خرید هندزفری های بلوتوث ارزان قیمت و باکیفیت

خرید هندزفری بلوتوث ارزان قیمت / Bluetooth Handsfree / هندزفری بلوتوثی
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

اگر می‌خواهید یک هندزفری بلوتوث باکیفیت بخرید، در ادامه این مطلب انواع هندزفری بلوتوثی برتر موجود در بازار را با هم مرور کنیم. در این میان اگر قصد خرید هندزفری بلوتوث ارزان قیمت و یا خرید هندزفری بلوتوث اپل را دارید هم گزینه‌هایی برای شما وجود دارد.

امروزه کاربران زیادی ترجیح می‌دهند که موسیقی موردعلاقه خود را با هندزفری و هدفون بشنوند. در این میان استفاده از انواع هندزفری در هنگام رانندگی به جای در دست گرفتن گوشی، بسیار توصیه می‌شود. برای خرید هندزفری ارزان فاکتورهای مختلفی می‌بایست لحاظ شوند که در میان آنها طراحی ارگونومیک، وزن سبک، باتری با ظرفیت بالا و کیفیت صدای خروجی در راس همه عوامل قرار می‌گیرند. با این حال قابلیت بی‌سیم بودن نیز یکی از عواملی مهمی است که بسیاری از کاربران ترجیح می‌دهند در عصر تکنولوژی از آن بهره جویند. حال اگر قصد خرید هندزفری ارزان قیمت بلوتوث و باکیفیت را دارید توصیه می‌شود با پلازا همراه باشید تا در ادامه بهترین انوع هندزفری بلوتوثی برتر موجود در بازار را با هم مرور کنیم. اگر به دنبال خرید هندزفری بلوتوث ارزان قیمت و یا خرید هندزفری بلوتوث اپل هستید هم گزینه‌هایی برای شما وجود دارد.

فهرست عناوین این مطلب:

  • انواع هندزفری بلوتوثی برتر موجود در بازار
    • خرید هندزفری بلوتوث هوکو مدل E7
    • خرید هندزفری بلوتوثی بروفن مدل BC3
    • خرید هندزفری بلوتوثی هوکو مدل E12
    • خرید هندزفری بلوتوث هوکو مدل E10
    • خرید هندزفری بلوتوث جبرا مدل Storm
    • خرید هندزفری بلوتوث جبرا مدل Stealth
    • خرید هندزفری بلوتوث تسکو مدل TH 5303
    • خرید هندزفری بلوتوثی جبرا مدل Eclipse
    • خرید هندزفری بلوتوث ریمکس مدل RB-T3
    • خرید هندزفری بلوتوث جبرا مدل Style
    • خرید هندزفری بلوتوث هویت مدل H961BT
    • خرید هندزفری بی‌سیم تسکو مدل TH 5350
    • خرید هندزفری بلوتوثی جبرا مدل Wave
  • خرید هندزفری بلوتوث ارزان قیمت
    • خرید هندزفری ارزان هوکو مدل E2 Duke
    • خرید هندزفری ارزان جبرا مدل کلاسیک
    • خرید هندزفری بلوتوث ارزان قیمت ریمکس مدل RB-T15
    • خرید هندزفری بلوتوث ارزان قیمت بروفن مدل BC2
    • خرید هندزفری بلوتوث ارزان قیمت هوکو مدل E1
    • خرید هندزفری بلوتوث ارزان قیمت هوکو مدل E9
    •  خرید هندزفری بلوتوث ارزان قیمت جی‌روم مدل 316i
  • خرید هندزفری بلوتوث اپل
    • خرید هندزفری بلوتوث اپل برند بیتس
    • خرید هندزفری بلوتوث اپل برند پلنترونیکس
    • خرید هندزفری بلوتوث اپل برند LBell
    • خرید هندزفری بلوتوث اپل برند JBL
    • خرید هندزفری بلوتوث اپل برند جبرا

 


انواع هندزفری بلوتوثی برتر موجود در بازار


 

خرید هندزفری بلوتوث هوکو مدل E7

هندزفری بلوتوث هوکو مدل E7

هندزفری بلوتوث هوکو مدل E7HOCO E7 Bluetooth Handsfree

نوع اتصالبی سیم
رابطبلوتوث
قابلیت کنترل موسیقیدارد

هندزفری بلوتوث هوکو مدل E7 با طراحی زیبای خود، چشم هر کاربری را به خود جلب می‌کند. این کالای دیجیتال از فناوری بلوتوث 4.1 پشتیبانی کرده و از طراحی ارگونومیک بهره می‌برد. در حقیقت به دلیل حجم کم و وزن نسبتا سبک آن، استفاده از آن حتی در طولانی مدت، گوش کاربر را اذیت نمی‌کند. این هندزفری بلوتوثی علاوه بر پخش موسیقی، از قابلیت پاسخگویی به تماس تلفنی نیز پشتیبانی می‌کند. اما در کنار تمام این مزایا، هندزفری هوکو مدل E7 از نمایشگر IOS DEVICE POWER نیز پشتیبانی می‌کند. این هندزفری بلوتوثی همچنین قادر است صدایی بدون نویز و با کیفیت HD را برای کاربر پخش کند. این محصول مجهز به یک باتری 45 میلی‌آمپر ساعتی است و می‌تواند از 3.5 ساعت مکالمه مداوم و یا پخش موسیقی پشتیبانی کند. گفتنی است شما می‌توانید این هندزفری را به صورت همزمان به دو دستگاه متصل کرده و از آن استفاده کنید. برد مفید این هندزفری در حدود 10 متر است و قادر است برای 55 ساعت شارژ باتری را در حالت استندبای حفظ کند. هندزفری بلوتوثی هوکو مدل E7 قابلیت کنترل موسیقی و Mute کردن آهنگ را داشته و از چراغ LED برای نمایش میزان شارژ باتری بهره می‌برد. این محصول دارای میکروفون داخلی و سرگوشی اضافی است و تنها 4 گرم وزن دارد. فرکانس پاسخگویی آن 20 هرتز تا 20 هزار هرتز بوده و امپدانس آن 16 اهم است. این هندزفری بلوتوثی در ابعاد 23 در 19 در 10 میلی‌متر طراحی شده است و حساسیت آن 120 دسی‌بل است.

 

 خرید هندزفری بلوتوثی بروفن مدل BC3

هندزفری بلوتوث بروفن مدل BC3

هندزفری بلوتوث بروفن مدل BC3BOROFONE BC3 Bluetooth Handsfree

نوع اتصالبی سیم
رابطبلوتوث
قابلیت کنترل موسیقیدارد

هندزفری بلوتوثی بروفن مدل BC3 ساخت کمپانی BOROFONE است و به‌‌واسطه پشتیبانی از فناوری بلوتوث 4.1 به گوشی هوشمند و تبلت شما متصل می‌شود. طراحی این هندزفری کاملا ارگونومیک بوده و در استفاده طولانی مدت گوش کاربر را اذیت نخواهد کرد. همچنین کاربر می‌تواند به‌واسطه دکمه‌های موجود روی این هندزفری، صدای موسیقی و یا تماس دریافتی خود را کنترل کرده و تنظیم کند. هندزفری بلوتوثی بروفن مدل BC3 مجهز به تکنولوژی CVC بوده و به میزان قابل توجهی نویز صدا را کاهش می‌دهد. این هندزفری تنها 3.3 گرم وزن داشته و برد مفید آن 10 متر است. هندزفری بروفن مدل BC3 از یک باتری 40 میلی‌آمپر ساعتی تغذیه می‌شود و قادر است از 2 ساعت مکالمه مداوم و 2.5 ساعت پخش موسیقی به صورت مداوم پشتیبانی کند. این محصول در حالت استندبای حدود 180 ساعت، شارژ خود را حفظ کرده و از قابلیت نمایش میزان شارژ باتری نیز پشتیبانی می‌کند. این هندزفری از پروتکل‌های A2DP ،AVRCP ،HSP ،HFP پشتیبانی کرده و کیفیت صدای خروجی آن HD است. هندزفری بلوتوثی بروفن مدل BC3 از چهار زبان مختلف از جمله انگلیسی پشتیبانی کرده و فرکانس پاسخگویی در حدود 20 هرتز تا 20 هزار هرتز دارد.

 

 خرید هندزفری بلوتوثی هوکو مدل E12

هندزفری بلوتوث هوکو مدل E12

هندزفری بلوتوث هوکو مدل E12Hoco E12 Bluetooth Handsfree

نوع اتصالبی سیم
رابطبلوتوث
برد مفید10 متر

هندزفری بلوتوثی هوکو مدل E12 یکی دیگر از هندزفری‌های بی‌سیم و باکیفیت موجود در بازار است که در کنار طراحی ارگونومیک، از قابلیت پخش صدای استریو نیز پشتیبانی می‌کند. این محصول از پلاستیک فشرده ABS ساخته شده است اما در برابر آب و رطوبت مقاومت ندارد. هندزفری هوکو مدل E12 از فناوری بلوتوث 4.1 پشتیبانی کرده و برد مفیدی در حدود 10 متر دارد. این محصول مجهز به یک باتری 55 میلی‌آمپر ساعتی است و قادر است که حدود 4 ساعت مکالمه و پخش موسیقی مداوم را پشتیبانی کند. این هندزفری در حالت استندبای حدودا 70 ساعت شارژ باتری خود را به‌خوبی حفظ می‌کند. هندزفری هوکو مدل E12 قابلیت پخش صدا با کیفیت HD داشته و از حذف نویز و صدای مزاحم محیط اطراف پشتیبانی می‌کند. علاوه بر قابلیت پاسخگویی به تماس تلفنی و قابلیت کنترل صدا، این محصول از دستور صوتی برای پاسخ و رد تماس نیز با دو زبان انگلیسی و چینی پشتیبانی می‌کند. فرکانس پاسخگویی این هندزفری 20 هرتز تا 20 هزار هرتز بوده و امپدانس آن 16 اهم است همچنین حساسیت این محصول در حدود 93 دسی‌بل است. برای خرید هندزفری بلوتوث هوکو E12 می‌توانید از لینک بالا اقدام کنید.

 

 خرید هندزفری بلوتوث هوکو مدل E10

هندزفری بلوتوث هوکو مدل E10

هندزفری بلوتوث هوکو مدل E10Hoco E10 Bluetooth Handsfree

نوع اتصالبی سیم
رابطبلوتوث

هندزفری بلوتوثی هوکو مدل E10 با پشتیبانی از فناوری بلوتوث 4.1 یکی دیگر از هندزفری‌های برتر این فهرست محسوب می‌شود. طراحی این هندزفری به‌گونه‌ای است که به خوبی روی گوش قرار گرفته و احتمال افتادن آن به زمین، تقریبا صفر است. این هندزفری بلوتوثی علاوه بر قابلیت پاسخگویی به تماس تلفنی، امکان پخش موسیقی را داشته و به‌واسطه دکمه‌های موجود روی بدنه آن می‌توان موزیک و صدا را کنترل کرد. هندزفری هوکو مدل E10 مجهز به یک باتری 55 میلی‌آمپر ساعتی بوده و قادر است حدود 4 ساعت مکالمه مداوم و پخش موسیقی را پشتیبانی کند. این محصول برای شارژ کامل به 2 ساعت زمان کامل نیاز داشته و از قابلیت اتصال همزمان به دو دستگاه پشتیبانی می‌کند. هندزفری بلوتوثی هوکو مدل E10 از حذف نویز و صدای مزاحم محیط اطراف پشتیبانی کرده و قابلیت Mute دارد. این دستگاه در حالت استندبای حدود 60 ساعت شارژ باتری خود را حفظ می‌کند. این هندزفری در ابعاد 59 در 15 در 10 میلی‌متر و با وزن 17 گرم طراحی شده است.

 

 خرید هندزفری بلوتوث جبرا مدل Storm

هندزفری بلوتوث جبرا مدل Storm

هندزفری بلوتوث جبرا مدل StormJabra Storm Bluetooth Handsfree

نوع اتصالبی سیم
رابطبلوتوث,NFC
دستور صوتیدارد

کمپانی جبرا (Jabra) یکی از برندهای بنام در زمینه انواع هدفون و هندزفری است. هندزفری جبرا مدل Storm یکی از محصولات قدرتمند و باکیفیت این کمپانی محسوب می‌شود. این هندزفری بلوتوثی تنها 8 گرم سنگینی داشته و در استفاده طولانی مدت، گوش کاربر را خسته نخواهد کرد. این هندزفری با یک بار شارژ از 9 ساعت مکالمه مداوم پشتیبانی کرده و قادر است در حالت استندبای تا 10 روز شارژ خود را حفظ کند. هندزفری جبرا مدل Storm علاوه بر بلوتوث نسخه 4.0 از تکنولوژی NFC نیز پشتیبانی می‌کند. این محصول می‌تواند به صورت همزمان به دو دستگاه متصل شده و از هر دو پشتیبانی کند. این هندزفری برای شارژ کامل به 2 ساعت زمان نیاز داشته و از کلید تنظیم و کنترل صدا و آهنگ بر روی بدنه خود نیز پشتیبانی می‌کند. هندزفری جبرا مدل Storm از برد مفید 30 متری بهره برده و قادر است صدایی با کیفیت HD را پخش کند. این محصول از قابلیت حذف صدای مزاحم، Mute کردن و قابلیت پخش موسیقی پشتیبانی کرده و دستور صوتی را نیز می‌پذیرد. فرکانس پاسخگویی این محصول در حدود 300 هرتز تا 3400 هرتز بوده و امپدانس آن 16 اهم است. در آخر می‌توان گفت که این محصول با توجه به توانایی‌ها و قابلیت‌هایی که دارد از ارزش خرید نسبتا بالایی برخوردار است؛ یعنی احتمالا با خرید هندزفری بلوتوث جبردا مدل استورم پشیمان نمی‌شوید.

 

 خرید هندزفری بلوتوث جبرا مدل Stealth

هندزفری بلوتوث جبرا مدل Stealth

هندزفری بلوتوث جبرا مدل StealthJABRA Stealth Bluetooth Handsfree

نوع اتصالبی سیم
رابطبلوتوث,NFC
دستور صوتیدارد

هندزفری بی‌سیم جبرا مدل Stealth علاوه بر پشتیبانی از تکنولوژی بلوتوث 4.0، از طریق NFC نیز با گوشی هوشمند، تبلت و سایر دستگاه‌های دیجیتال متصل می‌شود. این هندزفری بلوتوثی قابلیت پخش صدا با کیفیت HD را داشته و از حذف نویز و صدای مزاحم محیط اطراف به خوبی پشتیبانی می‌کند. این محصول با یک بار شارژ قادر است از 6 ساعت مکالمه مداوم و یا پخش موسیقی پشتیبانی کند و در حالت استندبای حدود 240 ساعت، شارژ باتری خود را حفظ می‌کند. هندزفری بی‌سیم جبرا مدل Stealth از قابلیت اتصال همزمان به دو دستگاه پشتیبانی کرده و همچنین با پشتیبانی از تکنولوژی PowerNap در مصرف انرژی صرفه‌جویی می‌کند. این محصول در سه اندازه متفاوت سرگوشی و قلاب پشت گوشی عرضه شده و برای استفاده با گوشی چپ و راست، مناسب است. هندزفری بی‌سیم جبرا مدل Stealth از سیری و Google Now پشتیبانی کرده و قابلیت Mute شدن نیز دارد. برای خرید هندزفری بلوتوث جبردا مدل استلث می‌توانید از لینک بالا اقدام کنید.

 

 خرید هندزفری بلوتوث تسکو مدل TH 5303

هندزفری بلوتوث تسکو مدل TH 5303

هندزفری بلوتوث تسکو مدل TH 5303TSCO TH 5303 Bluetooth Handsfree

نوع اتصالبی سیم
رابطبلوتوث
قابلیت کنترل صدادارد

هندزفری بلوتوث تسکو مدل TH 5303 یکی از محصولات باکیفیت کمپانی تسکو محسوب می‌شود. این هندزفری از بلوتوث نسخه 4.1 پشتیبانی کرده و دارای دکمه‌هایی برای کنترل صدا و پخش موسیقی است. این محصول مجهز به یک باتری 90 میلی‌آمپر ساعتی لیتیومی است که برای شارژ شدن به صورت کامل حدود 1 تا 1.5 ساعت زمان لازم دارد. این هندزفری تسکو حدود 7 ساعت برای پخش مداوم موسیقی و تقریبا 8 ساعت برای مکالمه مداوم، شارژ باتری خود را حفظ کرده و در حالت استندبای برای 180 ساعت، شارژ خود را نگه می‌دارد. برد مفید هندزفری بلوتوث تسکو مدل TH 5303 حدود 10 متر بوده و پاسخگویی به تماس با استفاده از این هندزفری، میسر است.

 

خرید هندزفری بلوتوثی جبرا مدل Eclipse

هندزفری بلوتوث جبرا مدل Eclipse

هندزفری بلوتوث جبرا مدل EclipseJabra Eclipse Bluetooth Handsfree

نوع اتصالبی سیم
رابطبلوتوث,NFC
دستور صوتیدارد

هندزفری جبرا مدل Eclipse قادر است علاوه بر بلوتوث 4.1 از طریق NFC نیز به گوشی هوشمند، تبلت و سایر دستگاه‌های دیجیتالی که از این فناوری پشتیبانی می‌کنند، متصل شود. برد مفید این محصول 30 متر است و وزن آن بسیار سبک بوده و تنها 5.5 گرم است که در استفاده طولانی مدت اصلا گوش کاربر را اذیت نخواهد کرد. این محصول از قابلیت کنترل صدا و موسیقی پشتیبانی کرده و دستور صوتی را اجرا می‌کند. هندزفری بی‌سیم جبرا مدل Eclipse حدود 10 ساعت از مکالمه مداوم پشتیبانی کرده و در حالت استندبای برای 72 ساعت، شارژ خود را حفظ می‌کند. این محصول قابلیت اتصال همزمان به دو دیوایس را داشته و مجهز به یک میکروفون دوتایی برای کاهش صدای مزاحم است. این هندزفری بلوتوثی صدایی با کیفیت HD را تولید کرده و از حسگر حرکتی پشتیبانی می‌کند. هندزفری بی‌سیم جبرا مدل Eclipse مجهز به یک شارژ قابل حمل است و فرکانس پاسخگویی در حدود 20 هرتز تا 20 هزار هرتز دارد. امپدانس این هندزفری 16 اهم بوده و حساسیت آن 94 دسی‌بل است. با توجه به عملکرد و قابلیت‌های بی‌نظیر این محصول، می‌توان گفت که از خرید هندزفری بلوتوث جبرا مدل Eclipse پشیمان نخواهید شد.

 

 خرید هندزفری بلوتوث ریمکس مدل RB-T3

هندزفری بلوتوث ریمکس مدل RB-T3

هندزفری بلوتوث ریمکس مدل RB-T3Remax RB-T3 Bluetooth Handsfree

نوع اتصالبی سیم
رابطبلوتوث

کمپانی ریمکس یکی دیگر از برندهای مطرح در زمینه تولید انواع هدفون و هندزفری است. هندزفری بلوتوث ریمکس مدل RB-T3 یکی از محصولات قدرتمند این کمپانی است. این هندزفری با طراحی زیبا و وزن 6.3 گرمی خود، توجه کاربران حرفه‌ای را به خود جلب کرده است. این محصول قابلیت اتصال همزمان به دو دستگاه را داشته و از بلوتوث نسخه 4.1 پشتیبانی می‌کند. با استفاده از این محصول می‌توان علاوه بر گوش دادن به موسیقی موردنظر خود، به تماس‌های دریافتی نیز پاستخ دهید. گفتنی است این هندزفری بلوتوثی قابلیت حذف نویز و صدای مزاحم و باد را داشته و قادر است صدایی با کیفیت HD را تولید کند. شما می‌توانید با یک بار شارژ این هندزفری به مدت 5 ساعت به صورت مداوم، مکالمه انجام دهید و یا 4 ساعت مداوم موسیقی گوش دهید. هندزفری بلوتوث ریمکس مدل RB-T3 قادر است در حالت استندبای حدود 100 ساعت، شارژ باتری خود را حفظ کند. این هندزفری مجهز به یک نمایشگر LED میزان وضعیت شارژ دستگاه برای محصولات iOS است و از کلید کنترل صدا و کنترل موسیقی روی بدنه خود نیز بهره می‌برد. این هندزفری از پلاستیک ABS و آلومینیم ساخته شده و قابلیت Mute شدن دارد. گفتنی است هندزفری بلوتوث ریمکس مدل RB-T3 به خوبی با تبلت نیز سازگار است.

 

خرید هندزفری بلوتوث جبرا مدل Style

هندزفری بلوتوث جبرا مدل Style

هندزفری بلوتوث جبرا مدل StyleJabra Style Bluetooth Handsfree

نوع اتصالبی سیم
رابطبلوتوث
قابلیت کنترل موسیقیدارد

هندزفری بلوتوث جبرا مدل Style از طراحی کلاسیکی بهره می‌برد و به خوبی توانسته با برد مفید 30 متری خود، توجه هر کاربری را به خود جلب کند. این هندزفری از قابلیت حذف صدای مزاحم و باد پشتیبانی کرده و صدایی با کیفیت HD را برای کاربر به ارمغان می‌آورد. این محصول 10 گرم سنگینی داشته و از بلوتوث نسخه 4.0 پشتیبانی می‌کند. شما می‌توانید به‌راحتی با استفاده از کابل میکرو USB این هندزفری بلوتوثی را شارژ کرده و سپس به صورت مداوم برای 6 ساعت با آن مکالمه انجام دهید. گفتنی است این محصول قادر است در حالت استندبای برای مدت 7 روز شارژ خود را حفظ کند. هندزفری بلوتوث جبرا مدل Style قابلیت اتصال به صورت همزمان به دو دستگاه را داشته و برای استفاده از آن کافی است بلوتوث گوشی را روشن کنید تا نرم‌افزار نصب شده بر روی گوشی، نام هندزفری را پیدا کرده و به راحتی به آن متصل شود. این محصول از یک راهنمای صوتی برای اعلام وضعیت شارژ موجود پشتیبانی کرده و با دستگاه‌های دارای پورت USB به خوبی سازگار است. گفتنی است این هندزفری از قابلیت کنترل موسیقی نیز پشتیبانی می‌کند. برای خرید هندزفری بلوتوث جبرا مدل استایل می‌توانید از لینک بالا استفاده کنید.

 

 خرید هندزفری بلوتوث هویت مدل H961BT

هندزفری بلوتوث هویت مدل H961BT

هندزفری بلوتوث هویت مدل H961BTHavit H961BT Bluetooth Handsfree

نوع اتصالبی سیم
رابطبلوتوث
دستور صوتیدارد

هندزفری بلوتوث هویت مدل H961BT با طراحی زیبا و ارگونومیک خود به‌راحتی بر روی گوش کاربر قرار گرفته و با پشتیبانی از بلوتوث نسخه 4.1 به آسانی با گوشی هوشمند و تبلت او ارتباط برقرار می‌کند. این هندزفری 14 گرمی، مجهز به یک باتری 230 میلی‌آمپر ساعتی است که قادر است با یک بار شارژ تا 13 ساعت از پخش موسیقی و یا مکالمه مداوم پشتیبانی کند. قابل ذکر است که این محصول می‌تواند در حالت استندبای حدود 300 ساعت شارژ خود را حفظ کند. برد مفید این هندزفری بلوتوثی 10 متر بوده و از قابلیت کنترل صدا و موسیقی به خوبی پشتیبانی می‌کند. هندزفری بلوتوث هویت مدل H961BT از فرمان صوتی پشتیبانی کرده و امکان شماره‌گیری صوتی، اتصال و جفت شدن خودکار با دستگاه‌های مجهز به بلوتوث را برای کاربر فراهم خواهد کرد. شما می‌توانید این هندزفری را به صورت همزمان به دو گوشی متصل کرده و از آن استفاده کنید، همچنین می‌توان میزان شارژ هندزفری هویت را از طریق گوشی خود چک کنید. این هندزفری حساسیتی در حدود 121 دسی‌بل داشته و از فرکانس پاسخگویی 20 هرتز تا 20 هزار هرتز بهره می‌برد.

 

 خرید هندزفری بی‌سیم تسکو مدل TH 5350

هندزفری بی سیم تسکو مدل TH 5350

هندزفری بی سیم تسکو مدل TH 5350TSCO TH 5350 Wireless Handsfree

نوع اتصالبی سیم
رابطبلوتوث

هندزفری بی‌سیم تسکو مدل TH 5350 طراحی خاصی داشته و از بلوتوث نسخه 4.2 پشتیبانی می‌کند. این محصول دارای دو گوشی و یک پایه شارژ است که ظرفیت این پایه شارژ حدود 400 میلی‌آمپر ساعت است و با یک بار شارژ کامل قادر است حدود 8 بار این هندزفری بلوتوثی را شارژ کند. لازم به ذکر است که منبع تغذیه این هندزفری یک باتری 50 میلی‌آمپر ساعتی است که با یک بار شارژ قادر است از 2 الی 3 ساعت پخش موسیقی و مکالمه مداوم پشتیبانی کند. این در حالی است که این محصول در حالت استندبای برای 100 ساعت شارژ خود را حفظ می‌کند. هندزفری بی‌سیم تسکو مدل TH 5350 دارای میکروفون داخلی و سرگوشی‌های اضافی است و بردی در حدود 10 متر دارد. این هندزفری به‌خوبی با موبایل، تبلت و سایر دستگاه‌های پخش موسیقی که از فناوری بلوتوث پشتیبانی می‌کنند، سازگار بوده و فرکانس پاسخگویی در حدود 2.4 هرتز تا 2400 هرتز دارد. گفتنی است امپدانس این هندزفری در حدود 32 اهم و حساسیت آن 115 دسی‌بل است.

 

خرید هندزفری بلوتوثی جبرا مدل Wave

هندزفری بلوتوث جبرا مدل Wave

هندزفری بلوتوث جبرا مدل WaveJabra WAVE Bluetooth Handsfree

نوع اتصالبی سیم
رابطبلوتوث
دستور صوتیدارد

هندزفری بلوتوث جبرا مدل Wave با پشتیبانی از بلوتوث نسخه 3.0، امکان اتصال به دو دستگاه همزمان را برای کاربر فراهم می‌کند. این هندزفری از وزن تقریبی 13.5 گرم بهره برده و برد مفیدی در حدود 10 متر دارد. همچنین از آنجا که این محصول از قابلیت اتصال خودکار پشتیبانی می‌کند، کافی است بلوتوث گوشی خود را روشن کنید تا هندزفری به‌آسانی و به صورت خودکار به گوشی شما متصل شود. هندزفری بلوتوث جبرا مدل Wave از دستور صوتی نیز پشتیبانی کرده و به‌آسانی می‌توان با فرمان صوتی نسبت به پذیرش و یا رد تماس دریافتی خود اقدام کرد. کمپانی جبرا این هندزفری را به‌گونه‌ای طراحی کرده که قادر است صدای مزاحم محیط و باد را حذف کرده و صدایی با کیفیت HD را برای کاربر به ارمغان بیاورد. شما می‌توانید با یک بار شارژ کامل این محصول به مدت 6 ساعت مکالمه مدوام داشته باشید، همچنین این هندزفری بلوتوثی در حالت استندبای حدود 8 روز شارژ خود را حفظ می‌کند. هندزفری بلوتوث جبرا مدل Wave از قابلیت Mute شدن، کنترل صدا و موسیقی نیز پشتیبانی می‌کند. فرکانس پاسخگویی این محصول 300 تا 3400 هرتز بوده و امپدانس آن 16 اهم است. این محصول حساسیتی در حدود 4 دسی‌بل دارد.

 

صفحه بعدی این مقاله برای افرادی است که به دنبال خرید هندزفری بلوتوث ارزان قیمت و یا خرید هندزفری بلوتوث اپل هستند.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران3 دیدگاه
avatar
مراد موسازاده
.
24 مهر 1401، 14:27
پاسخ
0
0
خوب خیلی خوب
avatar
QRZ
.
26 فروردین 1398، 16:44
پاسخ
0
0
Thanks
avatar
دانیال
.
26 فروردین 1398، 16:25
پاسخ
0
0
آخه بین این همه هندزفری بلوتوث کدوم رو باید انتخاب کرد؟ به نظر من بروفن از همه بهتره ولی این مدلش رو دوست ندارم
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402