راهنمای استفاده از شارژر برای دستگاه های مختلف

chraging guide for any devices/ راهنمای استفاده از شارژر برای دستگاه های مختلف
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

در ادامه این مطلب که قرار است درباره راهنمای استفاده از شارژر برای دستگاه های مختلف صحبت کنیم و به این موضوع می‌پردازیم که شارژها برای اینکه بتوانند دیگر دستگاه‌ها را شارژ کنند، باید چه ویژگی‌هایی داشته باشند.

شارژ دستگاه های دیجیتال / digital device charging

امروزه شاهد دستگاه‌های متعددی هستیم که هر کدام آن‌ها شارژر اختصاصی خود را دارند. اما آیا واقعا به همه این شارژرها و آداپتورها نیاز است؟ آیا می‌توان از یک شارژر مشابه برای دستگاه دیگری استفاده کرد؟ در گذشته موضوعاتی این‌چنین بسیار پیچیده بودند اما در نهایت استانداردهایی وارد این عرصه شدند که باعث شد مدیریت شارژ دستگاه‌های مختلف آسان‌تر شود. در ادامه با راهنمای استفاده از شارژر برای دستگاه های مختلف با عناوین زیر، همراه شما خواهیم بود:

  • انواع مختلف شارژرها
    • شارژر لپ تاپ
    • کانکتور لایتنینگ اپل
    • شارژرهای میکرو USB
    • شارژرهای USB نوع C یا USB-C
  • آشنایی با مفاهیم ولت، آمپر و وات
  • گوشی‌ها و دستگاه‌های قابل شارژ چگونه شارژ می‌شوند؟
  • آیا هر شارژر را می توان برای هر دستگاهی استفاده کرد؟
  • خرید انواع شارژر برای دستگاه های مختلف از فروشگاه پلازا

 

 


راهنمای استفاده از شارژر برای دستگاه های مختلف


کابل و آداپتور شارژ/charging cable

 

انواع مختلف شارژرها

در حالی که امروزه شارژرها به سمت پیروی از استانداردهایی در حرکت هستند، انواع مختلفی از این لوزام برای شارژ لوازم الکترونیکی و هوشمند از جمله موبایل، لپ تاپ، تبلت، دوربین‌های دیجیتال و … وجود دارد که در ادامه به توضیح انواع مختلف شارژر برای این دستگاه‌ها می‌پردازیم.

 

شارژر لپ تاپ

شارژر لپ تاپ / aptop charger

متاسفانه هنوز هیچ استاندارد مشخصی برای شارژرهای لپ تاپ وجود ندارد. درواقع شرکت‌ها در تولید مدل‌های مختلف لپ تاپ، هرکدام شارژر انحصاری و مخصوص لپ تاپ تولیدی خود را دارند و از آنجایی که این شارژرها از استاندارد مشخصی پیروی نمی‌کنند، پس نمی‌توان از شارژر لپ‌تاپ خاصی برای شارژ لپ‌تاپ دیگری استفاده کرد. اگرچه این موضوع را باید مورد توجه قرار دهیم که معرفی محصولاتی بهره‌مند از شارژر USB نوع C که توضیح آن در ادامه می‌آید، آرام آرام در حال تغییر این انحصار است.

با این حساب، لپ‌تاپ‌ها نیز به مانند بسیاری از تجهیزات قابل شارژ به سمت استانداردسازی درگاه شارژ خود روی می‌آورند. می‌توانید نمونه بکارگیری درگاه USB-C برای شارژ را در مانیتور قابل حمل لنوو تینکویژن M14 مشاهده کنید که قبلا خبر آن را در پلازا منتشر کرده‌ایم. هرچند دستاورد یاد شده تنها یک مانیتور است، اما امیدواریم دنیای فناوری لپ‌تاپ نیز هر چه بیشتر به سمت استفاده از چنین استانداردهایی گام بردارد.

 

کانکتور لایتنینگ اپل

لایتنینگ پورت اپل /lightning port apple

اپل برای شارژ گوشی‌های موبایل خود از اتصال لایتنینگ که در سال 2012 معرفی شد، استفاده می‌کند. درواقع تمام دستگاه‌های مبتنی بر iOS جدید اپل نیز از این درگاه پشتیبانی کرده و می‌توانند از این طریق به سایر دستگاه‌ها و کانکتورهای استادارد لایتنینگ که توسط اپل توسعه داده شده‌اند، نیز متصل شوند. گفتنی است که دستگاه‌های قدیمی اپل نیز از اتصال داک 30 پین برخوردار هستند. در این راستا اپل کانکتوری تولید کرده است که از طریق آن می‌توانید در صورت نیاز، دستگاه‌های جدید اپل را به دستگاه‌های قدیمی متصل کنید. آیفون‌های 2019 نیز احتمالا با درگاه لایتنینگ عرضه شوند. | برای خرید کابل شارژ اپل می توانید اینجا مراجعه کنید

 

شارژرهای میکرو USB

 / microusb charger/ شارژر میکرو USB

شارژرهای میکرو USB سال‌هاست که به‌عنوان یک استاندارد شناخته شده برای شارژ شناخته می‌شود. در این راستا بسیاری از گوشی‌‌ها و دستگاه‌های هوشمند نیز از آن جهت تأمین نیروی باتری خود استفاده می‌کنند. درواقع شارژرهای میکرو USB جایگزینی برای شارژرهای مینی USB هستند که در گوشی‌های قدیمی برای شارژ استفاده می‌شد. در این راستا اپل برای اینکه قوانین اتحادیه اروپا را در زمینه شارژ گوشی‌های هوشمند رعایت کرده باشد، یک آداپتور تبدیل لایتنینگ به میکرو USB را نیز عرضه کرده است.

 

شارژرهای نوع C

usb-c charger / شارژر USB-C

شارژرهای USB نوع C که با نام USB-C نیز شناخته می‌شوند، رویکرد جدیدی برای شارژ دستگاه‌های هوشمند محسوب می‌شوند و قرار است به‌طورکلی به عنوان جایگرینی برای شارژرهای میکرو USB معرفی شوند. شارژر USB-C یک کانکتور دو طرفه است که نرخ شارژ بالایی دارد و همین‌طور انتقال داده سریعی را تضمین خواهد کرد. در آینده نزدیک احتمالا بتوانیم شارژرهای USB-C را دستگاه‌های جدید از جمله دستگاه‌های هوشمند اپل و حتی در لپ‌تاپ‌های بیشتری مشاهده کنیم.

حتماً شما هم دستگاه‌هایی دارید که دارای حداقل دو نمونه از شارژرهای معرفی شده هستند. این را هم می‌دانید که کدام دستگاه‌ها با کدام شارژرها قابل شارژ هستند. حالا سوال اینجاست که چگونه می‌توان از هر شارژری برای شارژ هر دستگاهی استفاده کرد و شرایط اتصال چیست؟ قبل از پاسخ به این سؤال لازم است ابتدا با یک سری مفاهیم آشنا شویم.

 

آشنایی با مفاهیم ولت، آمپر و وات

برای اینکه متوجه شوید چه شارژری با چه دستگاهی سازگار است، در ابتدا حداقل در سطح مبتدی باید بدانید که یک شارژر چگونه کار می‌کند. مثال‌ها و راه‌های مختلفی برای آشنایی با مفاهیم ولت، آمپر و وات وجود دارد. اما ما رایج‌ترین آن‌ها را بیان می‌کنیم. لوله‌ای را که آب در آن جریان دارد را در نظر بگیرید، حالا در این حالت:

  • ولتاژ (V): فشار آب داخل لوله است.
  • آمپر (A): حجم جریان آب از طریق لوله را بازگو می‌کند.
  • توان (W): نرخ خروجی آب است که توسط ولتاژ و آمپر تعیین می‌شود.

خب حتما در ذهن شما هم این موضوع ساده بود. اینطور نیست؟ حالا بر می‌گردیم به شارژرهای موبایل که به صورت روزانه استفاده می‌شوند. این شارژرها دو نوع دارند: 5V/1A و 5V/2.1A. گفتنی است که شارژرهای کوچک‌تر برای گوشی‌های هوشمند ساخته می‌شوند و آن‌هایی که جریان بیشتری را پشتیبانی می‌کنند مخصوص تبلت هستند. گفتنی است که همه شارژرهای میکرو USB از نرخ 5V پشتیبانی کرده بنابراین شما نباید نگران استفاده از آن‌ها در دستگاه‌های مختلفی باشید که از درگاه میکرو USB پشتیبانی می‌کنند.

اما این روزها موضوع در مورد شارژها پیچیده‌تر از هر زمان دیگری است. از آنجایی که باتری‌ها در دستگاه‌های هوشمند بزرگ‌تر شده‌اند و مباحث جدید در دنیای باتری‌ها مانند شارژ سریع از سوی کوالکام مطرح شده است، فرمت‌ها و شارژهایی مانند USB-C می‌توانند شارژ بهتری را برای دستگاه‌ها به ارمغان بیاورند. در این راستا اگر علاقه‌مند هستید می‌توانید اطلاعات شارژر دستگاه خود را از روی متن ریزی که روی آن نوشته شده است، بخوانید. حالا خوب است بدانیم که شارژرها چگونه کار می‌کنند.

اطلاعات شارژر / charger information

 

گوشی‌ها و دستگاه‌های قابل شارژ چگونه شارژ می‌شوند؟

اجازه دهید توضیح عمل شارژ دستگاه‌های مختلف را با شارژ گوشی که دارای ولتاژ و آمپر 5V/1A است، آغاز کنیم. خب آیا موبایلی که با شارژر 5V/1A شارژ می‌شود به این معنی است که قادر نخواهد بود از شارژر 5V/2.1A یا حتی 9V/2A استفاده کند؟ نه اصلا هم این‌طور نیست. در حقیقت شارژری با پشتیبانی از آمپر بالاتر، گوشی شما را در حالتی ایمن و حتی سریع‌تر هم شارژ خواهد کرد.

اساساً تمام باتری‌های مدرن با تراشه‌ای که ورودی را تنظیم می‌کند، ساخته می‌شوند. بنابراین آن‌ها جریان را شناسایی کرده و اجازه شارژ موبایل را نیز صادر می‌کنند. این درواقع یک خیابان دو طرفه است. زیرا شارژرها نیز امروزه از این ویژگی‌های «هوشمند» پشتیبانی می‌کنند. به همین دلیل است همیشه توصیه می‌شود در انتخاب شارژرها فریب قیمت ارزان برندهای ناشناخته را نخورید و همیشه به برند و قیمت و کیفیت محصول توجه لازم را داشته باشید. شما در این مطلب می‌توانید اطلاعات جامعی از نکاتی که باید در زمان خرید شارژر موبایل به آن توجه کنید، بدست آورید. همچنین اگر تمایل دارید، در ویدیویی که در ادامه آمده نیز می‌توانید نکاتی مفید را در مورد شارژ باتری گوشی و اشتباهاتی که ممکن است عمر دستگاه را کم کند، بیاموزید.

توجه داشته باشید که شارژهایی که از ولتاژ 5V بالاتر پشتیبانی می‌کنند، شارژهای USB-C هستند که در دستگاه‌های مجهز به این پورت استفاه می‌شوند و نمی‌توان برای شارژ دستگاه‌هایی این چنین از کابل میکرو USB یا لایتنینگ استفاده کرد.

به دلیلی که در بالا بیان شد، باید بگوییم که شما می‌توانید از یک شارژر جدید در دستگاه قدیمی‌تر که از شارژ سریع پشتیبانی نمی‌کند نیز استفاده کنید. در این راستا هم شارژر و هم باتری، ایمنی مورد نیاز دستگاه را تضمین خواهند کرد. همچنین گوشی شما با توجه سرعت شارژی که از آن پشتیبانی می‌کند نیز به شارژ شدن ادامه خواهد داد.

خب صحبت از شارژ سریع شد، اجازه دهید اندکی درباره آن صحبت کنیم: سازندگان شارژهای سریع معمولاً از روش‌های مختلفی برای تولید استفاده می‌کنند که برای سایر دستگاه‌ها قابل استفاده نیستند. این بدین معنی خواهد بود که شما نمی‌توانید از شارژر سریع یک دستگاه برای شارژ دستگاه دیگری که مجهز به تکنولوژی شارژ سریع است، استفاده کنید و از قابلیت شارژ سریع نیز بهره‌مند شوید. البته خوب است بدانید که عمل شارژ اندکی کندتر در دستگاه میزبان انجام خواهد شد و تنها امکان استفاده از فناوری شارژ سریع میسر نخواهد بود.

 

بنابراین آیا می‌توان از هر شارژری برای دستگاه‌های قابل شارژ استفاده کرد؟

سوکت شارژسریع / quick charge

پاسخ کوتاه به این سوال این است که به احتمال زیاد این امر میسر است اما نتایج در دستگاه‌ها و شارژرهای مختلف متفاوت خواهد بود. به‌عنوان مثال اگر از یک شارژر قدیمی با مشخصات 5V/1A در یک گوشی هوشمند امروزی استفاده کنید، نتیجه به مانند یک شارژر امروزی مدرن نخواهد بود و عمل شارژ بسیار کندتر نسبت به شارژر خود دستگاه انجام خواهد شد. این در حالی است که اکثر گوشی‌های امروزی می‌توانند توسط شارژرهای خود سریع‌تر نیز شارژ شوند.

اما داستان در مورد لپ‌تاپ‌ها متفاوت است. درواقع اگر ضرورتی برای شارژ لپ تاپ وجود داشته باشد و شارژر آن را به همراه نداشته باشید، قادر نخواهید بود از شارژر دیگری برای شارژ استفاده کنید. اما ازآنجایی‌که USB-C اولین تکنولوژی USB است که اجازه می‌دهد باتری، بازدهی بالایی در طول شارژ داشته باشد، ممکن است که بتوانید لپ‌تاپ‌های جدید را به جای شارژ با کابل شارژ، از طریق شارژر USB شارژ کنید. بنابراین با توجه به این موضوع آیا می‌توان در لپ تاپی با پشتیبانی از شارژر USB از شارژر موبایل برای شارژ استفاده کرد؟ و یا برعکس آن چطور خواهد بود؟ یعنی از شارژر لپ تاپ برای موبایل استفاده کنیم؟ آیا شدنی است؟

به‌طورکلی پاسخ به این سوالات مثبت است. شارژر یک گوشی هوشمند ممکن است انرژی برق کمتری را به لپ تاپ هدایت کند اما ممکن است قادر باشد لپ تاپ را در حالت استندبای شارژ کند. ولی باز هم این موضوع باید در محصولات مختلف امتحان شود. به هر حال اگر این روش کار نکند آسیبی هم به دستگاه شما وارد نخواهد شد.

از سوی دیگر اگر لپ تاپ از شارژر USB-C پشتیبانی کند، شما قطعاً قادر خواهید بود تا شارژر لپ تاپ خود را به گوشی موبایل متصل کنید. البته باز هم ملاحظاتی که در بالا بیان شد وجود خواهد داشت و این موضوع مستلزم انجام تست است. درواقع باید اتصال را انجام دهید و اجازه دهید تا سریع‌ترین شارژ ممکن صورت بگیرد و نتیجه را مشاهده کنید. به‌عنوان مثال نویسنده سایت Howtogeek بیان می‌کند که قادر است از طریق شارژر پیکسل 2 ایکس ال لپ تاپ کروم بوک C302 ایسوس خود را شارژ کند و یا برعکس.

 

خرید انواع شارژر برای دستگاه های مختلف از فروشگاه پلازا

همان‌طور که تاکنون دریافته‌اید، شارژرها انواع مختلفی دارند و می‌توانید باتوجه به نیاز خود و دستگاهی که در اختیار دارید، مدلی مناسب را انتخاب کنید. همچنین اطلاعات ارائه شده در این نوشتار درباره ولتاژ و آمپر قابل پشتیباتی توسط شارژرها و دستگاه‌های مختلف می‌تواند به شما کمک کند تا شارژر مناسبی را انتخاب کنید. حالا ما در ادامه پنج نمونه از شارژرهای پرطرفدار را معرفی می‌کنیم که می‌توانید آن‌ها را به صورت اینترنتی از فروشگاه پلازا خریداری کنید و از آن‌ها برای شارژ دستگاه‌های دیجیتال خود مانند موبایل، تبلت، دوربین دیجیتال و … که مجهز به درگاه شارژ USB هستند، استفاده کنید.

 

شارژر دیواری دو پورت تسکو مدل TTC 37

شارژر دیواری دو پورت تسکو مدل TTC 37

شارژر دیواری دو پورت تسکو مدل TTC 37TSCO TTC 37 2 Port USB Wall Charger

تعداد درگاه خروجی2 عدد
نوع درگاه خروجیUSB

تسکو (TSCO) همیشه برای تولید شارژرهای باکیفیت خوشنام بوده است. یکی از محصولات این شرکت، شارژر دیواری مدل TTC 37 نام دارد که در کنار برخورداری از اندازه کوچک و طراحی زیبا محصولی محبوب نیز شناخته می‌شود. این شارژ دیواری می‌تواند از خروجی 2.1 آمپر پشتیبانی کند، بنابراین با استفاده از آن می‌توان علاوه بر گوشی، تبلت و یا سایر دستگاه‌های دیجیتال را شارژ کرد. گفتنی است که این شارژر از زمان شارژ قابل قبولی نیز برخوردار است. شارژر دیواری مدل TTC 37 به دو پورت USB مجهز است و این بدین معنا است که می‌توانید دو دستگاه مجهز به شارژ USB را به صورت همزمان شارژ کنید. خبر خوب دیگر در مورد این شارژر این است که از دوشاخه مخصوص پریزهای ایران طراحی شده و نیازی به آداپتور و تبدیل در استفاده از آن نخواهد بود.

 

شارژر 4 پورت هویت مدل MX-4U0C

شارژر 4 پورت هویت مدل MX-4U0C

شارژر 4 پورت هویت مدل MX-4U0CHavit MX-4U0C 4 Port USB Charger

تعداد درگاه خروجی4 عدد
نوع درگاه خروجیUSB

شرکت هویت که فعالیت خود را از سال 1988 آغاز کرد، توانسته تاکنون جایگاه مهمی را در عرصه تولید لوازم صوتی و جانبی در دنیای فناوری از آن خود کند. یکی از محصولات خوشنام و کاربرپسند این شرکت، شارژر 4 پورت هویت مدل MX-4U0C نام دارد که می‌تواند امکان شارژ 4 دستکاه را به صورت همزمان فراهم آورد. به این ترتیب نیازی نیست که دستگاه‌های خود را به ترتیب شارژ کنید. علاوه بر این، در مورد شارژ دستگاه‌های مختلف نیز خیالتان جمع باشد. این شارژر قابلیت شارژ انواع تبلت، موبایل، دوربین و سایر دستگاه‌های دیجیتال را که مجهز به درگاه شارژ USB هستند را دارد. علاوه بر این‌ها خوب است بدانید که این شارژر از ویژگی شارژ سریع نیز پشتیبانی می‌کند و با یک LED که بر روی بدنه قرار دارد، وضعیت شارژ را نیز به کاربر نشان خواهد داد.

 

شارژر فندکی تسکو مدل TCG 3

شارژر فندکی تسکو مدل TCG 3

شارژر فندکی تسکو مدل TCG 3TSCO TCG 3 Car Charger

تعداد درگاه خروجی2 عدد
نوع درگاه خروجیUSB

اگر همیشه نگران تمام شدن شارژ گوشی تلفن همراه خود در خودرو هستید باید بگوییم که جای نگرانی نیست. می‌توانید یک شارژر فندکی برای خود تهیه کنید. تا هر زمان که نیاز بود دستگاه‌های دیجیتال خود را در داخل خودرو شارژ کنید. در این قسمت از پلازا نیز می‌توانید با بهترین شارژرهای فندکی آشنا شوید. در این رستا نیز باید اشاره کنیم که یکی از شارژرهای فندکی محبوب موجود در بازار، شارژر فندکی تسکو مدل TCG3 است که با پشتیبانی از دو درگاه می‌تواند امکان شارژ دو دستگاه را نیز به صورت همزمان برای شما به ارمغان آورد. علاوه بر این خوب است اشاره کنیم این شارژر بر روی بدنه فلزی خود از یک نمایشگر LED جهت نشان دادن وضعیت شارژ نیز سود می‌برد.

 

شارژر دیواری هوکو مدل C6A

شارژر دیواری هوکو مدل C6A

شارژر دیواری هوکو مدل C6AHoco C6A Wall Charger

تعداد درگاه خروجی2 عدد
نوع درگاه خروجی USB 2.0

شارژر دیواری هوکو مدل C6A یکی از محبوب‌ترین شارژرهای موجود در بازار است. این شارژر از وزن بسیار سبکی برخوردار بوده و در برابر تغییرات جریان و ولتاژ اضافه نیز بسیار مقاوم است و از دستگاه‌های متصل، پشتیبانی لازم را در زمان شارژ به عمل می‌آورد. این شارژر به طوری طراحی شده است که می‌توانید دو دستگاه را به صورت همزمان شارژ کنید. جریان قابل پشتیبانی آن نیز معادل 2.1 آمپر است که خیال شما را برای شارژ دستگاه‌های مختلف از جمله موبایل، تبلت و دوربین دیجیتال جمع می‌کند. گفتنی است این شارژر در رنگ‌های سبز، طوسی و صورتی قابل انتخاب خواهد بود. دیگر نکته جالب در مورد شارژر هوکو مدل C6A این است که روکش آن از بدنه جدا شده و شما می‌توانید آن را مورد شستشو نیز قرار دهید. پس با همه این‌ها شما گزینه‌ای بسیار خوب را جهت انتخاب یک شارژر باکیفیت پیش روی خود دارید.

 

شارژر دیواری دو پورت ال دینیو مدل A2202

شارژر دیواری دو پورت ال دینیو مدل A2202

شارژر دیواری دو پورت ال دینیو مدل A2202LDNIO A2202 Dual Port Wall Charger

تعداد درگاه خروجی2 عدد
نوع درگاه خروجیUSB

شرکت ال دینیو (LDNIO) یکی دیگر از تولیدکنندگان لوازم جانبی از جمله شارژر است. در این میان این شرکت محصولی پر قدرت به نام ال دینیو A2202 دارد که دارای ولتاژ 5 ولت و شدت جریان 2.4 آمپر است که در کنار این ویژگی، پشتیبانی خوبی را نیز از دستگاه قابل شارژ در برابر افت جریان و یا تغییرات ولتاژ به عمل می‌آورد. این شارژر که دیواری بوده می‌تواند نیروی برق مورد نیاز انواع موبایل، تبلت و سایر دستگاه‌های دیجیتال را که از طریق درگاه و کابل USb شارژ می‌شوند را تأمین کند.

 

مشاهده و خرید سایر شارژرهای موبایل
{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران2 دیدگاه
avatar
اسماعیل
.
17 مرداد 1398، 18:44
پاسخ
0
0
البته می شه از شارژ لپ تاب دیگه ای حتی مدل دیگه ای هم استفاده کرد برای لپ تاب خودتون به شرطی که سوکتشون یکی باشه اما نه برای مدت طولانی مثلا شارژرتون خراب شده برید یکی بخرید نه منظورم به صورت موقت برای چند ساعت هست در غیر این صورت می تونه به سیستم شما آسیب بزنه
avatar
لپ تاپ بهار
.
22 تیر 1398، 13:27
پاسخ
0
0
ممنون از زحمتی که برای جمع آوری این مطلب مفید کشیدید.ما آخرش نفهمیدیم که می تونیم از شارژر لپ تاپ دیگه ای برای لپ تاپمون استفاده کنیم با نه؟؟هر منبع یک چیزی در این ارتباط میگه!
avatar
اعظم بجاری
.
22 تیر 1398، 19:18
پاسخ
0
0
@لپ تاپ بهار
نه دیگه نمیشه این کار رو کرد، چون هر لپ تاپی سیستم شارژ مربوط به خودشو داره اما در مورد گوشی ها موضوع اندکی متفاوت تره
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402