استیکر قلب در کامنت‌ها: بیشتر از 14میلیارد بار
  • شادترین تگ مکان در جهان (بیشترین استفاده از شکلک لبخند در کپشن): پارک دیزنی‌لند توکیو
  • رتبه اول نیش ترند: ASMR
  • سریع‌ترین رشد هشتگ: fortnite#
  • رتبه اول اجتماع تصادفی: (BTS (#btsarmy
  • رتبه اول حرکات موزون: inmyfeelingschallenge#
  • پرطرفدارترین هشتگ‌ها: meeto# با 1.5 میلیون بار تکرار، timesup# با 597 هزار بار تکرار و marchforourlives# با 562 هزاربار تکرار
{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402