راهنمای خرید و معرفی بهترین هدفون های بیتس

هدفون بیتس استودیو 3
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

هدفون های بیتس با ویژگی‌هایی مانند طراحی ارگونومیک و دوام بالا، طی سال‌های گذشته به یکی از محبوب‌ترین برندهای این حوزه تبدیل شده‌اند. در ادامه به معرفی این برند و راهنمای خرید هدفون بیتس می‌پردازیم.

هدفون های بیتس کم و بیش بهترین محصولات موجود در بازار هستند؛ به‌خصوص اگر می‌خواهید با آیفون، آیپد، آیپاد یا مک از آنها استفاده کنید. اما کدام هدفون beats مناسب شماست؟ ما سعی کرده‌ایم با پوشش طیف وسیعی از قیمت‌ها و طرح‌های مختلف بهترین هدفون های بیتس را بررسی کنیم. با پلازا همراه باشید. گفتنی است با توجه به نوسان قیمت ارز، قیمت‌ هدفون‌ها در بازار ایران مربوط به زمان نگارش مقاله است و قیمت‌ اکثر هدفون‌ها به دلار نیز ذکر شده است.

آنچه در ادامه می‌خوانید:

  • معرفی بهترین هدفون های بیتس 2020
    • هدفون بیتس استودیو 3 (Beats Studio 3 Wireless)
    • هدفون پاوربیتس (Powerbeats) (2020)
    • هدفون بیتس سولو پرو (Beats Solo Pro)
    • هدفون بیتس ایکس (BeatsX)
    • هدفون یوربیتس 3 (Beats urBeats3)
    • هدفون بیتس بی سیم سولو 3 (Beats Solo 3 Wireless)
    • هدفون بیتس ای پی (Beats EP)

 


آشنایی با برند بیتس


شرکت بیتس ابتدا در سال 2006 و توسط دکتر دره (Dr. Dre) یکی از رپرهای آمریکایی تاسیس شد. هدف او از تاسیس این کمپانی ساخت و عرضه هدفون‌هایی بود که بتوانند تجربه منحصر به فردی از گوش دادن به موسیقی را در اختیار کاربران قرار دهند. دکتر دره برای دستیابی به این منظور در مراحل اولیه طراحی و توسعه اولین سری هدفون‌های خود با بسیاری از خوانندگان و موسیقیدان‌های مشهور همکاری کرد. در نهایت در سال 2008 اولین محصول بیتس روانه بازار شد. از آن زمان تا کنون بیتس تبدیل به یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های تولیدکننده هدفون تبدیل شده است. تا جایی که در سال 2014 اپل این شرکت را به مبلغ 3 میلیارد دلار خریداری کرد.

هدفون beats studio 3

بیتس پس از آن همواره در مسیر پیشرفت و توسعه قرار داشته و در حال حاضر می‌توان گفت محبوب‌ترین برند تولید کننده هدفون در جهان به حساب می‌آید؛ به طوری‌که علاوه بر خوانندگان و بازیگران و افراد مشهور، در خیابان‌های شلوغ شهر و فرودگاه‌ها و باشگاه‌های ورزشی، آن‌ها را روی گوش ورزشکاران و جوانان می‌بینید. غالبا اگر کسی بخواهد بیشتر از حد معمول برای خرید هدفون‌ هزینه کند سراغ محصولات بیتس می‌رود، مخصوصا اگر کاربر محصولات اپل باشد چراکه این هدفون‌ها با وجود اینکه با هر دستگاهی که دارای بلوتوث و جک صدا باشد سازگاری دارند، اما بهترین عملکرد خود را زمانی ارائه می‌دهند که به آیفون، آیپد، آیپاد یا مک‌بوک متصل شوند. حتی بسیاری از آن‌ها از چیپ W1 که در ایرپاد‌های اپل قرارداده شده استفاده می‌کنند تا با راحتی هرچه بیشتر به iOS متصل شوند.

 

 


راهنمای خرید هدفون های بیتس


در این قسمت به مواردی اشاره می‌کنیم که شما باید برای انتخاب بهترین هدفون beats متناسب با نیازتان به آنها توجه کنید.

 

نوع هدفون

هدفون beats solo 2 wireless

در کل 3 نوع هدفون در بازار وجود دارد و بیتس هر 3 نوع را تولید می‌کند. هدفون‌های درون گوشی، رو گوشی و دور گوشی همه علاوه بر این‌که ظاهر متفاوتی دارند، استفاده‌های مختلفی نیز دارند و هر کاربر بسته به سلیقه خود یکی از آن‌ها را خریداری می‌کند. هدفون‌های درون گوشی بیتس به خاطر راحتی در حمل و نقل و وزن اندکی که دارند برای استفاده‌های خارج از خانه یا فعالیت‌های ورزشی کاربرد دارند و پرفروش‌ترین مدل از میان انواع هدفون بیتس نیز هستند. این مدل هدفون‌ها، طراحی و سایز متنوعی دارند تا با اندازه‌های مختلف گوش سازگار باشند. هدفون‌های رو گوشی و دور گوشی از طرف دیگر ظاهر یکسانی دارند. با این تفاوت که هدفون‌های دور گوشی تمامی سطح گوش را پوشش می‌دهند و برخی مدل‌ها نیز دارای قابلیت حذف صداهای اضافه هستند.

 

هدفون بی سیم یا با سیم؟

هدفون beats by dr.dre

علاوه بر این، این مدل‌ها هرکدام در دو نوع سیمی و بی‌سیم نیز عرضه می‌شوند. هدفون‌های سیمی با استفاده از جک 3.5 میلی‌متری صدا و هدفون‌های بی‌سیم نیز از طریق بلوتوث یا وایرلس به گوشی یا کامپیوتر متصل می‌شوند. هر کدام از این هدفون‌ها دارای محدودیت‌های خود هستند. هدفون های بی‌سیم برای این که بتوانند از طریق بلوتوث به دستگاه شما متصل شوند باید شارژ شوند بنابراین لازم است به خاطر داشته باشید هدفونتان را شارژ کنید.

هدفون‌های رو-گوشی یا دور-گوشی اغلب دارای جک هستند و باسیم هستند. روشن است که وجود سیم محدودیت‌هایی برای شما ایجاد می‌کند که بسته به کاربری آن در برخی موارد می‌تواند نکته مهمی تلقی شود. گفتنی است برخی از مدل‌های هدفون بیتس امکان استفاده به هر دو صورت بی سیم یا با سیم را دارند.

 

قیمت هدفون های بیتس

هدفون beats solo 3 wireless

این که چقدر باید برای یک هدفون Beats هزینه کنید بستگی به بودجه شما و آنچه از هدفونتان می‌خواهید بستگی دارد. گزینه‌های ارزان‌تری در این محدوده وجود دارد اما اگر هدفون بیتس کلاسیک با طراحی روی گوشی یا دور گوشی می‌خواهید قیمت آن از 200 پوند / 200 دلار بیشتر خواهد شد. اگر چه زیر 100 پوند / 100 دلار نیز گزینه‌های خوبی وجود دارد.

طراحی هدفون‌ های بیتس

البته نقطه قوت محصولات بیتس در طراحی و رنگ‌بندی‌های گوناگون این محصولات است که در خرید هدفون beatsحق انتخاب بیشتری به شما می‌دهد. محصولات این شرکت از لحاظ زیبایی اختلاف زیادی با سایر رقبا دارند به‌طوری‌که به باور کارشناسان، یکی از دلایل اصلی محبوبیت این برند نزد جوانان، ظاهر مدرن و متفاوت هدفون‌های آن است.

 

 


معرفی بهترین هدفون های بیتس 2020


هدفون‌هایی که در ادامه معرفی می‌شوند از بهترین هدفون‌های بیتس منتخب 2020 هستند. تلاش ما بر این بوده است که در این فهرست، برای هر دسته از مصرف‌کنندگان هدفون مناسبی پیشنهاد بدهیم و ویژگی‌های اصلی هر هدفون را بیان کنیم.

 

هدفون بیتس استودیو 3 (Beats Studio 3 Wireless)

هدفون beats studio 3 بی سیم از کامل‎ترین هدفون های بیتس است و می‌توان ادعا کرد به‌طور نسبی بهترین مدل هدفون beats برای خرید است. این بدان معنی است که هدفون استودیو 3 از گران ‌ترین هدفون های بیتس است اما RRP آن هنوز محصولات مشابهی از کمپانی‌های بوز (Bose) و سونی (Sony) را پشت سر نمی‌گذارد.

هدفون beats studio 3

این هدفون‌ها بهترین کاراییشان را با آیفون یا آیپد دارند اما بسیار جالب است که در صورت تمایل می‌توانید از آنها با هر دستگاه بلوتوث دیگری استفاده کنید. کیفیت صدا نزدیک به سایر هدفون‌های با این قیمت است، اما اگر عاشق موسیقی‌های بلند مانند موسیقی راک هستید ممکن است انتظار شما را برآورده نکنند. یافتن نقص در هدفون بیتس مدل studio 3 دشوار است و راحتی استثنایی و عمر باتری نکته برجسته آنهاست. قیمت هدفون‌های استودیو 3 بیتس 349.95 دلار است و در زمان نگارش مقاله در بازار ایران با قیمت تقریبی 5 میلیون تومان به فروش می‌رسند.

 

هدفون پاوربیتس (Powerbeats) (2020)

هدفون پاوربیتس 2020 یک هدفون بلوتوثی درجه یک است که شنیدن موزیک سنگین باس را برای دوندگان دلپذیر می‌کند. این هدفون‌ها از نظر ارزش خرید نیز خوب هستند. آنها کاملا راحت و اندازه هستند و در نتیجه بدون نیاز به برق نویزها را کاهش می‌دهند و احتمال افتادن آنها از گوش شما بسیار کم است. این مشکل توسط دو گیره گوش و یک کابل گردن، که حتی ممکن است بیش از حد لازم باشد، پشتیبانی و باعث سخت شدن پوشیدن و در آوردن هدفون می‌شود.

هدفون beats by dr.dre

کیفیت صوتی هدفون‌های Powerbeats تمام انتظارات را برآورده می‌کند؛ به‌ویژه در ارائه ضربه‌های باس خوب عمل می‌کنند. اما آنها یک قابلیتی نیستند و آهنگ‌های ملایم را نیز با ملایمت و جزئیات ارائه می‌دهند. در نهایت، عمر باتری بسیار عالی است و با وجود این‌که تامین نیروی سریع شاید به اندازه‌ای که تولیدکننده پیش‌بینی کرده است برای ما مؤثر نباشد اما همچنان یک گزینه مفید برای شرایط اضطراری شارژ سریع است. قیمت هدفون‌ Powerbeats در زمان نگارش مقاله 149.95 دلار و در بازار ایران تقریبا 3 میلیون و 500 هزار تومان است.

 

هدفون بیتس سولو پرو (Beats Solo Pro)

اگر توانایی تهیه آن را دارید سولو پرو هدفون بسیار خوبی است و به راحتی یکی از بهترین هدفون‌ های بیتس است که می‌توانید خریداری کنید؛ البته آنها برای کاربران آیفون بسیار مناسب هستند. در حالی‌که در مقایسه با هدفون سولو 3 تفاوت‌های آنچنانی وجود ندارد اما طراحی ارتقا یافته و صدا بهتر شده به این معنی که حذف نویزها با برق اضافه شده است. هیچ چیزی کاملا جدید نیست اما این هدفون بی‌سیم روی گوش بهترین گزینه برای آیفون شما را در اختیارتان قرار می‌دهد.

هدفون beats pro

اگر هدفون ارزان‌تری می‌خواهید و به حذف سر و صداهای اضافی نیازی ندارید Solo 3 را ببینید. قیمت هدفون‌ Solo Pro بیتس  299.95 دلار است و در زمان نگارش مقاله در بازار ایران با قیمت تقریبی 4 میلیون و 500 هزار تومان به فروش می‌رسد.

 

هدفون بیتس ایکس (BeatsX)

اگر به دنبال یک ایرفون شیک و راحت هستید هدفون beats x یک گزینه ایده‌آل است. این هدفون با دارا بودن نوعی wingtip و سری سیلیکونی (eartip) برای تناسب و راحتی عالی است و مستقل از کاری که انجام می‌دهید در گوش شما ایمن می‌ماند. هدفون بیتس X به لطف کابل خم شو (Flex Foam) به طرز باورنکردنی سبک است و راحت پوشیده می‌شود.

هدفون beats x

نکته برجسته و شگفت‌آور BeatsX مربوط به باتری است. این دستگاه دارای فناوری تامین نیروی سریع (Fast Fuel) است که با پنج دقیقه شارژ، دو ساعت پخش برای شما فراهم می‌کند و تنها در 40 دقیقه می‌تواند از صفر تا صد شارژ شود. در بخش صدا این هدفون شما را مایوس نمی‌کند. باس قوی است اما مانند هدفون‌های قدیمی بیتس شدید نیست و صدای خوب و متعادلی را با میانه ملایم و اوج واضح ارائه می‌دهد. تنها موضوع ناامیدکننده این است که هدفون‌های اسپرت در برابر آب یا حتی در برابر عرق مقاوم نیستند. این هدفون بیتس 149.99 دلار قیمت دارد و در زمان نگارش مقاله در بازار ایران به مبلغ تقریبی یک میلیون و 800 هزار تومان به فروش می‌رسد.

 

هدفون یوربیتس 3 (Beats urBeats3)

اگر می‌خواهید حتما هدفون beats داشته باشید و هدفون سیمی درون گوشی مد نظر شماست urBeats3 بهترین هدفونی است که می توانید به‌دست آورید. صدای این هدفون بیتس شبیه به  هدفون بی‌سیم BeatsX است اما با استفاده از جک هدفون. برای ما راحتی در طول زمان طولانی مسئله چندان مهمی نیست اما ممکن است برای شما این طور نباشد. قیمت پیشنهادی سازنده برای urBeats3، نصف قیمتBeatsX  است که تا حدی غیرمنصفانه و گران فروشی است.

هدفون beats solo 2 wireless

هدفون یوربیتس 3 با قیمت 59.95 عرضه شده است و در زمان نگارش مقاله در ایران با قیمت یک میلیون و 300 هزار تومان به فروش می‌رسد.

 

هدفون بیتس بی سیم سولو 3 (Beats Solo 3 Wireless)

هدفون beats سولو 3 بی سیم هدفون بالقوه شگفت‌انگیزی است با فرض این‌که شما از طراحی پلاستیکی مانوس (و بادوام) آن راضی باشید. ویژگی‌های ارائه شده در این هدفون به ویژه بهترین عمر باتری که تاکنون در یک هدفون بی‌سیم دیده شده بسیار تأثیرگذار است. کیفیت صدا خوب است اما بیش از اکثر هدفون‌ها باید طرفدار موسیقی غالب باس باشید تا Solo 3 Wireless برای شما مناسب باشد. اگر به احتمال زیاد بیشتر به ژانرهای دیگر موزیک گوش می‌دهید توصیه می‌کنیم به دنبال گزینه دیگری باشید.

هدفون beats solo 3

برای خرید هدفون beats solo 3 wireless لازم است 299 دلار هزینه کنید. در زمان نگارش این مقاله در ایران می‌توانید با قیمتی در بازه 3 الی 4 میلیون تومان این هدفون را خریداری کنید.

 

هدست بلوتوث اورجینال بیتس مدل Solo3

هدست بلوتوث اورجینال بیتس مدل Solo3Beats Solo3 Original Bluetooth Headset

وزن215 گرم
نوع اتصالباسیم,بی سیم
رابطبلوتوث,جک 3.5 میلی متری

 

هدفون سولو 3 یکی از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین هدفون‌های شرکت بیتس است. هدف این شرکت در تولید این مدل از چیپ بلوتوث W1 اپل نیز استفاده کرده که نه تنها اتصال آن به iOS را آسان کرده بلکه عمر باتری را نیز به اندازه قابل ملاحظه‌ای افزایش داده است. این هدفون از قابلیت شارژ سریع بهره می‌برد به طوری که با 5 دقیقه شارژ می‌توان به مدت 3 ساعت از آن استفاده کرد. باتری آن از جنس لیتیوم-یونی بوده و با یک بار شارژ کامل قادر است برای 40 ساعت توان مورد نیاز هدفون را تامین کند. کیفیت بسیار خوب صدا در هنگام تماس و پخش موسیقی از دیگر نقاط قوت نسل سوم سری سولو به شمار می‌آید.

 

هدفون بیتس ای پی (Beats EP)

هدفون beats

بیتس هدفون EP را اولین بار در سپتامبر سال 2016 روانه بازار کرد. این هدفون از نوع هدفون‌های رو گوشی به حساب می‌آید و از طریق جک 3.5 میلی‌متری به تمامی دستگاه‌هایی که دارای این درگاه باشند متصل می‌شود. وزن این هدفون تنها 200 گرم است و دارای میکروفون و کلیدهای کنترلی برای مکالمه و پخش موسیقی است. بیتس این هدفون اقتصادی را با هدف تصاحب بازار هدفون‌های میان رده و ارزان قیمت تولید کرده است و از همین رو در بازار جهانی آن را با قیمت 130 دلار به فروش می‌رساند. در طرف مقابل در بازار کشورمان این هدفون جزو هدفون‌های گران‌قیمت و رده بالا به حساب می‌آید و در زمان نگارش مقاله قیمت آن بین 2 میلیون تا 2 میلیون و 500 هزار تومان متغیر است.

 


چند هدفون ارزشمند دیگر بیتس


همان‌طور که اشاره کردیم، بیتس محصولات خود را در شکل‌ها و مدل‌های مختلفی عرضه می‌کند که با توجه به نام و اعتبار این برند اکثر آن‌ها جزو هدفون‌های رده بالا و گران‌قیمت محسوب می‌شوند. در اینجا به اختصار به معرفی چند نمونه از مدل‌های بیتس و قیمت آن‌ها در بازار جهانی و همچنین بازار کشورمان می‌پردازیم.

 

 

هدفون بیتس سولو 2 (Solo2)

Beats solo 2 / بیتس سولو 2

سولو 2 مدل ارتقا یافته هدفون محبوب سولو است که با بهبود کیفیت، تعادل و بیس صدا عرضه شده است. از همین رو این مدل طیف بیشتری از صدا را با وضوح بسیار بهتری پخش می‌کند. علاوه بر این به لطف طراحی جدید و وزن اندک آن می‌توان به صورت طولانی مدت نیز از آن استفاده کرد. همچنین این هدفون beats قابلیت تا یا خم شدن نیز دارد تا حمل و نقل آن نیز به راحتی انجام شود. سولو 2 به شکل سیمی و از طریق جک 3.5 میلی‌متری صدا و همچنین به طور وایرلس به سیستم متصل می‌شود. این هدفون در بازار جهانی با قیمت 119 تا 120 دلار قابل خریداری است. در زمان نگارش مقاله در ایران نیز این هدفون تقریبا یک میلیون و نهصد هزار تومان قیمت دارد. لازم به ذکر است بیتس مدل بی‌سیم این هدفون را نیز عرضه کرده است.

 

هدفون بیتس سولو 3 (Solo3)

[namasha id=”BAeS3wmm” ]

بیتس در جدیدترین سری از هدفون‌های سولو خود برخلاف مدل قبلی قابلیت اتصال به صورت سیمی و بی‌سیم را همزمان ارائه کرده است. این هدفون در ظاهر شباهت بسیار زیادی با مدل وایرلس سولو 2 دارد و بیتس از این حیث تغییراتی چندانی به آن نداده است.  این هدفون در خارج از کشور با قیمت 219 تا 239 دلار و نمونه‌های اصل آن هم در زمان نگارش مقاله در بازار ایران با قیمت تقریبی چهار میلیون تومان به فروش می‌رسد.

 

هدفون بیتس دره استودیو (Dre Studio)

بیتس استودیو / Beats Studio

هدفون استودیو ابتدا در سال 2011 به بازار قدم گذاشت. این مدل ارتقا یافته هدفون استودیو است و به لطف طراحی زیبا، قابلیت حذف صدای اضافه، وزن اندک، راحتی استفاده و کیفیت صدای بسیار خوب به سرعت تبدیل به یکی از پرفروش‌ترین هدفون‌های این شرکت شد. این هدفون 240 گرم وزن دارد و با استفاده از دو باتری نیم قلمی فعالیت می‌کند. این محصول دیگر تولید نمی‌شود و در زمان نگارش مقاله در بازار کشورمان موجود نیست.

 

هدفون بیتس پرو (Pro)

بیتس پرو / beats pro

هدفون بیتس پرو یکی از محصولات متفاوت و خاص این کمپانی است. در ساخت آن از ترکیب آلومینیوم و فلز استفاده شده که سبب شده ظاهر شیک و مدرنی داشته باشد و علاوه بر این از کیفیت ساخت بسیار بالایی نیز برخوردار است. از نقاط قوت این هدفون می‌توان به بیس قدرتمند آن اشاره کرد. این هدفون قابلیت حذف صدای اضافه را نیز دارا است و به صورت سیمی و با استفاده از جک صدا به سیستم متصل می‌شود. همانطور که از اسم آن پیداست این هدفون بیشتر از همه مناسب استفاده حرفه‌ای مانند تدوین و تنظیم صدا است. این محصول در بازار خارج از کشور با قیمت 150 تا 249 دلار و در زمان نگارش مقاله در داخل کشور با قیمت تقریبی چهار میلیون و هفتصد هزار تومان خرید و فروش می‌شود.

 

هدفون بیتس TM 028

Beats TM 028 / بیتس

هدفون TM 028 جزو محصولات ارزان قیمت و اقتصادی بیتس است. این هدفون می‌تواند به 3 روش مختلف بلوتوث، وایرلس و جک صدا به دستگاه مورد نظر متصل شود. باتری این هدفون beats از طریق کابل USB شارژ شده و با یک بار شارژ کامل می‌توان تا 10 ساعت به موسیقی گوش داد. علاوه بر این، این محصول قابلیت اتصال به امواج رادیویی موج FM را هم دارا است. دکمه‌هایی هم برای مدیریت موسیقی و پاسخ دادن به تماس‌ها روی گوشی آن پیش‌بینی شده است. در زمان نگارش مقاله TM 028 با قیمت تقریبی 270 هزار تومان در بازار کشور و 7 تا 10 دلار در خارج از کشور در دسترس است.

 

هدفون بیتس TM 006

Beats TM 006 / بیتس

TM 006 نیز محصول دیگری از بیتس است که با قیمت مقرون به صرفه و اقتصادی وارد بازار شده است. این هدفون beats هم می‌تواند از طریق بلوتوث و هم بوسیله کابل AUX به دستگاه مورد نظر کاربر متصل شود. علاوه بر این قسمتی برای قراردادن حافظه Micro SD هم در آن تعبیه شده که با استفاده از آن می‌توان بدون اتصال به گوشی همراه یا کامپیوتر، موسیقی را پخش کرد. این مدل نیز دارای گیرنده رادیویی است و می‌تواند امواج پخش شده روی موج FM را دریافت کند. در زمان نگارش مقاله این هدفون با قیمت 280 هزار تومان در داخل کشور قابل خریداری است. در خارج از کشور نیز این هدفون را با قیمتی معادل 14 تا 16 دلار می‌توان خریداری کرد.

 

هدفون بیتس STN 13

Beats STN 13 / بیتس

 

هدفون STN 13 را می‌توان بوسیله بلوتوث، وایرلس و جک 3.5 میلی‌متری صدا به سیستم متصل کرد. در زمان نگارش مقاله STN 13 با قیمت 110 تا 170 هزار تومان در بازار ایران و در بازار جهانی با قیمت 18 تا 20 دلار در دسترس است. این مدل نیز با هدف رقابت با محصولات ارزان قیمت سایر برندهای تولیدکننده هدفون عرضه شده است و از همین رو نباید انتظار عملکرد چشم گیری از آن داشته باشید.

 

هدست بلوتوث طرح بیتس مدل STN-13

هدست بلوتوث طرح بیتس مدل STN-13Beats STN-13 Bluetooth Headset

نوع اتصالباسیم,بی سیم
رابطبلوتوث,کارت حافظه TF,جک 3.5 میلی متری

هدفون STN-13 توان خود را از یک باتری 250 میلی‌آمپری تامین می‌کند. این هدفون در برابر رطوبت و قطرات آب نیز مقاوم است و از همین رو انتخاب مناسبی برای انجام فعالیت‌های ورزشی به حساب می‌آید. این مدل هم از طریق بلوتوث و هم از طریق جک صدا به دستگاه‌های پخش موسیقی متصل می‌شود که در صورت اتصال از طریق بلوتوث تا فاصله 20 متری از سیستم قابل استفاده است. جنس بدنه آن نیز از پلاستیک ABS بوده و از کیفیت مناسبی برخوردار است. بیتس در این مدل نیز محفظه‌ای برای قراردادن حافظه Micro SD پیش‌بینی کرده است تا بدون نیاز به گوشی بتوان فایل‌های صوتی را پخش کرد.

 


چگونه هدفون های اصل بیتس را بشناسیم؟


پیشتر و قبل از آنکه شرکت بیتس توسط اپل خریداری شود، چندین شرکت در داخل کشور از طریق نمایندگی خاورمیانه این کمپانی اقدام به واردات هدفون‌های اصلی این برند می‌کردند. اما پس از خرید سهام بیتس توسط اپل، فروش این هدفون‌ها در بازار ایران ممنوع شد و در حال حاضر هیچ شرکتی به طور رسمی واردات محصولات این برند را بر عهده ندارد.

Beats EP / بیتس / خرید هدفون بیتس

از طرف دیگر با توجه به نوسان قیمت ارز در کشور، واردات این هدفون‌ها برای فروشنده سودی ندارد چراکه عده زیادی از کاربران تمایلی به پرداخت ارقام میلیونی آن هم برای هدفون‌هایی که بدون گارانتی عرضه می‌شوند ندارند. البته با وجود اینکه به تازگی چندین فروشگاه اینترنتی هدفون‌های اصل بیتس را عرضه می‌کنند اما باز هم به طور قطع نمی‌توان از اصالت این محصولات اطمینان حاصل کرد. زیرا مدل‌های تقلبی که اکثرا در هنک‌کنگ یا چین تولید می‌شوند از لحاظ ظاهری شباهت بسیار زیادی با مدل‌های اصل دارند و تنها می‌توان با گوش دادن به صدا و مقایسه کیفیت آن با هدفون‌های اصل به تقلبی بودن آن‌ها پی برد. در حال حاضر هدفون‌های تقلبی بیتس با قیمت بسیار کمتر از قیمت مدل‌های اصلی در بازار کشورمان به فروش می‌رسند.

هدفون beats studio

بهترین راه برای اطمینان از اصل بودن هدفون بیتسی که خریداری کرده‌اید مراجعه به سایت بیتس است. شما می‌توانید با این کار بسته‌بندی و تصویر کالا را بررسی کنید و در صورت وجود تفاوت بین آنها متوجه تقلبی بودن هدفون شوید. همچنین شماره سریال دستگاه را در سایت چک کنید. راه اطمینان‌بخش دیگر آپدیت نرم‌افزاری هدفون است. همچنین هدفون‌های اورجینال بیتس باید به راحتی با سایر دستگاه‌های اپل جفت شوند.

اگر بخواهید هنگام خرید در مغازه تا حد امکان اصل بودن هدفونی که عرضه می‌شود را بررسی کنید به این موارد دقت کنید: بسته‌بندی کالا باید تمیز و حرفه‌ای باشد، کلیه نوشته‌های روی جعبه بدون غلط املایی و کاملا صحیح باشند، لوگو بدون خط‌‌ و خش و چسب باشد، بارکد و شماره سریال دستگاه، اطلاعات کامل سال ساخت و پارت نامبر در زیر جعبه درج شده باشند. درصورت مشاهده هدفون داخل جعبه توجه کنید یک طرف هدفون نام beats و در طرف دیگر دکمه کنترل صدا وجود داشته باشد و یک کیف باکیفیت برای هدفون که علامت بیتس در وسط آن قرار گرفته است در جعبه موجود باشد. استاندارد بودن طول سیم نیز نکته مهمی است.

هدفون beats by dr.dre

از زمانی که اپل، بیتس را در سال 2014 خریداری کرد، این برند هدفون پله‌های ترقی را طی کرده است. هدفون‌های بیتس در خیابان‌های اصلی، فرودگاه‌ها و روی سر ورزشکاران حرفه‌ای و اهالی دنیای موسیقی دیده می‌شوند. اگر محدودیتی در هزینه ندارید هدفون بیتس یک انتخاب مناسب است. اگرچه هدفون های بیتس با هر دستگاه بلوتوثی کار می‌کنند، اما بهترین حالت آنها وقتی است که با آیفون، آیپد، آیپاد یا مک شما جفت می‌شوند. در بسیاری از این هدفون‌ها از تراشه‌های عالی W1 و H1 که در ایرپادهای اپل نیز وجود دارند، استفاده می‌شود که این موضوع ارتباط با دستگاه‌های اپل را از همیشه آسان‌تر می‌کند.

در این مقاله گزینه‌های مختلفی از هدفون‌‌های بیتس را با هم مقایسه کردیم و در کنار راهنمای خرید هدفون beats موارد برجسته‌ای را از نظر کیفیت صوتی، تناسب و طراحی، ارزش خرید و ویژگی‌ها مشاهده کردیم. آیا این اطلاعات برای یافتن بهترین مدل های هدفون beats کافی بوده است؟ نکات تکمیلی مورد نیاز و اطلاعات و تجربیات شخصیتان را در قسمت کامنت‌ با ما به اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402