بهترین دسته های بازی مخصوص کامپیوتر شخصی و کنسول‌

بهترین دسته های بازی / گیم پد
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp
مشخصات کامل و خرید دسته بازی بی سیم و باسیم از پلازا

انتخاب بهترین دسته بازی در کنار موس و کیبورد گیمینگ برای گیمرها اهمیت بسیاری دارد و یکی از لوازم حیاتی محسوب شده و انواع مختلفی دارد. در ادامه می‌توانید با بهترین دسته های بازی در سال 2019 آشنا شوید.

برای تجربه موفق و در عین حال لذت‌بخش یک بازی کامپیوتری، بهره‌مندی از موس و کیبورد مناسب یکی از بخش‌‌های اصلی کار هستند. اما همیشه برای همه بازی‌ها این تنها موس و کیبورد گیمینگ نیستند که جزو ابزارهای مورد نیاز محسوب می‌شوند، بلکه برخی از بازی‌ها نیاز به دسته بازی دارند. دسته‌های بازی نیز دارای انواع مختلفی هستند. سازندگان این ابزارها در تلاشند تا بتوانند بهترین ارگونومی را در محصولات خود ارائه دهند و محصولی که تولید می‌کنند هم خوش‌دست و راحت باشد و هم اینکه کاربران در استفاده طولانی‌مدت از آن‌‎ها خسته نشوند.

این در حالی است که برخی از دسته های بازی ساده و برخی دیگر نیز به تجهیزات و دکمه‌های متنوعی مجهز هستند. حال اینکه چه نوع دسته بازی بخریم که هم خوش دست باشد و هم اینکه قیمت مناسبی داشته باشد، موضوعی است که معمولا از سوی گیمرهایی که به دنبال یک دسته بازی خوب هستند، پرسیده می‌شود. بنابراین اگر شما هم جزو این دسته از افراد بوده و به دنبال بهترین دسته بازی برای خود هستید، در ادامه با ما همراه باشید تا با انواع دسته بازی ارزان و گران قیمت مناسب آشنا شوید.

عناوین مطلب:

  • دسته ایکس باکس وان (Microsoft Xbox One Controller)
  • دسته بی‌سیم ایکس باکس الیت (Microsoft Xbox Elite Wireless Controller)
  • دسته بازی استیم کنترلر (Steam Controller)
  • دسته بازی لاجیتک اف 310 (Logitech F310 Gamepad)
  • دسته بازی استیل سریز Stratus XL
  • دسته بازی ریزر وایلدکت (Razer Wildcat)
  • دسته بازی PS4 مدل دوال شاک 4 (Sony DualShock 4 Controller)
  • دسته بازی ریزر مدل Wolverine Ultimate
  • دسته بازی ریزر مدل Raiju
  • دسته بازی ریزر مدل Wolverine Tournament Edition
  • دسته بازی ایکس باکس 360
  • دسته بازی تسکو مدل TG 130W

 


دسته ایکس باکس وان (Microsoft Xbox One Controller)


همچنین بخوانید :

دسته بازی ایکس باکس وان (Microsoft Xbox One Controller) عملکرد بسیار خیره‌کننده‌ای را از خود به نمایش می‌گذارد. همچنین در عین حال که کیفیت ساخت بالایی دارد از ارگونومی خوبی برخوردار بوده و گیمرها به کمک آن می‌توانند به صورت همه جانبه بر روی انواع جنبه‌های بازی کنترل داشته باشند. دسته بازی ایکس باکس وان مایکروسافت بر روی بدنه خود از تجهیزات اضاقه پشتیبانی نمی‌کند، اما در عوض به‌گونه‌ای باکیفیت ساخته شده که می‌توان از آن در ژانرهای مختلف بازی و همین‌طور جدیدترین انواع بازی‌ها استفاده کرد.

بهترین دسته کنسول بازی 2019

آخرین نسخه مایکروسافت ایکس باکس وان از فناوری بی سیم پشتیبانی می‌کند و به فناوری بلوتوث نیز مجهز است. این در حالی است که با پشتیبانی از این ویژگی به‌عنوان یکی از بهترین دسته های بازی از نوع بی سیم نیز شناخته می‌شود. از طرف دیگر کیفیت دکمه‌های این کنترلر طوری است که تنها با فشار اندکی، عمل خواهند کرد و استفاده از آن را راحت می‌کند. در کنار این ویژگی می‌توانیم بگوییم که در دسته بازی ایکس باکس وان از تجهیزات بازی دسته‌های قبلی نیز می‌توان استفاده کرد.

دسته بازی یاد شده از طریق دو باتری که در پشت آن قرار می‌گیرند انرژی مورد نیاز خود را تامین خواهد کرد و با ویژگی‌هایی که دارد به عنوان یکی از بهترین دسته های بازی برای کامپیوترهای رومیزی شناخته می‌شود.

نکات مثبت

  • استفاده راحت
  • دکمه‌های باکیفیت و کیفیت بالای ساخت
  • سازگاری با اکثر بازی‌های کامپیوتری

نکات منفی

  • در نسخه‌های قدیمی از فناوری بلوتوث پشتیبانی نمی‌کند‌.

 


دسته بی‌سیم ایکس باکس الیت (Microsoft Xbox Elite Wireless Controller)


استفاده از نام Elite در کنار نام چنین تجهیزاتی ممکن است در ذهن بسیاری از افراد نوعی بازاریابی برای محصول مورد نظر محسوب شود. اما برای دسته بازی ایکس باکس الیت وایرلس این طور نیست، چرا که این دسته بازی از کیفیت ساخت بسیار بالایی بهره می‌برد و به امکانات متعددی نیز مجهز است؛ بنابراین یکی از بهترین دسته های بازی بوده و انتخابی مناسب برای بازی در کامپیوترهای شخصی مبتنی بر ویندوز خواهد بود.

بهترین مارک دسته بازی

مایکروسافت در این راستا گفته که تحقیقات زیادی را برای ساختن یکی از بهترین دسته های بازی یعنی ایکس باکس الیت وایرلس انجام داده تا بدین وسیله بتواند کارایی بسیار خوبی را برای گیمرها به ارمغان بیاورد. در مورد ویژگی‌های ظاهری این دسته بازی باید بگوییم که ایکس باکس وان الیت وایرلس یکی از مدرن‌ترین دسته‌های بازی امروزی بوده و به صورت فانتزی نیز طراحی شده است؛ به طوری که در کنار همه ویژگی‌های یاد شده می‌تواند تجربه خوبی را برای گیمرها از اینکه این دسته بازی را در دستان خود می‌گیرند رقم بزند.

این دسته جدید می‌تواند در بازی‌هایی که نیاز به تحرک خیلی زیاد ندارند، عملکرد بهتری داشته باشد. با این حال به یاد داشته باشید که اگر جزو افراد علاقه‌مند به بازی‌های جنگی هستید، بهتر است که پنل دسته بازی مایکروسافت ایکس باکس وان الیت وایرلس را با پنل ساده‌تر جایگزین کنید.

نکات مثبت

  • تعویض آسان اجزای دسته
  • پشتیبانی از نرم افزار قدرتمند برای اعمال تنظیمات

نکات منفی

  • قیمت گران نسبت به دسته‌های بازی معمولی

 


دسته بازی استیم کنترلر (Steam Controller)


شاید جالب باشد بدانید که استیم کنترلر حتی برای بازی‌هایی که از دسته بازی پشتیبانی نمی‌کنند نیز می‌تواند استفاده شود. شرکت والو (Valve) در ابتدا در زمینه ساخت بازی فعالیت می‌کرد اما کم کم وارد عرصه تولید تجهیزان گیمینگ یعنی ساخت دسته‌های بازی شد. با توجه به اینکه همه دسته‌های بازی عملکردی تقریبا مشابه هم دارند، اما باید بگوییم که محصول والوو یعنی استیم کنترلر تفاوت‌های قابل توجهی با دیگر محصولات موجود در بازار دارد.

بهترین دسته بازی کامپیوتر بی سیم

درواقع این دسته بازی می‌تواند عملکرد یک صفحه کلید و موس را در قالب یک گیم پد در اختیار کاربران قرار بدهد. دسته بازی والو استیم از نظر طراحی نیز با رقبای خود متفاوت بوده و از بدنه‌ای زیبا به رنگ مشکی نیز سود می‌برد. البته گفتنی است که به نظر می‌رسد در ساخت این دسته بازی از پلاستیک‌های باکیفیتی استفاده نشده است ولی کاربران زیادی نظرشان متفاوت بوده و معتقدند که این مساله تاثیری در کارایی این دسته بازی ندارد. خوب است بدانید که والو استیم «دی پد» شکل مرسوم در دیگر دسته‌های بازی را ندارد اما به یک دیسک لمسی با برجستگی‌های یک پنل جهت نما مزین است.

نکات مثبت

  • می‌تواند به جای موس و کیبورد نیز استفاده شود.
  • اجزایی قابل تنظیم و قابل جابجایی دارد.

نکات منفی

  • از طراحی ساده‌ای بهره می‌برد.
  • جزئیات زیادی برای یادگیری خواهد داشت.

 


دسته بازی لاجیتک اف 310 (Logitech F310 Gamepad)


وقتی صحبت بهترین‌ها در عرصه گیمینگ می‌شود حتما باید سراغی از محصولات لاجیتک نیز بگیریم. درواقع دسته بازی لاجیتک F310 نیز یکی از بهترین دسته های بازی است که از قابلیت‌های بسیار خوبی بهره می‌برد. اگر بخواهید گیم پد مقرون‌به‌صرفه‌ای انتخاب کنید، دسته بازی لاجیتک F310 می‌تواند گزینه خوبی برای شما باشد. جالب است بدانید با صرف هزینه‌ای نه چندان گزاف شما می‌توانید صاحب یک دسته بازی ارزان و در عین حال کامل در این زمینه شوید.

بهترین دسته بازی برای فوتبال

ظاهر این دسته بازی از ارگونومی خوبی برخوردار بوده و طوری در دستان گیمر قرار می‌گیرد که باعث خستگی زیاد دست نشود. البته شاید دستان شما در استفاده طولانی مدت از آن به دلیل ظاهر محدب دسته عرق کند. ولی با این حال می‌توانیم بگوییم که این گیم پد در کنار کارایی محدود خود، طرفداران بسیار زیادی را توانسته است به خود جلب کند. با این حساب اگر می‌خواهید یکی از بهترین گیم پدهای بازی 2018 را با صرف هزینه‌ای اتدک داشته باشید، دسته بازی لاجیتک F310 انتخاب خوبی برای شما خواهد بود.

نکات مثبت

  • یک دسته بازی ارزان و کامل
  • استفاده آسان

نکات منفی

  • ممکن است کار با دکمه‌ها اندکی سخت باشد.

 


دسته بازی استیل سریز Stratus XL


استیل سریز یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های ساخت تجهیزات کامپیوتری است. در میان تجهیزات کامپیوتری این شرکت، تجهیزات مربوط به بازی از جمله دسته بازی استیل سریز مدل Stratus XL طرفداران خاصی دارد و به عنوان یکی از بهترین دسته های بازی نیز شناخته می‌شود. در مورد ویژگی‌های این گیم پد برای مشتاقان بازی‌های کامپیوتری باید بگوییم که می‌تواند مشخصات کاملی را به ارمغان آورد و به خوبی پاسخگوی نیاز آن‌ها باشد.

در این میان باید اشاره کنیم که دسته بازی Stratus XL از آنجایی که بی سیم است، علاوه بر کامپیوترهای شخصی در انجام بازی‌های اندرویدی در تبلت و یا گوشی‌های هوشمند نیز می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد. دسته همین‌طور از آنجایی که این دسته اندازه و وزن قابل قبولی دارد شما می‌توانید به راحتی آن را با خود در کوله پشتی حمل کنید و هر جایی که خواستید به صورت بی سیم و با تکنولوژی بلوتوث از آن استفاده کنید.

نکات مثبت

  • دکمه‌های متنوعی دارد.
  • استفاده از آن بسیار راحت است.

نکات منفی

  • انرژی زیادی مصرف می‌کند.

 


دسته بازی ریزر وایلدکت (Razer Wildcat)


دسته بازی ریزر وایلدکت را می‌توان بهترین دسته بازی ریزر از نظر سرعت معرفی کرد. بنا بر گفته خود ریزر، کلیدهای این دستگاه گیمینگ از واکنش‌پذیری و پاسخگویی بسیار بالایی در سریع‌ترین زمان ممکن برخوردار هستند. درواقع کلیدهای این دسته بازی نقشی به مانند دکمه موس‌های مکانیکی بازی می‌کنند و عملکرد بسیار خوبی را به نمایش می‌گذارند.

دسته بازی ریزر وایلدکت (Razer Wildcat)

با این حال جالب است بدانید کار با این دسته بازی بسیار آسان بوده و برای گیمرهای عاشق بازی‌های جنگی می‌تواند انتخاب بسیار مناسبی باشد. گفتنی است که ریزر وایلدکت شاید به نظر قیمت بالایی داشته باشد اما با توجه ویژگی‌های خوبی که ارائه می‌دهد، ارزش صرف چنین هزینه‌ای را خواهد داشت. خوب است بدانید به همراه این دستگاه در زمان خرید جعبه محافطی نیز ارائه خواهد شد که برای نگهداری دسته و تجهیزات جانبی استفاده می‌شود.

نکات مثبت

  • برای بازی‌های جنگی عملکرد بسیار خوبی دارد
  • دکمه‌های باکیفیت و با کارایی بالا

نکات منفی

  • قیمت گران

 


دسته بازی PS4 مدل دوال شاک 4 (Sony DualShock 4 Controller)


دسته بازی بی سیم سونی مدل DualShock 4

دسته بازی بی سیم سونی مدل DualShock 4Sony DualShock 4 Wireless Gamepad

نوع اتصالبی سیم
نوع رابطبلوتوث,EXT,جک 3.5 میلی متری

شاید از اینکه نام سونی را در لیست تولیدکنندگان بهترین دسته بازی مخصوص کامپیوترهای شخصی ببینید اندکی متعجب شوید. اما خوب است بدانید که کاربران می‌توانند از دسته بازی پلی استیشن 4 برای سایر بازی‌ها نیز استفاده کنند.برای آموزش نحوه اتصال دسته بازی PS4 به گوشی اندرویدی می‌توانید به این مطلب مراجعه کنید. یکی از خوبی‌های دسته بازی PS4 بهره‌مندی آن از ارگونومی و طراحی عالی است که حس خوبی را در زمان استفاده به کاربران منتقل خواهد کرد.

دوال شاک 4 می‌تواند بهترین دسته بازی پلی استیشن باشد که سونی تا به امروز تولید کرده است؛ به طوری که این گیم پد می‌تواند کارایی بالایی را برای کاربرانش به ارمغان آورد. پس تا اینجا می‌دانیم که دسته بازی PS4 دوال شاک 4 با کامپیوترهای شخصی مبتنی بر ویندوز 10 هم بسیار سازگار بوده و کافی است کاربر تنها دسته بازی را با کابل میکرو USB که به همراه کنترلر است، به کامپیوتر نصب کرده و به بازی دلخواه خود بپردازد. طراحی سبک و استفاده راحت از دیگری ویژگی‌های این دسته بازی پلی استیشن بوده که در اندازه‌ای استاندارد و قابل قبول نیز ساخته شده است.

نکات مثبت

  • ارگونومی خوب و کاربرد آسان
  • تاچ بار قابل تنظیم
  • کاملا قابل تنظیم است

نکات منفی

  • دسته بازی PS4 مانند دسته ایکس باکس وان توسط همه بازی‌ها پشتیبانی نمی‌شود.

 

 


دسته بازی ریزر مدل Wolverine Ultimate


دسته بازی ریزر مدل Wolverine Ultimate

دسته بازی ریزر مدل Wolverine UltimateRazer Wolverine Ultimate Gamepad

نوع اتصالبا سیم
نوع رابطجک 3.5 میلی متری

کاربران با این دسته بازی که مناسب کنسول بازی ایکس باکس طراحی شده است، می‌توانند تجربه خوبی داشته باشند. این در حالی است که ریزر ولورین آلتیمیت علاوه بر ایکس باکس، بازی‌های دیگری را در کامپیوترهای شخصی پشتیبانی می‌کند. درواقع کاربران با استفاده از این دسته بازی با ارگونومی بهینه شده‌ای که دارد می‌توانند ساعت‌ها بدون احساس خستگی به بازی بپردازند. از طرفی پشتیبانی از تعویض راحت قطعات نیز از دیگر ویژگی‌های خوب این دسته بازی که محصول شرکت ریزر است، به شمار می‌رود.

با این حساب جالب است بدانید که با این دسته بازی می‌توانید تکنیک‌های پیشرفته‌ای را حین بازی اعمال کنید و از راحتی و کاربردی بودن آن نیز نهایت استفاده را ببرید. بنابراین در پایان باید بگوییم که شما با انتخاب این گیم پد با وسیله‌ای همه کاره و کاملا قابل تنظیم رو به رو خواهید بود.

نکات مثبت

  • پشتیبانی از نورپردازی کروما ریزر
  • دکمه‌های اضافه در پشت دستگاه برای کنترل بیشتر

نکات منفی

  • پشتیبانی بی سیم ندارد.

 


دسته بازی ریزر مدل Raiju


دسته بازی ریزر مدل Raiju

دسته بازی ریزر مدل RaijuRazer Raiju Gamepad

نوع اتصالبا سیم
نوع رابطجک 3.5 میلی متری,MicroUSB

دسته بازی پلی استیشن ریزر Raiju وسیله‌ای محبوب برای دوستداران کنسول سونی است. این دسته بازی که شباهت بسیار زیادی از نظر کاربرد و عملکرد به دسته بازی دوال شاک دارد، در عین حال از قابلیت‌های بسیار زیادی نیز بهره‌مند است. درواقع دسته بازی Raiju به وسیله یک کابل میکرو USB به کامپیوتر شخصی وصل می‌شود که اندازه آن 3 متر است. همچنین جالب است بدانید که شما به راحتی می‌توانید این دسته بازی را به مانند سایر تجهیزات گیمینگ ریزر، شخصی‌سازی و تنظیم کنید.

گفتنی است که قابلیت تعویض و جابجایی قطعات این دسته بازی نیز به آسانی صورت می‌پذیرد و همچنین دارای کلیدهای جایگزین است که در کیف محصول به همراه خود محصول در زمان خریداری به شما ارائه خواهد شد. دیگر ویژگی‌های خوب این دسته بازی عبارتند از ارگونومی خوب، طراحی اصولی و همین‌طور متریال سبک باعث می‌شود که بتوانید ساعت‌ها بدون احساس خستگی از آن استفاده کنید.

نکات مثبت

  • قابلیت اتصال هدفون از طریق پورت AUX
  • ارگونومی عالی و طراحی قابل قبول

نکات منفی

  • پشتیبانی بی سیم ندارد.

 


دسته بازی ریزر مدل Wolverine Tournament Edition


دسته بازی ریزر مدل Wolverine Tournament Edition

دسته بازی ریزر مدل Wolverine Tournament EditionRazer Wolverine Tournament Edition Gamepad

نوع اتصالبا سیم
نوع رابطجک 3.5 میلی متری,MicroUSB

ریزر برای مشتقان و عاشقان بازی‌های کامپیوتری دستاورد دیگری دارد. درواقع نام دیگر محصول ریزر در این زمینه دسته بازی ریزر ولورین تورنمنت ادیشن است که مانند بهترین دسته های بازی از ویژگی‌های برازنده‌ای برخوردار است. این گیم پد برای تجربه یک بازی حرفه‌ای هر آنچه که نیاز دارید در اختیار شما قرار خواهد داد. در این راستا باید بگوییم که ارگونومی عالی، دکمه‌های بسیار کاربردی و طراحی زیبای محصول از ویژگی‌های دسته بازی ریزر ولورین تورنمنت ادیشن است.
خوب است بدانید به مانند دیگر محصول ریزر در این زمینه، این دسته بازی نیز به دکمه‌های اضافه برای اعمال کنترل بیشتر در بازی مجهز خواهد بود. همچنین پشتیبانی از نورپردازی زیبا نیز از دیگر ویژگی‌های این دسته بازی است که آن را به یکی از منجصر‌به‌فردترین محصولات گیمینگ تبدیل می‌کند. گفتنی است که این کنترلر با کنسول ایکس باکس و همین‌طور کامپیوترهای شخصی سازگار است و می‌تواند تجربه بسیار هیجان‌انگیزی را برای گیمرها رقم بزند.

نکات مثبت

  • ظاهر حرفه‌ای
  • دکمه‌های باکیفیت و با کارایی بالا

نکات منفی

  • همه دکمه‌ها قابل برنامه‌ریزی نیستند.

 


دسته بازی ایکس باکس 360


دسته بازی بی سیم اورجینال مایکروسافت XBOX 360

دسته بازی بی سیم اورجینال مایکروسافت XBOX 360Microsoft XBOX 360 Original Wireless Gamepad

نوع اتصالبی سیم,با سیم
نوع رابطبلوتوث
برد مفید9 متر

دسته بازی ارزان و قدیمی ایکس باکس 360 یکی از بهترین راه‌های تجربه بازی با یک دسته در کامپیوتر است. با اینکه نسخه جدید این دسته برای ایکس باکس وان کیفیت و ارگونومی بهتری دارد، اما دسته بازی ایکس باکس 360 برای کسانی که هر از گاهی به بازی با استفاده از دسته می‌پردازند، گزینه بهتر و مقرون به صرفه‌تری است.

شما می‌توانید این دسته را با استفاده از بلوتوث یا کابل به دستگاه خود متصل کرده و از بازی‌ها لذت ببرید. برد مفید این دسته 9 متر است و با استفاده از باتری‌های قلمی می‌توانید ساعت‌ها از آن استفاده کنید. این دسته به خوبی در ویندوز پشتیبانی می‌شود و به راحتی می‌توانید در کامپیوتر و لپ تاپ از آن استفاده کنید. البته نسخه بلوتوث این دسته برای استفاده در کامپی.تر نیاز به یک رسیور مخصوص دارد.

نکات مثبت

  • قیمت ارزان
  • توسط بازی‌های بسیار زیادی پشتیبانی می‌شود.

نکات منفی

  • ارگونومی آن در حد دسته‌های جدید نیست.
  • مدل‌های وایرلس برای اتصال به کامپیوتر نیاز به یک گیرنده مخصوص دارند.

 


دسته بازی تسکو مدل TG 130W


دسته بازی بی سیم تسکو مدل TG 130W

دسته بازی بی سیم تسکو مدل TG 130WTsco TG 130W Wireless Gamepad

نوع اتصالبی سیم
نوع رابطدانگل وایرلس

تسکو یکی از شرکت‌های ایران معروف در زمینه تولید تجهیزات الکترونیکی است که برای آشنایی بیشتر با آن می‌توانید به این مطلب مراجعه کنید. دسته بازی تسکو مدل TG 130W هم یکی از دستگاه‌های باکیفیت ساخت این شرکت است و برای کسانی که به دنبال یک دسته بازی ارزان و باکیفیت هستند، گزینه مناسبی محسوب می‌شود. این دسته بازی تسکو از نوع بی سیم بوده و با طراحی بسیار زیبای خود که از جنس نوبوک است، نظر شما را به خود جلب کرده و تجربه لذت بخشی را موقع انجام بازی ارائه می‌دهد.
این دسته بازی ارزان دارای یک باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 600 میلی آمپر ساعت است و می‌تواند چندین ساعت دوام بیاورد. با استفاده از دانگل وایرلسی که روی دسته بازی تسکو مدل TG 130W ارائه می‌شود، می‌توانید گیم پد خود را علاوه بر کامپیوتر شخصی، به کنسول نیز متصل کنید. با استفاده از کابل OTG می‌توانید این گیم پد را به گوشی یا تبلت خود هم متصل کنید.

نکات مثبت

  • نصب آسان
  • جنس نوبوک و ارگونومی بالا

نکات منفی

  • کابل کوتاه
500x500 (0x0)
4.30 KB
{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران6 دیدگاه
avatar
Reza
.
25 آذر 1399، 13:48
پاسخ
0
0
سلام میگم‌من بازی فارکرای ۴ رو نصب کردم ولی چون با کیبورد سخته مجبورم با دسته ایکس باکس وان بازی کنم کامپیوتر با دسته جفت میشه ولی وقتی بازی رو اجرا میکنم دسته کار نمیکنه چکار کنم لطفا راهنمایی کنید
avatar
حسین
.
30 بهمن 1402، 01:35
پاسخ
0
0
@Reza
با کیبورد سخته با دسته راحت؟؟؟
avatar
امیررضاباقری
.
10 تیر 1399، 18:41
پاسخ
0
0
سلام خیلی ممنون بابت مقاله عالیتون خیلی استفاده کردم و به چند تا از دوستانم که گیمر هستن معرفی تون کردم
avatar
SADRA
.
07 خرداد 1399، 16:23
پاسخ
2
0
به نظر من دسته PS4 از تمام دسته های PC , XBOX و..... بهتره..
avatar
Omid
.
04 تیر 1398، 14:03
پاسخ
0
0
این دسته بازی تسکو TG 130W اصن خوب نیست
avatar
اعظم بجاری
.
04 تیر 1398، 14:09
پاسخ
0
0
@Omid
مرسی از نظرتون
avatar
مهرداد
.
02 تیر 1398، 21:50
پاسخ
1
0
به نظرم هیچ دسته ای به اندازه مدل دوال شاک 4 سونی خوش دست و خوش فرم نیست... راحتی با این دسته واسه بازی داری با هیچ دسته مدل ایکس باکسی نداری
avatar
اعظم بجاری
.
03 تیر 1398، 22:50
پاسخ
0
0
@مهرداد
بله نظر شما درسته ممنونم از توجه شما به این مطلب
نمایش 1 دیدگاه دیگر
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402