معرفی بهترین هدست های گیمینگ پلی استیشن 4 در سال 2019

بهترین هدست های گیمینگ پلی استیشن 4
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

یک هدست مناسب کنسول بازی پلی استیشن 4 می‌تواند تجربه متفاوتی از بازی را رقم بزند. در ادامه به معرفی 8 نمونه از بهترین هدست های گیمینگ پلی استیشن 4 می‌پردازیم.

همان‌طور که همه شما علاقه‌مندان به دنیای گیمینگ می‌دانید، خرید یک هدست مناسب بازی های پلی استیشن 4 (PS4) می‌تواند تا اندازه قابل توجهی کیفیت و لذت تجربه بازی را ارتقا دهد. علاوه بر این، هدست یکی از ارزان‌ترین راه‌ها برای افزایش کیفیت صدا است و دیگر لازم نیست که برای بهره‌مندی از کیفیت بالای صدا از تلویزیون 4K بهره‌مند باشید. با پرداخت یک هزینه صحیح برای هدست مناسب پلی استیشن می‌توانید جزئیات صدای معمولی که اسپیکر تلویزیون در پخش آن ضعیف است را به خوبی بشنوید.

همچنین این امکان را خواهید داشت که از صدای پس زمینه خوبی نیز برخوردار باشید. این بدین معنی خواهد بود که در بازی Spider-man (مرد عنکبوتی) می‌توانید به راحتی صدای شهر را بشنوید و یا در بازی Fortnite (فورتنایت) با شنیدن صدای دشمانی که پشت سر شما هستند، می‌توانید تجربه لذت بخش‌تری را از بازی برای خود ایجاد کنید و هیچ بخشی را از دست ندهید. در اهمیت یک هدست مناسب پلی استیشن 4 نیز خوب است بگوییم که حتی یک هدست سطح پایین نیز می‌تواند کیفیت بازی شما را ارتقا بخشد.

بهترین هدست های مناسب پلی استیشن 4 /Best PS4 headsets for 2019

اما چه ویژگی یک هدست مناسب پلی استیشن 4 را از سایر هدست‌های مناسب این کنسول متمایز خواهد کرد؟ مسلما کیفیت صدا یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های یک هدست پلی استیشن 4 خواهد بود. علاوه بر این فرکانس پاسخگویی خوب و همین‌طور کنترل نویز نیز از دیگر ویژگی‌های یک هدست گیمینگ است.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

معرفی بهترین هدست های گیمینگ پلی استیشن 4

درنتیجه‌ی اهمیت این موضوع، در ادامه این نوشتار به معرفی هشت نمونه از بهترین هدست های گیمینگ پلی استیشن 4 می‌پردازیم. گفتنی است حتی اگر قیمت برخی از آن‌ها نیز گران به نظر برسد باز هم ارزش تجربه شنیدن صدای باکیفیت را خواهند داشت. همچنین این هدست‌ها راحت و سبک هستند و می‌توانید برخی از آن‌ها را علاوه بر کنسول بازی برای استفاده‌های دیگر نیز بکار بگیرید. در این صورت هدستی که انتخاب می‌کنید برای موبایل یا کامپیوتر نیز مورد استفاده خواهد بود. در نهایت نیز ویژگی دیگری که بهترین هدست های گیمینگ پلی استیشن 4 باید داشته باشند این است که به میکروفون مجهز باشند تا گیمرها بدین وسیله بتوانند با سایر بازیکنان مکالمه صوتی داشته باشند. با ما همراه باشید تا نمونه‌هایی از این محصولات را به شما معرفی کنیم.

هدست گیمینگ تسکو مدل TH 5124

هدست گیمینگ تسکو مدل TH 5124TSCO TH 5124 Gaming Headset

نوع اتصالباسیم
رابطجک 3.5 میلی متری


هدست ریزر کراکن پرو وی 2 (Razer Kraken Pro V2)


ریزر کراکن پرو وی 2 از هر نظر هدستی قدرتمند است. این دستگاه از تجهیزات صوتی قدرتمندی در دل خود سود می‌برد و دارای طراحی جالبی نیز است. همه این‌ها در حالی است که ریزر کراکن بسیار سبک بوده و استفاده راحتی را به ارمغان می‌آورد. در نتیجه می‌توانید از آن در طی باری‌های طولانی نیز استفاده کنید. البته کاپ و گوشی این هدست بزرگ‌تر از سایر هدست‌هایی است که احتمالا تاکنون استفاده کرده‌اید. اما این همه ماجرا نیست و شما با یک محصول درجه یک رو به رو هستید که قادر است پشتیبانی از صدای باس را به خوبی فراهم کند. درواقع کیفیت صدای هدست ریزر کراکن پرو وی 2 بسیار قوی بوده و می‌توان اشاره کرد که انتخاب مناسبی برای پخش موسیقی و همین‌طور شنیدن صدای جلوه‌های سینمایی خواهد بود. درنتیجه می‌تواند انتخاب مناسبی برای بازی‌های متفاوت دنیای گیمینگ باشد.

Razer Kraken Pro V2/هدست ریزر کاراکن پرو V2

علاوه بر این در بخش میکروفون نیز باید بگوییم که برخورداری از یک میکروفون قابل ارتقا که قابلیت حذف نویز و صدای اطراف را نیز دارد از دیگر ویژگی‌های ریزر کراکن پرو وی 2 محسوب می‌شود. با این حساب دارندگان این هدست می‌توانند با خیال راحت در مکالمه‌های صوتی با دوستان و سایر بازیکنان شرکت کنند. درنتیجه‌ بهره‌مندی از صدای باس و چت با کیفیت بالا از جمله خصوصیات بارز این هدست گیمینگ ریزر است که باعث تمایز آن با سایر رقبا خواهد شد.

در مورد قیمت نیز باید بگوییم، توجه به اینکه این دستگاه در بالای لیست بهترین هدست های گیمینگ پلی استیشن 4 قرار دارد و به عنوان یک هدست درجه یک نیز شناخته می‌شود، از قیمت قابل قبولی نیز برخوردار است. علاوه بر این شرکت ریزر هدست دیگری از سری کراکن با قیمت ارزان‌تر البته مناسب بازی در کامپیوتر شخصی با نام ریزر کراکن تورنمنت (Razer Kraken Tournament) نیز دارد اما در بخش خصوصیات و ویژگی‌ها با این محصول قابل مقایسه نیست.

هدست گیمینگ طرح نیمار مدل X34

هدست گیمینگ طرح نیمار مدل X34Neymar X34 Gaming Headset

نوع اتصالباسیم
رابطجک 3.5 میلی متری

نکات مثبت:

  • توانایی تولید صدای باس تقویت شده
  • طراحی و ساخت خوش دست، مقاوم و راحت
  • خروجی صوتی فوق‌العاده

نکات منفی:

  • اندازه بزرگ

 


هدست سونی پلی استیشن وایرلس پلاتینیوم (Sony PlayStation Wireless Platinum)


اگر هدست سونی پلی استیشن وایرلس پلاتینیوم را تست کنید، شاید امکان انتخاب هدست وایرلس دیگری که کیفیت صدایی متناسب با این هدست را تولید کند، برای شما دشوار باشد. در حقیقت شاید واقعا نتوانید هدستی این‌چنین را با طراحی فوق‌العاده و امکاناتی که دارد، بیابید. این هدست ترکیبی عالی از کیفیت فوق‌العاده و همچنین قیمت بالا است. قیمت این هدست در حال حاضر معادل 126 دلار بوده اما اگر مدل Platinum با این قیمت برای بودجه شما گران است می‌توانید مدل Gold آن را برگزینید که حدود 30 یا 40 دلار ارزان‎تر خواهد بود. البته کیفیت صدای آن به مانند مدل پلاتینیوم نیست و می‌توانیم بگوییم که صدایی قابل قبول را ارائه می‌دهد.

سونی پلی استیشن وایرلس پلاتینیوم

هدست پلاتینیوم سونی یکی از بهترین هدست های گیمینگ پلی استیشن 4 محسوب می‌شود که به درایور 50 میلی‌متری نیز مجهز است. هرچند این درایور می‌تواند کیفیت را اندکی کم کند اما شفافیت صدای بالایی را در استفاده از هدست شاهد خواهیم بود. همچنین انعطاف‌پذیری بالا و قابلیت جاسازی در کنار پلی استیشن از دیگر ویژگی‌های خوب این هدست محسوب می‌شود. اما قابلیت بزرگ این هدست برخورداری از کانال‌های صوتی 7.1 است. همچنین طول عمر بالای باتری این هدست 6 ساعت بوده که شاید نسبت به دسته‌های بازی نیز دوام بالاتری داشته باشد.

باید خاطرنشان کنیم که هر دو هدست مدل پلاتینیوم و گلد به صوت رسمی هدست‌های مخصوص پلی استیشن سونی هستند که به عنوان هدست‌های واقعیت مجازی نیز شناخته می‌شوند. این بدین معنی است که این هدست‌ها بسیار راحت بر روی سر شما قرار می‌گیرند و می‌توانند برای کاربردهای واقعیت مجازی نیز استفاده شوند.

نکات مثبت:

  • طراحی انحصاری برای پلی استیشن 4
  • استفاده و کاربری بسیار راحت
  • طراحی شیک

نکات منفی:

  • اپلیکیشن همراه آن تقریباً بلااستفاده است

 


هدست ریزر ناری آلتیمیت (Razer Nari Ultimate)


هدست بی سیم ریزر Nari آلتیمیت تنها جزو بهترین هدست های گیمینگ پلی استیشن 4 است که سر و صدای زیادی به پا می‌کند. شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید در صدای بسیار بلند، این هدست دچار ارتعاش و لرزش خواهد شد. اما جدی نگیرید این یکی از قابلیت‌های این هدست است که می‌توانید آن را غیر فعال کنید. درواقع ریزر خواسته با این ویژگی شما را در بازی غوطه‌ور کند. گفتنی است که ریزر ویژگی یاد شد را با نام تکنولوژی هایپرسنسن (Hypersense) بکار گرفته است. البته این در حالی نیست که انتظار داشته باشیم همه هدست‌های بی سیم که به عنوان پرچمدار این گروه شناخته می‎‌شوند، از چنین ویژگی بهره‌مند. به هر حال این ویژگی جالب باعث می‌شود که توصیه کنیم حتما یک بار آن را تست کنید.

هدست ریزر ناری آلتیمیت (Razer Nari Ultimate)

حالا اگر بخواهیم سایر بخش‌های این محصول ریزر را مورد بررسی قرار دهیم، باید بگوییم که اندازه گوشی‌های آن واقعا برای یک هدست بی سیم بزرگ بوده اما در عوض عمر باتری عالی آن است و می‌تواند حدود 8 ساعت بدون نیاز به شارژ دوام بیاورد. البته این در حالتی است که تکنولوژی هایپرسنس آن که در بالا اشاره کردیم فعال باشد. در غیر این صورت 20 ساعت می‌تواند بدون نیاز به شارژ کار کند.

بنابراین با خیال راحت می‌توانید حتی ساعات طولانی نیز به بازی بپردازید بدون اینکه نیاز داشته باشید این هدست را به طور مداوم شارژ کنید. همچنین با اینکه این هدست مدلی بی سیم است، اما اتصالی قابل تحسین را نیز به ارمغان می‌آورد به‌طوری‌که حتی کوچک‌ترین قطعی صدا نیز در آن مشاهده نخواهد شد. دیگر ویژگی جالب آن که باعث شده هدست ریزر ناری آلتیمیت را در این لیست مشاهده کنیم، وزن سبک آن است که گیمرها بدون نگرانی از احساس خستگی می‌‎توانند از آن حتی در ساعات طولانی استفاده کنند.

با این همه خوب است اشاره کنیم که فرکانس صدای این مدل از ریزر به مانند فرکانس صدای SteelSeries Arctis Pro نبوده بنابراین صدای تولیدی توسط این دستگاه ممکن است برای سایر اهداف غیرگیمینگ چندان شفاف نباشد. اما باید بگوییم که به عنوان یک هدست مخصوص پلی استیشن 4 ویژگی‌هایی کلیدی دارد که آن را از سایر محصولات متمایز می‌کند و سایر محصولات از این ویژگی‌ها بی‌نصیب هستند. درنتیجه ما می‌توانیم به عنوان یکی از بهترین هدست های گیمینگ پلی استیشن 4 از آن یاد کنیم.

هدست تسکو مدل TH 5017

هدست تسکو مدل TH 5017TSCO TH 5017 Headset

نوع اتصالباسیم
رابطجک 3.5 میلی متری

نکات مثبت:

  • عملکرد تکنولوژی هایپرسنس بسیار شگفت‌انگیز است
  • دوام باتری آن واقعا عالی است
  • کیفیت صدای بالایی دارد

نکات منفی:

  • همه افراد از ویژگی هایپرسنس خوششان نمی‌آید (البته می‌توانند آن را غیرفعال کنند)
  • قیمت نسبتاً گرانی نیز دارد.

 


هدست سنهایزر جی اس پی 600 (Sennheiser GSP 600)


مسلما قیمت بالای 250 دلار برای یک هدست تقریبا 400 گرمی خرج معمولی محسوب نمی‌شود اما برای عاشقان دنیای صدا و آن دسته از کاربرانی که می‌خواهند نهایت لذت را از صدایی که می‌شوند احساس کنند، می‌تواند انتخاب مناسبی باشد. سنهایزر 600 با تکنولوژی آلمانی توسعه یافته است و در عین حال از ارگونومی خوبی نیز بهره می‌برد. همچنین این محصول همان‌طور که در بالا نیز اشاره شد از کیفیت صدای بالایی برخوردار بوده و می‌تواند نسبت به صدای بالا و حرکت نیز به راحتی بر روی سر واکنش نشان دهد و به خوبی بر روی سر قرابر بگیرد.

هدست سنهایزر جی اس پی 600 (Sennheiser GSP 600)

سیسم صدای هدست سنهایزر 600 صدایی زنده و پویا و همین‌طور باس قوی را به ارمغان می‌آورد. همچنین به یک میکروفون باکیفیت، قدرتمند و مقاومی نیز مجهز شده است و به نظر می‌رسد که می‌تواند چندین سال دوام بیاورد و کیفیت خود را حفظ کند. خوب است خاطرنشان کنیم که سنهایزر یک برند قدرتمند در دنیای صدا و تولید محصولات صوتی است. بنابراین این اطمینان خاطر را ایجاد می‌کند که می‌تواند به صورت تخصصی هدستی مناسب بازی تولید کند و درنهایت نیز به یکی از بهترین هدست های گیمینگ پلی استیشن 4 نیز تبدیل شود.

هدست بلوتوث کلومن مدل K3

هدست بلوتوث کلومن مدل K3Koluman K3 Bluetooth Headset

وزن115 گرم
نوع اتصالباسیم,بی سیم
رابطبلوتوث,کارت حافظه TF,AUX

نکات مثبت:

  • کیفیت صدای استثنایی
  • پشتیبانی از میکروفون باکیفیت و حرفه‌ای
  • انعطاف‌پذیری و در عین حال مقاومت بالا

نکات منفی:

  • اندازه صنعتی

 


هدست ترتل بیچ استیلث (Turtle Beach Stealth 700)


آخرین نسل از هدست‌های ترتل بیچ استیلث به عنوان محصولی درخشان و باکیفیت شناخته می‌شود. که در کنار تولید صدای باکیفیت، کاربری آسان و راحتی نیز دارد. البته فقدان کابل برای ایجاد اتصالات فوری می‌تواند یکی از ایرادات این هدست باشد اما نبود این ویژگی هیچ مشکلی را در کیفیت صدا ایجاد نخواهد کرد و همچنان شاهد صدایی پویا از این هدست خواهیم بود. علاوه بر این، برخورداری از سیستم لغو نویز از دیگر مشخصه‌های این محصول است. علاوه بر این هدست ترتل بیچ استیلث طوری طراحی شده است که می‌تواند به راحتی بر روی سر قرار بگیرد و کاربر از آن در زمان طولانی نیز استفاده کند. درواقع این مدل هدست‌های ترتل بیچ برای استفاده و کاربری راحت شناخته می‌شوند و انحصاراً مخصوص بازی ساخته شده‌اند.

هدست Turtle Beach Stealth 700

هدست ترتل بیچ 700 همچنین از دیگر ویژگی‌های کلیدی یک هدست گیمینگ برخوردار بوده که یکی از آن‌ها به انعطاف‌پذیری بسیار بالای آن اشاره دارد. همین‌طور قابلیت تقویت صدا در بخش‌هایی مانند صدای پا و زمان استفاده از اسلحه در بازی‌های شوتر از دیگر ویژگی‌ها و خصوصیات این هدست گیمینگ محسوب می‌شود. علاوه بر این خوب است خاطر نشان کنیم این هدست با اتصال بلوتوث به موبایل از طریق اپلیکیشن موبایل مخصوص، این امکان را فراهم می‌آورد تا بتوانید تماس‌های تلفنی را از موبایل خود جواب دهید و یا جریان موسیقی موبایل خود را نیز کنترل کنید. علاوه بر همه این‌‎ها بهره‌مندی از یک میکروفون باکیفیت باعث خواهد شد تا گیمرها بتوانند با کیفیت صدای بالایی در تماس‌های صوتی با سایر پلیرها صحبت کنند. این هدست قیمتی معادل 100 دلار دارد که در برابر ویژگی‌هایی که ارائه می‌دهد قیمت قابل قبولی است.

هدست گیمینگ مدل D300

هدست گیمینگ مدل D300D300 Gaming Headset

نوع اتصالباسیم
رابطجک 3.5 میلی متری

نکات مثبت:

  • برای استفاده طولانی مدت راحت خواهد بود.
  • صدای عالی
  • برای افراد عینکی نیز کاربری بسیار خوب و راحتی دارد

نکات منفی:

  • دوام باتری آن کوتاه است.

 


هدست استیل سریز آرکتیس پرو (SteelSeries Arctis Pro)


هدست استیل سریز آرکتیس پرو با برچسب قیمت 170 دلاری ممکن است اندکی دلهره و استرس به شما وارد کند. اما همه این‌ها تا قبل از تست آن خواهد بود. کیفیت صدای این هدست به اندازه‌ای بالا است که با پرداخت چنین قیمتی نیز برای یک هدست گیمینگ از خرید خود رضایت کافی را خواهید داشت. درواقع استیل سریز در صنعت صدا به عنوان شرکتی که تولید کننده محصولاتی با صدای شفاف و باکیفیت است، شناخته می‌شود. علاوه بر این بهره‌مندی این هدست گیمینگ از درگاه GameDAC از دیگر ویژگی‌های کلیدی این هدست به شمار می‌رود. درواقع GameDAC یک مبدل دیجیتال به آنالوگ در هدست آرکتیس پرو است که اجازه خواهد داد هدست استیل سریز بتواند کیفیت صدای 96kHz را تولید کند. این کیفیت بدین معنی خواهد بود که صدای شفاف‌تر و فشردگی کم‌تر را به نسبت آنچه که در اتصالات USB یا آنالوگ شاهد هستیم را بشنویم.

هدست استیل سریز آرکتیس پرو (SteelSeries Arctis Pro)

گفتنی است که همه ویژگی‌های هدست استیل سریز آرکتیس پرو از طریق یک منوی OLED قابل تنظیم است. همچنین بدنه این هدست نیز از مواد آلومینیمی تشکیل شده است که چهزه یک محصول مقاوم و رده بالا را به این هدست بخشیده است. همچنین جالب است بدانید این هدست قابل حمل بوده و می‌توان آن را به راحتی در بیرون از خانه مورد استفاده قرار داد. همه این‌ها در حالی است که هدست استیل سریز آرکتیس پرو گزینه‌هایی مناسب برای پلی استیشن 4 در اختیار دارد. با این همه اگر شما به دنبال راه‌حلی برای تجربه یک صدای باکیفیت از نظر فنی و همچنین ظاهری قابل قبول هستید که بتوانید از آن برای کنسول PS4 نیز استفاده کنید، استیل سریز آرکتیس پرو می‌تواند انتخاب خوبی برای شما باشد.

هدست گیمینگ ای کی زد مدل GM-012

هدست گیمینگ ای کی زد مدل GM-012AKZ GM-012 Gaming Headset

نوع اتصالباسیم
رابطجک 3.5 میلی متری

نکات مثبت:

  • مجموعه کاملی از ویژگی‌های داخلی و ظاهری خوبی دارد.
  • صدای پویا و شفاف با کارایی بالا
  • برخورداری از بدنه‌ای فلزی و شیک

نکات منفی:

  • قیمت بالا

 


هدست ترتل بیچ الیت پرو 2 ( Turtle Beach Elite Pro 2)


این هدست بیشتر برای افرادی است که مشتاق بازی‌های تیراندازی و پیروزی در بازی هستند. درواقع هدست ترتیل بیچ الیت پرو در پخش صداهای مربوط به قدم پا، آتش سوزی و اتفاقاتی که در پشت سر شما رخ می‌دهد توانایی بالایی دارد. با این حساب مطمئن خواهید بود که هیچ صدایی را در بازی‌های مملو از تعقیب و گریز از دست نمی‌دهید. به عنوان مثال هدست ترتیل بیچ الت پرو 2 عملکرد خوبی را می‌تواند در بازی‌های Black Ops 4 و Fortnite از خود به نمایش بگذارد. همچنین هدست یاد شده می‌تواند تجربه جدیدی را برای شما از رقابت در یک بازی ویدیویی آنلاین رقم بزند. درواقع صدای فراگیر این هدست عالی بوده و واقعا شما را در وسط بازی غوطه‌ور خواهد کرد.

هدست ترتل بیچ الیت پرو ( Turtle Beach Elite Pro 2)

علاوه بر این، هدست الیت پرو 2 کاربری راحتی دارد و از گوشی‌های مخملی راحتی شکل یافته است. با این حساب شما در استفاده طولانی مدت از این هدست نیز احساس خوبی خواهید داشت. حتی افرادی که عینک می‌زنند نیز می‌توانند تجربه خوبی را در استفاده از هدست الیت پرو 2 داشته باشند. به طوری که این هدست فشار کمی را به گوشی‌ها وارد خواهد کرد.

گفتنی است با توجه به ویژگی‌های خوبی که این هدست دارد، اما برای اینکه با محصولات استیل سریز و یا سنهایزر که در این لیست هشت تایی معرفی شدند رقابت کند، راه درازی در پیش دارد. چراکه از این نظر عملکرد هدست یاد شده اندکی ضعیف‌تر از سایرین مثلا در زمانی است که از آن در کارهای معمول مثل تماشای تلویزیون استفاده می‌کنید. اما به‌عنوان یک هدست PS4 الیت پرو 4 می‌تواند به خوبی از عهده وظایف خود برآید و انتخابی خوب را برای علاقه‌مندان به به تجربه کسب امتیاز رویال ویکتوری در بازی فورتنایت خواهد بود.

هدست گیمینگ AKJBL مدل J09

هدست گیمینگ AKJBL مدل J09AKJBL J09 Gaming Headset

نوع اتصالباسیم
رابطجک 3.5 میلی متری

نکات مثبت:

  • صدای باورنکردنی و مناسب برای بازی‌های پلی استیشن 4
  • دوست داشتنی و راحت
  • میکروفون باکیفیت

نکات منفی:

  • کاربردهای غیر گیمینگ آن ضعیف‌تر از سایر رقبا است.

 


ترتل بیچ ریکون 50 پی (Turtle Beach Recon 50P)


قیمت مقرون به صرفه 29 دلاری و همین‌طور طراحی کاربرپسند از مشخصه‌های اصلی هدست ترتل بیچ Recon 50P است که به عنوان یک هدست با قیمت متوسط از ویژگی‌های بهتری نسبت به رقیبان خود برخوردار خواهد بود. بهره‌مندی از درایور 40 میلی‌متری هر چند صدایی قابل مقایسه با رقیبانی که دارای درایور 50 میلی‌متری هستند، تولید نمی‌کند اما می‌تواند شفافیت صدا را به همان میزان تضمین کند و صدای استریو را در شبیه‌سازی صدای فراگیر به ارمغان آورد.

هدست Turtle Beach Recon 50P

اگر بخواهیم به خصوصیات بیشتری از هدست Recon 50P اشاره کنیم باید بگوییم که استفاده از آن بسیار راحت بوده و کیفیت گوشی‌های آن نیز بسیار عالی است. همچنین این هدست از کیفیت ساخت خوبی نیز بهره می‌برد و طراحی قابل توجهی نیز دارد. این هدست در رنگ‌های آبی، مشکی و سفید عرضه می‌شود که همه آن‌ها به خوبی با PS4 سازگار هستند. این هدست با اتصال سیمی خود به راحتی به کنسول پلی استیشن 4 متصل شده و تنظیم آسانی نیز دارد. تنها نگرانی که ممکن است سایه بهترین هدست بودن این محصول را خدشه‌دار کند، میکروفون آن است که جزو بهترین‌‎ها نیست. علاوه بر این، این مدل لایه بالایی که در مدل‌های گران قیمت در قسمت هدبند قرار می‌گیرد را ندارد. اگر می‌خواهید 20 دلار بیشتر هزینه کنید ما به شما هدست ترتل بیچ Recon 150 را معرفی می‌کنیم که از لایه یاد شده برخوردار است.

هدست گیمینگ طرح نیمار مدل X34

هدست گیمینگ طرح نیمار مدل X34Neymar X34 Gaming Headset

نوع اتصالباسیم
رابطجک 3.5 میلی متری

نکات مثبت:

  • قیمت عالی
  • راحت و مقاوم
  • صدای باکیفیت باتوجه به قیمت

نکات منفی:

  • میکروفون غیراستاندارد

کلام آخر

در این مقاله سعی کردیم به معرفی  مدل از بهترین هدست‌های مخصوص بازی موجود در بازار بپردازیم که امیدواریم به شما در خرید هرچه بهتر این محصولات کمک کرده باشد. نظرات خود را با ما در پلازا به اشتراک بگذارید.

هدست گیمینگ مدل X33

هدست گیمینگ مدل X33X33 Gaming Headset

نوع اتصالباسیم
رابطجک 3.5 میلی متری

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402