گوگل رابط کاربری جدیدی را برای سیستم احراز هویت دو مرحله ای خود آزمایش می‌کند

تایید دو مرحله ای گوگل / google 2-step verification
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

شرکت گوگل در حال آزمایش یک رابط کاربری جدید برای سیستم احراز هویت دو مرحله‌ ای خود است تا این سیستم را از لحاظ بصری با سایر محصولات خود یکپارچه کند.

این روزها و با گسترش استفاده از اینترنت، مبحث امنیت و حفظ حریم خصوصی کاربران بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است. شما باید تلاش کنید تا همواره امن‌ترین شرایط و وضعیت ممکن را برای حساب‌های کاربری فعال خود ایجاد کنید.

یکی از حساب‌‌های کاربری که می‌تواند اطلاعات حیاتی و شخصی شما را شامل شود، حساب کاربری گوگل است که این روزها به وفور از آن استفاده می‌شود. حساب کاربری گوگل شما که در واقع همان جیمیل هم محسوب می‌شود، می‌تواند اطلاعاتی مانند اطلاعات تماس، رمزهای عبوری که برای سایت‌های مختلف از آن استفاده می‌کنید و حتی ایمیل‌های با اهمیت تجاری شما را شامل شود. بنابراین اگر فردی سودجو و ناشناس بتواند وارد حساب کاربری جیمیل یا گوگل شما شود، امنیت اطلاعات شما زیر سوال رفته و می‌تواند سوء استفاده‌های جبران‌ناپذیری را به بار آورد.

سیستم احراز هویت دو مرحله‌ ای قابلیتی است که همه باید آن را در حساب‌های کاربری گوگل خود داشته باشند، اما سیستم سنتی ارسال پیامک و روش‌های احراز هویت گوگل می‌توانند اندکی خسته‌کننده باشند. در سال 2016،‌ غول ساکن مانتین ویو تأیید دو مرحله‌ای را به دستگاه‌های مبتنی بر اندروید اضافه کرد و هم‌اکنون توسعه‌دهندگان در حال آزمایش کردن دو طرح جدید هستند.

در تصویر سمت چپ نسخه کنونی، در تصویر وسط و تصویر سمت راست می‌توانید دو طرح جدید را مشاهده کنید. دو نسخه جدید دارای رابط کاربری مدرن‌تری نسبت به نسخه قدیمی هستند و تفاوت هرکدام با دیگری تنها در محل قرارگیری دکمه‌های بله (Yes) و خیر (No) است که در یکی محل قرارگیری آن‌ها به صورت عمودی و در دیگری به صورت افقی نمایش داده می‌شوند.

کلام آخر

نتیجه این تغییرات به احتمال قریب به یقین در به‌روزرسانی‌های سمت سرور است و از این رو احتمالاً هم‌اکنون به صورت جهانی در دسترس نیستند و به تدریج برای همه کاربران منتشر می‌شوند. آیا شما سیستم تأیید دو مرحله‌ای را برای حساب کاربری گوگل خود تنظیم کرده‌اید؟ نظرات خود را با ما در پلازا به اشتراک بگذارید.

پاراگراف 30 آرون گروپس
{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 55.4 میلیارد تومان
    انفرادی
    اکران: 07 اردیبهشت 1401
  • 40.3 میلیارد تومان
    سگ بند
    اکران: 25 اسفند 1401
  • 16.5 میلیارد تومان
    علف زار
    اکران: 28 اردیبهشت 1401
  • 13.2 میلیارد تومان
    تی تی
    اکران: 15 تیر 1401
  • 12.5 میلیارد تومان
    موقعیت مهدی
    اکران: 18 اسفند 1401
  • 9.5 میلیارد تومان
    شادروان
    اکران: 25 اسفند 1401
  • 8.8 میلیارد تومان
    روز صفر
    اکران: 18 اسفند 1401
  • 7.9 میلیارد تومان
    چند میگیری گریه کنی ۲
    اکران: 28 اردیبهشت 1401
  • 6.2 میلیارد تومان
    مرد بازنده
    اکران: 18 اسفند 1401
  • 4 میلیارد تومان
    هناس
    اکران: 18 خرداد 1401