بهترین برندهای هدفون و هدست در جهان (قسمت دوم)

هدفون هندزفری / handsfree headphone
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp
مشخصات کامل و خرید هدفون و هدست بی سیم و باسیم از پلازا

در مقاله پیشین از این سری با 20 نمونه از بهترین برندهای هدفون آشنا شدید. در ادامه قصد داریم 20 برند دیگر از این مجموعه را به شما معرفی کنیم که محصولات متنوعی را در این زمینه تولید می‌کنند. با ما همراه باشید.

اوایل دهه 2000 میلادی بود که اپل دستگاه آیپاد خود را معرفی کرد که بعد تبدیل به یک دستگاه پلیر موسیقی جذاب گردید. این دستگاه‌ها مجهز به هدفون‌هایی به نام ایرپاد بودند که صدا را با کیفیت بالا به گوش می‌رساندند و توانستند افراد زیادی را در دنیا به خود جذب کنند. بعد از آن کمپانی‌های ساخت هدفون بر آن شدند تا بتوانند چنین محصولاتی را نیز تولید نمایند که به تعدادی از آن‌ها در مقاله پیشین اشاره کردیم.

ایربادز / هندز فری سیمفنایزد/ Symphonized earbuds

معرفی بهترین برندهای هدفون و هدست جهان

با همه گیر شدن و محبوبیت هدفون‌ها امروزه دیگر این وسایل از اجزای جدایی‌ناپذیر دستگاه‌های صوتی محسوب می‌شوند. حالا در ادامه قصد داریم در جهت ادامه معرفی برندهای معروف ساخت هدفون، 20 برند دیگر را از این دسته معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

20 برند دوم از بهترین برندهای هدفون معروف در دنیا

 

40- پلانترونیکس (Plantronics)

پلانترونیکs / plantronics

برای بیش از 55 سال این نام تجاری تجهیزات صوتی شگفت انگیزی را در جهت حمایت از زندگی بهتر و کارهای هوشمندانه‌تر تولید می‌نماید. جالب است بدانید که آنچه این برند را از سایر برندهای فعال در عرصه تولید هدفون و تجهیزات صدا متمایز می‌کند، نرم افزار نوآورانه‌ای در محصولات است که می‌تواند نویز را مدیریت کند. با این حساب خلبانان خطوط هواپیمایی، حرفه‌ای‌ها، متخصصان موسیقی، گیمرها و بازیگران نیز می‌توانند با استفاده از هدفون‌های پلانترونیکس تجربه خوبی را برای خود رقم بزنند.

plantronics headphones/هدفون پلانترونیکس

هدفون‌های این برند عمدتا به دو دسته تقسیم می‌شوند. هدفون‌هایی که دارای ویژگی از بین برنده نویز هستند و هدفون‌های ورزشی. جالب است بدانید هدفون‌های مجهر به از بین برنده نویز، بی سیم هستند و از اتصال بلوتوث استفاده می‌کنند و به طور کلی انتخاب مناسب برای دوستداران و اهالی موسیقی خواهند بود. از طرف دیگر نوع دوم هدفون‌ها برای ورزشکاران انتخاب مناسبی خواهند بود. چراکه هدفون‌های ورزشی این برند دارای دسته مخصوص هستند که هدفون را بر روی گوش نگه می‌دارد. با این حال کیفیت و کارایی هر دو دسته هدفون معرفی شده از این برند تضمین شده است.

 

38- خانه مارلی (House Of Marley)

برند هدفون خانه مارلی / house of Marley brand

برند خانه مارلی، برندی است که براساس موسیقیدان افسانه‌ای یعنی باب مارلی شکل گرفته است. علاوه بر باب مارلی که باعث محبوبیت این برند شده است، جالب است بدانید که نظرات مثبت مشتریان و منتقدین نیز به وضوع کمک قابل توجهی کرده است. با این حساب این شرکت در تلاش است تا با ارائه هدفون‌های باکیفیت و محصولات صوتی چشمگیر بتواند نظر مشتریان بیشتری را نیز به خود جلب نماید.

هدفون خانه مارلی / house of Marley headphone

جالب است بدانید که هدفون‌های شرکت House of Marley قیمت قابل توجهی دارند و شامل انواع مختلف هدفون نیز می‌شوند. با این حساب اگر یک بار از هدفون‌های مارلی استفاده کنید، سوای اینکه شما هنرمند و اهل موسیقی هستید و یا اینکه تنها یکی از طرفداران موسیقی هستید، بدون شک عاشق کیفیت صدای هدفون‌های خانه مارلی خواهید شد.

 

37- پاناسونیک (Panasonic)

panasonic / پاناسونیک

پاناسونیک برند شناخته شده‌ای در عرصه محصولات صوتی است که همه ما آن را با سی‌دی پلیرها، اسپیکرها و آمپلی فایرهای باکیفیت می‌شناسیم. این در حالی است که این شرکت تعدادی هدفون نیز تولید می‌کند و آن‌ها را تحت برند Technics به بازار عرضه می‌کند. درواقع این برند در سال 1965 تاسیس شده بود که پاناسونیک اندکی از آن فاصله گرفت اما در سال 2014 مجددا آن را مورد بازسازی قرار داد.

هدفون پاناسونیک / panasonic headphone

جالب است بدانید که علاوه بر Technics، پاناسونیک هدفون‌هایی را نیز تحت برند پاناسونیک عرضه می‌کند که بدون شک جزو هدفون‌های برتر بازار محسوب می‌شوند که در این راستا محبوبیت برند پاناسونیک نیز بی دلیل نبوده است. با این حال این شرکت با توجه به سابقه درخشان خود و همچنین تجربیاتش در عرصه تولید تجهیزات صوتی اکنون می‌تواند هدفون‌هایی با کیفیت بالا را نیز تولید نماید و یکی از بهترین تولیدکنندگان هدست در دنیا شناخته شود که بر روی ارائه صدای عالی، وزنی سبک و کاربری راحت تمرکز دارد.

 

36- آیلیهن (Ailihen)

برند آیلیهن / ailihen

شرکت Ailihen که در سال 2006 آغاز به کار کرده است این هدف را سرلوحه کار خود قرار داده که محصولاتی باکیفیت و در عین حال مقرون به صرفه تولید نماید. درواقع این شرکت برندی تجاری است که فقط هدفون‌ها و ایربادز ها را تولید می‌کند و تولید هدفون‌های باکیفیتی که در عین حال از طراحی جذاب برخوردارند، از اهداف آن محسوب می‌شود. جالب است بدانید که این شرکت براساس تجربه 5 تن از طراحان مطرح در این عرصه شکل گرفته که نوآوری‌های تکنولوژیک را در محصولات خود لحاظ می‌کنند. این در حالی است که ظرافت، رنگ‌های متنوع و تولید صدای بی‌نظیر براساس پروتکل‌های امنیتی از ویژگی‌های محصولات Ailihen محسوب می‌شود.

جالب است بدانید که هدفون‌های این برند جذاب به رنگ‌های سبز، بنفش، زرد و آبی مزین هستند که البته رنگ مشکی نیز در میان این محصولات به چشم می‌خورد. اما توجه داشته باشید که این شرکت هدفون‌های بی سیم تولید نمی‌کند. اما نگران نباشید محصولات این برند همگی هدفون‌هایی با وزن سبک و همچنین انعطاف‌پذیر هستند. این در حالی است که این شرکت اسپیکرهایی با پشتیبانی صدای عالی را نیز تولید می‌کند.

 

35-  ام پاو (Mpow)

برند ام پاو / Mpowشرکت تجهیزات الکترونیکی Mpow در تلاش است تا مطابق زندگی هوشمند کاربران، تجهیزات الکترونیکی هوشمند را برای کاربران نیز به ارمغان بیاورد. به همین دلیل در بین محصولات این شرکت تجهیزاتی نوآورانه اعم از گیرنده‌های بلوتوثی و هدست‌های آیفون مشاهده می‌شود. دفتر مزکری شرکت Mpow در کالیفرنیا و شهر برلین قرار دارد و از آن‌جا محصولات خود را به شهرها و نقاط دیگر دنیا عرضه می‌کند.

شایان ذکر است که به مانند همه برندهای دیگر، Mpow نیز انواع مختلفی از هدفون‌ها اعم از هدفون‌های بی سیم و همچنین هدفون‌های ورزشی را تولید می‌کند. گفتنی است که هدفون‌های بی سیم MPow قابلیت اتصال از طریق بلوتوث را دارند و از تنظیمات مختلفی نیز برخوردار هستند. این هدفون‌ها تاشو بوده می‌توانند با یک بار شارژ پخش 20 تا 30 ساعت موسیقی را پشتیبانی کنند. هدفون‌های ورزشی این برند نیز به خوبی در گوش قرار می‌گیرند و در تمام مدتی که بر روی گوش قرار دارند، به خوبی صدای مورد نظر را پخش می‌کنند.

 

34- سیمفنایزد (Symphonized)

اگر شما می‌خواهید که هدفونی منحصر به فرد داشته باشید که حتی در برابر دیگر هدفون‌ها از ویژگی‌های بیشتری برخوردار باشد، باید حتما برای یک بار هم که شده هدفون‌های سیمفنایزد را امتحان کنید. جالب است بدانید که هدفون‌های این برند از طراحی چوبی بهره‌مند هستند و همچنین کیفیت بالای صدا را نیز پشتیبانی می‌کنند.

هدفون سیمفنایزد/ Symphonized

درواقع چوب به عنوان ماده‌ای که ویژگی‌های آکوئستیک باکیفیتی را ارائه می‌دهد شناخته می‌شود و این دلیلی است که در بسیاری از بلندگوها و ابزارآلات موسیقی، چوب به عنوان یک ماده کلیدی است. این در حالی است که برند سیمفنایزد از رنگ‌های متنوع هدفون‌های چوبی نیز پشتیبانی می‌کند. درواقع شما می‌توانید هدفون‌های سیمفنایزد را در رنگ‌های متنوع چوب از تیره گرفته تا رنگ روشن آن انتخاب نمایید. با این حساب هرچند سیمفنایزد در مقایسه با برندهای دیگر یکی از برندهای تاپ و چشم‌گیر در این عرصه محسوب نمی‌شود اما توانسته است تحسین مشتریان و منتقدین بسیاری را برانگیزد. چرا که همواره هدفون‌هایی بادوام و شیک تولید می‌کند.

همچنین اسپیکرهای بلوتوثی و ایربادرزهای مختلفی نیز از برند سیمفنایزد و از جنس چوب نیز وجود دارند که کیفیت صدا بالا، وضوح بسیار زیاد، غنی و همچنین طبیعی را نیز به ارمغان می‌آورند.

 

33- دیسکین (Diskin)

یکی از شعارهای معروف دیسکین «شکستن حصار صدا با تکنولوژی دیسکین» است. جالب است بدانید که این نام تجاری در رسانه‌های مختلفی از جمله فاکس، سی نت، نیویورک تایمز، تک کراچ و رولینگ استون بسیار شناخته شده نیز است. دیسکین تک شرکتی است که توسط فردی عاشق موسیقی احداث شد و افتخار تولید هدفون‌های باکیفیت بالا و همچنین طراحی براق را در کارنامه کاری خود دارد. شایان ذکر است محصولات این شرکت در عین حال که از کیفیت بالایی برخوردارند، قیمت مناسبی نیز دارند. یکی از قول‌هایی که این برند معروف به کاربران هدفون‌های خود می‌دهد این است که تجربه شنیداری عمیقی را برای آن‌ها فراهم خواهد کرد.

هدفون دیسکین / diskin headphone

این در حالی است که به لطف وزن سبک، ماندگاری بالا و راحتی استفاده، بسیاری از مشتریان این برند را به عنوان هدفونی مناسب پیاده‌روی و همچنین مورد استفاده در جاهای شلوغ انتخاب می‌کنند. از طرفی کیفیت صدای محصولات دیسکین فوق‌العاده است و براساس نظرات مشتریان، صدای باس دقیقی را نیز تولید می‌کنند.  با این حال اگر همه این‌ها کیفیت‌هایی هستند که شما به دنبال آن هستید می‌توانید با خیال راحت هدفونی از برند دیسکین را انتخاب نمایید.

 

32- پایونیر (Poineer)

پایونیر / Pioneer

شرکت پایونیر در سال 1938 توسط نوزومو ماتسوتو تاسیس شد  و از آن زمان نیز به عنوان یک تولید کننده لوازم الکترونیکی بزرگ شناخته می‌شود. جالب است بدانید که یکسال قبل از اینکه این کمپانی آغاز به کار کند، ماتسوتو بلندگوی A-8 را توسعه داده بود. درنتیجه و بعد از آن با همکاری شرکت‌های مختلف توانست این موفقیت را حفط کند و دهه‌ها به عنوان یکی از معتبرترین شرکت‌های الکترونیکی به کار خود ادامه دهد.

هدفون پایونیر/ Pioneer headphone

جالب است بدانید که هدفون‌های پایونیر نیز در میان دی‌جی‌های سراسر جهان از محبوبیت خاصی برخوردار است. درواقع گروه‌ها و افراد حرفه‌ای در جهان وجود دارند که با نام پایونیر دی جی شناخته می‌شوند. دلیل این موفقیت نیز بخشی از کسب و کار دی‌جی است که بر روی تجهیزات مورد نیاز دی‌جی‌ها تمرکز دارد. بر این اساس هدفون‌های این برند معروف در بین سایر مردم نیز از محبوبیت خاصی برخوردار هستند. جالب است بدانید که در سال 2015 بخشی از این کسب و کار به شرکت KKR فروخته شد. اما با وجود تغییر مدیریت، محصولات این شرکت علی‌الخصوص هدفون‌های آن همچنان باکیفیت بالا باقی ماندند و البته با وجود پیشرفت فناوری‌های نوین براساس نظرات مشتریان می‌توانیم بگوییم که بهتر نیز شدند.

 

31- سوند پیتس (SoundPEATS)

لوگوی برند سوند پیتس / SouanPEATS logoدرواقع SoudPEATS در سال 2013 تاسیس شد و با اینکه عمر زیادی از احداث آن نمی‌گذرد، با طراحی حرفه‌ای محصولاتی آکوستیک با کیفیت بالا را تولید می‌کند. در میان محصولات این برند، هدفون‌های بی سیم بلوتوثی و اسپیکرهای بلوتوثی مشاهده می‌شود. درواقع برند SoudPEATS این ماموریت را دارد که محصولات برتر خود را به سراسر جهان عرضه کند و تجارت خوبی را در بازار هدفون برای خود رقم بزند.

هدفون سوندپیت / SoundPEAT Headphone

مشهورترین مدل هدفون‌های سوند پیتس، هدفون A1 پرو نام دارد که با بلوتوث 4.1 کار می‌کند. ویژگی اصلی این سیستم انتقال سریع و همچنین اتصال پایدار است. اما دلیل اصلی محبوبیت آن مساله دیگریست. درواقع این هدفون با 2 تا 3 ساعت شارژ قادر به پخش 25 ساعت موسیقی است. خب اگر به دنبال چنین ویژگی جالبی در یک هدفون هستید، هدفون A1 پرو SoudPEATS یکی از انتخاب‌های خوبی است که پیش روی شما قرار دارد.

 

30- بیتس (Beats)

لوگوی برند بیتس / beats logo

انگار همین چند وقت اخیر بود که بیتس با محصولات خود در جهان غوغایی به پا کرد. درواقع این شرکت در زمینه تولید هدفون بیشتر با ارائه کیفیت بالا و طراحی منحصر به فرد و همچنین قیمت بالایی که دارد شناخته می‌شود. از طرفی نقش هنرمندان اهالی موسیقی را نیز نباید در شناخته شدk آن نادیده گرفت. درواقع این شرکت در سال 2008 توسط دکتر Dre و هکارش جیمی لاوین تاسیس شد که در سال 2014 نیز به مانند شرکت مانستر به مالکیت اپل درآمد. گفتنی است که این شرکت در سال 2013 توانست به درآمد بالای 1.5 میلیارد دلار دست یابد. در مورد لوگوی بیتس نیز باید بگوییم که این لوگو تصویر نیم رخ یک انسان را نشان می‌دهد که هدستی بر سر دارد. از طرفی حرف b نیز مخفف نام Beats است.

 

29- هدفون سینتی (SENTEY)

سینتی درواقع شرکتی فعال در حوزه ارتباطات و اطلاعات است که دفتر مرکزی آن در کالیفرنیای آمریکا قرار دارد. از زمان تاسیس این شرکت در سال 2001 آن‌ها در تلاش بودند تا نوآوری، کیفیت و ارتقای عملکرد را وارد عرصه فناوری اطلاعات کنند و محصولاتی باکیفیت را تولید نمایند. درواقع کسب و کار اصلی برند سینتی ساخت تجهیزات کامپیوتری شامل تجهیزاتی برای بازی‌های دسکتاپ بوده که تاکنون نیز برنده جوایزی در این بخش شده است. درواقع هدفون‌های شرکت سینتی مورد توجه دوستداران بازی‌های ویدیویی در سراسر جهان است. درواقع این هدفون‌ها براساس چهار اصل کلیدی طراحی شده‌اند. این چهار اصل عبارت‌اند از: نوآوری، کیفیت، عملکرد و خدمات پس از فروش و پشتیبانی.

هدفون سینتی / Sentey headphone

با این حساب و در حال حاضر نیز سینتی برندی جهانی شناخته می‌شود که محصولات با کیفیت خود را به همراه خدمات پس از فروش در هر جایی که نیاز باشد ارسال می‌کند. این در حالی است که هدفون‌های سینتی از ویژگی‌هایی مانند دیافراگم تیتانیومی، گوشی‌های تاشو با کیسی لوکس و قابل حمل، پشتیبانی از بلوتوث و عمر باتری 15 ساعت بهره‌مند هستند. این هدفون‌ها که مناسب بازی طراحی شده‌اند از کیفیت بالا و در عین حال قیمت قابل قبولی نیز برخوردارند.

 

28- کووین (Cowin)

هدفون کویین / Cowin

فناوری موسیقی بی سیم چیزی است که کووین به آن می‌پردازد. درواقع این شرکت در سال 2006 احداث مرکز توسعه و تحقیقات خود را آغاز کرد و در سال 2007 اولین بلندگوی بی سیم با ارتعاش را معرفی نمود. در واقع اسپیکر معرفی شده محصولی قدرتمند محسوب می‌شد و از آن به بعد بود که این شرکت به بزرگترین شرکت پشتیبانی کننده از سیستم‌ها و فناوری ارتعاش در جهان تبدیل شد. درواقع این فناوری پوسته اسپیکرهای سنتی را با ارتعاش جایگزین نمود. نتیجه این جایگزینی افزایش دقت صوتی بوده که کووین آن را برای عاشقان موسیقی به ارمغان آورد. درنتیجه سیستم‌های جدید توانستند رضایت همه اهالی موسیقی را به خود جلب کنند.

Cowin Headphone / هدفون کویین E-7 ANC

درواقع شرکت کووین دو نوع هدفون به نام‌های هدفون E-7 و E-7 ANC تولید می‌کند. هر دو هدفون کیفیت صدای خوبی دارد و کاربری راحتی را نیز برای کاربران به ارمغان می‌آورند. این هدفون‌ها که قابل شارژ نیز هستند از قابلیت شارژ سریع نیز بهره می‌برند و با شارژ کامل می‌توانند تا 30 ساعت نیازهای شنیداری کاربران را نیز تامین کنند. جالب است بدانید در هر دو مدل، هدفون‌ها می‌توانند به صورت خمیده برای استفاده و هم به صورت صاف نیز قرار بگیرند که این قابلیت به قابل حمل بودن آن در مسافرت نیز کمک قابل توجهی می‌کند.

جالب است بدانید تفاوت دو مدل یاد شده به این است که هدفون E-7 ANC به قابلیت برطرف کردن نویز نیز مجهز است و دارای دکمه‌ای است که هرگاه صدای بیرون باعث آزار و اذیت می‌شود با فعال کردن آن می‌توان از ورود صدای بیرون نیز جلوگیری کرد. با این کار کاربران می‌توانند خود را در موسیقی غرق کنند.

 

27- هایفایمن (HiFiMAN)

های فای من / hifiman

شعار برند هایفایمن «نوآوری» است. در واقع این شرکت در سایه نوآوری‌هایی که داشته است توانسته به یک نام تجاری بین‌المللی تبدیل شود و بارها از طرف منتقدین مورد تحسین قرار بگیرد. جالب است بدانید این برند که در سال 2017 در شهر نیویورک توسط دکتر فنگ تاسیس شد هم‌اکنون نامی شناخته شده در رسانه‌هایی همچون تایم، فوربس و ویرد محسوب می‌شود. بعد از سال اول تاسیس، این شرکت توانست اولین هدفون‌های مسطح را به بازار عرضه نماید. درواقع این هدفون از تکنولوژی پیشرفته‌ای بهره‌مند است.

های فای من هدفوون / hifi man headphone

گفتنی است که مدل HE-400S از بین هدفون‌های مسطح هایفایمن از معروفیت بیشتری برخوردار است. درواقع این هدفون، یک هدفون مغناطیسی فلزی است که توسط نویسندگان به عنوان بهترین هدفون شناخته شد و در سال 2015 جایزه بهترین هدفون را نیز از آن خود کرد.شرکت‌ هایفایمن ادعا می‌کند که این محصول می‌تواند صدایی با وضوح و جزئیات عالی و گسترده را ارائه نماید. به طوری که هر خواننده موسیقی نیز چنین ویژگی‌هایی را مورد تحسین قرار خواهد داد.

 

26- بهرینگر (Behringer)

هدفون بهرینگر/ behringer headphone

دقیقا به مانند سایر برندهای این لیست، بهرینگر نیز دیگر برند معروف در زمینه تولید تجهیزات صوتی از جمله هدفون است و همواره محصولاتی باکیفیت را تولید می‌کند. این شرکت که در سال 1989 در آلمان احداث شد، اکنون توانسته به نامی تجاری در جهان تبدیل شود. محصولات این شرکت هم اکنون در چین نیز شاخته می‌شوند اما تمام آن‌ها تحت نظارت دفتر مرکزی بهرینگر قرار دارد و کیفیت و دوام بالای محصولات نیز توسط بهرینگر تایید و تضمین می‌شود.

جالب است بدانید بهرینگر در طی سالیان مختلف موفق به دریافت جوایز مختلفی در عرصه تولید تجیهزات صوتی شده است. این در حالی است که به آرامی و مطمئن توانست اعتماد بازار را نیز به خود جلب کند و با هدفون‌های بی‌نظیری که تولید می‌کند، انتخابی عالی را برای کاربران و عاشقان صدا رقم بزند. علاوه بر هدفون، اکنون در بازار تجهیزات صوتی محصولات متنوعی از این برند مشاهده می‌شود که در این میان می‌توان به سازهای موسیقی، آمپلی‌فایر و میکروفون نیز اشاره کرد که سیستم‌های بیسیم و آمپلی‌فایرهای پرقدرت آن بیشتر از همه شناخته شده هستند.

 

25- جی لب (JLab)

Jlab

جی لب شرکت فعال در زمینه تولید تجهیزات صوتی بوده که برنده جایزه طراحی صدای شخصی شده است. درواقع محصول اصلی آن‌ها ایربادز بلوتوث، هدفون و بلندگوهای متنوع است. جالب است بدانید که جی لب در سال 2005 تاسیس شد و با تلاش در عرصه صدا توانست محصولاتی با کیفیت صدای فوق‌العاده را به ارمغان آورد. درواقع از دیگر مشخصه‌های محصولات جی لب می‌توان به طراحی‌های نوآورانه و استفاده از فناوری‌های نوین در محصولات اشاره کرد که عاشقان صدا می‌توانند با خیال راحت از این محصولات استفاده کنند.

jlab hadphone / هدفون جی لب

خوب است به این نکته نیز اشاره کنیم که هدفون‌های جی لب علاوه بر بهره‌مندی از رنگ‌ها و طراحی زیبا و تاشو، در نوع بلوتوثی نیز عرضه می‌شوند و به خوبی و به مدت 13 ساعت نیز می‌توانند بدون نیاز به شارژ کار کنند. علاوه بر این نوع از هدفون‌ها جی لب همچنین هدفون‌های از بین برنده نویز را نیز در لیست محصولات خود دارد که انتخابی مناسب برای آن دسته از افرادی خواهد بود که صدایی خالص و بدون نویز از هدفون انتظار دارند. همچین جالب است بدانید محصولات جی لب توسط رسانه‌های مختلفی از جمله Esquire، USA Today، GQ، Men’s Health و مجله PC Magazine مورد استفاده قرار می‌گیرد.

دیگر ویژگی که می‌تواند شما را مصمم به خرید هدفون‌های جی لب کند، استفاده از هدفون‌های جی لب در سفرهای هوایی، قطار و مترو است و ایرادی در زمینه استفاده از این هدفون‌ها در سفرهای یاد شده وجود ندارد.

 

24- سول ریپابلیک (Sol Republic)

برند سول ریپابلیک solrepublic

سول ریپابلیک دیگر برند فعال در عرصه تولید هدفون است. با اینکه مدت زیادی از تاسیس شرکت این برند معروف نمی‌گذرد اما حالا محصولات این شرکت توانسته‌اند به محصولاتی برتر در نقاط مختلف دنیا تبدیل شوند. درواقع شاید سول پابلیک باید این موهبت را مدیون متخصصانی باشد که سال‌ها تجربه خود را در شرکت بیتس، مانستر و یگر شرکت‌ها را با خود به این شرکت آورده‌اند و محصولاتی برتر را نیز تولید می‌کنند. اسپیکرهای سول ریپابلیک نیز از کیفیت بالایی برخوردار هستند که به معروفیت بیشتر این شرکت نیز کمک کرده‌اند. حالا این شرکت چند میلیون دلاری طیف وسیعی از هدفون‌های بی سیم، با سیم، رو گوشی و هندزفری را تولید می‌کند که البته جزو برندهای محبوب برای طیف وسیعی از کاربران از جمله بازیگران، افراد حرفه‌ای و روزشکاران معروف نیز شناخته می‌شود.

هدفون مستر ترک سول ریپابلیک / sol republic master track

در میان هدفون‌های معروف این شرکت می‌توان به مدل‌هایی همچون Tracks و Master Tracks اشاره کرد که بسیار پرطرفدار هستند. جالب است بدانید که کاربران و منتقدین همیشه طراحی صاف و صیقلی، راحتی استفاده و کیفیت صدای عالی هدفون‌های سول ریپابلیک را مورد تحسین قرار داده‌اند.

 

23- برند Shure

هدفون shure

محبوبیت و معروفیت برند Shure به اندازه‌ای است که به نظر می‌رسد هر کسی که در عرصه موسیقی فعالیت دارد، حداقل یکبار از تجهیزات صوتی برند Shure استفاده کرده است. این برند حتی از سوی تولید کنندگان محبوب نیز مورد قدردانی قرار گرفته است به طوری‌که در طول دوران کوتاه فعالیت خود توانسته است به عنوان یکی از قدرهای عرصه تولید تجهیزات صوتی تبدیل شود. درواقع دوام و ماندگاری، یکی از خصوصیاتی است که برای مشتریان برند Shure فراهم شده و آن‌ها با خیالی راحت می‌توانند محصولات این برند را انتخاب نمایند.

هدفون شور / shure-headphone

به غیر از مانیتور، میکروفون و میکسر، هدفون‌ها نیز یکی دیگر از تخصص‌های برند Shure محسوب می‌شود. با این حساب پولی که برای هدفون‌های Shure می‌پردازید بدون شک ارزش آن را خواهد داشت. مداومت و تولید محصولات باکیفیت رمز موفقیت این شرکت نوپا در عرصه تولید تجهیزات صوتی بوده است. جالب است بدانید این شرکت در سال 2009 تاسیس شد و در این زمان کوتاه توانست در این عرصه حضوری موفق را تجربه کند. در بین محصولات هدفون این شرکت می‌توان به هدفون‌های رو گوشی، هدفون‌های هندزفری، هدفون‌های استودیویی یا حرفه‌ای و محصولات سفارشی اشاره کرد.

 

22- آزدوم (Ausdom)

هدفون Ausdom

یکی از شعارهای برند Ausdom «لذت بردن از زندگی هوشمند با محصولات Ausdom» است. راهی که این برند در تولید محصولاتش پیش گرفته، طراحی منحصربه‌فرد محصولاتش است. درواقع طراحان و مهندسین Ausdom رفتارها و عادات معمول کاربران را مورد بررسی قرار می‌دهند. سپس نتایج مطالعات و بررسی‌های انجام شده تجزیه و تحلیل می‌شود و در کنار آن با استفاده از خلاقیت و تجربه‌های پیشین، محصولی را تولید می‌کنند که محصول نهایی، محصولی با کاربری راحت و آسان خواهد بود و به این دلیل است که Ausdom خود را شرکتی مشتری محور معرفی می‌کند.

Ausdom headphone

درواقع آن‌ها به به اشتراک گذاری و راه‌حل‌هایی که در آن هم خودشان و هم مشتریان برنده هستند، اعتقاد دارند و بدین وسیله محصولات موفقی را تولید می‌کنند که باعث افتخارشان است. درواقع تنوع هدفون‌های این برند می‌تواند نشانه این چنین تفکری باشد. درواقع این شرکت هم در زمینه تولید هدفون‌های بی سیم و هم در زمینه تولید هدفون‌های با سیم فعال بوده و انواع دیگر هدفون از هندزفری‌ها و هدفون‌های روگوشی را نیز تولید می‌کند. جالب است بدانید در بین محصولات این شرکت هدست‌های ورزشی نیز به چشم می‌خورد. بنابراین اگر شما به دنبال خرید هدفونی مناسب هستید حتما نگاهی به هدفون‌های متنوع این برند نیز بیندازید.

 

21- هدفون‌های Creative

برند کریتیو / Creative

باتوجه به تنوع بسیار زیادی که در دنیای هدفون‌ها وجود دارد و حضور 20 غول این عرصه که در بالا نیز به آن‌ها اشاره کردیم، شاید برای خرید یک هدفون خوب و پرقدرت برند Creative اولین نامی نباشد که به ذهن می‌آید؛ چراکه برند کریتو (Creative)، برندی معروف در زمینه ساخت اسپیکرهای قدرتمند، پلیرهای موسیقی، تجهیزات کامپیوتری و همچنین دوربین‌های وب است که در زمینه هدفون زیر سایه دیگر برندها قرار می‌گیرد. با این حال هنوز کاربران و متخصصانی هستند که از هدفون‌های Creative استفاده کنند؛ چراکه حضور این برند در بازار هدفون‌ها نشان می‌دهد که این برند دستاوردهای نوینی نیز در زمینه تولید هدفون دارد.

این برند سنگاپوری در زمینه دوام و همچنین کیفیت صدا توانسته است محصولات درخوری را وارد بازار هدفون کند و به‌عنوان یکی از برترین‌ها در بازار حضور داشته باشد. گفتنی است که هدفون‌های بی سیم این شرکت بر پایه بلوتوث نیز از معروفیت خاصی برخوردار است و همه کاربران با توجه به نیازهای خود می‌توانند نوعی را که مد نظر دارند را انتخاب نمایند.

ادامه دارد …

 

مشخصات کامل و خرید هدفون و هدست بی سیم و باسیم از پلازا
{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402