بهترین هدفون و هدست های مقاوم در برابر آب

هدفون ضد آب / Waterproof headphone
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

اگر به دنبال یک هدست مقاوم در برابر آب مناسب برای استفاده هنگام ورزش‌های آبی هستید، با ما همراه شوید تا 10 مدل از بهترین انواع هدفون مقاوم در برابر آب را به شما معرفی کنیم.

حتما برای شما هم پیش آمده که به استخر رفته باشید و هنگام شنا به علت نداشتن موسیقی حوصله‌تان سر رفته باشد. ساعت‌ها در جایی ماندن حسابی آدم را کسل می‌کند و نیاز به تنوع دارد و برای همین منظور موسیقی گوش دادن شاید بهترین راهکار برای رفع بی‌حوصلگی باشد. در این مطلب خبر خوبی برای شما داریم. می‌خواهیم مجموعه‌ای از انواع هدفون مقاوم در برابر آب را به شما معرفی کنیم که هنگام شنا کردن می‌توانید از آنها استفاده کنید. البته، این فهرست تنها مناسب حال شناگران حرفه‌ای نیست و تمامی افراد می‌توانند از این مدل‌ها استفاده کنند. در واقع، هر کاربری که تصور می‌کند هنگام استفاده ممکن است آب به گوشی‌ها برسد، می‌تواند آنها را به کار بگیرد. شاید تعداد هدست مقاوم در برابر آب زیادی باشند که مناسب قرارگیری در این فهرست هستند، اما در این مقاله تنها ده مورد از این مدل‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهیم که بهترین قابلیت‌ها و عملکرد را دارند.

البته اگر تصور می‌کنید که نیازی به هدفون مقاوم در برابر آب ندارید و مدل‌های ورزشی کارتان را راه می‌اندازد به این لینک نگاهی بیندازید.

فهرست عناوین این مطلب:

  • هدفون و هدست های مقاوم در برابر آب
  • سیستم‌های پخش MP3 مقاوم در برابر آب برای هنگام شنا کردن
  • فهرست ده هدفون و هدست ضد آب مناسب برای خرید
    • هدست مقاوم در برابر آب FINIS DUO
    • هدست مقاوم در برابر آب I360
    • هدست مقاوم در برابر آب AGPTEK SE01
    • هدست مقاوم در برابر آب H20 AUDIO SURGE S Plus
    • هدست مقاوم در برابر آب SWIMBUDS
    • هدست مقاوم در برابر آب Sony B-Trainer
    • هدست مقاوم در برابر آب Pyle Flextreme
    • هدست مقاوم در برابر آب Exeze Rider
    • هدست مقاوم در برابر آب HydroActive Short-Cord
    • راهکار کامل AudioFlood

 


هدفون و هدست های مقاوم در برابر آب


هنگام خرید حواستان باشد که به جای هدفون ضدآب، مدل‌های مقاوم در برابر آب را نخرید. چیزی که شما دنبالش هستید، هدفون یا هدست مقاوم در برابر آب مخصوص شنا کردن است. ترجیحا مدلی که منطبق با استاندارد IPX68 یا IPX70 باشد را تهیه کنید. تنها مدل‌هایی که به صورت کامل ضدآب طراحی شده‌اند، به صورت کامل می‌توانند زیر آب بروند.

برخی از هدفون‌ها برچسب مقاوم در برابر عرق و مقاوم در برابر آب را دارند و این بدان معنا نیست که آنها ضدآب هستند. در صورتی که قطرات آب باران روی آنها ریخته شوند و یا اگر هنگام دویدن عرق کنید و قطرات عرق روی آن بریزد، مشکلی پیدا نمی‌کنند، اما برای شنا کردن و یا ورزش‌های آبی طراحی نشده‌اند.

همچنین یکی از نکاتی که باید به آن توجه داشته باشید، دوام هدست مقاوم در برابر آب است. برخی از مدل‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که در صورت استفاده در آب شور دریا یا آب کلردار استخر چند سال بیشتر دوام نمی‌آورند. اگر قصد استفاده از آنها را در چنین محیط‌هایی دارید، پیشنهاد می‌کنیم بعد از هر بار استفاده، با آب تمیز و تازه شستشو دهید. این امر کمک می‌کند که به مرور زمان هدست شما دچار خوردگی و زنگ‌زدگی نشود.

 


سیستم های پخش MP3 مقاوم در برابر آب برای هنگام شنا کردن


برای استفاده از انواع هدفون مقاوم در برابر آب و هدست مقاوم در برابر آب هنگام شنا کردن، به وسیله‌ای نیاز دارید که زیر آب امکان پخش موسیقی را داشته باشد. در حالی که برخی از گوشی‌های موبایل، دارای برچسب مقاوم در برابر آب هستند، اما به گونه‌ای نیستند که به صورت مداوم و به مدتی طولانی زیر آب قرار گیرند. علاوه بر این‌ها، هدف از ساخت آن‌ها این بوده که در عمق بیشتر از یکی دو متری کار کنند. اما با تمام این‌ها، شرکت‌هایی هستند که دستگاه‌های پخش MP3 عالی مخصوص شنا کردن می‌سازند.

 


فهرست ده هدفون و هدست مقاوم در برابر آب مناسب برای خرید


1. هدست مقاوم در برابر آب FINIS DUO

هدست ضد آب / Waterproof headphone

این مدل هدفون مقاوم در برابر آب مجهز به فناوری Bone Conduction است که امواج صوتی را به جای گوش‌های کاربر، از طریق استخوان انتقال می‌دهد. شاید این مسئله کمی عجیب به نظر برسد، اما هنگامی که این هدست توسط کارشناسان در محیط استخر مورد آزمایش قرار گرفت، واضح‌ترین صدای ممکن را در میان مدل‌های مختلف ارائه کرد.

این مدل هدفون مقاوم در برابر آب دارای قابلیت پخش MP3 داخلی با دکمه‌هایی برای کنترل و ظرفیت 4 گیگابایت است. هدست مورد نظر منطبق با استاندارد IPX8 است و تا سه متر می‌تواند زیر آب برود.

قیمت: 107.5 دلار

 

2. هدست مقاوم در برابر آب I360

هدفون ضد آب / Waterproof headphone

یکی دیگر از مدل‌های هدست مقاوم در برابر آب و هدفون مخصوص شنا مدل I360 است که یک دستگاه پخش MP3 داخلی دارد. البته مدل I360 بیشتر شبیه به هدفون‌های قدیمی است، چرا که بر خلاف مدل Finis Duo، این مدل را باید به صورت مستقیم وارد گوش کرد.

هدست مقاوم در برابر آب مدل I360 دارای حافظه داخلی 4 یا 8 گیگابایت است و با استاندارد IPX8 انطباق دارد و در عمق 3 متری آب قابل استفاده است. طراحی آن شاید ساده به نظر برسد، اما به خوبی کار می‌کند و برای هدفی که ساخته شده کاملا مناسب است.

قیمت: 44.99 دلار

 

3. هدست مقاوم در برابر آب AGPTEK SE01

هدفون ضد آب / Waterproof headphone

اگر به دنبال هدفون و هدست مقاوم در برابر آب ارزان قیمتی برای شنا کردن می‌گردید و در عین حال یک ام پی تری پلیر ضدآب در اختیار دارید، AGPTEK SE01 یکی از گزینه‌های خوب بازار به شمار می‌رود. این هدست به خوبی درون گوش‌ها و زیر کلاه شنا قرار می‌گیرد.

این مدل هنگام جلسات شنا، به خوبی در گوش‌های شما قرار می‌گیرند، اما در عین حال میزان کابلی با اندازه کافی دارند که باز می‌شود و در نتیجه به سادگی می‌توان ام پی تری پلیر را به آن وصل کرده و آن را درون جیب لباس قرار داد.

این هدست مقاوم در برابر آب گزینه بسیار مناسبی برای ورزش‌های آبی دیگر از جمله قایق‌سواری، قایق پارویی و موج سواری به شمار می‌رود.

قیمت: 14.99 تا 29.99 دلار

 

4. هدست مقاوم در برابر آب H20 AUDIO SURGE S Plus

هدفون ضد آب / Waterproof headphone

H20 Audio یکی از آن شرکت‌های پیشرو است که به هدفون های مقاوم در برابر آب و مخصوص شنا اهمیت بسیاری داد. این شرکت مدل‌های مختلفی از هدست مقاوم در برابر آب را ارائه می‌کند، اما بهترین مدل، SURGE S Plus است. این هدفون مقاوم در برابر آب کوچک‌ترین مدلی است که توسط کارشناسان سایت‌های حوزه هدست، مورد آزمایش قرار گرفته و این کارشناسان نسبت به راحتی آن هنگام استفاده طولانی‌مدت اطمینان داده‌اند.

این هدست مقاوم در برابر آب همچنین صدای بسیار باکیفیتی نیز دارد و تا عمق 3.6 متری آب می‌توان آن را مورد استفاده قرار داد و نسبت به هدست‌های دیگر این عمق بیشتر است، چرا که بسیاری از انواع هدفون مقاوم در برابر آب تنها تا عمق 3 متری قابل استفاده هستند.

قیمت: 39.99 دلار

 

5. هدست مقاوم در برابر آب SWIMBUDS

هدفون ضد آب / Waterproof headphone

هدست SWIMBUDS به صورت اختصاصی برای شنا کردن طراحی و ساخته شده است. بسیاری از شناگران می‌دانند که گوش کردن به موسیقی در استخر به معنای آن است که سیم ام پی تری پلیر مدام به عینک شنا گره خورده و برای شناگر مشکلاتی ایجاد می‌کند. بسیاری از هدست‌ها دارای سیم بسیار بلندی هستند و همین مسئله شناگر را دچار مشکل می‌کند. اما هدست مقاوم در برابر آب SWIMBUDS کابل کوتاه‌تری نسبت به مدل‌های دیگر دارد و برای کسانی که دوست ندارند اضافه سیم هدست خود را زیر کلاه شنا پنهان کنند، گزینه بسیار مناسبی است.

قیمت: 70 دلار

 

6. هدست مقاوم در برابر آب Sony B-Trainer

هدفون ضد آب / Waterproof headphone

هدست Sony B-Trainer چیزی فراتر از یک هدفون مخصوص شنا کردن بوده و گزینه بسیار مناسبی برای آدم‌های ورزشی به شمار می‌رود. این هدفون مقاوم در برابر آب ساخت سونی با انواعی از فناوری‌های مخصوص ورزشی طراحی شده که عملکرد کاربران را افزایش می‌دهد. این هدست دارای 6 سنسور مختلف (سنجش ضربان قلب، شتاب‌سنج، جی‌پی‌اس، قطب‌نما، ژیروسکوپ و فشارسنج) است که کاربر می‌تواند به سنجش میزان ضربان قلب، کالری‌های مصرف‌شده، سرعت، فاصله، زمان، سرعت، تعداد قدم‌ها و طول مسیرهای پیموده شده و ارتفاع بپردازد.

این هدست منطبق با استاندارد IPX8 و مناسب برای استفاده در استخر یا آب در فضای باز است و حافظه بسیار خوب 16 گیگابایتی جهت ذخیره‌سازی دارد. این هدفون بسیار قدرتمند است و حتی قابلیت تنظیم سرعت موسیقی را برای انطباق با حرارت بدن کاربران دارد.

قیمت 229.99 دلار

 

7. هدست مقاوم در برابر آب Pyle Flextreme

هدفون ضد آب / Waterproof headphone

هدفون Pyle Flextreme بسیار به مدل i360 Listen شباهت دارد. این مدل منطبق با استاندارد IPX8، دارای 4 گیگابایت حافظه داخلی است و عمر باتری آن در آزمایشات حدود 7 ساعت است. بر اساس اعلام کارشناسان آزمایش‌کننده، این هدست مقاوم در برابر آب چندین ماه در آب استخر و دریا مورد استفاده قرار گرفته و هیچ مشکلی برایش پیش نیامده است. البته شمایل بزرگ آن سبب می‌گردد که قرار دادن آن زیر کلاه استخر چندان ساده نباشد.

 

8. هدست مقاوم در برابر آب Exeze Rider

هدفون ضد آب / Waterproof headphone

مدل ارزان‌قیمت دیگر موجود در فهرست ما، هدست ریزر Exeze Rider است که چندان کار خارق‌العاده‌ای انجام نمی‌دهد، اما هدفی که برایش طراحی شده را به خوبی به سرانجام می‌رساند. درست مانند مدل AGPtek، مجبور هستید که از ام‌پی‌تری پلیر خود استفاده کنید، اما در عین حال، این بدان معناست که اگر هدست مربوطه گم و یا خراب شود، ضرر بسیار بزرگی می‌کنید.

طراحی آن با داشتن گوشی‌هایی که با قلاب خود به خوبی درون گوش قرار می‌گیرد، به گونه‌ای است که استفاده از آن را برای کاربران بسیار مناسب می‌کند و نوعی هدست مقاوم در برابر آب بسیار باکیفیت برای ورزشکاران به شمار می‌رود.

 

9. هدست مقاوم در برابر آب HydroActive Short-Cord

هدفون ضد آب / Waterproof headphone

یکی از بهترین مدل‌های هدفون مقاوم در برابر آب که ظاهر بسیار مناسبی نیز دارد، مدل HydroActive Short-Cord است. این هدفون مدلی بسیار خوش‌ساخت است و کیفیت صدای بسیار خوبی دارد.

این مدل از نظر قابلیت‌های شخصی‌سازی، یک سرو گردن از رقبای خود بالاتر است. هدفون‌های HydroActive دارای 11 نوع شکل گوشی مختلف هستند که استفاده را برای کاربر بسیار رضایت‌بخش می‌کند.

مدل مورد نظر، ارزان‌قیمت‌ترین هدست مقاوم در برابر آب موجود در فهرست ما نیست، اما طراحی بسیار خوبی دارد و از روی عمد، کابل آن کوتاه در نظر گرفته شده تا کاربر به راحتی ام‌پی‌تری پلیر را به آن متصل کرده و روی عینک و یا داخل کلاه شنای خود قرار دهد.

قیمت: 90 دلار

 

10. راهکار کامل AudioFlood

هدست مقاوم در برابر آب / Waterproof headphone

اگر به دنبال بهترین راهکار کامل برای گوش کردن به موسیقی هنگام شنا هستید، مدل Audioflood به شما پیشنهاد می‌شود. این راهکار تغییراتی را در اجزای مختلف اعمال کرده که برای استفاده در زیر آب مناسب هستند.

این راهکار کامل شامل هدفون‌های کیفیت عالی و دیگر تجهیزات مورد نیاز است و با 2 سال گارانتی به کاربران ارائه می‌گردد. کارشناسان اعلام کرده‌اند که مدت زمان زیادی این راهکار را آزمایش کرده‌اند و در این مدت به هیچ عنوان دچار افت کیفیت نشده است.

 


خرید انواع هدفون و هدست از فروشگاه پلازا


هدست استریو بی سیم ال جی مدل Tone Ultra Premium HBS-810

هدست استریو بی سیم ال جی مدل Tone Ultra Premium HBS-810LG Tone Ultra Premium HBS-810 Wireless Stereo Headset

وزن40.8 گرم
نوع اتصالبی سیم
رابطبلوتوث

هدست بلوتوث اسکال کندی مدل Method S2CDW

هدست بلوتوث اسکال کندی مدل Method S2CDWSkullcandy Method S2CDW Bluetooth Headset

وزن24 گرم
نوع اتصالبی سیم
رابطبلوتوث

هدست اسکال کندی مدل CRUSHER S6SCFY

هدست اسکال کندی مدل CRUSHER S6SCFYSkullcandy CRUSHER S6SCFY Headset

وزن228 گرم
نوع اتصالباسیم
رابطجک 3.5 میلی متری
خرید انواع هدفون و هدست از فروشگاه اینترنتی پلازا

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران1 دیدگاه
avatar
کانال
.
30 فروردین 1399، 14:38
پاسخ
0
1
من یکی از مدلهای هدست ضد آب سونی رو خریدم ولی برام کارایی خاصی نداشته و سنگینی اون روی گوش اذیت می کنه. موقع دویدن زیاد جالب نیست. ولی برای شنا و استخر عالیه. فقط سری های مخصوص شنا کمی کیفیت و ولوم صدارو کم میکنن که برای آزار دهنده ست.
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402