اینستاگرام به زودی استیکر Donation را در این اپلیکیشن ارائه می کند

اینستاگرام / Instagram
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

به تازگی کدی که به کاربران اجازه ساخت استیکر Donation (اهدا) را می‌دهد در اپلیکیشن اینستاگرام پیدا شده که فیسبوک نیز آن را تایید کرده است. این امر دوباره نگرانی‌هایی درباره حریم خصوصی کاربران به وجود آورده است.

این روزها صنعت کسب و کار در اینستاگرام رواج یافته و هر روز بر تعداد مشتریان صفحات اینستاگرامی آن افزوده می‌شود. مارک زاکربرگ نیز به طور علنی اعلام کرده است که امکان بازاریابی و تجارت بیشتر در این شبکه اجتماعی پرطرفدار و محبوب را به عنوان یک اولویت برای سال 2019 قرار داده است. اما به نظر می‌رسد که این شرکت با هدفی همانند اسب تروا یا تروجان یونانی قصد دارد تا کمی تفاوت خود را با سایر شبکه‌های اجتماعی محسوس کند و این هدف با قرار دادن استیکر اهدا به موسسات خیریه (Donation)، همانند فیسبوک، به قابلیت‌های استوری اینستاگرام محقق خواهد شد.

اینستاگرام / Instagram

به طور عادلانه اگر بخواهیم قضاوت کنیم، باید بگوییم که ایده استفاده از استیکر Donation برای کمک به موسسات خیریه بسیار مناسب و خوب است و لازم به ذکر است که نسخه فیسبوک با قابلیت پشتیبانی از این نوع استیکر، به بیش از یک میلیارد دلار پول برای کمک به خیریه‌ها دست یافته است. از طرفی اضافه کردن این گزینه به اینستاگرام می‌تواند در دراز مدت به بسیاری از سازمان‌های خیریه کمک قابل توجهی کند.

اما مهم این است که هدف نهایی اینستاگرام و شرکت مادرش فیسبوک، که کسب درآمد است را به خاطر بسپارید. از این جهت اهدا کمک هزینه از طریق کارت اعتباری به موسسات خیریه راه بسیار خوبی برای جمع‌آوری اطلاعات کارت اعتباری مشتری در سرور اینستاگرام است تا هر زمان که قصد خرید از طریق این شبکه اجتماعی را داشته باشد، به راحتی خرید خود را انجام دهد.

کلام آخر

کدی که اجازه ساخت دونیشن یا اهدا را به کاربران بدهد، بر روی برنامه اینستاگرام پیاده سازی شده است. یکی از سخنگوهای شبکه اجتماعی فیسبوک به پایگاه خبری TechCrunch اعلام کرد که این تدابیر و برنامه‌ها در حال پیشروی است و کارهای لازم برای اجرای آن در حال انجام است و احتمالا در ماه‌های آینده شاهد عرضه آن خواهیم بود. اما بهتر است کاربران به یاد داشته باشند که به راحتی شماره کارت اعتباری خود را در اختیار شبکه‌های اجتماعی قرار ندهند، زیرا در گذشته فیسبوک زمان زیادی را صرف جمع آوری داده‌های کاربر کرده و در حفظ حریم خصوصی وی شکست خورده بود. نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402