بهترین مدل های کابل USB-C برای شارژ و سینک کردن در سال 2019

USB Type C / کابل USB-C
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

اگر به دنبال خرید کابل Type-C برای شارژ یا انتقال اطلاعات در گوشی خود هستید، با ما همراه باشید تا با بهترین مدل های کابل USB-C برای این کار آشنا شوید.

شارژ تایپ سی USB-C فناوری نویی است که برای شارژ و همگام‌سازی در دستگاه های الکترونیک طراحی شده است و رفته رفته استفاده از آن گسترده‌تر می‌شود که این امرنکته مثبتی محسوب می‌شود، چرا که حالا دیگر کاربران می‌توانند یک کابل شارژ هر دو دستگاه گوشی موبایل و لپ تاپ تهیه کنند. یکی دیگر از ویژگی‌های بسیار خوب این استاندارد این است که دیگر نیاز نیست طرف درست کابل شارژ را برای اتصال انتخاب کنیم چرا که این کابل به صورت متقارن طراحی شده است.

همچنین بخوانید :
با این وجود، فناوری USB-C هنوز فرآیندهای استانداردسازی رسمی خود را در صنعت طی نکرده است. این بدان معناست که کابل‌های بدساخت با اجزای بی‌کیفیت می‌توانند به دستگاه‌های دوست داشتنی و گران قیمت شما آسیب بزنند. این امر همچنین می‌تواند شامل صدمه زدن به پورت فیزیکی و یا درست شارژ نشدن دستگاه باشد. در این مطلب قصد داریم بهترین کابل‌هایی که می‌توانید برای شارژ یا انتقال اطلاعات از آن‌ها استفاده کنید را معرفی کنیم. اگر قصد دارید تا این کابل ها را بخرید و یا قیمت آنها را مشاهده کنید، می‌توانید به این مطلب پلازا مراجعه کنید.

فهرست مدل های سیم شارژ تایپ سی این مطلب:

  • کابل USB-C به USB ساخت Moshi
  • کابل USB-C به USB ساخت سامسونگ
  • کابل USB-C به USB-C ساخت اپل
  • کابل USB-C به USB-C ساخت یونیتک
  • کابل USB-C به لایتنینگ ساخت اپل
  • کابل  Type-C به لایتنینگ ساخت یونیتک
  • کابل نایلونی USB-C به USB-A ساخت Syncwire
  • کابل فلزی Type-C به USB ساخت تسکو
  • کابل USB-C به USB-A ساخت انکر
  • کابل USB-C به USB-A ساخت یونیتک
  • کابل USB-C به Micro USB ساخت Belkin
  • کابل Type-C به MicroUSB ساخت یونیتک
  • کابل های Griffin Breaksafe
  • کابل Micro-B به Type-C ساخت یونیتک
  • کابل لایتنینگ و Type-C و Micro USB ساخت STK
  • کابل USB به Type-C و لایتنینگ ساخت آوی

 


بهترین مدل های کابل USB-C


کابل USB-C به USB ساخت Moshi

کابل USB-C

قیمت: 24.95 دلار

این کابل ساخت کمپانی Moshi دارای کیفیتی عالی است و برای شارژ تلفن همراه و یا لپ تاپ می‌توان آن را مورد استفاده قرار داد. چراغ‌های هوشمندانه روی این کابل، هر زمان که شارژ کامل شد به رنگ سبز در می‌آیند.

این کابل می‌تواند یک دستگاه مجهز به فناوری USB-C را با برق شارژ کند یا این که عمل شارژ را در گوشی‌های هوشمند و تبلت هنگام اتصال به پورت لپ تاپ انجام دهد.

 

کابل USB-C به USB ساخت سامسونگ

کابل Type-C سامسونگ گلکسی S8 طول 1 متر

کابل Type-C سامسونگ گلکسی S8 طول 1 مترSamsung Galaxy S8 Type-C Cable 1M

نوع رابطType-C

همچنین بخوانید :
اگر گوشی پرچمدار سامسونگ دارید، بهتر است برای شارژ آن از کابل‌های باکیفیت استفاده کنید. کابل Type-C سامسونگ گلکسی اس 8 یک کابل باکیفیت است که برای شارژ سایر گوشی‌های پشتیبانی کننده از درگاه USB-C هم مناسب است. طول این کابل 1 متر است و و از مقاومت خوبی برخوردار است. از ویژگی‌های اصلی این کابل، پشتیبانی از تکنولوژی شارژ سریع است که می‌تواند گوشی‌هایی که از این فناوری پشتیبانی می‌کنند را در مدت کوتاه‌تری شارژ کند. این کابل می‌تواند انتخاب بسیار مناسبی برای دارندگاه گوشی‌های پرچمدار سامسونگ باشد.

 

کابل USB-C به USB-C ساخت اپل

apple usb-c cable / کابل USB-C به USB-C ساخت اپل

قیمت: 19 دلار

کابل‌های دو متری اپل همان کابلی است که در جعبه مک‌بوک‌های اپل عرضه می‌شود و هنگامی که به شارژر مک بوک ساخت اپل متصل می‌شوند، بهترین عملکرد را از خود نشان می‌دهند.

این نوع کابل همچنین می‌تواند یک دستگاه USB-C را با لپ‌تاپ‌های USB-C همگام‌سازی کند و همان کیفیت همیشگی ساخت اپل را همراه خود دارد. این کابل از کابل‌های شارژر گوشی‌ های آیفون اندکی بادوام‌تر است.

 

کابل USB-C به USB-C ساخت یونیتک

کابل Type-C یونیتک مدل Y-C477 طول 1 متر

کابل Type-C یونیتک مدل Y-C477 طول 1 مترUNITEK Y-C477BK Type-C Cable 1M

نوع رابطType-C

شرکت یونیتک با این کابل USB-C خود محصول باکیفیتی را روانه بازار کرده است. این کابل 1 متری می‌تواند دستگاه‌های پشتیبانی کننده از درگاه USB-C را شارژ کند و برای انتقال اطلاعات در آن‌ها به کار رود. اگر به دنبال جایگزینی برای کابل اپل می‌گردید، این گزینه می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

 

کابل USB-C به لایتنینگ ساخت اپل

کابل USB-C

قیمت: 19 دلار

این کابل یک متری تنها به صورت مستقیم توسط اپل و به شکل یک نوع تجهیزات مستقل ارائه می شود. این مدل اصولاً برای ایجاد انطباق بین آیفون و پورت لایتنینگ با یک مک بوک دارای قابلیت اتصال USB است، برای مثال، اتصال یک آیفون 7 به مک بوک پرو با Touch Bar.

هاب چند کاره Type-C به Type-C / USB 3.0 / VGA / HDMI اوریکو مدل RCHV
هاب چند کاره Type-C به Type-C / USB 3.0 / VGA / HDMI اوریکو مدل RCHVOrico RCHV Multi Function Type-C to Type-C / USB 3.0 / VGA / HDMI Hub
نوع اتصالType-C
تعداد درگاه4 عدد
طول کابل0.15 متر

اگر شما آخرین مدل آیفون و یا مک بوک پرو را داشته باشید، این مسئله برایتان ناخوشایند است که بخواهید این کابل را بخرید که این دو دستگاه را به هم متصل کنید.

گزینه جایگزین نوعی آداپتور است. می توانید با تهیه کردن یک نوع آداپتور از کابل خود نهایت استفاده را ببرید.

 

کابل  Type-C به لایتنینگ ساخت یونیتک

کابل تبدیل اورجینال Type-C به لایتنینگ یونیتک مدل Y-C4048 طول 1 متر

کابل تبدیل اورجینال Type-C به لایتنینگ یونیتک مدل Y-C4048 طول 1 مترUnitek Y-C4048 Type-C to Lightning Original Converter Cable 1M

نوع رابطلایتنینگ

کابل تبدیل اورجینال Type-C به لایتنینگ یونیتک مناسب کسانی است که به دنبال یک کابل مقاوم هستند. طول این کابل یک متر بوده و از جنس نایلون و روکش کانکتور قلع است. این محصول دارای کیفیت بالایی بوده و در برابر کشیدگی و پارگی مقاوم است. از این کابل می‌توانید برای شارژ سریع و انتقال اطلاعات با سرعت بسیار خوب در دستگاه‌های دارای پورت Type-C و لایتنینگ استفاده کنید. از دیگر ویژگی‌های این کابل می‌توان به وجود پردازنده داخلی در آن برای کنترل ولتاژ و شدت جریان اشاره کرد که باعث می‌شود آسیبی به دستگاه شما وارد نشد. اگر به دنبال خرید کابلی مقاوم و با کیفیت هستید، این محصول یونیتک به شما پیشنهاد می‌شود.

 

کابل نایلونی USB-C به USB-A ساخت Syncwire

کابل USB-C

قیمت: 14.99 دلار

کابل های نایلونی USB-C به USB-A ساخت Syncwire بسیار باکیفیت هستند و قابلیتی همچون نامشان دارند. ویژگی های فنی این مدل تقریباً استاندارد است و خروجی شارژ 3A دارد و امکان انتقال داده ها با سرعت 5 گیگابیت بر ثانیه را در خود دارا می باشد، اما کیفیت ساخت این نوع کابل قیمت آن را توجیه می کند. این نوع کابل به لطف پوشش نایلونی خود بسیار بادوام است.

خوشبختانه دوام بیشتر باعث سختی جنس کابل نشده و همچنان جنسی نرم دارد و برای استفاده های روزمره بسیار راحت است.

 

کابل فلزی Type-C به USB ساخت تسکو

کابل Type-C تسکو مدل TC 95 طول 1 متر

کابل Type-C تسکو مدل TC 95 طول 1 مترTSCO TC 95 Type-C Cable 1M

نوع رابطType-C

کابل 1 متری Type-C تسکو مدل TC 95 یکی از کابل‌های خوب این شرکت است. جنس این کابل فلزی است که باعث می‌شود مقاومت خوبی در برابر گره خوردن و آسب‌های خارجی داشته باشد. این کابل مناسب شارژ و انتقال سریع اطلاعات در انواع دستگاه‌های گوشی و تبلت دارای درگاه Type-C است. اگر به دنبال یک کابل مقاوم با سرعت انتقال اطلاعات خوب هستید، این کابل تسکو به شما پیشنهاد می‌شود.

 

کابل USB-C به USB-A ساخت انکر

کابل USB-C

 قیمت: 8.49 دلار

این کابل ساخت Anker دقیقاً مشخصات کابل Syncwire را داراست، هرچند که پوشش نایلونی ندارد.

این مدل گزینه ای به صرفه و مناسب است و می تواند سه یا چهار مدل از آن خریداری کنید و در خانه، محل کار و یا اتاق های گوناگون بگذارید تا هر زمان که نیاز به شارژ داشتید، یک کابل دم دستتان باشد.

 

کابل USB-C به USB-A ساخت یونیتک

کابل Type-C یونیتک مدل Y-C474 طول 1 متر

کابل Type-C یونیتک مدل Y-C474 طول 1 مترUnitek Y-C474 Type-C Cable 1M

نوع رابطType-C

کابل USB-C به USB-A ساخت یونیتک یکی دیگر از محصولا بسیار خوب این شرکت است. این کابل یک متری با پشتیبانی از USB 3.0 می‌تواند اطلاعات را با سرعت بسیار زیاد تا 5 گیگابیت بر ثانیه انتقال دهد که از ویژگی‌های مهم آن محسوب می‌شود. این محصول یونیتک از مقاومت خوبی در برای گره خوردن و پاره شدن برخوردار است و انتخاب خوبی برای کاربران محسوب می‌شود.

 

کابل USB-C به Micro USB ساخت Belkin

کابل USB-C

قیمت: 14.80 دلار

Belkin یک شرکت بسیار معتبر و با سابقه ای طولانی است که به تولید کابل های USB-C می پردازد. یکی از موارد مورد توجه درباره محصول این شرکت آن است که می توان دستگاه های Micro USB را به شارژرها یا لپ تاپ های USB-C متصل کرد.

این امر در صورتی که لپ تاپ دارای پورت USB-C داشته باشید و بخواهید که گوشی هوشمند اندرویدی و یا تبلت خود را شارژ کنید، بسیار کمک رسان خواهد بود. در زمان های لازم این نوع کابل بسیار می تواند به شما کمک کند.

 

کابل Type-C به MicroUSB ساخت یونیتک

کابل تبدیل Type-C به MicroUSB یونیتک مدل Y-C473 طول 1 متر

کابل تبدیل Type-C به MicroUSB یونیتک مدل Y-C473 طول 1 مترUNITEK Y-C473 Type-C to MicroUSB Converter Cable 1M

نوع رابطType-C

این محصول یونیتک با سرعت شارژ و انتقال اطلاعات مناسب نظرها را به خود جلب می‌کند. طول این کابل 1 متر است و برای شارژ و انتقال اطلاعات در انواع دستگاه‌های دارای پورت Type-C و MicroUSB به کار می‌رود. این کابل از جنس پلاستیک مرغوب بوده و می‌تواند مقاومت مناسبی را در برابر آسیب‌های خارجی از خود نشان دهد.

 

کابل های Griffin Breaksafe

کابل USB-C

قیمت: 39.99 دلار

این مدل، نوعی محصول تخصصی است، اما احترام ویژه خود را می طلبد. برخی از طرفداران اپل بسیار ناراحت بودند که خط تولید مک بوک کابل های MagSafe را از دست داد و به USB-C تبدیل شد. این کابل و آداپتور مغناطیسی ساخت Griffin باعث راحتی خیال کاربران می شوند. اگر برای کابل مشکل پیش بیاید، هیچ اتفاقی برای مک بوک شما ایجاد نمی شود.

توجه داشته باشید که این نوع کابل برای انتقال داده در دستگاه های مختلف طراحی نشده و تنها کار شارژ از آن بر می آید.

 

کابل Micro-B به Type-C ساخت یونیتک

کابل تبدیل Micro-B به Type-C یونیتک مدل Y-C475 طول 1 متر

کابل تبدیل Micro-B به Type-C یونیتک مدل Y-C475 طول 1 مترUNITEK Y-C475 Micro-B to Type-C Converter Cable 1M

نوع رابطType-C

رفته رفته استفاده از کابل Type-C در دستگاه‌های مختلف افزایش می‌یابد و شرکت‌ها هم انواع کابل‌ها را برای برقراری این اتصال تولید می‌کنند. کابل تبدیل Micro-B به Type-C یونیتک هم با همین هدف ساخته شده است. این کابل قادر است اطلاعات را با سرعت 5 گیگابیت بر ثانیه انتقال دهد. طول این کابل 1 متر بوده و از جنس مواد پلاستیکی مرغوب است که نگرانی از بابت خراب شدن یا شکستگی آن را به حداقل می‌رساند. اگر به دنبال کابلی برای دستگاه‌های دارای درگاه‌های Type-C و Micro B هست، این کابل تبدیل یونیتک می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

 

کابل لایتنینگ و Type-C و Micro USB ساخت STK

کابل USB-C

قیمت: 29.99

این نوع کابل بسیار کاربردی و مناسب است، چرا که دارای قابلیت انطباق با Micro USB و لایتنینگ است. بنابراین، اگر با دستگاه های مختلف سفر می کنید، بسیار می تواند به شما کمک کند تا به شارژر دیگری احتیاج نداشته باشید.

قابلیت اتصال USB-C آن به خوبی کار می کند، اما به خاطر داشته باشید که تنها در هر بار یک چیز را شارژ می کند. کمی قیمت آن بالا است، اما به خاطر مواد بافت پوشش آن که از کابل محافظت می کند، ارزشش را دارد.

این نوع کابل برای شارژ و انتقال داده قابل استفاده است.

 

کابل USB به Type-C و لایتنینگ ساخت آوی

کابل تبدیل اورجینال USB به Type-C و لایتنینگ آوی مدل CL984 طول 1 متر

کابل تبدیل اورجینال USB به Type-C و لایتنینگ آوی مدل CL984 طول 1 مترAwei CL984 1 in 2 USB to MicroUSB and Lightning Original Converter Cable 1M

نوع رابطType-C,لایتنینگ

اگر به دنبال کابلی هستید که چندکاره باشد، کابل تبدیل USB به Type-C و لایتنینگ ساخت آوی می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. این کابل 1 متر از جنس نایلون بوده و جنس کانکتورهای آن برای کاهش نویز، از جنس آلومینیوم ساخته شده است. بر خبالف کابل ساخته STK در بالا، با استفاده از این کابل آوی می‌توانید دو دستگاه دارای درگاه USB-C و لایتنینگ را به صورت همزمان شارژ کنید. با استفاده از این کابل می‌توانید به انتقال اطلاعات از گوشی به لپ تاپ یا کامپیوتر خود هم استفاده کنید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران4 دیدگاه
avatar
Sajjad
.
02 آذر 1398، 17:27
پاسخ
0
0
سلام. ببخشید یه سوال داشتم. روی همه ی کابل های شارژر یک عددی نوشته شده مانند (H610D) این عدد نشون دهنده ی چیه و اینکه آیا در خرید کابل شارژر جدید به این عدد ها باید توجه کرد؟؟
avatar
محمد سالار نعمتی ...
.
02 آذر 1398، 19:25
پاسخ
0
0
@Sajjad
به این عدد MPN گفته میشه که یعنی manufacturing part numbers . عددیه که کمپانی‌ها برای محصولاتشون در نظر میگیرن. ارتباط مستقیمی با کیفیت کابل شارژ نداره و زمان خرید کابل باید به موضوعات مهم‌تری مثل برند، سوکت و کیفیت روکش کابل دقت کرد. اینکه سوکت روکش طلا هم باشه خیلی خوبه؛کابل شارژهای یوگرین، تسکو و ریمکس از این نظر خیلی خوبن
avatar
مرصاد
.
14 مرداد 1398، 13:01
پاسخ
0
0
عالی بود ??
avatar
فرزاد اکبری
.
04 اردیبهشت 1398، 20:38
پاسخ
0
0
مرسی از مطلب خوبتون این کابل های یونیتک جز بهترین کابل های تایپ سی هست.توصیه میکنم اگه دنبال کابل تایپ سی هستین این رو بخرین
avatar
امیر حیدری باطنی
.
05 خرداد 1398، 12:03
پاسخ
0
0
@فرزاد اکبری
ممنون از همراهیتون
avatar
Omid
.
04 اردیبهشت 1398، 17:00
پاسخ
0
0
عالی بود. دنبال یه کابل تایپ سی خوب بودم و با کیفیت بودم که هر جا می رفتم پیدا نمی کردم که بلاخره تو این مطلب با کابل یونیتک آشنا شدم و خریدم ممنون از شما
avatar
امیر حیدری باطنی
.
05 خرداد 1398، 12:03
پاسخ
0
0
@Omid
نظر لطف شماست. ممنون از همراهیتون
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402