معرفی 7 نمونه از بهترین کیبوردهای مکانیکی

gaming keyboard/ کیبورد مکانیکی/ کیبورد گیمینگ
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

کیبورد مکانیکی برخلاف کیبورد معمولی از دوام، کیفیت و کاربری راحت‌تری برخوردار است. اگر شما هم مشتاق آشنایی با این نوع از کیبوردها هستید، با ما همراه باشید تا در ادامه با بهترین کیبوردهای مکانیکی آشنا شوید.

خرید انواع کیبورد از فروشگاه پلازا

mechanical keyboard/ کیبورد مکانیکی

برخلاف صفحه کلیدهای معمولی برخی از صفحه کلیدها هستند که از دوام بالاتری برخوردارند و ویژگی‌هایی متمایزی با کیبوردهای استاندارد دارند. درواقع کیبوردهای مکانیکی ویژگی‌های منحصربه‌فردی همچون بی صدایی در زمان فشرده شدن دکمه‌ها، تنظیم نور دلخواه و فاصله مناسب بین دکمه‌ها ارائه می‌دهند. با این حساب می‌توانند تجربه دلنشین و خوبی را برای تایپیست‌ها و همچنین گیمرها رقم بزنند. برای اینکه بیشتر با ویژگی‌های کیبوردهای مکانیکی آشنا شوید می‌توانید به مقاله تفاوت کیبوردهای مکانیکی با کیبوردهای معمولی از پلازا مراجعه کنید. از آنجایی که تنوع کیبوردهای مکانیکی موجود در بازار زیاد است، باید بگوییم که رده‌بندی و انتخاب بهترین آن‌ها کار سختی خواهد بود. اما با این حساب، ما در ادامه 7 نمونه از بهترین کیبوردهای مکانیکی را معرفی خواهیم کرد.

کیبورد ونوس مدل PV-K114

کیبورد ونوس مدل PV-K114Venous PV-K114 Keyboard

نوع اتصالباسیم
رابطUSB
حروف فارسیدارد

  • بهترین کیبورد مکانیکی: کیبورد مکانیکی کروسیر K70 RGB Mk.2
  • بهترین کیبورد مکانیکی مخصوص گیمینگ: Razer BlackWidow Elite
  • صفحه کلید مکانیکی آنالوگ: کیبورد مکانیکی Wooting One
  • بهترین صفحه کلید سایلنت و جمع و جور: ریزر بلک ویدو لایت
  • بهترین کیبورد مکانیکی مخصوص مک: کیبورد داس 4 پرفشنال
  • بهترین کیبورد مکانیکی اروگونومیک: Jestik Kinesis Advantage 2
  • بهترین کیبورد مکانیکی ارزان قیمت : Redragon K552
  • کدام کیبورد مکانیکی را انتخاب کنیم؟

 

crosair mechanical keyboard/ ;df/ کیبورد مکانیکی کروسیر

 

بهترین کیبورد مکانیکی: کیبورد مکانیکی کروسیر K70 RGB Mk.2

به‌طورکلی کیبورد مکانیکی کروسیر K70 RGB MK.2 در میدان رقابت بین کیبوردهای مکانیکی جزو بهترین کیبوردهای مکانیکی دنیا محسوب می‌شود. درواقع می‌توان این کیبورد را به عنوان محبوب‌ترین کیبورد گیمینگ نیز معرفی کرد. چراکه کار با آن بسیار آرام و بی صدا بوده و تجربه کاربری آسانی را برای کاربران به ارمغان می‌آورد. خوب است بدانید که هر کدام از کلیدهای کیبورد مکانیکی کروسیر K70 RGB MK.2 با یک چراغ LED از رنگ‌های RGB مزین شده است که می‌توان با استفاده از نرم افزاری که به همراه کیبورد عرضه می‌شود، رنگ‌های همه 104 کلید آن را مدیریت کرد.

/Corsair-K70-RGB-MK.2/ کراسیر K70 RGB

این بدین معنی خواهد بود که سیستم Anti-ghosting و کیفیت کلیدهای کیبورد عملکرد دقیقی را از خود به نمایش می‌گذارند. خوب است بدانید که کیبورد مکانیکی K70 شامل 8 مگابایت حافظه ذخیره سازی بوده و اجازه خواهد داد بدون اینکه به نرم افزار اضافه‌ای دسترسی داشته باشید، سه نوع تنظیم را بر روی آن دخیره کنید. گفتنی است که عناصر به کار رفته در بدنه این کیبورد از نوع پلاستیک باکیفیت و آلومینیم بوده که طراحی خوش ساختی را نیز به ارمغان می‌آورد.

[namasha id=”lMvJErGg” ]

بهترین کیبورد مکانیکی مخصوص گیمینگ: Razer BlackWidow Elite

اگر بودجه‌ی که قرار است برای یک کیبورد مکانیکی ایده آل صرف کنید این اجازه را می‌دهد که اندکی بیشتر سر کیسه را شل کنید، باید بگوییم که کیبورد مکانیکی ریزر بلک ویدو الیت انتخاب خوبی در این زمینه خواهد بود. گفتنی است که کلیدهای این کیبورد گیمینگ تولید خود شرکت ریزر بوده و با اطمینان می‌توانیم بگوییم که در صورت استفاده از آن شاهد عملکردی بی‌نظیر از کلیدهای آن خواهیم بود.

razer blackwidow/ ریزر بلک ویدو الیت

کیبورد گیمینگ ریزر بلک ویدو با سه انتخاب و تنظیم مختلف در دسترس شما خواهد بود. لمسی با رنگ سبز، لمسی و رنگ نارنجی در حالت سایلنت. با این حال باید اشاره کنیم که شما با یک کیبورد باکیفیت و دوام بسیار بالا رو به رو خواهید بود به طوری که 80 میلیون بار می‌توانید با خیال راحت هر کدام از کلیدها را بفشارید و بدون نگرانی از آن استفاده کنید. خوب است به این نکته هم در مورد کیبورد گیمینگ ریزر بلک ویدو الیت اشاره کنیم که همه کلیدهای به نور RGB مزین هستند و می‌توانند با استفاده از نرم افزار ریزر برنامه ریزی شوند.

در حقیقت شما یک محصول با رنگ‌های قابل تنظیم RGB در اختیار دارید که می‌توانید آن را با استفاده از نرم افزار تنظیم کنید. همچنین قابلیت برنامه‌ریزی به شما اجازه خواهد داد تا برای هر کلید دستور خاصی را نیز تنظیم کنید. با این حساب گیمرها می‌توانند عملکردهای خاصی را به کلیدهایی که با آن‌ها راحت‌تر هستند، اختصاص دهند. همه تنظیمات اعمال شده در حافظه کیبورد ذخیره شده و با اطمینان می‌توانید آنها را مورد استفاده قرار دهید. در کناره بالایی و سمت راست کیبورد شما می‌توانید یک خروجی USB و همچنین جک 3.5 میلی‌متری مشاهده کنید.

علاوه بر این برای راحتی مچ دست کاربران تایپیست و گیمرهایی که به مدت طولانی از کیبورد استفاده می‌کنند هم محلی برای مچ دست در نظر گرفته شده است که البته قابل جدا شدن و همچنین اتصال راحت خواهد بود. این عوامل دست به دست هم داده‌اند تا کیبورد گیمینگ ریزر بلک ویدو الیت به یکی از بهترین کیبوردهای مکانیکی تبدیل شود.

کیبورد ریزر مدل BlackWidow Ultimate Stealth 2016

کیبورد ریزر مدل BlackWidow Ultimate Stealth 2016Razer BlackWidow Ultimate Stealth 2016 Keyboard

نوع اتصالباسیم
رابطUSB
عمر ضربه پذیری کلیدها80 میلیون ضربه

 

صفحه کلید مکانیکی آنالوگ: کیبورد مکانیکی Wooting One

کیبورد مکانیکی ووتینگ وان (Wooting One) شامل ویژگی‌های منحصربه‌‌فردی است. درواقع این صفحه کلید اولین کیبورد آنالوگ جهان است که کلیدهای آن به فشار حساس هستند. این بدین معنی خواهد بود که هر چه بیشتر کلیدی را فشار دهید، عملکرد آن بیشتر خود را نشان می‌دهد. چنین ویژگی‌هایی برای انجام بازی ویدیویی بسیار قابل توجه بوده و بنا بر ادعای شرکت سازنده این کیبورد با بازی‌های ویدیویی همچون Grand Theft Auto V و Counter-Strike: Global Offensive کاملا سازگار است.

بهترین کیبوردهای مکانیکی/ کیبورد وودینگ وان // Wooting One

خوب است اشاره کنیم که کلیدهای حساس به فشار این کیبورد عملکردی عالی را به نمایش می‌گذارند. نور آن‌ها نیز به رنگ قرمز و آبی است. سوییچ‌های رنگ قرمز لمسی هستند و دیگر سویچ‌ها به رنگ آبی مزین شده‌اند. همچنین با توجه به قیمت این کیبورد باید بگوییم که رنگ‌های RGB نیز برای این کیبورد از طریق نرم افزار ووتینگ کاملاً قابل تنظیم خواهند بود.

خوب است بدانید جنس بدنه این کیبورد مکانیکی از پلاستیک باکیفیت و آلومینیم بوده و نوع آلیاژ آلومینیم آن نیز از نوع سری 5000 است که کیفیت بسیار بالایی را برای کیبورد به ارمغان می‎آورد. علاوه بر این‌ها چند سوئیچ پرکاربرد دیگر نیز همراه این کیبورد عرضه خواهد شد. با این حساب کیبورد مکانیکی ووتینگ وان، تجربه استفاده از یک کیبورد عالی با کیفیت برای شما به ارمغان می‌آورد.

 

بهترین صفحه کلید سایلنت و جمع و جور: ریزر بلک ویدو لایت

صفحه کلید بلک ویدو لایت محصولی قابل حمل و در عین حال بی سروصدا است. درواقع ریزر در این کیبورد از کلیدهای لمسی استفاده کرده است که عملکر بسیار خوبی دارند و باعث شده است تا این کیبورد به یکی از بهترین کیبوردهای مکانیکی نیز تبدیل شود. جالب است بدانید فاصله بین کلیدها هم به خوبی رعایت شده است و ریزر نورپردازی پس زمینه زیبایی را با چراغ‌های LED برای کاربرانش به ارمغان می‌آورد.

هرچند نورپردازی به اندازه‌ای نیست که میز شما را به طور کامل روشن کند اما خوب است بدانید که می‌توانید در تاریکی کلیدهای کیبورد را از هم تشخیص دهید. علاوه بر این با استفاده از نرم افزار ریزر دکمه های این کیبورد هم قابل برنامه ریزی بوده و کاربران می‌توانند میانبرها، ماکروها و سایر تنظیمات را برای آن اعمال کنند. کیبورد ریزر بلک ویدو لایت یکی از بهترین کیبوردهای ممکن است که دارای کابل قابل جدا سازی بوده و به راحتی نیز حمل می‌شود. این در حالی است که جک 3.5 میلی‌متری در بدنه آن مشاهده نمی‌شود. علاوه بر این ریزر کیبورد دیگری در این زمینه دارد که مقاله نگاهی به ویژگی‌های کیبورد گیمینگ ریزر بلک ویدو کروما وی 2 نسخه تورنمنت به معرفی آن می‌پردازد.

کیبورد ریزر مدل BlackWidow Ultimate 2017

کیبورد ریزر مدل BlackWidow Ultimate 2017Razer BlackWidow Ultimate 2017 Keyboard

نوع اتصالباسیم
رابطUSB
عمر ضربه پذیری کلیدها80 میلیون ضربه

 

بهترین کیبورد مکانیکی مخصوص مک: کیبورد داس 4 پروفشنال

در حالی که امکان استفاده از همه کیبوردهای مکانیکی با اتصال USB در کامپیوترهای مک وجود دارد اما خوب است این را بدانید که آرایش کلیدهای اکثر آن‌ها با ویندوز سازگاری بیشتری دارد. اما در این میان خوب است اشاره کنیم که کیبورد مکانیکی Das Keyboard 4 Professional جزو بهترین کیبوردهای مکانیکی مخصوص سیستم ‎‌های ویندوز و همچنین مک است.

Das-Keyboard-4/ کیبورد داس 4 پرفشنال

گفتنی است که بدنه این کیبوردها از جنس آلومینیم بوده و کلیدهای باکیفیتی آن را همراهی خواهند کرد. خوب است بدانید که همراه این کیبورد یک کابل 2 متری هم جهت اتصال به انواع کامپیوتر و کامیپوتر رومیزی عرضه خواهد شد.

 

بهترین کیبورد مکانیکی ارگونومیک: Jestik Kinesis Advantage 2

کیبورد جستیک کنیسس ادونتیج 2 از طراحی سطح بالا و ارگونومیکی برخوردار است، به‌طوری‌که با طراحی منحصربه‌فرد خود فضای راحتی را برای قرارگیری دستان فراهم می‌آورد و در هنگام تایپ نیز دستان کاربر در راحت‌ترین حالت ممکن نیز قرار خواهد گرفت. درنتیجه این کیبورد مکانیکی سرعت تایپ را نیز بهبود می‌بخشد. جالب است بدانید کیبورد مکانیکی و ارگونومیک جستیک کنیسس ادونتیج 2 دارای کلیدهای Cherry MX Brown بوده که به مانند کلیدهای Cherry MX Red عملکردی بی صدا دارند. همچنین کلیدهای تابعی از نوع سوئیچ‌های Cherry ML بوده که با وزن سبک خود نیز به عنوان یک کیبورد قابل حمل نیز شناخته می‌شود.

Jestik Kinesis Advantage 2/ کیبورد جستیک کنیسس ادونتیج 2

همچنین به عنوان یکی از بهترین کیبوردهای مکانیکی باید بگوییم که این کیبورد نیز به طور کامل قابل برنامه ریزی بوده و کاربران سیستم عامل های ویندوز و مک نیز می‌توانند دکمه‌های آن را برای خود به صورت سفارشی نیز تنظیم کنند.

 

بهترین کیبورد مکانیکی ارزان قیمت : Redragon K552

اگر می‌خواهید که هزینه خیلی بالایی برای یک کیبورد مکانیکی صرف نکنید، اما در عین حال صاحب یک کیبورد باکیفیت از این نظر باشید، باید بگوییم که کیبورد مکانیکی Redragon K552 یکی از بهترین انتخاب‌های ممکن خواهد بود. درواقع صفحه کلید Redragon K552 یکی از محبوب‌ترین کیبوردهای مکانیکی است که سایت آمازون نشان می‌دهد از محصول بسیار مشتری پسند بوده و افراد زیادی از آن راضی هستند. میزان رضایت مشتریان از کیبورد مکانیکی را می‌توانید در آمازون مشاهده کنید.

کیبورد مکانیکی ردراگون / redragon

برای اینکه سازندگان قیمت این کیبورد را کاهش دهند از کلیدهای برندهای معروف استفاده نمی‌کنند. که البته کیفیت آنها را می‌توان با سوئیچ‌های Cherry MX Blues مقایسه کرد. اما با این حساب به لطف بهره‌مندی از سیستم Anti-Ghosting و کلیدهای رسانه‌ای باکیفیت و کلیدهای تابعی دقیق شاهد عملکری روان از این کیبورد مکانیکی خواهیم بود که آن را به یکی از بهترین کیبوردهای مکانیکی تبدیل کرده است. می توانید در این مقاله نیز با 15 کیبورد وایرلس ارزان قیمت نیز آشنا شوید.

کیبورد تسکو مدل TK 8024

کیبورد تسکو مدل TK 8024 TSCO TK 8024 Keyboard

نوع اتصالباسیم
رابطPS2
حروف فارسیدارد

 

کدام کیبورد مکانیکی را انتخاب کنیم؟

انتخاب کیبورد به مانند سایر ابزارها و ادوات دنیای فناوری می‌بایست با توجه به نیازهای شما انجام شود. به عنوان مثال اگر گیمر هستید حتماً باید یک کیبورد گیمینگ خوب را برگزینید. در این مقاله از پلازا می توانید با انواع موس و کیبورد گیمینگ آشنا شوید. همچنین در دسته‌ای دیگر اگر بیشتر به دنبال تایپی آسوده و راحت هستید نیز می‌توانید کیبوردهایی مناسب این هدف را انتخاب کنید. گفتنی است در دسته بهترین کیبوردهای مکانیکی اکثر آن‌ها دارای کلیدهای قابل برنامه ریزی و مجهز به نورپردازی LED هستند که می‌توانند استفاده دلنشینی را با توجه به کاربرد و سیستمی که از آن استفاده می‌کنید برایتان به ارمغان آورند. در ادامه نیز در قالب یک ویدیو می‌توانید با 5 نمونه از بهترین کیبوردهای مکانیکی گیمینگ در سال 2019 آشنا شوید.

برخی از کیبوردهای فروشگاه اینترنتی پلازا :

4406

کیبورد تسکو مدل TK 8024

کیبورد تسکو مدل TK 8024 TSCO TK 8024 Keyboard

نوع اتصالباسیم
رابطPS/2
حروف فارسیدارد

کیبورد و ماوس بی سیم تسکو مدل TKM 7106W

کیبورد و ماوس بی سیم تسکو مدل TKM 7106WTSCO TKM 7106W Wireless Keyboard and Mouse

نوع اتصالبی سیم
رابطدانگل وایرلس
عمر ضربه پذیری کلیدها10 میلیون ضربه

کیبورد گیمینگ ریزر مدل BlackWidow X Chroma

کیبورد گیمینگ ریزر مدل BlackWidow X ChromaRazer BlackWidow X Chroma Gaming Keyboard

نوع اتصالباسیم
رابطUSB
عمر ضربه پذیری کلیدها80 میلیون ضربه

کیبورد و ماوس بی سیم هویت مدل HV-KB596GCM

کیبورد و ماوس بی سیم هویت مدل HV-KB596GCMHavit HV-KB596GCM Wireless Keyboard And Mouse

نوع اتصالبی سیم
رابطدانگل وایرلس
حروف فارسیدارد

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402