بهترین موس های گیمینگ ارزان قیمت بازار را بشناسید

Gaming Mouse / بهترین موس های گیمینگ ارزان قیمت بازار
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

در بازی‌ها موس مهمترین اسلحه‌ای است که می‌توانید داشته باشید. در این مطلب به معرفی بهترین موس های گیمینگ ارزان قیمت موجود در بازار پرداخته‌ایم که علاوه بر کیفیت بالا، قیمت مناسبی نیز دارند.

هدف گرفتن، خرد کردن، هک کردن یا حمله کردن از اعمال مهمی در بازی‌های کامپیوتری هستند که همه بوسیله موس انجام می‌شوند. این روزها کیفیت فاکتوری است که در تمامی ماوس‌ها به جز ارزان‌ترین آن‌ها وجود دارد به همین دلیل انتخاب‌های زیادی پیش روی کاربران است. اما در این میان راحتی و دقت بعضی مدل‌ها بسیار بیشتر از سایرین است. یک دکمه اضافی حتی سبب می‌شود بتوانید اسلحه خود را باسرعت بیشتری تعویض کنید. البته این نکته را هم باید در نظر داشت که انتخاب بهترین موس برخلاف موارد دیگر مثل کارت گرافیک یا پردازنده، گذشته از عواملی مثل کیفیت و دقت، بیشتر به نظر کاربر بستگی دارد. ممکن است اولویت گیمری در انتخاب موس راحتی و ارگونومیک بودن آن باشد و اولویت نفر دیگر، امکانات و دقت بالا. از همین رو لیستی که در زیر تهیه شده نه یک رتبه بندی بلکه راهنمایی برای گیمرها است تا با مقایسه و مشخص کردن اولویت‌های خود به انتخاب موسی بپردازند که مهمتر از همه از نظر خود آن‌ها بهترین است.

ماوس‌های گیمینگ ارزان قیمت فروشگاه پلازا

 

ماوس بی سیم رپو مدل MT750

ماوس بی سیم رپو مدل MT750Rapoo MT750 Wireless Mouse

نوع اتصالبی سیم
نوع رابطدانگل وایرلس,بلوتوث 3.0,بلوتوث 4.0

موس MT750 یکی از بهترین موس‌های گیمینگ مقرون به صرفه در بازار است. این موس به صورت وایرلس  و نیز از طریق بلوتوث نسخه 3 و نسخه 4 نیز به کامپیوتر متصل می‌شود. این محصول می‌تواند به صورت هوشمند کیفیت ارتباط برقرار شده را کنترل کند و در صورتی که ارتباطی از کیفیت مورد نیاز برخوردار نبود، به طور خودکار آن را از وایرلس به بلوتوث یا برعکس تغییر دهد. علاوه بر این، این موس می‌تواند به طور خودکار و همزمان به 4 دستگاه مختلف متصل شود. حسگر اپتیکال قدرتمندی که در این محصول به کار گرفته شده هم می‌تواند بر روی هر سطحی عملکرد سریع و با دقتی داشته باشد. دقت حسگر نوری MT750 به وسیله دکمه‌ای که در کنار آن تعبیه شده از 600 تا 3200 DPI قابل تنظیم است. باتری که رپو برای این محصول در نظر گرفته از نوع لیتیومی است که با یک بار شارژ کامل می‌تواند بیش از 30 روز کار کند.

 

ماوس بی سیم رپو مدل 7800P

ماوس بی سیم رپو مدل 7800PRapoo 7800P Wireless Mouse

نوع اتصالبی سیم
نوع رابطدانگل وایرلس

7800P از نظر طراحی و اتصال یکی از موس‌های متفاوت رپو به شمار می‌آید. طراحی ارگونومیک این موس به گونه‌ای است که به سادگی در دست جای می‌گیرد و کار با آن را به تجربه لذت‌بخشی تبدیل می‌کند. از طرف دیگر استاندارد وایرلس این مدل نیز برخلاف معمول 5 گیگاهرتزی است. از آنجایی که اکثر دستگاه‌های بی‌سیم برای اتصال به سایر دستگاه‌ها از فرکانس 2.4 گیگاهرتزی استفاده می‌کنند، کیفیت ارتباط در این موس بهتر از سایر موس‌ها خواهد بود چراکه در این فرکانس، اختلالات بسیار کمتری نسبت به فرکانس 2.4 گیگاهرتزی وجود دارد. همچنین دقت حسگر نوری این محصول نیز قابل تنظیم بوده و کاربران بسته به استفاده خود می‌توانند درجات مختلفی از میان 800 تا 1600 DPI را انتخاب کنند. رپو در این مدل از دو باتری قلمی استفاده کرده و مدعی شده این باتری‌ها می‌توانند تا 12 ماه موس را تغذیه کنند. علاوه بر این، نشانگری هم روی این موس تعبیه شده که زمان تعویض باتری را به کاربر خبر می‌دهد.

 

ماوس گیمینگ هویت مدل HV-MS735

ماوس گیمینگ هویت مدل HV-MS735HAVIT HV-MS735 Gaming Mouse

نوع اتصالبا سیم
نوع رابطپورت USB

موس HV-MS735 را می‌توان یکی از حرفه‌ای ترین موس‌های مخصوص بازی در این بازه قیمتی به حساب آورد. این موس در مجموع 19 کلید دارد که سبب شده انتخاب بسیار خوبی برای آن دسته از گیمرهایی باشد که در طول بازی نیاز دارند قابلیت‌های مختلف، تنها با یک کلیک در دسترسشان قرار داشته باشد. این موس قابلیت نورپردازی هم دارد و می‌تواند 16 میلیون رنگ مختلف را پشتیبانی کند. هویت آن را به گونه‌ای برنامه‌ریزی کرده که با انتخاب درجات مختلف DPI نور متفاوتی از نشانگر‌های موس ساطع می‌شود. کاربران در این موس می‌توانند دقت حسگر را از میان 7 درجه مختلف از 500 تا 12000 DPI انتخاب کنند. با استفاده از درایوری که همراه این محصول عرضه شده می‌توان تمامی 19 کلید روی موس را به صورت دلخواه شخصی سازی و برای حالت‌های مختلف ذخیره کرد. این موس با استفاده از کابل 1.8 متری از طریق درگاه USB به سیستم متصل می‌شود.

 

ماوس گیمینگ رپو مدل V26s

ماوس گیمینگ رپو مدل V26sRapoo V26s Gaming Mouse

نوع اتصالبا سیم
نوع رابطپورت USB

رپو V26s جزو جدیدترین موس‌های شرکت رپو به حساب می‌آید که در سال 2018 وارد بازار شده است. طراحی زیبا و کیفیت بالای پلاستیک استفاده شده در ساخت آن به این محصول ظاهری مانند موس‌های گرانقیمت و رده بالا را داده است. نورپردازی این موس یکی از ویژگی‌های مثبت آن به شمار می‌آید که با پشتیبانی از 16.8 میلیون رنگ، ظاهری مانند تار‌های عنکبوت به موس می‌دهد. این مدل موس رپو 5 کلید مختلف دارد که علاوه بر دو کلید اصلی، دو کلید مربوط به Back و Forward هستند که قابلیت شخصی سازی دارند و یک کلید نیز برای تنظیم دقت اپتیکال از میان درجات 500 تا 7000 DPI پیش‌بینی شده است. این موس همراه با نرم‌افزار اختصاصی عرضه شده که با استفاده از آن می‌توان نورپردازی دستگاه را به دلخواه تغییر داد یا پروفایل‌های مختلفی ایجاد کرد. البته این نرم‌افزار تنها برای استفاده در سیستم عامل ویندوز طراحی شده است. رپو مدعی شده کلیدهای این موس عمری معادل 20 میلیون کلیک خواهند داشت.

 

ماوس بی سیم هویت مدل HV-MS55GT

ماوس بی سیم هویت مدل HV-MS55GTHavit HV-MS55GT Wireless Mouse

نوع اتصالبی سیم
نوع رابطدانگل وایرلس

هویت HV-MS55GT جزو جدیدترین موس‌های موجود در بازار به شمار می‌آید. طراحی خاص و متفاوت آن توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است. به گفته هویت طراحی تازه و ارگونومیک این موس سبب می‌شود هرگز در هنگام استفاده از آن دچار مچ درد نشوید. این شرکت افزوده این موس کاملا مطابق با استانداردهای علمی و پزشکی ساخته شده تا مانع ابتلا استفاده کنندگان به بیماری آرنج تنیس بازان شود. این موس‌ با پشتبیبانی از استاندارد 2.4 گیگاهرتز به صورت وایرلس به سیستم متصل شده و می‌تواند تا محدوده 10 متری از گیرنده خود فعالیت کند. هویت 3 درجه مختلف برای تنظیم دقت حسگر این موس پیش‌بینی کرده که شامل 800، 1200 و 1600 DPI است. افزون بر این 6 دکمه شامل دکمه‌های Back و Forward نیز در آن تعبیه شده است.

 

ماوس بی سیم رپو مدل M100 Silent

ماوس بی سیم رپو مدل M100 SilentRapoo M100 Silent Wireless Mouse

نوع اتصالبی سیم
نوع رابطدانگل وایرلس,بلوتوث 3.0,بلوتوث 4.0

موس M100 جزو سری موس‌های بی‌صدای شرکت رپو به حساب می‌آیند. کلیدهای این موس به گونه‌ای ساخته شده که هنگام کلیک هیچ صدایی از خود تولید نمی‌کنند. همچنین این موس به صورت وایرلس به کامپیوتر متصل شده و علاوه بر استاندارد 2.4 گیگاهرتزی می‌تواند از طریق بلوتوث نسخه 3 و بلوتوث نسخه 4 نیز به سیستم متصل شود. این محصول علاوه بر این قادر است در صورتی که هر یک از اتصالات از کیفیت مطلوبی برخوردار نبود یا به طور ناگهانی قطع شد، به صورت هوشمند نوع اتصال خود را تغییر دهد. این موس همچنین به طور خودکار به سیستم متصل شده و می‌تواند به طور همزمان به 3 دستگاه مختلف وصل شود. دقت حسگر این موس قابل انتخاب نیست و به طور ثابت روی 1300 DPI تنظیم شده است. رپو همچنین مدعی است به لطف استفاده از سیستم بهینه سازی مصرف باتری که در این محصول به کار گرفته، باتری‌های آن می‌توانند تا بیش از 9 ماه آن را تغذیه کنند.

 

ماوس بی سیم رپو مدل 7100P

ماوس بی سیم رپو مدل 7100PRapoo 7100P Wireless Mouse

نوع اتصالبی سیم
نوع رابطدانگل وایرلس

شاید موس 7100P رپو در نگاه اول تفاوتی با سایر موس‌های وایرلس نداشته باشد اما رپو سعی کرده با طراحی جدید و افزودن 3 کلید و درایور مجزا که برای شخصی سازی کلیدها به کار می‌رود آن را به محصولی متفاوت و ممتاز در این بازه قیمت تبدیل کند. از این 3 کلید یک کلید مربوط به انتخاب دقت حسگر اپتیکال آن است و به کاربران اجازه می‌دهد درجه دلخواه خود را از 500 تا 1000 نقطه بر اینچ انتخاب کنند. دو کلید دیگر نیز بسته به سلیقه و انتخاب کاربران قابل شخصی سازی است. علاوه بر این، این محصول از استاندارد 5 گیگاهرتزی برای اتصال به دستگاه‌های وایرلس پیروی می‌کند که سبب شده کیفیت اتصال آن به سرعت و بدون هیچ وقفه یا تداخلی صورت بپذیرد. کلید اسکرول این موس‌ نیز علاوه بر حرکت در جهت بالا و پایین می‌تواند به طرفین نیز حرکت کند. رپو در این مدل از سیستم بهینه سازی مصرف خود استفاده کرده و از همین رو باتری‌های این موس تا 18 ماه بدون نیاز به تعویض، قادر به فعالیت هستند.

 

ماوس بی سیم رپو مدل MT350

ماوس بی سیم رپو مدل MT350Rapoo MT350 Wireless Mouse

نوع اتصالبی سیم
نوع رابطبلوتوث,دانگل وایرلس,بلوتوث 3.0,بلوتوث 4.0

MT350 یکی از گزینه‌های بسیار خوب در میان موس‌های ارزان قیمت به شمار می‌آید. این موس می‌تواند به صورت هوشمند نوع اتصال خود را از میان بلوتوث 3، بلوتوث 4 و وایرلس انتخاب کند و همچنین قادر است به طور همزمان به 3 دستگاه متصل شود. دقت حسگر این موس نیز با دکمه‌ای که روی آن در نظر گرفته شده بین 4 درجه 600، 1000، 1300 و 1600 قابل تنظیم است. این ویژگی سبب شده این موس‌ نه تنها برای بازی بلکه برای استفاده‌های روزمره و عادی نیز مناسب باشد. همچنین باتری‌های این محصول نیز می‌توانند تا 12 ماه به فعالیت خود ادامه دهند.

 

ماوس گیمینگ رپو مدل V20 PRO

ماوس گیمینگ رپو مدل V20 PRORapoo V20 PRO Gaming Mouse

نوع اتصالبا سیم
نوع رابطپورت USB

V20 PRO یکی از جذاب‌ترین محصولات رپو است. طراحی ارگونومیک این موس‌ سبب شده علاوه بر اینکه از ایجاد فشار اضافی به استخوان‌های دست و مچ جلوگیری کند، برای استفاده افراد چپ دست نیز مناسب باشد. این موس دارای 7 کلید است که تمامی آن‌ها به دلخواه کاربر قابل تنظیم و شخصی سازی هستند. رپو در این محصول یک حافظه داخلی برای ذخیره تنظیمات کاربران پیش‌بینی کرده است تا بتوان با تنظیمات شخصی و بدون نیاز به نرم‌افزاری با هر سیستمی به اجرای بازی‌ها پرداخت. دقت حسگر این محصول نیز بین درجات مختلفی از 100 تا 8000 نقطه بر اینچ قابل تنظیم است. افزون بر این نباید قابلیت نورپردازی LED آن را نیز فراموش کنیم. این موس می‌تواند طیف مختلفی از رنگ‌ها را (16 میلیون رنگ) به دلخواه کاربران نمایش دهد.

 

یقینا می‌توان V280 را یکی از شیک‌ترین و زیباترین موس‌های تولید شده توسط رپو دانست. نورپردازی LED این موس قادر است 16 میلیون رنگ مختلف را به نمایش بگذارد که سبب دوچندان شدن زیبایی‌های این موس شده است. به گفته رپو این موس برای استفاده با هردو دست طراحی شده است. از ویژگی‌های جالب این موس، حساسیت آن به لمس از سوی کاربر است. به محض اینکه این موس‌ را در دست بگیرید چراغ LED این محصول شروع به درخشش می‌کند. رپو برای این مدل 5 کلید در نظر گرفته که با استفاده از درایور قادر به شخصی سازی هستند. یک کلید نیز مربوط به تنظیم دقت و حساسیت حسگر اپتیکال آن تعبیه شده که به کاربران از میان 500 تا 7000 DPI امکان انتخاب می‌دهد.

240×240 (360×360)
9.30 KB
x (x)
{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402