معرفی و دانلود بهترین آنتی ویروس های رایگان 2019

دانلود آنتی ویروس رایگان / best antivirus
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

نیازی نیست برای داشتن یک آنتی ویروس خوب حتما پول پرداخت کنید. یک آنتی ویروس رایگان هم می‌تواند به اندازه نسخه پولی خود از کامپیوتر شما محافظت کند. در این مطلب قصد داریم بهترین آنتی ویروس های رایگان 2019 را معرفی کنیم.

ویروس‌ها، بدافزارها و نرم افزارهای هک و جاسوسی در اطراف ما کمین کرده‌اند. می‌توانیم انتخاب کنیم که به سیستم ما صدمه وارد کنند و یا در مقابل آن‌ها مقاومت کنیم. برخی افراد بی‌باکانه به سمت انتخاب سیستم‌هایی بدون آنتی ویروس حرکت می‌کنند. تصور پرداخت هزینه برای آنتی ویروس برای برخی افراد سخت است و ترجیح می‌دهند که مبلغی برای آنتی ویروس پرداخت نکنند. ولی آیا این فکر منطقی و درست است؟ با این وجود برخی محصولات رایگان در بازار هستند که می‌توانند برای این عده مناسب باشند. محصولاتی که کیفیت خوبی دارند و می‌توانند سیستم شما را اعم از گوشی تلفن یا تبلت و لپ تاپ از گزند ویروس و بدافزار دور نگه دارند. در این مطلب قصد داریم بهترین آنتی ویروس های رایگان 2019 را به همراه لینک دانلود آن‌ها در اختیار شما قرار دهیم. اگر به دنبال آنتی ویروس‌های رایگان و پولی برای ویندوز می‌گردید، می‌توانید به این مطلب مراجعه کنید.

kaspersky / بهترین آنتی ویروس های رایگان

عناوین مطلب:

  • آنتی ویروس ها چگونه بررسی می‌شوند
  • بهترین آنتی ویروس های رایگان 2019
    • آنتی ویروس رایگان کسپرسکی (Kaspersky)
    • آنتی ویروس رایگان بیت دیفندر (Bitdefender)
    • آنتی ویروس آویرا (Avira)
    • آنتی ویروس رایگان آواست (Avast)
    • آنتی ویروس رایگان AVG

 

آنتی ویروس ها چگونه بررسی می‌شوند

آنتی ویروس‌هایی که شما نصب می‌کنید قطعا باید توانایی ریشه کن کردن نرم افزارهای مخرب را داشته باشند. وظیفه اصلی آنها این است که از بدافزارها، بوت‌نت‌ها، تروجان‌ها و دیگر برنامه‌هایی که به سیستم صدمه وارد می‌کنند جلوگیری کنند. حتی برخی از این برنامه‌ها به شما اطمینان می‌دهند که وارد سایت‌هایی که ممکن است بدافزار داشته باشند نشوید. اما چگونه کیفیت و بهتر بودن یک آنتی ویروس مشخص می‌شود؟

در سراسر جهان، محققان در آزمایشگاه‌های مستقل به بررسی آنتی ویروس‌ها می‌پردازند و به طور مرتب گزارش‌های عمومی را در مورد یافته‌های خود منتشر می‌کنند. پنج آزمایشگاه بزرگ در این زمینه عبارتند از AV-Comparatives، موسسه AV-Test، آزمایشگاه‌های SE Labs و MRG-Effitas. شرکت‌های امنیتی برای اینکه محصولات‌شان توسط این آزمایشگاه‌ها بررسی شوند، مبلغی را به آن‌ها پرداخت کرده و در عوض، گزارش‌های دقیقی را برای بهبود محصولات خود دریافت می‌کنند. بهترین آنتی ویروس های رایگان که در ادامه معرفی می‌شوند، معمولا امتیازات بهتری را نسبت به سایر آنتی ویروس‌ها در تست‌های مختلف دریافت کرده‌اند.

 

بهترین آنتی ویروس های رایگان 2019

 


آنتی ویروس رایگان کسپرسکی (Kaspersky)


نکات مثبت:

عملکرد خارق العاده در شناسایی بدافزار

حال تشخیص سایلنت و بدون پاپ آپ ویروس

تاثیر کم روی عملکرد سیستم

نکات منفی:

نبود نتایج آزمایش مخصوص برای نسخه رایگان

ویروس کش رایگان کسپرسکی kaspersky

نسخه رایگان آنتی ویروس کسپرسکی از همان موتور شناسایی نسخه تجاری این محصول استفاده می‌کند که آن را تبدیل به یکی از بهترین ابزارهای ضد بدافزار می‌کند. هنگام نصب می‌توانید انتخاب کنید که از تنظیمات پیشنهادی برای حذف ویروس‌ها و سایر موارد مشکوک و مضر استفاده شود یا نه. شما می‌توانید این تنظیمات را بعدا هم تغییر دهید. نسخه دسکتاپ این برنامه شبیه نسخه پولی آن بوده و بسیار منظم و تمیز است. برخی گزینه‌ها در نسخه رایگان قابل انتخاب نیستند و به اصطلاح Greyed Out شده‌اند و باید نسخه پولی را خریداری کنید.

نسخه رایگان کسپرسکی دارای یک پلاگین برای مرورگر هم هست تا لینک‌های خطرناک را هنگام جستجو در اینترنت تشخیص دهد. نکته جالب این است که این پلاگین به هیچ وجه صفحه خانگی مرورگر یا موتور جستجوی پیش فرض شما را تغییر نمی‌دهد.

kaspersky-free / ضدویروس رایگان کسپرسکی

اسکنرهای فایل، وب، پیام رسان، شبکه و ایمیل همگی در نسخه رایگان برنامه وجود دارند اما نمی‌توانید تنظیمات محافظتی آن را شخصی‌سازی کرده یا تغییر دهید. تنظیمات پیشرفته به شما اجازه می‌دهند که میزان حساسیت اسکنر، زمانبندی اسکن و رفتار پیش فرض برنامه را تغییر دهید.

موتور کسپرسکی در آزمایش‌های AV-Test و AV-Comparatives در برابر 100 درصد از تهدیدهای نمونه‌های مرجع و بدافزارهای واقعی دفاع کرد. در تست‌های واقعی AV-Comparatives که کسپرسکی در معرض بدافزارها قرار گرفت، توانست در برابر 99 درصد از آن‌ها دفاع کرده و هیچ تشخیص اشتباهی (False Positives) انجام ندهد. در بررسی‌های صورت گرفته، تاثیر این آنتی ویروس بر عملکرد سیستم کمتر یا پایین‌تر از رقبای خود است.

دانلود آنتی ویروس رایگان کسپرسکی

 


آنتی ویروس رایگان بیت دیفندر (Bitdefender)


نکات مثبت:

عملکرد خوب در شخیص بدافزارها

نرخ پایین تشخیص‌های اشتباه

نکات منفی:

نبود نتایج آزمایش مخصوص برای نسخه رایگان

نیازمند حساب بیت دیفندر است

bit defender / بهترین آنتی ویروس رایگان

نسخه رایگان آنتی ویروس بیت دیفندر با اینکه به اندازه نسخه‌های پولی آن پر از ویژگی‌های مختلف نیست، اما از همان موتور شناسایی استفاده می‌کند. متاسفانه همانند نسخه‌های رایگان کسپرسکی و آویرا، این محصول هم به صورت رایگان در تست‌ها حاضر نمی‌شود، اما با توجه به استفاده از موتور یکسان، می‌توان به نتایج نسخه‌های پولی آن استناد کرد.

رابط کاربری بیت دیفندر بسیار ساده و خوب است و علاوه بر موارد رایج، یک باکس مخصوص دارد که می‌توانید فایل یا فولدرهای مشکوکی که مشاهده می‌کنید را برای اسکن شدن به آنجا بکشید. در بخش Account Info گزینه‌ای برای خاموش کردن پاپ آپ‌های تبلیغاتی نسخه پولی این اپلیکیشن وجود دارد که پیشنهاد می‌شود این کار را انجام دهید.

bit defender 2 / بهترین آنتی ویروس های رایگان

برای استفاده از نسخه رایگان باید حساب بیت دیفندر داشته باشید که در صورت تمایل، از طریق این حساب می‌توانید به صورت آنلاین تمامی تهدیدهای شناسایی و رفع شده اخیر را مشاهده کنید. بیت دیفندر به صورت پیش فرض به صورت سایلنت کار می‌کند و هیچ مزاحمتی برای شما هنگام بازی کردن یا مشاهده فیلم ایجاد نمی‌کند.

آنتی ویروس رایگان بیت دیفندر در تست‌های اخیر AV-Comparatives در برابر تمامی تهدیدها دفاع کرد. در تست‌های AV-TEST هم دی 97 توانست در برابر تمامی تهدیدها دفاع کند اما در بهمن این مقدار به 98.8 درصد رسید. تشخیص‌های اشتباه توسط این برنامه بسیار پایین بوده و بیت دیفندر تاثیر کمی روی عملکرد سیستم نسبت به رقیبان خود می‌گذارد.

دانلود آنتی ویروس رایگان بیت دیفندر

 


آنتی ویروس آویرا (Avira)


نکات مثبت:

عملکرد خوب در تشخیص بدافزار

نرخ پایین تشخیص‌های اشتباه

تاثیر پایین روی عملکرد سیستم

نکات منفی:

حالت شناسایی سایلنت وجود ندارد، بنابراین هشدارهای پاپ آپ هنگام بازی یا مشاهده فیلم مزاحم می‌شوند.

avira antivirus / بهترین آنتی ویروس برای کامپیوتر

آویرا یک آنتی ویروس دارای رابط تمیز و ساده است اما تاثیر زیاد آن بر عملکرد سیستم در تست‌های اخیر AV-Comparatives کمی جای تعجب دارد. در این تست‌ها عملکرد سیستم هنگام دانلود از اینترنت کاهش پیدا می‌کرد. با این وجود، خود اپلیکیشن به صورت بهینه‌ای طراحی شده است. آویرا به جای اضافه کردن تعداد زیادی از ویژگی‌ها به صورت پیش فرض، هنگام نصب این برنامه به شما اجازه انتخاب موارد دلخواه را می‌دهد. این ویژگی‌ها شامل یک اسکنر شبکه، سرویس وی پی ان با حجم 500 مگابایت در ماه و ابزارهای بهینه‌سازی سیستم می‌شوند.

با توجه به اینکه این نسخه رایگان است، روی برخی از ویژگی‌های آن Pro نوشته شده است. اما باز هم با ویزگی‌های محافظتی مختلفی روبه‌رو می‌شوید که در نسخه رایگان قابل استفاده هستند. شما موتور اصلی محافظتی آن را دریافت می‌کنید، اما برای استفاده از ابزارهای اختصاصی محافظت از وب و ایمیل باید نسخه پولی را خریداری کنید. لازم به ذکر است که تنظیمات فایروال آویرا به فایروال ویندوز وصل شده و استفاده از آن راحت است.

avira / دانلود آنتی ویروس رایگان

موتور شناسایی آویرا یکی از بهترین عملکردها را در تست‌های AV-Comparatives داشت و توانست جلوی 100 درصد از بدافزارها را گرفته و هیچ تشخیص اشتباهی هم نداشت. در تست دیگری که به صورت دقیق‌تر انجام شد، این برنامه تنها 4 تشخیص اشتباه داشت که نتیجه خوبی است. این برنامه در تست‌های AV-TEST به صورت 100 درصد در برابر تهدیدها دفاع کرد و هیچ تشخیص اشتباهی نداشت اما تاثیر آن روی عملکرد سیستم اندکی بیشتر شده بود.

دانلود آنتی ویروس رایگان آویرا

 


آنتی ویروس رایگان آواست (Avast)


نکات مثبت:

شناسایی موثر بدافزارها

حالت سایلنت و بدون پاپ آپ

رابط کاربری تمیز و مدرن

نکات منفی:

نرخ تشخیص اشتباه بیشتر نسبت به رقبا

گزینه‌های پیش فرض هنگام نصب شامل نرم افزارهایی هستند که شاید آن‌ها را نخواهید

avast / بهترین آنتی ویروس برای ویندوز 10

آنتی ویروس رایگان آواست یک برنامه کامل است که عملکرد کلی خوبی دارد. موتور شناسایی آن با آنتی ویروس AVG که آواست آن را در سال 2016 خریداری کرد، مشترک است اما خود برنامه‌ها از هم جدا هستند. در برنامه آواست باید همیشه هنگام نصب برنامه دقت کنید تا برخی از گزینه‌های مزاحم را نصب نکنید. برای مثال، نباید اکستنشن مرورگر AVAST SafePrice را نصب کرده و همچنین نباید به مرورگر Avast Secure Browser اجازه دهید مرورگر پیش فرض کامپیوتر شما شده و به صورت خودکار اجرا شود.

یکی از گزینه‌های پیش فرض مفید هنگام نصب، پلاگین امنیت آنلاین برای مرورگرها است که سایت‌ها را برای جلوگیری از نفوذ بدافزارها اسکن می‌کند. همچنین یک بخش مدیریت رمز عبور نیز وجود دارد که البته بهتر است از یک ابزار اختصاصی برای این کار استفاده کنید. یک سپر رفتاری (Behaviour Shield) هم وجود دارد باعث می‌شود نرم افزارهایی که قبلا ایمن بوده‌اند، ناگهان رفتارهایی که باعث به خطر افتادن امنیت شما می‌شوند را انجام ندهند.

avast antivirus / بهترین آنتی ویروس 2019

این برنامه دارای رابط کاربری تمیزی بوده که شبیه رابط ویندوز 10 است. آواست دارای یک ویژگی Do Not Disturb است و هنگام فعال بودن، هنگامی که برخی از برنامه‌های مشخص در حالت تمام صفحه اجرا می‌شوند، پاپ آپ‌های مربوط به آنتی ویروس را نمایش نمی‌دهد. یک حالت سایلنت هم وجود دارد که کلا پاپ آپ‌ها را غیرفعال می‌کند.

آواست در تست‌های AV-TEST توانست 100 درصد تهدیدها را تشخیص داده که در این میان، 2 مورد از تشخیص‌های آن اشتیاه بود. این برنامه در تست‌های AV-Comparatives هم توانست در برابر 99.7 درصد از بدافزارها دفاع کند اما این بار 15 مورد تشخیص اشتباه داشت. این برنامه در کنار AVG، یکی از کم‌ تاثیرترین برنامه‌های آنتی ویروس روی عملکرد سیستم هستند.

دانلود آنتی ویروس رایگان آواست

 


آنتی ویروس رایگان AVG


نکات مثبت:

حالت شناسایی سایلنت بدون پاپ آپ

شناسایی موثر انواع بدافزارها

نکات منفی:

نرخ تشخیص اشتباه بیشتر نسبت به رقبا

گزینه‌های پیش فرض هنگام نصب شامل نرم افزارهایی هستند که شاید آن‌ها را نخواهید

AVG / آنتی ویروس رایگان برای کامپیوتر

از سال 2016 است که آنتی ویروس رایگان AVG به مالکیت آواست درآمده و هر دو از پایگاه داده ویروس و موتورهای شناسایی یکسانی بهره می‌برند. این امر در عملکرد مشابه آن‌ها در تست‌ها مشخص می‌شود اما تفاوت‌های جزئی در فعل و انفعال آن‌ها با کاربر وجود دارد که می‌تواند بسیار مهم باشد. از تفاوت‌های میان این دو می‌توان به سازنده دیسک نجات (Rescue Disk Creator) اختصاصی موجود در آواست اشاره کرد که برای AVG باید به صورت جداگانه دانلود شود.

همانند آواست، هنگام نصب AVG باید دقت کنید تا موارد اضافه را نصب نکنید.  این موارد شامل اکستنشن مرورگر SafePrice است که هر وقت به دنبال خرید چیزی هستید، برای مقایسه قیمت‌‌ها ظاهر می‌شود. همچنین اگر از مرورگر کنونی خود راضی هستید، بهتر است AVG Secure Browser را نصب نکنید.

بهترین آنتی ویروس ویندوز / avg interet security

AVG روش‌های اسکن مختلفی را ارائه می‌دهد که یکی از آن‌ها اسکن هنگام بوت است. با استفاده از این ویژگی می‌توانید قبل از اینکه ویندوز اجرا شود، کامپیوتر خود را اسکن کنید. با این کار هیچ بدافزاری فرصت اجرا و محافظت از خود در برابر آنتی ویروس را نخواهد داشت.

شما می‌توانید از حالت سایلنت که پاپ آپ‌ها را غیرفعال می‌کند، استفاده کرده و حساسیت و رفتار اجزا محافظ ایمیل، وب و … را شخصی سازی کنید. در تست‌های اخیر AV-TEST، آنتی ویروس رایگان AVG توانست در برابر 100 درصد از حملات انواع بدافزارها دفاع کند. تست‌های AV-Comparatives هم نتایج مشابهی را نشان می‌دهند. AVG توانست 99.7 درصد از تهدیدها را شناسایی کند اما با این وجود، 15 مورد از تشخیص‌های صورت گرفته اشتباه بود.

دانلود آنتی ویروس رایگان AVG

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران3 دیدگاه
avatar
Omid
.
15 تیر 1398، 16:35
پاسخ
0
0
تو وین 10 با آنتی ویروس رایگان بیت دیفندر (Bitdefender) راحت راحت شدیم. دم مایکروسافت گرم
avatar
پاتریک
.
12 تیر 1398، 21:21
پاسخ
0
1
رو سیستم من آویرا نصب... یه آنتی ویروس فوق العادست،واسه کسایی که دنبال آنتی ویروس خوبن توصیه میشه حتما
avatar
مهدی اولیایی
.
12 تیر 1398، 16:13
پاسخ
0
0
تجربه ۱۵ ساله من از استفاده از انواع آنتی ویروس ها: برای محافظت از PC بدون مشکل از آنتی ویروس سبک و رایگان Panda Dome در کنار فایروال قدرتمند Windows Firewall Control (نسخه دارای سریال نامبر جهت دانلود موجود است) بدون مشکل تا چندین سال استفاده نمایید. آنتی ویروسهای رایگان زیادی موجود است اما این نسخه بدلیل تاثیر گذاری بسیار کم روی سیستم پیشنهاد می شود.
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402