با بهترین موس های زیر 100 هزار تومان موجود در بازار آشنا شوید

Mouse / بهترین موس های ارزان
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp
مشخصات کامل و خرید ماوس زیر 100 تومان از پلازا

موس یکی از مهمترین ابزارهای کار با کامپیوتر به شمار می‌آید. در ادامه مطلب نگاهی خواهیم داشت به بهترین موس های  اقتصادی با قیمت زیر 100 هزار تومان در بازار که هم اکنون می‌توانید خریداری کنید.

هرکس که روزانه چندین ساعت با کامپیوتر کار می‌کند کاملا می‌داند داشتن موس مناسب یکی از اولویت‌های اصلی هر کاربری است. در این میان برخی تولیدکنندگان لپ‌تاپ و تبلت بر این باورند که در این عصر دیگر مانند گذشته احتیاجی به موس نیست و می‌توان با استفاده از صفحات یا پد های لمسی این محصولات را کلا از چرخه تولید خارج کرد. اما بسیاری از کاربران با این تفکر مخالف هستند. آن‌ها معتقدند چه کاربر مک باشید چه ویندوز، یک صفحه لمسی به هیچ عنوان نمی‌تواند جای موس را پر کند. یکی از دلایل آن‌ها این است که یک تاچ پد هرگز نمی‌تواند دقتی مشابه یک موس داشته باشد. با توجه به این که انواع و مدل‌های مختلفی از موس در بازار موجود است فرایند انتخاب و خریداری آن‌ها نیز عموما کار زمان بری است. هنگام انتخاب فاکتورهایی از قبیل ویژگی‌های جانبی، خوش دستی، قیمت و همچنین راحتی استفاده از آن اهمیت زیادی دارند. در اینجا نگاهی داشته‌ایم به بهترین موس های زیر 100 هزار تومان که بیشتر از همه مورد توجه افرادی قرار دارند که به دنبال خرید یک موس ارزان و  مقرون به صرفه و با کیفیت هستند.


راهنمای خرید موس های گیمینگ

ماوس بی سیم رپو مدل M17 Silent

ماوس بی سیم رپو مدل M17 SilentRapoo M17 Silent Wireless Mouse

نوع اتصالبی سیم
نوع رابطدانگل وایرلس

همچنین بخوانید :
موس M17 رپو گرانقیمت‌ترین موس حاضر در این لیست است. از آنجایی که این موس وایرلس ( استاندارد 2.4 گیگاهرتز) و از طریق گیرنده USB خود به سیستم متصل می‌شود آزادی عمل زیادی به کاربر می‌دهد. از همین رو می‌توان آن را تا فاصله 10 متری از گیرنده آن به کار گرفت. در طراحی این موس به شکل موس‌های قدیمی از 3 کلید استفاده شده است. در این میان کلید سوم هم قابلیت کلیک دارد و هم از آن می‌توان برای بالا یا پایین بردن صفحات استفاده کرد. به دلیل استفاده از تکنولوژی اپتیکال و همچنین دقت 1000 DPI آن، دقت این محصول بسیار بالا است و حرکات نشانگر آن نیز به نرمی انجام می‌شود. این محصول به گونه‌ای طراحی شده است که هم کاربران راست دست و هم کاربران چپ دست به آسانی می‌توانند از آن استفاده کنند. علاوه بر این کلیدهای آن نیز کاملا بی‌صدا هستند و سبب می‌شوند دیگر نگران برهم زدن آرامش اطرافیان خود با کلیک‌های متعدد نباشید. رسیور آن نیز آنقدر کوچک است که به راحتی می‌توان آن را زیر موس جایگذاری کرد. رپو اعلام کرده عمر باتری آن بیش از 12 ماه خواهد بود.

 

ماوس بی سیم رپو مدل M10 پلاس

ماوس بی سیم رپو مدل M10 پلاسRapoo M10 Plus Wireless Mouse

نوع اتصالبی سیم
نوع رابطدانگل وایرلس

M10 یکی دیگر از موس‌های وایرلس کمپانی چینی رپو است. این موس سایز و فرم فاکتور متوسطی دارد و نه خیلی بزرگ است و نه خیلی کوچک. این محصول نیز با استاندارد 2.4 گیگاهرتزی فعالیت می‌کند و می‌توان آن را با استفاده از یک رسیور نانو USB در لپ‌تاپ، کامپیوترهای رومیزی و تبلت‌ها مورد استفاده قرار داد. این رسیور را می‌توان در محفظه کوچکی که زیر این موس تعبیه شده قرار داد تا حمل و نقل آن به آسانی انجام گیرد. این موس‌ در رنگ‌های متنوعی عرضه شده و مناسب هر نوع سلیقه‌ای است. رپو مدعی است باتری AA مورد استفاده در این محصول می‌تواند 9 ماه بدون نیاز به تعویض کار کند. این محصول نیز به گونه‌ای طراحی شده که با هردو دست قابل استفاده باشد. با توجه به دقت 1000 DPI، این محصول کار خود را با دقت بسیار خوبی انجام می‌دهد.

 

ماوس گیمینگ هویت مدل HV-MS736

ماوس گیمینگ هویت مدل HV-MS736HAVIT HV-MS736 Gaming Mouse

نوع اتصالبا سیم
نوع رابطپورت USB

HV-MS736 از موس‌های مخصوص بازی شرکت هویت است. این محصول با طراحی متفاوت و جدید خود مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته است. این محصول قابلیت نورپردازی به صورت LED با بیش از 7 رنگ مختلف را دارد در هنگام استفاده به صورت خودکار رنگ‌های متفاوتی را به نمایش می‌گذارد. کابل USB که از آن برای اتصال به سیستم استفاده می‌شود نیز از مقاومت و کیفیت خوبی برخوردار است. از قابلیت‌های جالب توجه این موس می‌توان به امکان تنظیم دقت DPI آن بین 3 اندازه 1200، 100 و 800 بوسیله کلیدی که در کنار آن تعبیه شده است اشاره کرد. کاربران با استفاده از این قابلیت می‌توانند سرعت حرکت و دقت نشانگر آن را از زیاد تا کم به طور دلخواه تنظیم کنند. از ویژگی‌های دیگر این موس می‌توان به طراحی ارگونومیک و خوش دست بودن آن اشاره کرد که سبب شده استفاده از آن به تجربه خوشایندی برای کاربران تبدیل شود. با توجه به قیمت و امکانات این محصول می‌توان آن را یکی از بهترین موس‌های اقتصادی موجود در بازار به حساب آورد.

 

ماوس رپو مدل N1162

ماوس رپو مدل N1162Rapoo N1162 Mouse

نوع اتصالبا سیم
نوع رابطپورت USB

اگر می‌خواهید موس قدیمی خود را با مدل جدیدتری جایگزین کنید اما تمایلی به صرف هزینه زیادی ندارید N1162 می‌تواند انتخاب بسیار خوبی برایتان باشد. این موس با کابل USB به سیستم وصل شده و دارای 3 کلید است. راه اندازی و استفاده آن نیز به آسانی انجام می‌شود و به لطف فناوری اپتیکالی که در ساخت آن به کار گرفته شده است می‌تواند روی هر سطحی عملکرد روان و سریعی داشته باشد. این موس دارای دقتی برابر با 1000 DPI است و به راحتی در دست جای می‌گیرد. رپو این مدل را هم به گونه‌ای طراحی کرده است که افراد چپ دست و راست دست بتوانند به آسانی از آن استفاده کنند. این کمپانی در ساخت این محصول از تکنولوژی وایرلس استفاده نکرده و در عوض از کابل USB به طول 1.2 متر برای اتصال آن کمک گرفته است.

 

ماوس بی سیم ای نت مدل G-216

ماوس بی سیم ای نت مدل G-216Enet G-216 Wireless Mouse

نوع اتصالبی سیم
نوع رابطدانگل وایرلس

همچنین بخوانید :
موس G-216 ای‌نت یکی از ارگونومیک‌ترین موس‌های موجود در بازار به شمار می‌آید. در طراحی این موس بیشتر از همه روی راحتی و خوش‌دست بودن تمرکز شده و محصول نهایی موسی است که می‌توان برای ساعت‌ها بدون احساس خستگی از آن استفاده کرد. علاوه بر این، این محصول به شکل بی‌سیم با پشتیبانی از استاندارد 2.4 گیگاهرتزی می‌تواند به کامپیوترهای شخصی، لپ‌تاپ و یا تبلت‌ها متصل شده و تجربه خوشایندی را در اختیار کاربران قرار دهد. G-216 با دو باتری نیم‌قلمی تغذیه می‌شود که به لطف فناوری هوشمند مدیریت مصرف باتری آن، می‌توانند برای مدت طولانی بدون نیاز به تعویض به کار خود ادامه دهند. لازم به ذکر است که این موس تنها توسط افراد راست دست قابل استفاده است. علاوه بر این، گیرنده وایرلس آن نیز قادر است محدوده‌ای به اندازه 10 متر را پوشش دهد که سبب می‌شود کاربران بتوانند با راحتی و فضای بیشتری به انجام فعالیت‌های خود بپردازند.

 

ماوس بی سیم رپو مدل 1620

ماوس بی سیم رپو مدل 1620Rapoo 1620 Wireless Mouse

نوع رابطدانگل وایرلس

1620 یکی دیگر از موس‌های وایرلس تولیدی شرکت رپو است. با توجه به بی‌سیم بودن آن، استفاده از آن به آسانی صورت می‌پذیرد و تنها کافی است با اتصال گیرنده USB به سیستم خود کار با آن را شروع کنید. این محصول نیز مانند سایر محصولات رپو برای استفاده با هردو دست مناسب است. ظاهر زیبا و ارگونومیک آن از دیگر ویژگی‌های این موس به شمار می‌آید. گیرنده این موس قادر است محوطه‌ای به اندازه 10 متر را پوشش دهد. با توجه وزن و اندازه کوچک، این موس مناسب افرادی است که کار خود را خارج از خانه و با لپ‌تاپ یا نوت‌بوک انجام می‌دهند. به لطف تکنولوژی اختصاصی بهینه سازی مصرف باتری که رپو در این محصول به کار گرفته است، می‌توان نزدیک به 9 ماه با تنها یک باتری از آن استفاده کرد. علاوه بر این با توجه به دقت 1000 DPI حسگر اپتیمال آن لازم نیست نگرانی بابت عملکرد و دقت این محصول داشته باشید. این موس یکی از با کیفیت‌ترین محصولات کمپانی رپو به حساب می‌آید که با توجه به قیمت مناسب، طراحی زیبا و خوش دست بودن آن می‌تواند رقیب سرسختی برای سایر رقبا باشد.

 

ماوس گیمینگ تسکو مدل TM 2018N

ماوس گیمینگ تسکو مدل TM 2018NTSCO TM 2018N Gaming Mouse

نوع اتصالبا سیم
نوع رابطپورت USB

TM 2018N یکی از موس‌های مخصوص گیمینگ شرکت تسکو است. طراحی حذاب و زیبای آن به همراه کیفیت ساخت بالا از مزیت‌های این محصول به شمار میایند. ابعاد این موس و وزن 135 گرمی آن به گونه‌ای است که سنگینی که گیمرهای حرفه‌ای در بازی‌ها از موس انتظار دارند را در اختیارشان قرار می‌دهد. این موس علاوه بر 3 کلیدی که در تمامی مدل‌ها مشترک هستند، از 4 کلید دیگر هم بهره می‌برد که دو کلید آن مربوط به Back و Forward هستند و کلید دیگر به انتخاب دقت حسگر DPI آن مربوط است. با استفاده از این کلید می‌توان DPI این موس را بین 800، 1600، 2000 و 3200 تنظیم کرد. 3200 نهایت این مقدار است که در مقایسه با سایر موس‌های هم رده مقدار قابل توجهی به شمار می‌آید. TM 2018N با توجه به قیمت، ظاهر جذاب و دقت بالایی که ارائه می‌دهد انتحاب مناسبی برای گیمر‌های حرفه‌ای است.

 

ماوس بی سیم هویت مدل HV-MS989GT

ماوس بی سیم هویت مدل HV-MS989GTHavit HV-MS989GT Wireless Mouse

نوع اتصالبی سیم
نوع رابطدانگل وایرلس

این موس از استاندارد وایرلس 2.4 گیگاهرتز پشتیبانی می‌کند و رسیور USB آن قادر است محوطه‌ای 8 متری را پوشش بدهد. در این موس، کلیدی برای تنظیم دقت آن میان 600 و 1600 DPI تعبیه شده است. هویت می‌گوید عمر کلیدهای این محصول برابر با یک میلیون کلیک است. این کمپانی برای صرفه جویی در عمر باتری این موس قابلیتی را در آن تنظیم کرده است که در صورت بلااستفاده ماندن موس برای مدت طولانی، به طور خودکار موس به حالت خواب می‌رود. طراحی این موس به گونه‌ای انجام شده که علاوه بر راحتی و خوش دستی، هم برای استفاده افراد چپ دست و هم راست دست مناسب است. این موس مناسب استفاده در کامپیوترهای شخصی، لپ‌تاپ و تبلت است.

 

ماوس گیمینگ تسکو مدل TM 760

ماوس گیمینگ تسکو مدل TM 760TSCO TM 760 Gaming Mouse

نوع اتصالبا سیم
نوع رابطپورت USB

TM 760 از موس های مخصوص بازی شرکت تسکو است. ظاهر متفاوت و جدید آن به همراه راحتی استفاده از نکات قوت این محصول به شمار می‌آیند. تسکو در این موس از 6 کلید برای بهبود عملکرد این محصول استفاده کرده است. کاربران می‌توانند تنظیمات مختلفی را برای دقت این موس بسته به استفاده خود انتخاب کنند. این درجات شامل 1200، 1600، 2400، 3200 DPI است که آن را به محصولی ایده آل برای مقاصد مختلف در کنار گیمینگ تبدیل کرده است. این موس با کابل USB با پوشش کتان به طول 1.5 متر به سیستم متصل می‌شود. حسگر این موس حسگر نوری (اپتیکال) بوده که امکان استفاده در تمامی سطوح را فراهم می‌کند، با این وجود شرکت سازنده توصیه می‌کند برای بهبود عملکرد دستگاه از یک پد مناسب استفاده شود.

 

ماوس بی سیم ای نت مدل G-217

ماوس بی سیم ای نت مدل G-217Enet G-217 Wireless Mouse

نوع اتصالبی سیم
نوع رابطدانگل وایرلس

G-217 محصول دیگری از کمپانی ای‌نت است. این موس با طراحی ارگونومیک، دقت بالا، عملکرد بسیار خوب و قیمت مناسب خود توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است. این موس به صورت بی‌سیم و با پیروی از استاندارد 2.4 گیگاهرتزی به کامپیوتر، لپ‌تاپ یا تبلت متصل شده و می‌تواند تا فاصله 10 متری از گیرنده USB خود فعالیت کند. این موس برای استفاده با هردو دست طراحی شده و حسگر نوری آن دقتی معادل 1600 DPI دارد. ای‌نت مدعی شده کلیدهای این موس نیز عمری معادل 5 میلیون کلیک دارند. این شرکت برای صرفه جویی در مصرف باتری آن نیز قابلیتی را به آن افزوده که در صورت عدم استفاده طی مدت زمان مشخصی به طور خودکار به حالت خواب می‌رود.

 

ماوس بی سیم هویت مدل HV-MS835GT

ماوس بی سیم هویت مدل HV-MS835GTHavit HV-MS835GT Wireless Mouse

نوع اتصالبی سیم
نوع رابطدانگل وایرلس

HV-MS835GT هویت جزو موس‌های گرانقیمت این لیست است. این موس به دلیل کیفیت ساخت بالای خود مورد استقبال قرار گرفته است. این محصول از طریق رسیور USB به سیستم متصل می‌شود و می‌توان تا محدوده 10 متری از آن استفاده کرد. حسگر اپتیکال این موس بین درجات 800 تا 1600 قابل تنظیم است. جنس بدنه این موس از پلاستیک محافظت شده ABS ساخته شده که باعث می‌شود در برابر ضربه مقاومت بیشتری داشته باشد. خوش دستی، ظاهر جدید و عملکرد بسیار خوب این محصول از دیگر نقات قوت آن هستند.

 

ماوس بی سیم تسکو مدل TM 640W

ماوس بی سیم تسکو مدل TM 640WTSCO TM 640W Wireless Mouse

نوع اتصالبی سیم
نوع رابطدانگل وایرلس

TM 640W موس وایرلس تولید شرکت ایرانی تسکو است. این محصول در رنگ‌های متفاوتی از قبیل آبی، صورتی و قرمز عرضه می‌شود. این مدل نیز مانند سایر موس‌های وایرلس از استاندارد 2.4 گیگاهرتز پیروی کرده و می‌توان آن را تا شعاع 10 متری از دانگل USB مورد استفاده قرار داد. تسکو آن را با دقت 1600 DPI و به همراه یک باتری نیم قلمی به عنوان منبع تغذیه وارد بازار کرده است. طراحی این محصول نیز به خوبی انجام گرفته و به راحتی در دست قرار می‌گیرد و می‌توان برای چندین ساعت بدون احساس خستگی از آن استفاده نمود. تسکو در ساخت این موس کاربران چپ دست را نیز فراموش نکرده و آن را به گونه‌ای تولید کرده که با هردو دست بتوان از آن استفاده کرد.

 

ماوس گیمینگ ونوس مدل PV-M608

ماوس گیمینگ ونوس مدل PV-M608Venous PV-M608 Gaming Mouse

نوع اتصالبا سیم
نوع رابطپورت USB

موس PV-M608 یک موس مخصوص گیمینگ ساخت شرکت ونوس است. طراحی متفاوت و جذاب آن اول از همه توجه شما را به خود جلب می‌کند. استفاده از این موس با توجه به ارگونومیک بودن آن به سادگی انجام می‌شود و علاوه بر این برای استفاده با هردو دست نیز مناسب است. این موس به وسیله یک کابل USB 3.0 به سیستم متصل شده و به وسیله کلیدهایی که در کنار تعبیه شده می‌توان دقت حسگر آن را بسته به استفاده خود از 800 تا 4000 DPI تنظیم کرد.

 

ماوس هویت مدل HV-MS832

ماوس هویت مدل HV-MS832Havit HV-MS832 Mouse

نوع اتصالبا سیم
نوع رابطپورت USB

شرکت چینی هویت یکی از برندهای مطرح تولید لوازم جانبی کامپیوتر به حساب می‌آید. کیفیت و عملکرد بسیار خوب محصولات این شرکت سبب شده سهم عمده‌ای از بازار محصولات اقتصادی را از آن خود کند. موس HV-MS832 نیز از این قاعده مستثنی نیست. طراحی ارگونومیک و متناسب این محصول سبب شده استفاده از آن برای تمامی کاربران به آسانی صورت گیرد. هویت مدعی شده کلیدهای این موس عمری برابر با 3 میلیون کلیک دارند و می‌توان برای مدت طولانی از آن‌ها استفاده کرد. این موس از سیستم عامل‌های ویندوز 7، 8 و 10 و همچنین مکینتاش پشتیبانی می‌کند. حسگر اپتیکال HV-MS832 نیز دقتی معادل 1200 DPI دارد. این موس از طریق کابل USB به طول 1.35 متر به کامپیوتر متصل می‌شود. وزن بسیار اندک آن نیز از دیگر ویژگی‌های شایان ذکر این موس‌ است. این محصول تنها 85 گرم وزن دارد که سبب می‌شود استفاده از آن به سادگی انجام شود.

 

ماوس گیمینگ تسکو مدل TM 762

ماوس گیمینگ تسکو مدل TM 762TSCO TM 762 Gaming Mouse

نوع اتصالبا سیم
نوع رابطپورت USB

شاید بتوان TM 762 را محبوب‌ترین و بهترین موس شرکت تسکو در بازه زیر 100 هزار تومان به حساب آورد. این موس با طراحی منحصر به فرد و عملکرد بسیار خوب خود نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است. این موس دارای 6 کلید بوده که 3 تای آن مربوط به کلیدهای اصلی، یک کلید برای تنظیم دقت حسگر و دو کلید برای Forward و Back هستند. دقت DPI این موس بین 1200 تا 1600 DPI قابل تنظیم است. کابل USB متصل کننده این محصول نیز به طول 1.5 متر بوده و برای افزایش دوام و مقاومت بوسیله کتان پوشیده شده است. کیفیت ساخت، طراحی ارگونومیک و قیمت مناسب، این موس را به یکی از بهترین موس‌های مخصوص بازی با قیمت اقتصادی موجود در بازار تبدیل کرده است.

 

ماوس گیمینگ تسکو مدل TM 2014N

ماوس گیمینگ تسکو مدل TM 2014NTSCO TM 2014N Gaming Mouse

نوع اتصالبا سیم
نوع رابطپورت USB

TM 2014N یکی از موس‌های رده بالا و با کیفیت تسکو به حساب می‌آید. تسکو این موس را هم مختص به گیمرها روانه بازار کرده است. کلیدی که در کنار این موس تعبیه شده است کمک می‌کند کاربران بتوانند دقت حسگر اپتیکال آن را تا 3200 DPI تنظیم کنند. علاوه بر این طراحی متفاوت و جدید آن نیز جلب توجه می‌کند. این موس به گونه‌ای طراحی شده که کاربران چپ دست نیز علاوه بر کاربران راست دست بتوانند به سادگی از آن استفاده کنند. این موس به دلیل وزن 145 گرمی خود مناسب انجام بازی‌های مختلف است. علاوه بر این بدنه آن نیز از استحکام بالایی برخوردار بوده که می‌تواند تا حدودی در برابر ضربه از آن محافظت کند. این موس‌ همچنین قابلیت نورپردازی LED را نیز دارا است.

 

ماوس بی سیم ای نت مدل G-213

ماوس بی سیم ای نت مدل G-213Enet G-213 Wireless Mouse

نوع اتصالبی سیم
نوع رابطدانگل وایرلس

G-213 یکی از موس‌های وایرلس شرکت ای‌نت است. این محصول با ظاهر زیبا و رنگبندی‌های متنوعی عرضه شده که می‌تواند برای هر سلیقه‌ای خوشایند باشد. این محصول از طریق نانو رسیور USB خود می‌تواند به لپ‌تاپ، کامپیوتر یا تبلت متصل شود و با نسخه‌های مختلفی از سیستم عامل ویندوز و مکینتاش نیز سازگار است. طراحی ارگونومیک آن نیز سبب شده تمامی افراد بتوانند به راحتی از آن استفاده کنند. این موس‌ از استاندارد 2.4 گیگاهرتزی برای اتصال وایرلس خود پشتیبانی کرده و تا فاصله 10 متری از گیرنده خود قابل استفاده است. علاوه بر این، دقت حسگر نوری آن نیز 1600 DPI است که مناسب نرم افزار های مهندسی و طراحی خواهد بود.

 

ماوس تسکو مدل TM 278

ماوس تسکو مدل TM 278TSCO TM 278 Mouse

نوع اتصالبا سیم
نوع رابطپورت USB

TM 278 جزو موس‌های اقتصادی و  شرکت تسکو است. این شرکت 6 کلید روی آن تعبیه کرده که 3 تای آن کلیدهای اصلی، یک کلید برای تنطیم دقت حسگر اپتیکال و دو کلید برای Forward و Back هستند. دقت حسگر اپتیکال این محصول قابل انتخاب بوده و کاربر می‌تواند بین درجات 800 تا 1200 DPI آن را تنظیم کند. تسکو اعلام کرده کلیدهای این ماوس تا 3 میلیون کلیک بدون هیچ مشکلی کار خواهند کرد. افزون بر این برای این کلیدها نیز از پوشش ضد تعریق و لغزش استفاده شده است. این محصول همچنین مناسب استفاده با هردو دست نیز هست. این محصول از طریق پورت USB و بوسیله کابل 1.5 متری به کامپیوتر یا لپ‌تاپ متصل می‌شود و با سیستم عامل‌های ویندوز ویستا، 7 و 8 نیز سازگار است.

 

ماوس تسکو مدل TM 290N

ماوس تسکو مدل TM 290NTSCO TM 290N Mouse

نوع اتصالبا سیم
نوع رابطپورت USB

TM 290N یک موس سیمی محصول تسکو است. این موس از حسگر نوری با دقت 1200 DPI استفاده می‌کند که مناسب استفاده‌های روزمره است. وزن 62 گرمی آن از جمله خصوصیات مثبت این موس به شمار می‌آید. با توجه به طراحی ارگونومیک و خوش دست بودن آن می‌توان برای مدت زمان زیادی بدون احساس خستگی یا گرفتگی از این موس‌ استفاده کرد. علاوه بر این TM 290N برای استفاده افراد چپ دست نیز مناسب است و آن‌ها بدون مشکلی می‌توانند از این موس استفاده کنند. کابل USB که برای اتصال این محصول استفاده شد نیز 1.5 متر طول دارد. TM 290N می‌تواند انتخاب مناسبی برای کاربرانی که به دنبال یک موس با کیفیت برای استفاده روزانه خود هستند باشد.

 

ماوس تسکو مدل TM 264N

ماوس تسکو مدل TM 264NTSCO TM 264N Mouse

نوع اتصالبا سیم
نوع رابطپورت USB

TM 264N یکی دیگر از محصولات مقرون به صرفه تسکو به شمار می‌آید. اتصال این موس نیز از طریق درگاه USB صورت می‌پذیرد. طول کابلی که برای این منظور پیش‌بینی شده 1.5 متر است. یک روکش پلاستیکی نیز برای افزایش مقاومت و ماندگاری این کابل روی آن کشیده شده است. این موس دارای 3 کلید برای انجام فعالیت‌های اصلی در کامپیوتر است. کیفیت ساخت و طراحی بسیار خوب این محصول نیز سبب شده علاوه بر دوام بالا استفاده از آن نیز به راحتی انجام شود. همچنین این موس‌ هم مانند مدل‌های پیشین تسکو مناسب استفاده با هردو دست است. حسگر اپتیکال TM 264N نیز دارای دقتی معادل 1200 DPI است.

 

مشاهده مشخصات و خرید ماوس های زیر 100 تومان از پلازا
x (x)
x (x)
240×240 (360×360)
7.68 KB
240×240 (360×360)
6.39 KB
x (x)
{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402