معرفی بهترین پاور بانک های لپ تاپ (2020 و 2021)

پاور بانک لپ تاپ
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

پاوربانک برای لپ تاپ یکی از وسیله‌های مفیدی است که در سفر و جاهایی که به برق شهری دسترسی ندارید، به داد لپ‌تاپ یا گوشی موبایل شما می‌رسد. در ادامه بهترین پاور بانک های لپ تاپ 2019 و 2020 را معرفی خواهیم کرد.

این شرایط را در نظر بگیرید. در سفر هستید؛ قرار است ایمیل کاری مهمی ارسال کنید و یا کاری را با لپ تاپ خود انجام دهید اما در حین کار، شارژ لپ تاپ تمام می‌شود و جایی هستید که به برق شهری نیز دسترسی ندارید. اینجاست که نیاز به یک پاوربانک استاندارد احساس می‌شود. درواقع هر کسی چنین تجربه‌ای را داشته باشد نیاز به یک پاوربانک لپ تاپ را بیشتر درک خواهد کرد. پس اگر زیاد به سفر یا سفرهای کاری می‌روید به شما توصیه می‌کنیم حتما یک پاور بانک لپ تاپ داشته باشید. همچنین در این مقاله که پیش‌ از این در پلازا منتشر شده می‌توانید با انواع گجت‌ هایی که در سفر به کارتان می‌آید، آشنا شوید.

پاوربانک لپ تاپ/laptop-powerbank- پاوربانک انکر

پاوربانک مخصوص لپ تاپ انواع مختلفی دارند که در این مقاله قرار است به معرفی بهترین پاور بانک های لپ تاپ که می‌توانید در سال 2020 تهیه کنید، بپردازیم. زمانی که شما به دنبال یک مبنع انرژی مانند پاوربانک برای لپ تاپ خود می‌گردید، توجه به میزان انرژی که پاوربانک تأمین خواهد کرد و همچنین وزن آن موضوع مهمی است که باید بتوانید به وسیله آن باتری لپ تاپ را به طور کامل شارژ کنید و در عین حال نیز به راحتی آن را در سفر حمل کنید. با این حال در نتیجه‌ی یک انتخاب درست، با خیال راحت می‌توانید بدون اینکه دردسر جستجو برای برق شهری را داشته باشید، لپ تاپ خود را شارژ کنید.

اما پیش از معرفی بهترین پاوربانک های لپ تاپ 2020 و 2019 در این عرصه می‌توانید ویدیویی از چند پاوربانک مخصوص لپ تاپ را مشاهده نمایید.

همچنین اگر قصد خرید پاوربانک مناسبی برای موبایل یا تبلت خود را نیز دارید می‌توانید به مطلب بهترین پاروبانک های 2019 موبایل مراجعه کنید. در ادامه این مقاله محصولات زیر معرفی خواهند شد.

معرفی 12 پاور بانک با قابلیت شارژ لپ تاپ (مخصوص لپ تاپ)

خوشبختانه محصولات متنوعی از بهترین پاور بانک های مخصوص لپ تاپ در بازار موجود هستند که در ادامه آن‌ها را معرفی خواهیم کرد.

پاوربانک RavPower PD Pioneer RP-PB201

پاوربانک لپ تاپ

پاور بانک لپ تاپ RavPower مدل PD Pioneer 20000 میلی آمپری است و یکی از بهترین پاوربانک های لپ تاپ است. این پاوربانک لپ تاپ دو تا پورت دارد. اگر تنها از پورت USB-C استفاده کند تا مقدار 60 وات می‌تواند لپ تاپ را شارژ کند.

همچنین بخوانید :

تنها نگرانی که در مورد این پاور بانک برای لپ تاپ وجود دارد این است که تا چقدر می‌تواند لپ تاپ را شارژ کند. لپ تاپ‌ها عموما ظرفیت باتری بیشتری از تب لت‌ها و گوشی‌ها دارد، بنابراین به پاوربانک لپ تاب نیاز دارید که ظرفیت بالایی داشته باشد.

گفته می‌شود که PD Pioneer ، 20000 میلی آمپری است. و ادعا می‌کند می‌تواند یک مک بوک پرو 13 اینچی را به اندازه 84 درصد شارژ کند.

این پاوربانک مخصوص لپ تاپ کوچک است و تنها 369 گرم وزن دارد. بنابراین به راحتی می‌توانید آن را همراه خود داشته باشید. طراحی آن مستطیلی شکل و باریک‌تر از بیشتر گووشی‌های تلفن همراه است. در کنار پورت USB، 4 چراغ LED نیز دارد که میزان شارژ باقی مانده را نشان می‌دهند.

توجه داشته باشید این پاور بانک یک کابل USB از نوع C به C دارد. و اگر لپ تاپ شما پورت دیگری دارد، باید کابل خودتان را هم داشته باشید. این مدل شارژر همراه لپ تاپ با سرعت 30 وات شارژ می‌شود. یعنی در سه ساعت می‌تواند کاملا پر شود.

پاور بانک RavPower- Power House

پاور بانک برای لپ تاپ

یکی از بهترین پاوربانک های لپ تاپ موجود در بازار مدل Power House است. در واقع کمپانی RavPower با معرفی این پاوربانک لپ تاپ، پاور بانک ها خود را یک پله ارتقا داده است. شاید در نگاه اول فک کنید این قیمت برای یک پاوربانک 100 میلی آمپری خیلی زیاد باشد. اما واقعا این پاوربانک لپ تاپ فراتر از این حرف هاست.

این پاور بانک برای شارژ لپ تاپ خروجی AC دارد. یعنی می‌توانید مستقیما آن را به لپ تاپ وصل کنید. نسخه اصلی خروجی 65 واتی دارد. اما می‌توان آن را به 80 وات ارتقا داد. که در این صورت برای هر لپ تاپی مناسب خواهد بود. حتی آن‌هایی که با USB-C شارژ نمی‌شوند.

این پاوربانک لپ تاپ یک پورت اضافی از نوع C دارد که تا 30 وات پشتیبانی می‌کند. توان 30 وات برای لپ‌تاپ‌های با پورت USB-C، مانند مک بوک اپل، زیاد است. اما برای مک بوک پرو و لپ تپ های ویندوز دار کافی و مناسب است.

شارژ کردن این پاور بانک لپ تاپ سه ساعت طول می‌کشد. وزن آن 665 گرم است و چندان از بقیه پاور بانک‌ها کوچک‌تر نیست. اما چیزی که آن را متمایز می‌کند وجود یک کیف محکم است که حمل و نقل آن و بقیه وسایل جانبی را ایمن و آسان‌تر می‌کند.

پاور بانک لپ تاپ +Anker PowerCore

پاوربانک مخصوص لپ تاپ

یکی دیگر از بهترین پاوربانک های لپ تاپ مدل Anker PowerCore+ است و 45 وات توان دارد. باتری این پاوربانک لپ تاپ 26800 میلی آمپر ظرفیت دارد. و به یک پورت 60 واتی USB-C Atom III مجهز است. اتم III یک جایگزین مناسب برای شارژ لپ تاپ و البته برای شارژ مجدد خود پاوربانک است. این پاوربانک انکر تنها طی 4 ساعت به طور کامل شارژ می‌شود. و این زمان برای یک پاوربانک لپ تاپ با این رفیت عالی است.

ظاهر این پاور بانک لپ تاپ کاملا معمولی است. شکل آن مستطیلی است (180*80*24 میلی متر) و وزن آن نیز 580 گرم است. بدنه آن فلزی و لبه‌های آن انحنا دارد، بنابراین ضربه کمتری می‌خورد.

این وسیله درواقع به نوعی پاور بانک لپ تاپ و گوشی است. یعنی علاوه بر لپ تاپ برای تب لت و گوشی هم می‌توان از آن استفاده کرد. دو پورت USB هم دارد که از توان 15 وات با PowerIQ پشتیبانی می‌کند. که در اصل دستگاه‌های با شارژ بهینه را شناسایی می‌کند. بدین ترتیب پورت USB-C آن هم نقش ورودی دارد هم نقش خروجی و می‌تواند تا 45 وات توان را دریافت کند یا بدهد.

به طور کلی این پاوربانک لپ تاپ خوش ساخت و به نظر می‌رسد که حال حالاها برای شما کار خواهد کرد. PowerCore+ با یک کیف کوچک و یک کابل USB از نوع C ارائه می‌گردد. که حمل و نقل آن را با تجهیزات مربوطه‌اش آسان می‌کند.

پاوربانک Zendure X6

بهترین پاوربانک های لپ تاپ

یک پاور بانک لپ تاپ 45 واتی از کمپانی Zendure با وجود چندین USB نقش یک هاب USB دارد. یک LCD داخلی دارد که نشان می‌دهد این پاور بانک برای شارژ لپ تاپ دقیقا چقدر شارژ دارد. و 4 پورت USB سایز بزرگ دارد که یکی از آن‌ها از نوع 3.0-compliant شارژ سریع است.

به طور معمول پاوربانک های Zendure، یک شارژ گذرگاهی هم دارد که تا مدت زمان 6 ماه آماده به کار است. مجهز به تکنولوژی Zen+ است که می‌تواند دستگاه را به صورت بهینه شارژ کند.

عملکرد یو اس بی هاب آن روی 2 خروجی USB سایز بزرگ انجام می‌شود. این دو پورت می‌تواند اطلاعات را با سرعت 480 مگابایت بر ثانیه منتقل کند. هر 4 پورت می‌توانند دستگاه‌ها را شارژ کنند. یکی از آن‌ها با شارژ 18 وات و 3 تای دیگر با قدرت 12 وات. که جمع آن‌ها می‌شود یک پورت 45 واتی.

پاور بانک لپ تاب Chargeasap Flash 2.0

شارژر همراه لپ تاپ

یکی دیگر از بهترین پاوربانک های لپ تاپ مدل Chargeasap Flash 2.0 است. این پاوربانک مخصوص لپ تاپ از باتری‌های ترکیبی گرافن پاناسونیک استفاده کرده است.  گفته می‌شود تسلا هم از همین باتری‌ها استفاده کرده است. این پاور بانک می‌تواند بدون اینکه داغ شود تا 2000 میلی آمپر شارژ کند. تنها ضعف این پاوربانک لپ تاپ قیمت بالای آن است. قیمت آن حدودا 249 دلار است.

این شارژر همراه لپ تاپ یک پورت USB-C با خروجی 100 وات دارد. که برای شارژ مک بوک یا دیگر لپ تاپ‌های با پورت USB مناسب است. یک پورت USB-C دیگر هم دارد که 60 وات قدرت دارد. دو USB دیگر از نوع A هم دارد که از سوپرشارژ 22.5 وات هوآوی، QC 3.0 18 وات و شارژ سریع اپل و Super VOOC وان پلاس یا اوپو 40 واتی پشتیبانی می‌کند.

سطح بالای این پاور بانک یک پد شارژ بی سیم 10 واتی هم دارد. این پد می‌تواند گوشی‌های Qi، هدفون‌هایی مانند ایرپادز اپل و حتی اپل واچ اپل را شارژ کند. بدین ترتیب یک پاور بانک لپ تاپ داریم که می‌تواند همزمان 5 دستگاه را شارژ کند. شاید برای همین است که این پاور بانک را بهترین پاور بانک برای لپ تاپ می‌نامند.

باتری 20000 میلی آمپری آن ظرف 70 دقیقه به طور کامل شارژ می‌شود. این دستگاه می‌تواند یک لپ تاپ مات بوک X پرو هوآوی را از صفر تا 85 درصد شارژ کند. جنس بدنه آن از آلومینیوم و وزن آن 500 گرم است.

پاوربانک Mophie Powerstation AC

پاوربانک Mophie Powerstation AC

همچنین بخوانید :

این پاوربانک با قدرت 100 واتی و ظرفیت 22 آمپرساعتی قادر خواهد بود یک مک بوک پرو 15 اینچی را به طور کامل شارژ کند. گفتنی است که پاوربانک Mophine Powerstation AC به یک درگاه USB-C با برچسب USB-PD مجهر خواهد بود. این ویژگی بدین معنی است که این پاور بانک با قدرت 30 واتی خود قادر خواهد بود تا آیفون 10 و یا آیفون 8 را نیز شارژ کند. علاوه بر این شاهد خروجی‌های AC و USB-A نیز در این پاوربانک خواهیم بود. با همه این ویژگی‌های یاد شده می‌توان پاوربانک Mophine Powerstation AC را یکی از بهترین پاور بانک های لپ تاپ در سال 2019 معرفی کرد که البته با قیمت 199.95 دلاری در سایت آمازون اندکی گران نیز به نظر می‌رسد.

مزایا

  • امکان شارژ گوشی‌های آیفون را دارد
  • قدرت خروجی 100 وات

معایب

  • قیمت بالا

 

پاوربانک Omni 20 USB-C

پاور بانک Omni-20 USB C

این پاور بانک می‌تواند علاوه بر نقش یک پاوربانک، نقش یک هاب USB را نیز بازی کند و از این جهت انتخاب خوبی را برای آن‌هایی که به یک هاب USB نیز نیاز دارند، رقم بزند. در نتیجه این دسته از کاربران قادر خواهند بود همزمان چند فلش USB را به لپ تاپ خود متصل کنند. اگر به یک هاب USB نیاز دارید نیز به مطلبی درباره آشنایی با 15 هاب USB در پلازا مراجعه کنید. همچنین این پاروبانک برای آن دسته از افرادی که یک لپ تاپ امروزی دارند و نگران تمام شدن شارژ باتری آن هستند، پاوربانک Omni 20 USB-C می‌تواند انتخاب خوبی باشد. جالب است بدانید علاوه بر شارژ لپ تاپ، این پاوربانک امکان شارژ چند دستگاه دیگر که به درگاه شارژ USB-C مجهز هستند را فراهم می‌آورد. کنسول بازی سوئیچ نینتندو و همچنین گوشی‌های موبایل مثال‌های خوبی در این زمینه هستند.

خوب است به این نکته نیز اشاره کنیم که این پاوربانک تنها در آمریکا و انگلستان موجود بوده و مشتریان سایر کشورها می‌توانند دیگر مدل‌ها را از لیست بهترین پاور بانک های لپ تاپ انتخاب کنند.

مزایا

  • ظرفیت بالای 2010 میلی‌آمپر ساعت
  • مجهز به دو درگاه USB-C و دو درگاه USB-A

معایب

  • قیمت بالایی دارد

 

پاوربانک Poweradd Pilot Pro2

پاوربانک Poweradd Pilot Pro2

درست است که پاوربانک لپ تاپ PowerAdd Pilot Pro2 همه لپ تاپ های امروزی موجود در بازار را پشتیبانی نمی‌کند؛ اما دارای کانکتورهای زیادی در بدنه خود است که می‌تواند برای لپ تاپ های بسیاری مورد استفاده قرار بگیرد. علاوه بر این، کاربران نیز می‌توانند از دو سال گارانتی آن بهره‌مند باشد. این بدین معنا خواهد بود که خریداران پاوربانک یاد شده می‌توانند بدون نگرانی به مدت دوسال از ظرفیت 23 آمپر ساعتی این پاوربانک بهره‌مند شوند. گفتنی است که وزن این پاوربانک کمتر از 560 گرم بوده و کاربران می‌توانند با این وزن آن را به راحتی با خود حمل کنند. البته باید توجه داشته باشید که این لپ تاپ هیچ درگاه USB-C ندارد. بنابراین دارندگان لپ تاپ های امروزی همچون اولترابوک یا مک بوک می‌بایست پاور بانک دیگری را از لیست بهترین پاور بانک های لپ تاپ انتخاب کنند.

مزایا

  • ضمانت طولانی مدت
  • اتصالات بسیار زیاد

معایب

  • اتصال USB-C ندارد

 

پاوربانک RAVPower RP-PB058

پاوربانک RAVPower RP PB058

هرچه تکنولوژی لپ تاپ به سمت جلو پیش می‌رود، قدرت باتری آن رو به کاهش است و یا اینکه تغییر چشمگیری در پیشرفت باتری‌های امروزی دستگاه‌های هوشمند مشاهده نمی‌کنیم. در این راستا پاوربارنک RAVPower RP-PB058 جزو بهترین پاور بانک های لپ تاپ است که می‌تواند انتخاب مناسبی برای کاربران لپ تاپ هایی همچون هواوی میت‌بوک پرو ایکس، اچ پی الیت x2، دل XPS و مک بوک پرو اپل باشد. همه ما می‌دانیم که در همه این محصولات درگاه USB-C یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد آن‌ها است. درواقع این پاوربانک با توان 30 وات خود قادر است اولترا بوک‌های امروزی را شارژ کند.

مزایا

  • ظرفیت بالایی معادل 26.8 آمپر ساعت دارد
  • قابلیت حمل بالا
  • قابل استفاده برای دستگاه‌هایی که مجهز به درگاه شارژ USB-C هستند

معایب

  • قیمت بالا

 

پاوربانک MaxOak Apple MacBook Charger

پاوربانک MaxOak Apple MacBook Charger

پاوربانک MaxOak MacBook Charger مثال بسیار خوبی از یک پاور بانک لپ تاپ مناسب است که می‌تواند خواسته‌های کاربران را برآورده کند. این شارژر قابل حمل تمام ویژگی‌های لازم برای شارژ باتری لپ تاپ های اپل را دارد و از قدرت بسیار بالایی نیز برخوردار است. اما باید توجه داشته باشید که به دلیل پشتیبانی از قدرت بالا، این شارژر همراه وسیله‌ای مناسب برای استفاده در هواپیما نیست و استفاده از آن ممنوعیت قانونی در هواپیما دارد. بنابراین در زمان خرید اگر پاوربانکی مناسب سفر می‌خواهید باید به این نکته توجه داشته باشید. البته خوب است این را نیز بدانید که وزن این پاوربانک نیز معادل یک کیلوگرم است و در نوع خود وسیله سنگینی برای حمل محسوب می‌شود.

مزایا

  • ظرفیت بالای 36 آمپر ساعتی
  • کانکتورهای زیاد

معایب

  • وزن سنگین

 

پاوربانک آپدیت شده Qi-Infinity

پاوربانک آپدیت شده Qi-Infinity

 

پاوربانک یاد شده یکی از بهترین پاور بانک های لپ تاپ بوده که دارای ویژگی‌های قابل توجهی است. درواقع نسخه ارتقا یافته پاروبانک Qi Infinity تنها محصولی در این لیست است که قابلیت شارژ محصول محبوب مایکروسافت سرفیس را نیز دارد و در این راستا ولتاژ خروجی DC مناسبی را ارائه می‌دهد. جالب است بدانید که این شارژر همراه از 5 درگاه شارژ برخوردار بوده که با این حساب با کمک آن می‌توان دستگاه‌های دیجیتال دیگری همچون گوشی‌های هوشمند را نیز شارژ کرد. گفتنی است که در این مطلب می‌توانید به راهنمایی در مورد خرید شارژر موبایل نیز دسترسی داشته باشید.

اما مورد دیگری که در مورد این پاورپانک لپ تاپ جالب است، پشتیبانی آن از شارژ سریع و همچنین تکنولوژی Qi کوالکام است. علاوه بر این ها با این شارژر همراه شما می‌توانید لپ تاپ های مک بوک را نیز شارژ کنید. اما امکان شارژ لپ تاپ های قدیمی با ولتاژ خروجی 19 ولت DC با این شارژر میسر نیست. همین‌طور خوب است خاطر نشان کنیم این شارژر همراه دارای ظرفیت 35 آمپرساعتی بوده و با این حساب ممکن است حمل آن با هواپیما اندکی مشکل ساز شود. چراکه برخی از شرکت‌های هواپیمایی حمل چنین دستگاه‌هایی را ممنوع اعلام می‌کنند.

مزایا

  • پشتیبانی شارژ سریع
  • امکان شارژ لپ تاپ های مایکروسافت سرفیس

معایب

  • قیمت بالا
  • امکان حمل آن در هواپیما میسر نیست.

 

پاوربانک Sandberg Powerbank 20000

پاوربانک Sandberg Powerbank 20000

پاوربانک برای لپ تاپ ساندبرگ  نه پاور بانک ارزان این لیست محسوب می شود و البته نه جزو قدرتمندترین آن‌ها. با این حال جالب است بدانید که به ویژگی‌های جالبی مجهز است. درواقع این پاوربانک همراه از کانکتورهای متنوعی پشتیبانی می‌کند و از درگاه‌های خروجی 12 ولت، 16 ولت، 19 ولت و 20 برخوردار بوده و با توجه به دستگاهی که در اختیار دارید می‌توانید کانکتور مناسب را برای آن انتخاب کنید.

همچنین برخورداری از دو درگاه USB از دیگر ویژگی‌های این شارژر همراه است. اما باید بگوییم که امکان شارژ اولترابوک‌های جدید با این پاوربانک میسر نیست. در مورد ویژگی‌های ظاهری این پاوربانک نیز خوب است اشاره کنیم که این دستگاه از بدنه‌ای فلزی مجهز به چراغ LED سود می‌برد که چراغ یاد شده به رنگ آبی مزین بوده و وضعیت شارژ دستگاه را نشان خواهد داد.

مزایا

  • پشتیبانی از کانکتورهای متنوع
  • ظاهر باریک و ظریف

معایب

  • شارژری اختصاصی

 

پاوربانک Dell Power Companion PW7015L

پاوربانک Dell-Power-Companion-PW7015L

این پاوربانک مخصوص لپ تاپ انتخاب مناسبی برای صاحبان لپ تاپ های جدید شرکت دل است. درواقع شرکت دل این پاوربانک را در ظرفیت‌های مختلف به فروش می‌رساند. با این حساب امکان شارژ دستگاه‌های دیگری همچون Dell Inspiron ،Latitude ،XPS ،Venue و تبلت‌ها نیز از دیگر ویژگی‌های این شارژر محسوب می‌شود.

مزایا

  • قیمت مقرون به صرفه
  • برخورداری از درگاه‌های اضافه

معایب

  • تنها برای محصولات دل مناسب است.

در این مطلب تعدادی از بهترین پاوربانک های لپ تاپ موجود در بازار که در سال 2019 و 2020 معرفی شدند را بررسی کنیم. خاطرتان باشد پیش از خرید پاور بانک با قابلیت شارژ لپ تاپ ببینید لپ تاپتان از چه نوع پورتی پشتیبانی میکند و چند وات، آمپر یا ولت شارژ نیاز دارید.

856x482 (0x0)
40.96 KB
{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402