بازی های نمایشگاه E3 2019 که منتظر تریلرهای جدیدشان هستیم

نمایشگاه e3 2019
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

نمایشگاه E3 2019 از فردا رسما آغاز می‌شود. بیایید ببینیم در مراسم امسال کدام بازی ها حضور دارند و شاهد نمایش تازه‌ای از آنها خواهیم بود.

نمایشگاه E3 امسال هم مانند سال‌های گذشته پر از اتفاقات هیجان‌انگیز خواهد بود. اگرچه امسال کمپانی سونی در این مراسم حضور ندارد و این اتفاق مهم و تاثیرگذاری است، اما سایر ناشران و کمپانی‌های بزرگ صنعت بازی در E3 2019 هستند تا جدیدترین محصولات خود را به مخاطبان‌شان ارائه کنند. در ادامه می‌توانید برنامه زمانبندی کنفرانس‌ شرکت‌های مختلف در نمایشگاه را مشاهده کنید.

زمانبندی کنفرانس های نمایشگاه E3 2019:

  • کنفرانس شرکت الکترونیک آرتز – شنبه 18 خرداد، ساعت 20:30 به وقت تهران
  • کنفرانس شرکت مایکروسافت – دوشنبه 20 خرداد، ساعت 00:30 به وقت تهران
  • کنفرانس شرکت بتسدا – دوشنبه 20 خرداد، ساعت 05:00 به وقت تهران
  • کنفرانس شرکت یوبیسافت – سه‌شنبه 21 خرداد، ساعت 00:30 به وقت تهران
  • کنفرانس شرکت اسکوئر انیکس – سه‌شنبه 21 خرداد، ساعت 05:30 به وقت تهران
  • برنامه شرکت نینتندو – سه‌شنبه 21 خرداد، ساعت 20:30 به وقت تهران

در حال حاضر گیمرها چشم به‌راه بازی‌های بزرگ زیادی هستند. بازی‌هایی که بعضی از آنها فقط معرفی شده‌اند و هنوز یک تریلر درست و حسابی از آن‌ها ندیده‌ایم و بعضی دیگر تنها یک یا دو نمایش کوتاه داشته‌اند. در نمایشگاه E3 2019 قرار است شاهد تریلرهای جدید از این بازی‌ها باشیم و با گیم‌پلی و فضای آنها بیشتر آشنا شویم. حتما دیدن یک تریلر طولانی دیگر از گیم‌پلی بازی Cyberpunk 2077 می‌تواند طرفداران این نقش‌آفرینی را دوباره مبهوت دنیای بزرگ و شگفت‌انگیز بازی کند. یا مثلا هیچکس بدش نمی‌آید یک تریلر چند دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی تازه معرفی شده Call of Duty: Modern Warfare ببیند. البته مطابق معمول، منتظر رونمایی‌های شوکه‌کننده هم هستیم؛ منظورم معرفی بازی‌هایی است که هیچکس انتظارش را ندارد؛ از آن رونمایی‌هایی که با پخش یک تیزر مرموز اتفاق می‌افتند و سپس سالن نمایشگاه را منفجر می‌کنند. امیدوارم چندتا از این لحظات در نمایشگاه امسال وجود داشته باشد. اما بیایید فعلا به کار خودمان برسیم و به بازی‌هایی بپردازیم که می‌دانیم در نمایشگاه E3 2019 حضور دارند. این شما و این 25 بازی مهمی که منتظریم تریلر جدیدشان را در مراسم امسال ببینیم و خبرهای بیشتری از آنها بشنویم.

 


بازی های نمایشگاه E3 2019


Ancestors: The Humankind Odyssey

بازی Ancestors: The Humankind Odysseyاین بازی ایده جاه‌طلبانه‌ای دارد. شما در نقش یک موجود شبیه گوریل که در واقع جزو اجداد اولیه ما انسان‌ها است ظاهر می‌شوید و باید در دوره زمانی که مربوط به حدود 10 میلیون سال پیش است، در جنگل‌های افریقا از دست موجودات خطرناک فرار کنید، به جمع‌آوری منابع مختلف بپردازید و سعی کنید زنده بمانید. این بازی ابتدا در اواخر ماه آگوست برای کامپیوتر منتشر می‌شود و چند ماه بعد برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه می‌گردد. امیدواریم در نمایشگاه E3 2019 جزییات بیشتری درباره این بازی بشنویم.

 

Babylon’s Fall

بازی Babylon's Fall

اگر یادتان باشد در E3 سال گذشته یک تیزر کوتاه از بازی جدید استودیوی پلاتینیوم گیمز به نمایش درآمد که Babylon’s Fall نام داشت. در آن تیزر که فقط ظاهر مبهمی از دنیای بازی را نشان می‌داد، شاهد یک تایم‌لاین از وقایعی بودیم که ظاهرا در این دنیا رخ داده‌اند؛ وقایعی مثل جنگ‌ها، آخرالزمان و …

ناشر این بازی کمپانی اسکوئر انیکس است و امیدواریم که در کنفرانس این شرکت در نمایشگاه E3 2019 تریلر جدیدی از Babylon’s Fall ببینیم و اطلاعات بیشتری از این بازی به دست آوریم. به هر حال اسم پلاتینیوم گیمز نمی‌گذارد نسبت به این بازی بی‌تفاوت باشیم.

 

Baldur’s Gate III

بازی Baldur's Gate IIIشماره سوم از مجموعه خاطره‌انگیز «دروازه بالدور»‌ بالاخره چند روز پیش رونمایی شد. این مجموعه که یکی از گنجینه‌های با ارزش سبک نقش‌آفرینی به شمار می‌رود، طرفداران پرشماری دارد؛ طرفدارانی که اگرچه نظرات متفاوتی در خصوص تریلر کوتاه منتشر شده از بازی دارند، اما همگی از معرفی آن راضی به‌نظر می‌رسند. Baldur’s Gate III که به‌وسیله سازندگان کاربلد مجموعه Divinity: Original Sin ساخته می‌شود، قرار است روی پلتفرم بازی کمپانی گوگل یعنی استادیا هم به انتشار برسد. امیدواریم تریلر گیم‌پلی این بازی را در نمایشگاه E3 2019 ببینیم.

 

Battletoads

بازی Battletoadsبله، Battletoads برمی‌گردد! این خبر را اولین‌بار در کنفرانس ایکس‌باکس در E3 2018 شنیدیم؛ جایی که یک تریلر از بازی به نمایش گذاشته شد و فهمیدیم که می‌توانیم حالت سه‌نفره همکاری یا Co-Op را با گرافیک 4K دو و نیم بعدی که تمام اجزای آن با دست کشیده‌ شده‌اند در Battletoads جدید تجربه کنیم. این بازی که همچنان به سختی گذشته است، در سال جاری میلادی برای رایانه‌های شخصی و ایکس‌باکس وان منتشر خواهد شد.

 

Bayonetta 3

بازی Bayonetta 3

یکی دیگر از بازی‌های استودیوی پلاتینیوم گیمز Bayonetta 3 است که به‌طور اختصاصی برای کنسول نینتندو سوییچ ساخته می‌شود. این بازی اولین‌بار با نمایش یک تیزر در مراسم گیم اواردز سال 2017 معرفی شد و از آن زمان تا به‌ حال، خبری درباره‌اش نشنیده‌ایم. در ابتدا اعلام شده بود که Bayonetta 3 در سال 2019 عرضه می‌شود، اما سپس نینتندو اعلام کرد که تاریخ انتشار بازی هنوز قطعی نیست. با توجه به اینکه تمرکز اصلی کمپانی نینتندو در نمایشگاه E3 2019 روی کنسول سوییچ و بازی‌هایش خواهد بود، امیدواریم تریلر جدیدی از Bayonetta 3 هم به نمایش گذاشته شود. شاید از زمان عرضه بازی هم مطلع شویم.

 

Beyond Good And Evil 2

بازی Beyond Good And Evil 2

همچنین بخوانید :

در نمایشگاه E3 قبلی به اندازه کافی درباره بازی Beyond Good And Evil 2 دیدیم و شنیدیم. خوشبختانه هم نمایش‌های طولانی از گیم‌پلی بازی وجود داشت و هم اطلاعات کوچک و بزرگ از برنامه‌های یوبیسافت در مسیر آماده‌سازی بازی برای انتشار. مثلا اعلام شد که قرار است در سال جاری میلادی یک نسخه بتا از بازی عرضه شود. به هر حال با چیزهایی که تاکنون دیده‌ایم، Beyond Good And Evil 2 پتانسیل‌های بالایی دارد. گیم‌پلی اکشن-ماجراجویی سوم شخص، تم اپرای فضایی، قابلیت Co-Op، نبرد بین سفینه‌ها و سفر به نقاط مختلف کهکشان از جمله ویژگی‌های جذابی هستند که باعث می‌شوند برای تماشای یک تریلر جدید از این بازی در نمایشگاه E3 2019 اشتیاق بالایی داشته باشیم.

 

Borderlands 3

بازی Borderlands 3طرفداران مجموعه Borderlands مدتی طولانی را به انتظار معرفی شماره سوم این سری نشستند. این مجموعه که امسال دهمین سال عرضه‌اش را جشن می‌گیرد، قرار است با Borderlands 3 دوباره به اوج بازگردد و بازیکن‌ها را با گیم‌پلی تیراندازی اول‌شخص لوت-محور سرگرم کند. یک نمایش کامل از روند بازی در نمایشگاه E3 2019 می‌تواند نشان‌مان بدهد که آیا بازی جدید هم می‌تواند همان حس و حال دوست‌داشتنی دو شماره نخست را منتقل کند یا خیر.

 

Call of Duty: Modern Warfare

بازی Call of Duty: Modern Warfareاکتیویژن و استودیوی اینفینیتی وارد تقریبا همه‌جور اطلاعاتی را درباره نسخه جدید مجموعه کال او دیوتی، قبل از نمایشگاه E3 2019 ارائه کردند. اکنون می‌دانیم که این بازی Call of Duty: Modern Warfare نام دارد، اما نسخه بازسازی‌ شده از بازی سال 2007 نخواهد بود و در واقع برداشتی متفاوت از آن بازی است. در مورد بخش داستانی تک‌نفره اعلام شده که ماجراهای بازی در خاورمیانه اتفاق می‌افتند و شخصیت محبوب سری یعنی «کاپیتان پرایس» به عنوان یکی از کاراکترهای اصلی و قابل بازی در این نسخه حضور دارد. درباره بخش چندنفره بازی اطلاعات زیادی در دست نیست، اما اعلام شده که شاهد قابلیت کراس-پلی بین پلتفرم‌های مختلف خواهیم بود؛ یعنی مثلا بازیکن‌های کامپیوتر می‌توانند با بازیکن‌ها پلی‌استیشن 4 در بخش آنلاین با هم بازی کنند. اگر یک تریلر پر آب و تاب از گیم‌پلی بازی در نمایشگاه E3 2019 منتشر شود، عطش طرفداران برای تجربه بازی در تاریخ 25 اکتبر دو چندان خواهد شد.

 

Control

بازی Controlیکی از سورپرایزهای E3 2018 بازی جدید استودیوی رمدی یعنی Control بود. رمدی پس از تجربه جاه‌طلبانه و چندرسانه‌ای قبلی‌اش که Quantum Break نام داشت، حالا دوباره به ساخت یک بازی معمولی مشغول شده است. البته داستان و دنیای Control را می‌توان هر چیزی به جز معمولی نامید. کنترل یک شخصیت با قدرت‌های فراطبیعی که می‌تواند در هوا معلق شود و در محیط اطرافش تغییرات عمده به‌وجود آورد، چیزی است که مشابهش را قبلا تجربه نکرده‌ایم.

 

Crash Team Racing Nitro-Fueled

بازی Crash Team Racing Nitro-Fueledدر راستای برنامه‌های کمپانی اکتیویژن برای بازسازی عناوین خاطره‌انگیز دو مجموعه Crash Bandicoot و Spyro، حالا نوبت به یکی از به‌یادماندنی‌ترین بازی‌های کنسول پلی‌استیشن 1 یعنی Crash Team Racing رسیده تا با گرافیک امروزی و سیستم کنترل بهتر بازسازی شود. در Nitro-Fueled تمام مسیرهای مسابقه‌ای بازی اصلی وجود خواهند داشت و علاوه بر آن، شاهد محتواهای اضافی از سایر بازی‌های مجموعه کرش در این عنوان خواهیم بود.

 

Cyberpunk 2077

بازی Cyberpunk 2077

همچنین بخوانید :

پس از انتشار تریلر گیم‌پلی خیره‌کننده بازی جدید سی‌دی پراجکت در سال گذشته، این عنوان اکشن-نقش‌آفرینی جزو موردانتظارترین بازی‌ها برای گیمرهای دنیا بوده است. Cyberpunk 2077 که بر اساس یک بازی رومیزی قدیمی طراحی و ساخته شده، به شما اجازه می‌دهد تا در یک دنیای علمی-تخیلی شخصیت خودتان را بسازید و راه خودتان را در شهر شلوغ و پرجزییاتش پیدا کنید.

Cyberpunk 2077 تا اینجا از هر نظر یک تجربه دلچسب سایبرپانکی به‌نظر می‌‌رسد و نمایشگاه E3 2019 زمان مناسبی برای ارائه یک چیز جدید از این بازی بزرگ است. امیدواریم مثل تریلر قبلی، شاهد چند دقیقه از گیم‌پلی بازی باشیم و با گوشه‌ای دیگر از شگفتی‌های نایت سیتی آشنا شویم.

 

Doom Eternal

بازی Doom Eternalنسخه ریبوت مجموعه Doom که بتسدا در سال 2016 منتشر کرد یک بازی موفق به حساب می‌آید که توانست همان حال و هوای قدیمی مجموعه را با ظاهری امروزی‌تر عرضه کند. با این اوصاف معلوم بود که دنباله‌ای هم برای این بازی ساخته خواهد شد. Doom Eternal در حال حاضر برای کامپیوتر، پلی استیشن 4، ایکس‌باکس وان و سرویس ابری استادیا در حال ساخته شدن است. با چیزی که تا کنون از این بازی دیده‌ایم، میراث‌دار خوبی برای خشونت افسارگسیخته سری Doom خواهد بود.

 

Dragon Age

بازی جدید Dragon Ageپس از انتشار یک تریلر رونمایی در مراسم گیم اواردز 2018، هنوز هیچ چیز رسمی در مورد بازی بعدی مجموعه Dragon Age نشنیده‌ایم. شایعاتی وجود دارند که می‌گویند بازی چهارم این مجموعه روی بخش چندنفره تمرکز دارد و آنلاین خواهد بود. اگرچه کمپانی بایوور برنامه‌هایش برای نمایشگاه E3 2019 را اعلام نکرده،‌ اما فکر می‌کنیم که انتشار یک تریلر و اطلاعات جدید از Dragon Age 4 الان مهمترین چیزی است که طرفداران از این کمپانی می‌خواهند.

 

Final Fantasy 7 Remake

بازی Final Fantasy 7 Remake

سال‌های زیادی است که طرفداران مجموعه فاینال فانتزی منتشر عرضه نسخه بازسازی شده شماره هفتم سری یعنی Final Fantasy 7 Remake هستند. این بازی نسبت به نسخه اصلی‌اش که در سال 1997 عرضه شد تغییرات زیادی را به خودش دیده‌ است. طراحی‌ها به طور کلی مدرن‌تر شده‌اند؛ دوربین بازی سوم‌شخص است؛ مبارزات دیگر نوبتی نیستند و به‌صورت هم‌زمان دنبال می‌شوند و طراحی شخصیت‌ها هم چیزی بین استایل واقعی و فانتزی است. این بازی قرار است به صورت اپیزودیک و در چند قسمت منتشر شود.

 

Gears 5

بازی Gears 5بازی Gears 5 در کنار Halo Infinite یکی از بزرگترین نام‌ها در فهرست بازی‌های آینده کمپانی مایکروسافت است. اطلاعات زیادی درباره این بازی نداریم، جز اینکه می‌دانیم اتفاقات پس از نسخه چهارم سری را روایت می‌کند؛ جایی که شخصیت فرعی «کیت دیاز» حالا تبدیل به کاراکتر اصلی بازی شده و برای سردرآوردن از منبع شکل‌گیری «لوکاست‌ها» و سرنوشت خانواده‌اش تلاش می‌کند.

 

Halo Infinite

بازی Halo Infinite

پس از رونمایی در E3 2018 اطلاعات زیادی از بازی Halo Infinite منتشر نشده است. مایکروسافت به طرفداران گفته که این بازی را Halo 6 بدانند و رییس استودیوی 343 یعنی بانی راس، آن را یک ریبوت برای مجموعه نامیده است. جدا از اینکه Halo Infinite واقعا چه چیزی خواهد بود، چند نکته جالب و هیجان‌انگیز درباره این بازی وجود دارد؛ اول از همه آنکه بازی با موتور گرافیکی جدیدی به نام Slipspace ساخته می‌شود که ظاهرا توانایی‌های پیشرفته‌ای دارد. همچنین گفته می‌شود که در Halo Infinite شاهد بازگشت حالت تقسیم صفحه نمایش در هنگام بازی چندنفره آفلاین خواهیم بود. امیدواریم در نمایشگاه E3 2019 یک تریلر مفصل از گیم‌پلی بازی و قابلیت‌های جدید آن ببینیم.

 

The Legend of Zelda: Link’s Awakening

بازی The Legend of Zelda: Link's Awakeningبازی The Legend of Zelda: Link’s Awakening یکی از سورپرایزهای برنامه نینتندو دایرکت در ماه فوریه بود. این بازی در واقع نسخه‌ای بازسازی شده از بازی سال 1993 است که برای کنسول دستی پرطرفدار گیم‌بوی منتشر شده بود. در این بازی همچنان شاهد گرافیک دوبعدی با زاویه دوربین بالا به پایین خواهیم بود، اما استایل گرافیکی بازی تغییر کرده و بیشتر شبیه بازی The Legend of Zelda: A Link Between Worlds شده است که چند سال پیش برای 3DS منتشر شده بود.

 

Marvel’s Avengers

بازی Marvel's Avengers

می‌دانیم که کمپانی اسکوئر انیکس مشغول ساخت یک بازی از مجموعه Avengers است، اما هنوز هیچ اطلاعی از این بازی نداریم. در حال حاضر دو استودیوی بزرگ و اصلی اسکوئر انیکس یعنی کریستال داینامیکس (سازنده مجموعه Tomb Raider) و ایداس مونترال (سازنده بازی Deus Ex: Human Revolution) به‌طور هم‌زمان مشغول کار روی این عنوان هستند. با توجه به اینکه مجموعه «انتقام جویان» طرفداران پرتعدادی دارد، احتمالا اسکوئر انیکس می‌خواهد برای این بازی سنگ تمام بگذارد. منتظریم تا بالاخره شاهد یک نمایش قابل قبول از بازی Avengers در نمایشگاه E3 2019 باشیم.

 

Ori and the Will of the Wisps

بازی Ori and the Will of the Wispsبازی Ori and the Will of the Wisps که دومین عنوان از این مجموعه محسوب می‌شود، برای کامپیوترهای شخصی و کنسول ایکس‌باکس وان در دست ساخت است. در این بازی، بازیکن‌ها یک بار دیگر هدایت شخصیت «اوری» را در یک دنیای زیبا و دوبعدی به دست می‌گیرند و باید مثل بازی اول با دشمنان مختلف مبارزه کنند و به حل معماها بپردازند. در Ori and the Will of the Wisps شاهد یک سیستم ارتقای کاملا جدید، دشمنان و باس‌های متفاوت و قابلیت‌های تازه خواهیم بود.

 

The Outer Worlds

بازی The Outer Worldsبازی The Outer Worlds به‌وسیله سازندگان سابق مجموعه Fallout و استودیوی آبسیدین ساخته می‌شود. این بازی در یک دنیای پساآخرالزمانی جریان دارد که بی‌شباهت به دنیای بازی‌های فال اوت نیست و یک گیم‌پلی نقش‌آفرینی اول‌شخص را به نمایش می‌گذارد. در نمایش‌های بازی دیده‌ایم که دارای مبارزات هم‌زمان است و یک مکانیک آهسته کردن زمان (باز هم شبیه بازی‌های فال اوت) دارد.

 

Shenmue III

بازی Shenmue IIIبازی Shenmue III در نمایشگاه E3 سال 2015 برای نخستین بار معرفی شد و پس از جمع‌آوری یک بودجه 7 میلیون دلاری در کیک‌استارتر، هنوز هم در دست توسعه قرار دارد. Shenmue 3 که زیر نظر کارگردان این مجموعه یعنی یو سوزوکی ساخته می‌شود، داستان شخصیت اصلی سری یعنی «ریو هازوکی» را پایان می‌بخشد؛ کسی که از سال 1999 و از دوران کنسول دریم‌کست سگا، به دنبال سر درآوردن از ماجرای مرگ پدرش است.

 

Star Wars Jedi: Fallen Order

بازی Star Wars Jedi: Fallen Orderاستودیوی باتجربه ریسپاون که سابقه ساخت بازی‌های شوتر اول‌شخص مانند Titanfall و Apex Legends را در کارنامه دارد، مشغول ساخت یک بازی از مجموعه «جنگ ستارگان» است. Star Wars Jedi: Fallen Order یک بازی تک‌نفره سوم‌شخص خواهد بود که داستان آن پس از ماجراهای اپیزود سوم مجموعه فیلم‌های جنگ ستارگان روایت می‌شود. تاکنون فقط یک تریلر سینمایی از این بازی منتشر شده است، اما چشم امید ما به کنفرانس الکترونیک آرتز در نمایشگاه E3 2019 خواهد بود.

 

Twin Mirror

بازی Twin MirrorTwin Mirror یک بازی داستان‌محور جدید از استودیوی دونت‌ناد، سازنده بازی‌هایی چون Life is Strange و Vampyr است. با سابقه‌ای که از دونت‌ناد سراغ داریم، می‌توانیم حدس بزنیم که روند بازی بر مبنای انتخاب‌های بازیکن در جریان روایت داستان پیش می‌رود. به‌نظر می‌رسد که Twin Mirror اتمسفر تاریکی دارد و یک ماجرای مهیج و روان‌شناسانه را بازگو می‌کند. بازیکن‌ها در این بازی هدایت شخصیتی به نام «سم» را به دست می‌گیرند که برای شرکت در مراسم خاکسپاری دوستش می‌رود و در ادامه با اتفاقات عجیبی مواجه می‌شود.

 

Watch Dogs Legion

بازی Watch Dogs Legionجدیدترین نسخه از مجموعه دنیای باز هک-محور Watch Dogs با نام Legion منتشر خواهد شد. این بازی ابتدا توسط یک خرده‌فروشی لو رفت و سپس یوبیسافت از طریق توییتر رسما آن را معرفی کرد. ظاهرا داستان بازی در آینده‌ای نه‌چندان دور و در شهر لندن اتفاق می‌افتد. هنوز اطلاعات زیادی در مورد گیم‌پلی و داستان بازی در دست نیست، به همین خاطر نمایش یک تریلر می‌تواند جزییات زیادی را در اختیارمان قرار دهد.

 

Wolfenstein: Youngblood

بازی Wolfenstein: Youngblood

بازی Wolfenstein: Youngblood هم ابتدا در نمایشگاه E3 2018 معرفی شد. این بازی که در شهر پاریس و دهه 1980 جریان دارد، گیم‌پلی همکاری یا Co-Op را ارائه می‌کند. Youngblood در واقع دنباله بازی Wolfenstein II: The New Colossus است که داستان دختران دوقلوی قهرمان همیشگی سری یعنی «بی جی بلازکوویچ» را در مقابله با نازی‌ها دنبال می‌کند. امیدواریم در کنفرانس بتسدا در نمایشگاه E3 2019 شاهد انتشار تریلری از گیم‌پلی این بازی باشیم.

899x505 (950x534)
111.61 KB
{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402