هر آنچه در مورد فیلم Once Upon a Time in Hollywood تاکنون می دانیم

روزی روزگاری در هالیوود / فیلم Once Upon a Time in Hollywood
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

فیلم Once Upon a Time in Hollywood یکی از مورد انتظارترین فیلم‌های سال 2019 است که ستارگان زیادی قرار است در آن نقش‌آفرینی کنند. در این مطلب قصد داریم آنچه تاکنون از این فیلم کوئنتین تارانتینو می‌دانیم را با هم مرور کنیم.

کوئنتین تارانتینو / Quentin Tarantino

کوئنتین تارانتینو بعد از ساخت هشت فیلم بلند و حضور بیش از 20 ساله در میان بزرگان سینمای هالیوود، به میزان اعتباری دست یافته که هر چیزی که می‌سازد را تبدیل به یک پروژه بزرگ می‌کند. فیلم Once Upon a Time in Hollywood که پروژه بعدی این فیلمساز مولف است، در مورد جنایت‌های خانواده منسون در سال 1969 است و حالا تصاویر و اطلاعات جدیدی از این فیلم منتشر شده است.

در فیلم Once Upon a Time in Hollywood که پر از ستارگان دنیای سینما است و گفته می‌شود دارای حالتی چند فصلی همچون فیلم Pulp Fiction است، بازیگرانی همچون لئوناردو دیکاپریو، برد پیت و مارگو رابی و همچنین بازیگران مطرح دیگری حضور دارند. در حال حاضر، فیلمبرداری اثر مذکور در جریان است. در ادامه به اطلاعاتی اشاره می‌کنیم که تاکنون در مورد این فیلم مشخص شده و ما می‌دانیم.

 

عنوان: روزی روزگاری در هالیوود (Once Upon a Time in Hollywood)

تاریخ اکران: 26 ژوئیه 2019

بازیگران: لئوناردو دیکاپریو، برد پیت، مارگو رابی، آل پاچینو، داکوتا فانینگ، تیموتی اولیفانت، جیمز مارسدن، کرت راسل، دامیان لوئیس، برت رینولدز، امیل هرش، لوک پری

کارگردان: کوئنتین تارانتینو

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

تصاویر، بازیگران و زمان اکران فیلم روزی روزگاری در هالیوود

مجموعه‌ای از تصاویر

مجموعه تصاویر فیلم Once Upon a Time in Hollywood همین چندی پیش در آخرین روزهای ماه ژانویه منتشر شد و در این تصاویر بازیگران فیلم به تصویر کشیده شده و تارانتینو و عواملش مشغول فیلمبرداری بودند.

 

فیلمی در مورد خانواده منسون

چارلز منسون، رهبر فرقه منسون که جنایات فجیعی را رقم زد، موضوع اصلی فیلم مورد نظر است و بعد از ماه‌ها گمانه‌زنی در مورد این که نقش وی را چه کسی بازی خواهد کرد، بازیگر این نقش به صورت رسمی مشخص گردید.

روزی روزگاری در هالیوود / Once Upon a Time in Hollywood

بر اساس اعلام The Wrap، بازیگر شناخته شده، دیمن هریمن (Damon Herriman) نقش منسون را در این فیلم بازی می‌کند. هریمن برای بازی در سریال‌های شبکه FX و همین طور چند فیلم استرالیایی نظیر The Little Death و Down Under مشهور است.

خبر بازی بازیگری همچون هریمن با اعلام بازیگران دیگری همچون رومر ویلیس، بازیگر Empire، دریما واکر و وویتک فرایکوفسکی (بازیگر لهستانی) همراه شد. افرادی همچون مارگارت کوالی (Margaret Qualley)، ویکتوریا پدرتی (Victoria Pedretti) و مدیسن بیتی (Madisen Beaty) نیز از جمله دیگر عوامل این فیلم هستند.

 

شخصیتی بحث‌برانگیز

در اواخر ماه آگوست، چند بازیگر جدید به مجموعه بازیگران Once Upon a Time in Hollywood پیوستند که شامل رافائل زاویروچا (Rafal Zawierucha) دنی استرانگ (Danny Strong) از سریال Billions و سیدنی سوئینی از سریال The Handmaid’s Tale می‌شدند. البته تنها نقش یکی از سه نفر مشخص شد، که در عین حال نقش بسیار مهمی هم بود.

بر اساس گزارش هالیوود ریپورتر، زاویروچا قرار است در این فیلم در نقش فیلمساز دنیای واقعی یعنی رومن پولانسکی را بازی کند. این کارگردان برنده جایزه اسکار و کسی که حول او اتفاقات بحث‌برانگیزی وجود دارد، در آن سال‌ها همسر شارون تیت بود. شارون تیت در آن زمان توسط پیروان منسون به شکل فجیعی و در حالی که هشت ماه و نیم باردار بود، به قتل رسید. سال‌ها بعد، پولانسکی به جرم ارتباط نامشروع و آزار و اذیت یک دختر 13 محکوم شد و سرانجام پیش از آنکه به خاطر جرمش به زندان بیفتد، از ایالات متحده گریخت.

 

اژدها وارد می‌شود

در ماه آگوست امسال، تارانتینو شخصیت برجسته دیگری را نیز به مجموعه بازیگران شخصیت‌های دنیای واقعی فیلم خود، روزی روزگاری در هالیوود اضافه کرد. بر اساس اخبار The Wrap، شخصیت بازیگر و ورزشکار هنرهای رزمی، بروس لی قرار است در این فیلم حضور داشته باشد و مایک مو (Mike Moh) قرار است نقش او را بازی کند. مایک مو در چندین ویدیوی خود در یوتیوب به بروس لی ادای احترام کرده است.

در مورد ارتباط بروس لی با قتل‌های خانواده منسون نیز باید بگوییم، این ورزشکار هنرهای رزمی در اواخر دهه 60 میلادی از سوی بازیگران زن و مرد هالیوودی برای آموزش هنرهای رزمی انتخاب می‌شد. از جمله شاگردان بروس لی، رومن پولانسکی و همسرش، شارون تیت بودند. بعد از این جنایت‌ها، بروس لی به اتهام دست داشتن در جنایت‌ها، به صورت کوتاه تحت بازجویی قرار گرفت.

 

اولین تصاویر فیلم

مارگو رابی در اوایل ماه آگوست اولین تصویر رسمی از نقش خودش را در فیلم به عنوان شارون تیت، مدل و بازیگر زن در دهه 1960 منتشر کرد.

margot robbie / مارگو رابی

کمی پیش از آن، لئوناردو دیکاپریو، اولین تصویر از فیلم روزی روزگاری در هالیوود را در حساب کاربری خود در اینستاگرام به اشتراک گذاشت که در آن تصویر دیکاپریو و برد پیت در نقش شخصیت‌های خود در دهه 60 میلادی ظاهر شده بودند.

دیکاپریو و برد پیت / DiCaprio & Brad Pit

یکی از مواردی که تصویر دیکاپریو ثابت می‌کند آن است که در فیلم آینده تارانتینو، هیچ کمبودی از لباس‌های چرم و جین وجود ندارد.

 

زمانی جدید برای اکران

فیلم Once Upon a Time in Hollywood در ابتدا قرار بود که در تاریخ 9 آگوست 2019 و همزمان با پنجاهمین سالگرد جنایت‌های خانواده منسون اکران شود، اما سازندگان این فیلم و همچنین سونی پیکچرز تصمیم گرفتند تا اکران این فیلم جلو بیفتد.

این استودیو اعلام کرده که تغییر تاریخ اکران این فیلم در ژوئیه 2018 صورت گرفته و برخی از اکران‌های سونی پیکچرز نیز در تقویم این استودیو تغییر یافته است و بدین ترتیب، مشخص گردید که این فیلم در تاریخ 26 ژوئیه 2019 برابر با چهارم مرداد سال آینده به نمایش در می‌آید.

 

حضور بازیگر مردان ایکس در فیلم

جیمز مرسدن / James Marsden

این گونه به نظر می‌رسد که تارانتینو قصد دارد تا هرچه در توانش دارد به خرج دهد تا فهرست کاملی از بهترین بازیگران سینمای دنیا را در فیلمش بازی دهد. جیمز مرسدن که بابت بازی‌اش در نقش Cyclops در فیلم‌های مردان ایکس (X-Men) شناخته شده است، بر اساس خبر ورایتی به مجموعه بازیگران این فیلم پیوسته است. جولیا باترز بازیگر American Housewife نیز از دیگر کسانی است که کارش را برای بازی در فیلم آغاز کرده است.

 

پیوستن ستارگان بیشتر به فیلم

اگر Once Upon a Time in Hollywood هنوز آن قدرها که مورد نظرتان است، پربازیگر نشده، باید به شما بگوییم که Deadline گزارش کرد که در ماه ژوئن 2018 چندین بازیگر دیگر نیز به فیلم پیوستند و تعداد ستارگان حاضر در فیلم را نیز افزایش دادند.

یکی از اولین و مهم‌ترین این بازیگران، آل پاچینو بازیگر برنده اسکار است که در نقش ماروین شوارتز (Marvin Shwarz)، مدیربرنامه شخصیت دیکاپریو در فیلم بازی می‌کند.

دامین لوئیس (بازیگر Billions)، داکوتا فانینگ (بازیگر Please Stand By)، لوک پری (بازیگر Riverdale)، امیل هرش (بازیگر Into the Wild) و کلیفتون کالینز جونیور (بازیگر Westworld) نیز برای بازی در فیلم قرارداد امضا کردند و به مجموعه‌ای پیوستند که همین حالایش هم شامل ستارگانی همچون دیکاپریو، برد پیت، مارگو رابی و تیموتی اولیفانت می‌شود.

لوئیس در این فیلم نقش استیو مک‌کوئین را بازی می‌کند، در حالی که هرش نقش جی سبرینگ، آرایشگر مشهوری را بازی می‌کند که یکی از قربانیان جنایت‌های منسون‌ها بود. فانینگ نیز قرار است نقش یکی از پیروان منسون‌ها را بازی کند که بعدها تلاش کرد تا جرارد فورد، رئیس‌جمهور آمریکا را ترور کند. بعدها کیث جفرسون و نیکولاس هاموند نیز به بازیگران پیوستند.

 

از بازی در نقش شریک جرم تا قربانی قتل شدن

مارگو رابی / Margot Robbie

به دنبال مذاکرات طولانی‌مدت، مارگو رابی به صورت رسمی تایید کرد که در فیلم Once Upon a time in Hollywood نقش شارون تیت را بازی می‌کند و این خبر در ماه می 2018 منتشر گردید. رابی همین اواخر به خاطر بازی‌اش در نقش یک اسکیت باز در فیلم «I, Tonya» تحسین همگان را برانگیخته بود و پیش از آن در فیلم گرگ وال استریت (The Wolf of Wall Street) با دیکاپریو همبازی شده بود. رابی همچنین نقشی کوتاه را در فیلم The Big Short داشت که در آن برد پیت یکی از نقش‌های اصلی بود.

 

بازی مجدد بازیگران قدیمی و مشهور

برت رینولدز / Burt Reynolds

به دنبال اعلام حضور دیکاپریو (در ماه ژانویه) و برد پیت (در ماه فوریه)، چندین ستاره کهنه‌کار سینما و برخی از همکاران سابق به عوامل فیلم اضافه شدند.

بر اساس اعلام Deadline، برت رینولدز، کرت راسل، تیم راث و مایکل مدسن همگی در حال مذاکره برای پیوستن به مجموعه بازیگران بودند. رینولدز 82 ساله قرار است در این فیلم نقش جورج اسپان (George Spahn) یکی از هواداران منسون‌ها را بازی کند. او مالک مرتعی است که جنایت‎‌های منسون‎ها در آنجا برنامه‌ریزی شد. راسل، راث و مدسن همگی در فیلم قبلی تارانتینو، The Hateful Eight بازی کرده بودند و هر سه در پروژه‌های گذشته این کارگردان نیز حضور داشتند.

 

تجدید دیدار ستارگان سینما با هم

برد پیت بازیگری است که بعد از بازی در فیلم Inglourious Basterds مجددا فرصت همکاری با تارانتینو را پیدا کرده و قرار است در این فیلم او نیز بازی نماید.

تارانتینو در توضیحات خود در مورد این فیلم گفته:

داستان این فیلم در لوس‌آنجلس 1969 و در محیط هالیوود می‌گذرد. دو بازیگر اصلی شامل بازیگر قدیمی سریال‌های تلویزیونی،ریک دالتون (با بازی دیکاپریو) و بدلکار او، کلیف بوث (با بازی برد پیت) هستند. این دو بازیگر قصد دارند مجددا به سینمای هالیوود راه یابند، سینمایی که دیگر آن را نمی‌شناسند. اما ریک همسایه‌ای بسیار معروف دارد … شارون تیت.

بر اساس اعلام هالیوود ریپورتر، ملحق شدن برد پیت به این فیلم به دنبال اخباری بود که بر اساس آنها، دیکاپریو تا آستانه ترک این فیلم نیز پیش رفت.

در فیلم Once Upon a Time in Hollywood شاهد قرار گرفتن دوباره برد پیت و دیکاپریو در کنار تارانتینو خواهیم بود، اما اولین فیلمی است که این دو بازیگر بزرگ سینما در کنار هم در یک فیلم بازی می‌کنند. تنها همکاری مشترک آنها در سینما، در فیلم The Departed محصول 2006 رقم خورد که در آن، برد پیت تهیه‌کننده بود و دیکاپریو به بازی پرداخت. همکاری برد پیت با تارانتینو در فیلم Inglorious Bastards در نهایت منجر به هشت نامزدی جایزه اسکار شد که در نهایت، کریستوف والتز تنها جایزه اسکار این فیلم را برای بهترین بازیگر نقش مکمل مرد به خانه برد.

 

لئو!

لئوناردو دیکاپریو / Leonardo DiCaprio

لئوناردو دیکاپریو اولین بار در ژانویه 2018 تایید کرد که در فیلم Once Upon a Time in Hollywood بازی می‌کند. در این فیلم، دیکاپریو نقش ریک دالتون را بازی می‌کند که در حال پیر شدن است. گفته می‌شود این فیلم شبیه Pulp Fiction خواهد بود و داستانش در تابستان سال 1969 روایت می‌شود. پیوستن بازیگر تایتانیک به این فیلم در نقش یک شخصیت مسن‌تر نوعی حالت کنایه‌آمیز دارد. پیش از آن زمانی که دیکاپریو قصد داشت در فیلم قبلی تارانتینو به نام Django Unchained در نقش یک نژادپرست به نام کالوین کندی بازی کند، تارانتینو قصد داشت که بازیگری با سن و سال بیشتر در این نقش بازی کند، اما بعدها نقش این شخصیت را دوباره نوشت تا به سن و سال دیکاپریو بخورد.

دیکاپریو پیش از این، در فیلم Django Unchained بازی کرده که نامزد پنج جایزه اسکار شد و کریستوف والتز اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را به خانه برد و خودِ تارانتینو نیز برنده اسکار بهترین فیلمنامه شد.

تارانتینو در اطلاعیه‌ای در مورد فیلم جدید خود گفت:

مدت پنج سال روی نوشتن این فیلمنامه کار کرده‌ام و این نکته را نیز باید بگویم که بیشتر زندگی خودم را در شهر لوس‌آنجلس سپری کردم و سال 1969 نیز من در این شهر بودم و در آن زمان هفت سال داشتم. بسیار هیجان‌زده‌ام که قصد دارم تا داستانی در مورد وضعیت لوس‌آنجلس و هالیوود نقل کنم که دیگر وجود ندارد. همچنین از اینکه توانسته‌ام دیکاپریو و برد پیت را در این فیلم با یکدیگر هم‌بازی کنم و نقش‌های ریک و کلیف را به آنها بدهم، بسیار خوشحالم.

کلام آخر

فیلم قبلی تارانتینو که نویسندگی و کارگردانی آن را بر عهده داشت، The Hateful Eight محصول 2015 بود که نامزد سه جایزه اسکار شد و در نهایت اسکار بهترین موسیقی متن را از آنِ خود کرد. نظرات خود را در پلازا با ما به اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402